Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Næsten Færdig

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:45 pm

"Hvorfor vil du væde med det" Sagde Han & smilet let til hende & gik ud af køkkenet indtil spise stuen
"Det her er så spise stuen" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:49 pm

Victoria smilte og fulgte roligt med, hun betragtede spise stuen, og gik lidt derind, " det er også flot, jeg bliver helt misundelig" smågrinte hun og så på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:49 pm

"Hvorfor det" Spurgte Kevin undrende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:53 pm

"Fordi det er flot" gentog Victoria smilende, "og jeg kan godt lide dine ting" sagde hun og pegede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:56 pm

"Tak" Sagde Han med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 9:55 pm

"Det var så lidt" smilede Victoria og så hen på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 9:58 pm

Han grinet lidt & gik så videre så de kom ud til den lille slags gang som have ført dem til Køkkenet så gik han ind på den anden side
"Det er så mit Trænings rum" Sagde Han & vidste med en armbevægelse rummet der var fyldt med Trænings ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 9:59 pm

Victoria så nysgerrigt rundt, "hvor mange gange om ugen træner du så?" spurgte hun og så smilende på Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 1:12 am

"Mindst 3 Timer Dagligt" Sagde Kevin & Smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 3:00 pm

Victoria smilede, "hmm gad vide om Andrew også træner" mumlede hun lidt for sig selv og så på Kevin igen, "hvorfor træner du?? plager vampyrer ikke at være helt vildt stærke, eller skal de holde det oppe?" spurgte hun nysgerrigt, men stadig smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 3:23 pm

"Den er der men vi kan altid blive bedre ligesom mennesker" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 3:27 pm

Victoria smilede, "må jeg prøve?" spurgte hun og pegede på en håndvægt der stod på gulvet

//Hvis han har en self XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:18 pm

//Har han men de står på et stort stativ//

"Ja du prøver bare" Sagde Kevin & gik hen & valgte 20 kg til hende & kastede den
Kevin gik selv hen til løbebåndet knipset med fingerene & fik så noget trænings tøj på & startede så med at løbe lidt langsomt men satte så farten mere & Mere op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:22 pm

Victoria greb den tøvende med begge hænder, men tog den så i en hånd, " det føles ikke som 20 kg, men jeg har heller aldrig prøvet at løfte en før" smilede hun og så på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:28 pm

"Er på grund af dine kræfter at det ikke føles som 20 kg"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:32 pm

"Der er stadig meget jeg mangler at vænne mig til" sukkede Victoria smilende og så på løbebåndet, "sidste gang jeg løb på sådan et så faldt jeg på det" smågrinte hun og gik hen foran løbebåndet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:56 pm

Kevin smilet til hende & Stoppet & hoppet af
"er ellers ret simpelt" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:00 pm

Victoria trak smilende på skulderne, " men jeg har sagt til mig selv, at jeg aldrig skal op på et løbebånd igen, de er farlige" små grinte hun og så på håndvægten hun stadig havde i hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:03 pm

"er op til dig" Sagde Kevin
"Skal vi gå videre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:05 pm

Victoria nikkede og lagde håndvægten på plads, "jeg håber den ligger rigtigt" sagde hun og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:33 pm

"Er fint nok" Sagde Kevin & gik mod Indgangen
"Hvor han stillet sig ved trappen & kiggede lidt op"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:34 pm

Victoria fulgte roligt og stille efter Kevin og så sig om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 6:30 pm

Kevin gik langsomt op af trappen & gik til venstre da han kom op
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Næsten Færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Næsten Færdig
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Badebroen Færdig
» Puha, kontrol?? Næsten...
» Endelig færdig
» Næsten et uheld
» Kan næsten ikke tro det!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: