Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Næsten midnat

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:49 pm

Dato :: 9 september
Årstid :: Efterår.
Dag :: Onsdag
Vejr :: Lidt blæst og en masse stjerner
Sted :: Queets River
Tid :: 23:30
Omgivelser :: Træer

Jamilah sad alene ved Queets River og så op på himlen. Stjernerne var smukke og strålede om kap. Hun sukkede glad og lukkede øjnene og nød blæsten. Den var faktisk beroligende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:56 pm

Victoria gik lidt rundt for sig selv og nynnede en melodi, hun havde kendt siden hun var lille, hun så sig lidt om og fik så duften af vampyr op i næsen, hun så sig lidt omkring og fik øje på Jamilah, hun smilte svagt imens hun stadig nynnede, og gik så over imod hende
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:58 pm

Jamilah hørte en nynne. Hun kendte melodien, men kunne ikke huske hvorfra. Hun tænkte sig lidt om før hun spærrede øjnene op. "Vicky?" Spurgte hun og kunne svagt dufte en anden vampyr. Hendes sanser var ikke ret gode, i hvertfald ikke endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:02 pm

Victoria stod hurtigt ved siden af Jamilah og så smilende på hende, " hej Milah, længe siden" sagde hun og så kort rundt, hun kiggede derefter ud så det mørke vand og sukkede stille og så smilende tilbage på Jamilah igen
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:04 pm

Jamilah nikkede. "Ja, det er et stykke tid siden" Mumlede hun og smilede til hende. "Jeg har forresten mødt Andrew, her for et par dagen siden" Sagde hun og så ud over vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:08 pm

Victoria smilede endnu mere da Andrew blev nævnt, men på en måde blev hun også lidt trist over at høre om ham, men viste det ikke, hun satte sig ved siden af Jamilah og tænkte lidt inden hun svarede, " Okay fedt, hvordan synes du han er?" spurgte hun nysgerrigt og så svagt smilende på Jamilah igen
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:09 pm

Hun så op på stjernerne. De virkede anderledes end dem hun havde set i Australien og England, selvom det sikkert var de samme. Der gik lidt tid inden hun svarede på Victoria's spørgsmål. "Jeg synes han virker, som skabt til dig" Mumlede hun med et smil. "Han virker rigtig sød"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:12 pm

Victoria smilte svagt og tænkte lidt over det Jamilah svarede, " ja er han også, men.. lige for tiden har han travlt, han er igang med at arbejde de timer op han ikke var på arbejde, der var han nemlig sammen med mig" sagde hun og smilte svagt igen til Jamilah
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:15 pm

Hun nikker svagt. "Han skal nok få tid, Vicky" Sagde hun beroligende. "Jeg ved, desværre, bare ikke helt hvordan du har det nu" Mumlede hun næsten uforståeligt. "Jeg har jo ingen kæreste her for tiden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:23 pm

Victoria smilte svagt til Jamilah og nussede hende lidt på armen med hånden, " jeg er sikker på at du nok skal finde ham på et tidspunkt, måske ikke imorgen, men en dag skal du nok finde den rette" sagde Victoria for at opmuntre Jamilah og smilte igen men denne gang var det et varmt smil
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:24 pm

Hun nikkede stille. "Det gør jeg måske" Mumlede hun. Hun gav delvis Victoria ret, men hun havde altid været en smule stædig, så hun ville ikke give hende helt ret. Hun sukkede og så smilende på Vicky.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:36 pm

Victoria bed sig lidt i læben og så på Jamilah, " jeg har gerne villet spørge dig om noget, jeg tænkte på.. om du ville være min bedste veninde igen ligesom da vi var små" sagde Victoria og smilte svagt til Jamilah og så derefter kort ud på vandet igen og tænkte sit
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:38 pm

Jamilah lo et lille stykke tid. "Tror du da jeg ikke vil?" Spurgte hun med et stort smil . "Jamen, selvfølgelig vil jeg da det! Hvordan kan man tro andet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:49 pm

Victoria grinte lidt selv og smilte derefter, hun tænkte lidt, " det er jeg glad for at du vil, jeg har virkelig savnet dig" sagde Victoria og smilte varmt til Jamilah og vendte kort blikket igen ud på vandet før hun så på Jamilah igen og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:51 pm

"Jeg har virkelig også savnet dig, Vicky" Sagde hun glad og så på hende med et smil der gik fra det ene øre til det andet. "Australien var bare.. For anderledes. Det sneede i juni!" Grinte hun. "Du skulle have set det" Mumlede hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:56 pm

En duft kom til syne, for de to vampyr hunner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:56 pm

Victoria gøs ved tanken om sne, " du ved jeg hader sne, på grund af kulden så det ville være et helved for mig at gå rundt i sne i Juni" grinte hun og så smilende på Jamilah igen, " men nu kan man jo også sige at jeg selv er kold, men alligevel, sne og mig ikke noget godt match" grinte hun stille igen og så ud på vandet
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:58 pm

Hun rystede på hovedet. "Mig, dig og sne er en meget dårlig kombination" Grinede hun. "Kan du huske alle de vaskere jeg har givet dig i London?" Spurgte hun med et smil. Hun kunne dufte en vampyr i nærheden, men sagde ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:59 pm

Donnie stod pluselidt lidt væk fra dem, han hviste at de havde duften ham, *men hvad fanden* tænkte han, han betræktede de to tilsyneladende venner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:03 pm

Victoria grinte lidt over det sidste Jamilah sagde og tænkte lidt tilbage, og nikkede så, " ja det kan jeg godt huske, jeg randte efter dig tilsidst, både grinende og rasende fordi jeg var blevet så våd og kold" grinte hun og fik færten af Donnie, men sagde heler ikke noget til det
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:05 pm

Hun nikkede og grinede. "Det endte med at gled og faldt ned i en kæmpe bunke sne og du stod og grinede af mig!" Hun smilede da hun tænkte tilbage på hvor forkølet hun var blevet efter det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:12 pm

Victoria grinte og smilede derefter drillende, " det var min hævn for de vaskere" grinte hun stille igen, og tænkte lidt tilbage på den tid hvor de havde leget sammen, hvor meget de havde grinet den dag og hvor forkølede de blev bagefter, deres modre havde næsten grinet af dem fordi de synes det var sjovt at de var blevet så forkølet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:12 pm

Donnie sukkede og rystede derefter på hoved, *sådan kan man jo også være alene* tænkte han forsig selv, men gik hurtigt andre tanker, der fik han til at smile.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:14 pm

Hun sukkede glad. "Og vores mødre grinede bare af os. De synes bare vi var for morsomme" Mumlede hun med et svagt smil. Hun drejede hovedet og så mod Donnie med et løftet øjenbryn. "Nyder du vores samtale?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:17 pm

Han grinte, "Tja efter som den er mere intressant end det jeg ellers ville lave" han kiggede ind mod skoven, og derefter igen på de to piger.
Han stod lidt, og gik så et halv skridt frem.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:20 pm

//Skal lige spise, fokes xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:22 pm

Victoria smilte lidt af det Donnie sagde og så på ham, " hvorfor kommer du så ikke og sætter dig og snakker lidt med os?" spurgte hun og smilte svagt igen til Donnie og så kort smilende på Jamilah igen, før hun vendte blikket ud på det mørke vand igen og tænkte

//Okay ses senere xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:24 pm

"Jeg ville ikke bryde ind" sagde han og grinte lidt af sig selv.
Han begyndte at gå over til dem, med langsomme tunge skridt, og satte sig derefter på en eller anden sten.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:49 pm

Hun betragtede dem begge to med et smil på læben. "Kender i to hinanden?" Spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:52 pm

Han nikkede, og smilte så roligt fra Jamilah til Victoria, "Tja vi har ifærtigfald snakket sammen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:14 pm

Victoria nikkede og smilede til Jamilah, " ja vi har snakket sammen et par gange" svarede hun og smilte derefter til Donnie og flyttede blikket ud på vandet igen, hun bed sig diskret i læben og tænkte lidt igen, hun tog en sten op og kastede den ud i vandet
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:24 pm

Hun nikkede med et smil. "Så kender i hinanden" Sagde hun glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:27 pm

Victoria smilede og tog sine klipklappere af fødderne og gik roligt ud i vandet, da hun var kommet lidt ud, nåede vandet hende til anklerne, hun vendte sig om og smilede til Jamilah og Donnie igen, hun tænkte lidt og så, så på dem med et drilsk blik, hun havde lige fået en ret god ide
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:31 pm

Donnie begyndte at rykke lidt tilbage hvis det var det han troede hun ville gøre så ville han blive godt våd.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:32 pm

Hun så spørgende på Vicky, selvom hun næsten kunne regne ud hvad hun ville gøre, var hun ikke sikker på om hun gjorde det. Hun blev siddene og ventede på hvad hun monn gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:35 pm

Pludselig begyndte Victoria at grine, hun bukkede sig ned og sprøjtede lidt af det kolde vand på Jamilah og så derefter drilsk på Donnie, " er du bange for at blive våd?" spurgte hun smilende og grinte lidt igen af Jamilah
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:37 pm

Hun skar en grimasse. "Du ved jeg hader at blive sprøjtet på!" Leede hun. Hun kunne ikke tage det seriøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:38 pm

Han grinte "nej" han smed sine sko og løb ud til hende, og begyndte at sprøjte hende til med vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:40 pm

Victoria grinte og holdte hånden foran hovedet, men det hjalp ikke så meget, hun begyndte selv at sprøjte vand på Donnie og så på Jamilah, " kom nu og hav det sjovt med os sin bangebuks" drillede Victoria og smilede til Jamilah, hun vendte sig grinende mod Donnie igen og sprøjtede videre
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:42 pm

Jamliah rystede på hovedet. "Jeg har ikke rigtig lyst" Sagde hun og så en smule usikkert på dem og vandet. Hun bed sig kort i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:51 pm

Donnie fald ned i vandet, og sad nu der og kiggede lidt overrasked på dem begge, "det okay hvis du ikke har lyst Jamilah" han smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:55 pm

Victoria nikkede til Jamilah og grinte så lidt af Donnie, " kunne du ikke holde balancen, eller "faldt" du for min charme" drillede hun grinene og løb lidt rundt i vandet og snurrede rundt, vandet sprøjtede lidt om hende da hun snurrede rundt, men hun nød det, og smilte kort til Donnie igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:04 pm

"Det var nok din charme" sagde han glad, det var mange år siden han havde laved sådan noget her, han lagde sig helt ned i vandet, og slappede af ved at flyde i overfladen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:12 pm

Victoria stilte sig, så hendes våde hår dryppede ned på hans ansigt, hun smilte svagt og bed sig tænkende i læben, hun rettede sig derefter op så hun så op på månen, hun sukkede lidt og smilte derefter lidt for sig selv, hun så kort ned på Donnie og kiggede ind på breden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:23 pm

Han kiggede op på hende, "er du okay" sagde han imens hans smil blev lidt mindre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:29 pm

Victoria blinkede lidt med øjnene og så på Donnie, " ja jeg har det fint" sagde hun og smilte svagt til ham, det var nu ikke helt sandt, men hun viste ikke rigtig hvad hun skulle sige, hun så ind mod breden igen og synes der var et eller andet der hurtigt fór forbi hendes øjne, men rystede bare på hovedet og tænkte lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:36 pm

Han satte sig op og nikkede, "hvorfor er din aura så så Melankolsk" sagde han med et smil der betød at han hviste hun løj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:40 pm

Victoria smilte svagt, " jeg har bare haft nogen syner, som ikke helt vil forsvinde inde i mit hoved" sagde hun stille og så ned på Donnie igen, hun tænkte lidt og synes igen at der var noget der fór forbi hendes øjne igen, hun blinkede igen og rystede lidt på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:48 pm

Han kiggede overrasked på hende, "prøv at sæt dig her ned til mig" sagde han roligt, imens han lavede et tegn med fingeren der bestød hun skulle sætte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:52 pm

Victoria satte sig roligt som Donnie bad om og kiggede på ham, der kom en lille vind og blæste hendes hår lidt ind i hendes ansigt, men hun gjorde ikke noget for at fjerne det, hun kiggede derefter lidt rundt, og blinkede lidt med øjnene igen, hun så tilbage på Donnie og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Næsten midnat Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Næsten midnat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» midnat
» Midnat!
» En rolig aften .. næsten
» Næsten Færdig
» Kan næsten ikke tro det!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: