Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Aften nærmer sig.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:13 pm

"Det er jo vildt åndsvagt." sagde Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:20 pm

"Jah..Men de har ikke såda nrigtigt brudt pagten" indrømmede hun "For jeg tror ikke at det var i forks..Måske med en af dem." det blev kun til en mumlen "Men det er stadig lamt at de synes at Vi har brudt pagten"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:22 pm

Isabella tænkte lidt, men sagde så, "Hvis vi nu har gjort det, hvis... så har de jo også brudt den, så de er jo ikke bedre end os."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:26 pm

"Erhmm..vi har ikke brudt den" smilede hun dæmpet "BOrtset fra at jeg kradsede Madelaine på benet, men det gælder ikke fordi jeg troede at hun havde bidt..victoria i Forks" Hun tøvede inden hun sagde Victoria og sagde navnet i en Spydig form
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:29 pm

"Jeg sagde også hvis.. jeg ved det jo ikke, da jeg jo stadig er ny." sagde Isabella. Hun undrede sig lidt over den måde, hvordan Vampyrer og Varulve spyttede navne ud af munden fra 'fjenden', som om det var slemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:40 pm

Emily sukkede og fik et Sørgmodigt blik i øjnene inden hun stirrede ned i bordet og kæmpede for at holde tårerne tilbagre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:41 pm

Isabella sukkede, da hun så ned på sin mad, hun havde ikke lyst til at spise mere af den, hun havde simpelhen mistet appetiten. *Why me?* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:44 pm

Emily begyndte dæmpet at klukke inden hun kiggede op "Undskyld" mumlede hun med et roligt og venligt smil "Jeg har svært ved at Accepterer at jeg ikke kan stole på..Mennesker.." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:47 pm

"Hvorfor ikke?" spurgte Isabella uden enlig rigtig at tænke. Pludselig dæmrede noget for hende, og hun blev lidt stiv i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:51 pm

//skal lige over og spise, kommer på bagefter.. (: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 6:39 pm

//Back//
////Nu vil jeg lige gøre klar hvis nu nogen skulle komme tilbage////

Tid : 21.14.
Omgivelser : Ingen kun Dem der gider være så længe oppe.
Sted : på cafeen.
Vejr : Totalt mørkt

Will var gledet hen i en trance af minder og så dem glide forbi sine øjne og så fuldstændig blank ud i hovedet.
*Hvis jeg ikke havde hjulpet den mand, så ville jeg ikke være blevet bidt og alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke hvad der ville være sket hvis jeg bare var gået hjem*


Sidst rettet af Will Tors Aug 20, 2009 7:03 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:01 pm

Isabella så lidt på Will, mens hun tænkte, *Hvad mon jeg skal sige til min familie.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:05 pm

"Undskyld" sagde Will da han så hvad klokken var. "Jeg må være faldet tilbage til minderne" sagde han og tog sig let til hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:06 pm

"Bare i orden.." sagde Isabella og smilte. Hun rejste sig og gik op med sin tallerken og satte sig ved bordet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:14 pm

"Så du er en ny en?" spurgte han og smilte venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:15 pm

"Ja, både her og med det." sagde Isabella og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:18 pm

"Jeg er gammel vampyr og ny her" sagde han og smilte selv skævt. "Kan jeg gi en sodavand eller noget?" spurgte han selvom han allerede havde set hende spise.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:19 pm

"nej tak... er ikke sulten mere." sagde Isabella og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:26 pm

"Havde jeg regnet ud" sagde han og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:34 pm

Isabella smilte. "Hvorfor spurgte du så?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:35 pm

"ren og skær høffelighed" sagde han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:37 pm

Isabella så overrasket på ham. Hun trak lidt skulderne af sig selv og tænkte, *Tja... Varulve kan jo også være høflige, hvorfor skulle Vampyre så ikke kunne være det?*

//bliver nød til at smutte, skal til svømmeprøve... ;D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:40 pm

"Overrsket eller hvad?" spurgte han og kiggede på hende med et stort smil.

//Ja vi ses//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 8:46 pm

"Tror at hun er vant til at Vampyrer er de 'onde'..Hvilket man ikke ligefrem kan sige du er" drillede EMily smilende og kiggede på Isabella og derefter på Will
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 8:49 pm

"Er jeg så ond?" spurgte han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 9:11 pm

"Ja da! En af de ondeste!!" Drillede hun igen og puffede blidt til hans skulder "Nej dit Fjollehovede, du er en af de gode" sagde hun med et kæmpe smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 9:12 pm

"Og det ved du bare?" spurgte han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 10:13 pm

"Jeg giver Emily ret.." sagde Isabella, men tænkte ved siden af, *men... man skal nu alligevel være forsigtig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 3:17 pm

"Så takker jeg jer begge, men jeg er ikke så venlig. Altså hvis vi var midt i en kamp så er jel lidt farlig" sagde han og grinte. Han fik et flashback om hvordan han engang havde slået en ihjel og fik en let kuldegysning han rystede af sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 3:59 pm

Isabella smilte, men tænkte, *Det ved jeg jo ikke, men jeg håber heller ikke, jeg får det med.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 4:20 pm

"Skal vi lave et eller andet" spurgte han da det var ved at være lukke tid for cafeen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 4:22 pm

"Jeg ville faktisk hjem med mine poser, men.." begyndte Isabella og bed sig kort i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 4:25 pm

"Men du bor i la push" sagde han og smilte lidt da han fattede hvad hun skulle til at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 4:28 pm

Isabella smilte og sagde, "ja.." Hun tænkte lidt og sagde så, "Måske kunne jeg lige smutte hjem."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 4:31 pm

"Jeg venter bare udenfor" smilte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 4:32 pm

Isabella smilte og rejste sig op og gik ud af døren. Hun fandt sin cykel, da hun ikke havde taget sin bil herned. Hun tog cykelhjelmen på og cyklede afsted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 4:57 pm

//Laver du et nyt emner?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 4:58 pm

//hvor henne??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 5:03 pm

//No idea///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 5:05 pm

//hmm... så bliver det byen.//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aften nærmer sig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aften nærmer sig.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Vinteren nærmer sig.
» Aften
» Aften på caféen
» Aften..
» Aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: