Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En lille sludder x'3

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:43 pm

Victoria grinte selv, hun anstrængte sig lidt mere og kom op til Daniella så de lå side om side, hun så smilende på hende og puffede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:02 pm

PLASK!!!! lød det da Rosalina spring i. " Det er dejligt", sagde hun. Hun smilede skævt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:13 pm

Victoria skiftede hurtigt til sin mørkeblå bikini og hoppede i vandet, så det plaskede på Rosalina, hun gav sig til at grine af hende og svømmede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:45 pm

"Hvor er det skønt", sagde Rosalina og plaprede løs. Rosalina dykkede og kildede Victoria under vandet. "Hvem kommer først over til land", grinte Rosalina og begyndte at svømme...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:49 pm

Victoria grinte igen og begyndte at svømme om kamp med Rosalina
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:53 pm

Rosalina grinte og blev ved med at svømme. "Kom nu", sagde Rosalina, men da hun kiggede sig omkring, kom Victoria foran hende... "Jeg kommer efter dig", mumlede Rosalina og begyndte at grine lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:56 pm

Victoria grinte og vendte sig om for at svømme på ryggen, " bare kom an" udfordrede Victoria grinene og svømmede vidre på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:00 pm

"Nå, okay... Du er selv uden om det!Razz", Rosalina grinede og lidt efter dykkede hun. Hun tog fat og benene på Victoria og trak hendes tilbage. Nu var Rosalina foran igen. Rosalina kom først. "Du var selv uden om det", sagde Rosalina til Victoria. Hun kiggede på Victoria og hoppede i igen. Denne gang dykkede hun ned under vandet og fandt en rigtig flot sten. Rosalina kom op igen. "Her... Den her er til dig:)", Rosalina Smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:03 pm

Victoria tog smilede imod stenen og betragtede den grundigt, " tak den er rigtig flot" svarede hun og smilede varmt til Rosalina
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 9:57 pm

Daniella der bare havde stået på kanten til vandet og kigget lo hjerteglad xD'
Hen smilede roligt og mumlede noget uforståligt. .Hun skiftede til sin sorte bikini med kranier xD' ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 9:59 pm

For sjov sprøjtede Victoria vand på Daniella og grinte
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 3:08 pm

"Hey, vil du have vandkamp?" lo hun.
"Der er ingen der kan slå mig!" lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 3:11 pm

Victoria lod som om hun blev bange og dykkede under vandet, hun svømmede under Daniella og killede hende under fødderne, hun kom op igen og grinte, "er du sikker, jeg slog dig da næsten i kampløb" grinte Victoria og plaskede lidt vand i luften og kiggede drillende på Daniella igen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 3:20 pm

Hun lo og bed sig i læben.
"Du vil aldrig kunne vinde over mig!" lo hun og sprang på hovedet i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 3:23 pm

Victoria grinte, og så efter Daniella, hun tænkte lidt, mens hendes hoved stadig var over vandet, vinden blæste lidt og fik fat i Victorias våde hår og løftede det lidt, hun bed sig i læben og smilede igen, "det siger du nu, men bare vent" drillede hun i en grinende tone
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 3:29 pm

Daniella svømmede under benene på hende, og med et trak hun til i Victoria's ben xD.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 3:32 pm

Denne gang fik Victoria faktisk et chok, hendes hoved kom under vandet, hvor hun så, så Daniella, Victoria grinte lidt inde i sig selv og svømmede efter Daniella for at kilde hende
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 3:36 pm

Hun svømmede så hurtigt væk hun kunne. Hun svømmede hen mellem nogle tangplanter, hvor at hun lagde sig i skjul.
Hun bed sig i læben mens hun fniste. Hendes krop var dækket af tang, og hendes sorte hår gjorde det bare sværere at få øje
på hende. Hun prøvede at være helt lydløs, og håbede at victoria ville svømme forbi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 3:39 pm

Victoria svømmede lidt rundt, men var stadig ved Daniella der sad i tangplanterne, hun bed sig i læben og tænkte lidt, Victoria smilte lidt og lukkede derefter øjnene for at koncentere sig, Victoria lå helt stille i vandet og tænkte, og så åbnede hun øjnene stille igen og bevægede sin næse som om hun duftede nede i vandet, så smilte hun igen og svømmede hurtigt mod tangplanterne
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 3:42 pm

Daniella gemmede sig bag tangplanterne mens hun svømmede i dem. Hun svømmede bagom Victoria og svømmede hårdt ind i hende. Og derefter svømmede op til overfladen for at trække luft. Hun lo og kiggede ned i vandet. Hun kravlede op på kanten, så Victoria ikke kunne komme under hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 3:49 pm

Victoria ømmede sig lidt i vandet over Daniellas hårde stød, men svømmede så hurtigt op til overfladen, hun hoppede nærmest op af vandet med kroppen, så hun kom lidt op i luften, hun tog hænderne foran sig og lavede en forlæns flikflak for at komme op at stå da hun ramte kanten med hænderne og svingede sig forover, hun så derefter på Daniella, med sit dryppende hår om sit hovedet, " det gjorde faktisk ret ondt, da du ramte mig" sagde Victoria i en grinene tone og gik tættere på Daniella og slog hende let på skulderen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 3:54 pm

"Undskyld prinsesse," sagde hun elegant med et grin og prikkede hende i siden.
Hun lo og bed sig i læben. "Du er skide sød. Hvorfor har jeg ikke mødt dig før?" spurgte hun hende
med et smilende blik og rettede lidt på sin bikini.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 3:58 pm

Victoria lod sig dumpe ned ved siden af Daniella og så tænkende på hende, hun bed sig selv i læben og smilte så, "det ved jeg ikke, måske har jeg bare ikke været der på de tidspunkter du var der" forslog Victoria små grinene og tog fødderne i vandet igen, " og jeg synes også du er sød" smilede Victoria og så igen på Daniella og et drilsk blik og kiggede så tænkende ud på vandet igen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:03 pm

Hun kiggede også ud mod vandet. og en, to, tre, var hun sprunget på Victoria med et grin. Hun holdte hendes arme ud til siden, og satte sig et stykke under hendes skridt så hun ikke kunne bevæge benene. "Hvad vil du gøre, lille prinsesse følsom?" lo hun og stirrede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:06 pm

Victoria løftede kort hovedet lidt, og tænkte smilende, " jeg kunne jo altid skrige dig ihjel, men jeg vælger at prøve at løfte dig med benene istedet" sagde Victoria med en drillende tone og prøvede at løfte hende med benene, hun tænkte på dengang Kevin havde sagt at vampyrer var utrolig stærke så hun tog chansen og prøvede med benene først
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:13 pm

Daniella havde ikke tænkt over det og sad ikke ordenligt fast. Hun faldt forover ned på Victoria, med et gisp.
hun lo da hun landte på hende. "Nøøøøøj. du er dejlig blød!" grinte hun. Hun rejste sig hurtigt op fra hende og satte sig to
meter længere væk fra hende. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:17 pm

Victoria så grinene, men overrasket på Daniella, " jamen tak og i lige måde" smilede Victoria og rettede på sin bikini top og så derefter på Daniella igen, "plager du da ikke at møde andre vampyrer der er dejlige bløde" sagde Victoria i en drillende tone og små grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:18 pm

"Nix." lo hun. "Ingen så blød, sød, og død som dig" lo hun og tænkte over det hun lige havde sagt. "Undtagen død" mumlede hun og kiggede ned i jorden og bed sig i læben med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:23 pm

Victoria tænkte smilende Daniella og det hun lige havde sagt, " det er en sød vane du har" sagde Victoria i en drillende tone og kiggede ud på vandet igen, hun kløede sig let i nakken en vane hun havde lært af Andrew, " selvom vi er døde, så føler jeg mig ikke død, jeg føler mig mere fuld af energi og liv" små grinte Victoria og kunne godt selv høre at det lød underlig men sådan havde hun det
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:27 pm

Hun sprættede og så op på hende med et grin. "Hvilken vane, hvilken, hvilken?" lo hun.
Hun så derefter på sine negle. "Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg føler det. Jeg vil gerne være menneske
igen. Alle de lugte, jeg kan ikke styre mig, når det er mennesker. og jeg brækker mig nogle gange når det er varulve."
sagde hun og bed sig kort i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:30 pm

Victoria smilede, " du bider dig selv i læben og kigger ned, det er din søde lille vane" drillede hun og tænkte lidt, " jeg valgte ikke at blive vampyr, jeg var også menneske, og blev bare ligepludselig gjort til vampyr, jeg nyser bare og klør mig på næsen når der er varulve" sagde hun med et lille smil, "men hvis jeg ikke var blevet vampyr, så havde jeg aldrig mødt Andrew" mumlede hun stille og viste godt at Daniella kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:37 pm

"Hvem er Andrew?" spurgte hun med et smil og lo.. "Det var min veninde som gjorde mig til vampyr. hun kunne ikke styre sin tørst. Jeg vidste godt hun var varulv. Men jeg troede hun kunne styre sig. hvilket gjorde mig forfærdeligt ked af det." mumlede hun. "Men jeg elsker hende stadig væk ligeså højt. og så mistede jeg to af mine venner pga. at de var varulve, og vi skal jo overholde traktaten. Så det er ikke muligt for mig at være venner med dem mere."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:41 pm

Victoria smilte let, " ehm.. heh.. Andrew er min kæreste, han er som du ved også vampyr, men foreskellen på os er bare at han er 20 år i menneske år og 157 i vampyr år" små grinte hun og tænkte lidt, " jeg havde også to venner da jeg var menneske som jeg senere fandt ud af var varulve, jeg blev self ked af det og jeg havde enda lovet den ende at jeg ville forblive menneske, men det er lidt svært at modsige en vampyr" sagde Victoria stille og så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:45 pm

"Du er møg god at snakke med" lo Daniella og smilede kort. Hun kiggede ud over vandet og tænkte på hvad hun mon ville lave hvis hun var menneske nu.




//Vi skriver videre på et andet tidspunkt. Jeg skal logge Surprised//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:48 pm

Victoria grinte, " tak og i lige måde" hun vippede lidt fra side til side og tog så sit håndklæde omkring sig, ikke fordi hun frøs hun havde bare stadig den menneskelige vane med at gerne ville havde håndklæde på når man lige havde badet, hun fniste lidt og rykkede så lidt tættere på Daniella og smilede stadig

//ja det gør vi, ses Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille sludder x'3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille sludder x'3
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En lille sø - Tom
» Den lille sø
» En lille lur?
» Et lille besøg.
» sur sur sur, lille bi omkring oO'

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: