Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En lille sø - Tom

Go down 
ForfatterBesked
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 5:41 pm

Årstid: Irl
Dato: Irl
Dag: Søndag
Vejr: Skyfri himmel, men ikke særlig varmt, dog heller ikke koldt
Omgivelser: Ingen
Tid: Midt om efterniddagen
Sted: På en stor eng med en lille sø
På: Lyse, lårkorte shorts, en mørkeblå, lang top og et par mørkeblå, korte Allstars

Jamilah sad henne ved den lille sø på engen og nød det gode vejr. Det var lige som hunn kunne lide det. Skyfrit og hverken for varmt eller koldt. Ikke fordi hun sådan mærkede temperaturforskelle, men det her kunne hun sagtens mærke. Det gjorde hende glad at vejret var sådan. Hun vidste ikke helt hvorfor. Måske havde det ikke så meget med vejret at gøre. Måske bare det at hun kunne side for sig selv, uden nogen mennesker i miles omkreds. Det var befriende endelig at kunne sidde i solen og bare.. Funkle uden at skulle gemme sig, når solen skinnede.
Hun smilede svagt og så ned i søen. Vandet var utrolig rent. Så var der i det mindste noget natur mennesket ikke havde ødelagt. Dejligt. Måske hun skulle tage en dukkert? Der var jo ikke nogen som helst i nærheden og det var længe siden at hun havde badet. I hvert fald i en sø.
Selv om var lidt glad for at der ikke var nogen i nærheden, håbede hun inderst inde at der kom nogen forbi. Det var efterhånden et par dage siden hun sidst havde snakket med nogen og følte sig faktisk en anelse ensom.
Hun tog sin sko af og gik ned til vandkanten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 6:12 pm

Tom kom gående hen langs søen og var iført en sort T-shirt, lilla hættetrøje, baggy jeans, som var hullede foran ved knæene og havde bandana omkring panden, og havde trukket sin hætte hue op over hovedet, imens at han fortsatte med at gå. Tænkte over nogle ting som lige var sket for ham, som fik ham til at smile, hans liv begyndte at blive spændende at leve igen, efter alt det som var sket. Spørgsmålet var bare om hvornår han kom til at se Bill igen?.. Det var jo lang tid siden at de sidst havde mødt hinanden. Men.. hans vidste så heller ikke hvornår han skulle spørge Bill om at hænge ud, da Bill nok var sammen med sin kæreste... som han ville tilbringe sin tid med og han ville ikke forstyrre hans liv, overhovedet ikke.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 6:16 pm

Jamilah lagde ikke mærke til vampyre duften. Hun gik stadig udfra at der ikke var nogen i nærheden. Derfor tog hun sine shorts og sin top af. Kastede det hen til skoene og gik ud i søen. Vandet var lige så dejligt, som det havde set ud. Det ville nok have været køligt for et menneske, men for hende var det pragtfuldt! Ligesom det skulle være.
Hun overvejede lidt at tage hovedet under vand, men lod være. Hendes hår plejede altid at tørre utrolig langsomt og det gad hun ikke, hvis hun nu stødte på en eller anden. Menneske, varulv, vampyr eller hybdrid. Hun vill gerne bare se lidt godt ud.

//Ska' spise..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 7:29 pm

Tom vendte sit blik mod søen, da han hørte nogen springe i vandet og han opdagede at han ikke var alene. Vidste godt at der også var en vampyr til stede, kunne han lugte sig frem til at der var. Han satte sig ned i hug lidt væk fra søens kant, efter at han var stoppet op med at gå, og kiggede lidt ud mod vandet, inden at han så ned på græsset og smilede skævt. Det kunne ses på ham at han var glad, og han var overhovedet ikke sulten eller noget. Der var intet som irriterede ham, hele hans liv kørte bare som det skulle, alt var så positivt for ham lige pt. Og det ønskede han at det ville vare ved.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 7:43 pm

Jamilah drejede hurtigt sin krop, da hun mærke en anden vampyrs tilstedeværelse. Da hun så det var en dreng, var hun ret glad for at hun stod i vand op til over brysterne. Hun brød sig ikke om at folk kiggede på hende. I hvert fald ikke når hun stort set intet tøj havde på. Ud over sit undertøj, selvfølgelig, men alligevel.
"Hej" hilste hun og smilede venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:18 pm

Han kiggede op igen ud mod vandet og fik øje på en pige, som han godt vidste ikke var menneskelig. Han hejste sin ene hånd op i vejret og vinkede med den, "Hejsa" sagde han roligt med et skævt smil, lagde sit hoved lidt på skrå, "Hvordan er vandet?" spurgte han nysgerrigt og fugtede let sine læber, han overvejede selv om han skulle tage en dukkert, men var ikke helt så sikker igen.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:23 pm

Hun løftede sin ene hånd til hilsen. Han vinkede jo og det ville være uhøfligt hvis hun ikke.. Gjorde bare noget der lignede. Hun ville jo selv blive bare lidt fornærmet, hvis folk ikke også besvarede hendes hilsen.
"Vandet er dejligt" Hun smilede til ham. Man kunne se hendes tænder. De var, som de fleste vampyres, kridhvide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:43 pm

"Okay" sagde han og smilede let. Imens at han godt lagde mærke til hendes tænder, da hun smilede, så han gættede ikke forkert da han mente at hun var en vampyr. "Skønt" svarede han og bed sig i underlæben, inden at han sendte et smil. Skulle han tage en dukkert? Det kunne vel ikke skade så meget. Han tog sin hættetrøje af og lagde den ned i græsset, tog dernæst fat i sin T-shirt og trak den af hvorefter at han lagde t-shirten ned oven på hans hættetrøjen, så han var i bar overkrop. Tom havde en veltrænede overkrop, havde six-pack. Hvorefter at han rejste sig op og gik hen til et træ som var i nærheden, "Jeg.. kommer lige om lidt" sagde han så højt at hun kunne høre det, imens at han gik over til træet. Efter at han var henne bag ved træet, tog han fat i buksekanten og åbnede sine bukser, lod dem falde af og tog dem helt af, så han var iført boxer shorts, tog sine bukser op i sine arme og trådte væk fra træet og gik hen til sin bunke af tøj og smed bukserne der. Han løb så hele vejen ned mod søen og sprang i.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:51 pm

Hun betragtede ham stille, imens han klædte sig af. Damn! Jamilah måtte indrømme at han havde en fantastisk krop. Veltrænet og en lækker sixpack. Ligesom hun kunne lide det. Dog var hun ret sikker på at han ikke var hendes type.
"Jeg venter bare" mumlede hun og så efter ham mens han gik. Han skulle sikkert bare af med sine bukser. Hun forstod ikke helt hvorfor, han ikke bare kunne smide dem. Men igen - vampyre var vel lige så forskellige som mennesker. Nogle smed bare tøjet, mens andre foretrak at klæde sig af.. Skjult af forhæng eller andre genstande.
Da han kom løbende ned mod søen vendte hun ryggen til ham, for ikke at blive alt for våd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 9:01 pm

Han sprøjtede lidt på vand på hende, da han kom op til overfladen, "Tom Kaulitz" præsenterede han sig og grinte imens at han fortsatte med at sprøjte på hende, eftersom han ville more sig lidt og han var ved at komme i drille humør. "Hvad så.. hvor lang tid har du været i Forks?" spurgte han imens, og stoppede sådan efterhånden med at sprøjte vand på hende.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 9:06 pm

Hun hvinede, da han begyndte at sprøjte vand på hende. Hun gjorde nogle tøsede forsøg på at sprøjte vand på ham, men det gik ikke så godt. Hun hadede at føle sig som en svag, lille tøs. "Jamilah May York" præsenterede hun sig og grinede. "Jeg har været her i ca. 2 år.. Lige så lang tid som jeg har været vampyr" Hun smilede og vente sig om mod ham, da han ikke sprøjtede så meget mere. "Hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 9:16 pm

"Det ved jeg faktisk ikke.." svarede han og smilede skævt, fordi han havde haft så mange pauser hvor han havde rejst væk fra Forks, også kommet tilbage, når han sådan mente at det var det perfekte tidspunkt. Og det var et godt tidspunkt da han sidst kom tilbage. "Da jeg ikke lige har husket på det, sorry" sagde han og bed sig i underlæben. Imens at han kiggede på hende, "Fedt.." tilføjede han med et lille nik. Det som irriterede ham mest ved at han var vampyr, var at han ikke kunne huske hvem der var hans forvandler. Hvem der havde bidt ham.. og han ville gerne finde ud af det, men han vidste ikke hvordan, han skulle kunne finde ud finde ud af det? Tja, det kunne være at Claire.. hans kæreste måske ville og kunne hjælpe ham med at finde ud af det? Han ville så gerne have et svar på det. Og Tom havde heller ikke som sagt tal på hvornår han ankom til Forks. Der var sket så meget i hans liv også videre, at han fuldstændig havde glemt det. "Såeh, fortæl lidt om dig selv" sagde han roligt og lod sin tunge glide ud at slikke ved sin underlæbe. Han kiggede lidt ned af sig selv, før at han vendte sin opmærksomhed op mod hende igen, og lod sine brune øjne hvile på hende. Måske havde hun ikke mødt hans tvillingebror, Bill? Det glædet ham lidt, da han syntes det var træls når han kom til at snakke med nogle nye at de så sagde at han altid mindede om en. Ikke fordi han hadet Bill, han holdte jo af sin lillebror. Men altså.. alligevel? Kunne da også være at hun havde mødt Bill før ham.. det vidste han ikke noget om.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 9:23 pm

"Det betyder vel heller ikke så meget.. Så længe man har haft det godt" Hun smilede venligt. Det kunne være der var sket mange ting i hans liv, som gjorde at det ikke rigtig betød noget, hvor længe han havde opholdt sig i Forks. Egentlig var hun heller ikke så interesseret i det. Det handlede jo om hvad man havde lavet, frem for hvor længe man havde været der.
"Min krop er 18 år og mit sind vel som en 20 årig? Ellers opføre jeg mig stadig som en 18 årig" Hun grinede lidt. "Jeg har ingen søskende og jeg er vampyr" Hun trak smilende på skulderne. Vidste ikke helt hvad hun mere kunne sige.
"Fortæl også lidt om dig selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 11:17 pm

Han nikkede kort, men bekræftende, "Rigtigt nok" sagde han og sendte et skævt smil, imens at han så på hende, "Min krop er 19 år.. og mit sind er omkring 21?.. tja, jeg ved ikke lige hvad for en alder jeg opføre mig som" svarede han og undslap et lille grin. Han trak lidt på skuldrene dernæst, "Hvis du vil vide mere.. så må du bare spørge" smilede han let og bed sig i læben. "Udover det har jeg en tvillingebror ved navn Bill.. men rigtigt så er jeg ældre end ham" tilføjede han så lidt hurtigt. Han vidste ikke ellers hvad det var han skulle fortælle om sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 11:20 pm

Jamilah smilede. "Skid hul i alder! Vi skal bare have det sjovt" hun grinede lidt. Hun gik en lille smule op i sin alder. Sådan hvor gammel hun ville have været, hvis ikke hun var blevet forvandlet og hvor hun ville være henne. I en alder af 20 ville hun nok være på college. Nu var hun 'tvunget' til at være senior i High school resten af sit 'liv'.
"Bill? Ham har jeg mødt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 5:24 pm

Han så på hende og kunne ikke lade være med at fnise lidt, "Rigtigt nok, det er sådan man skal se på det, angående med alder" sagde han roligt og smilede let. Men trak dernæst svagt på skuldrende, da hun nævnte at hun havde mødt Bill. "Tja, det tænkte jeg også sådan på at du måske havde, han var været mere aktiv i Forks end mig, eller hvordan man skal sige det" svarede han og fugtede let sine læber, kiggede lidt ned af sig selv, før at han kiggede på Jamilah igen.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 5:29 pm

Hun lo lidt, men da han blev alvorlig stoppede hun. "Vi mødtes kun kort og jagtede i Seattle sammen" Hun trak på skulderne. Hans smag indenfor ofre var nok ikke den bedste, efter hendes mening. Men hun gik også kun efter dem hun syntes var lækre og som duftede godt. "Han er ikke så god til at vælge sine ofre" Hun grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 5:39 pm

Han grinte, det skulle ikke undre ham. Det var vel bare typisk Bill?.. Han smilede skævt, "Well, så har du mødt den af Kaulitz twinsne, som er god til at vælge sine ofre" påpegede han med et lille nik, undslap også et grin dernæst. Tom gik kun ud efter om hans ofre var lækker og som duftede godt, han ville kun dræbe lækre tøser. Som han kunne udnytte lidt inden at de helt døde. Et lumsk smil dukkede frem på hans læber, "Men.. det er altid godt... at vide, at der er noget som han ikke lige er perfekt til" tilføjede han og grinte. Imens at hans lumske smil forsvandt.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 5:42 pm

"Det er en ære at møde dig" jokede hun og grinede lidt. Hun havde på fornemelse at Bill, var den type som bare kunne alt og nok ikke var den mest følsomme person på planeten.
"Jeg tror der en en del ting an ikke er perfekt til"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 10:54 am

"Tja, kan godt være, ved ikke" svarede han med et skævt smil og bed sig i læben. "Det er i al fald ikke en ære at møde dig" jokede han og fniste let. Rakte dernæst tunge, men Tom kunne også finde ud af alt, hvis han ville tage sig sammen. Det kunne han ikke bare altid, så var han bare doven og nød livet, tog tingene som det kom. Og han var bare glad for at han endelig havde fået sin kærlighed igen. Han elskede virkelig Claire så det ikke kunne beskrives med ord.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille sø - Tom Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sø - Tom   En lille sø - Tom Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille sø - Tom
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Den lille sø
» En lille lur?
» Et lille besøg.
» sur sur sur, lille bi omkring oO'
» en lille jagt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: