Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Aften nærmer sig.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 8:38 pm

Tid : En 18 tiden.
Sted : Caféen, længst henne i hjørnet.
Omgivelser: Mennesker der sidder og spiser.
Vejr : Solen er ved at gå ned.
Årstid : Efterår.
Dato : fredag 18 september.

Will sad og kiggede på alle der gik ind og ud af Caféen. Han havde en urørt kop kaffe foran sig sammen med en lækkert udsende kage. Hans hovede bevægede sig ikke en cm mens han kiggede på alle. *Utroligt at verden har været som jeg husker den og så nu* tænkte han bare.


Sidst rettet af Will Tors Aug 20, 2009 1:35 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 8:42 pm

Emily kom styrtende ind på Cafeen. Hendes øjne var vrede da hun løb om bagi og man kunne hører en vred diskussion inden hun kom ud i sit arbejdstøj. Hun havde f'r haft så travelt at hun først nu var ved at vælte bagover da lugtenaf Vampyr ramte hende meget pludseligt og hun begyndte at hoste "OkaY!" råbte hun om bagved "Jeg tror du har ret..Ikke idag" Hun grinede og smed sin uniform inden hun tog noget vand at drikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 8:44 pm

Alecia puffede blidt til døren ind til Caféen. Hun rynkede på næsen, da en hel del dufte af friskt blod strømmede over hende. Hun var på en måde stadig ny når det angik at være vampyr, og hun havde stadig svært ved at styre sin tørst. Hun fandt hurtigt et tomt, mørkt hjørne og satte sig der. Hun trak sig tilbage i skyggerne og tænkte lydløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 8:46 pm

//Jeg er ked af det, men bliver desværre nødt til at smutte.. Ses måske//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 8:47 pm

Endnu engang kunne han mærke en varulv, men han var lidt ligeglad. Men af nysgerrighed der havde fået ham til at blive vampyr, kunne han alligevel ikke lade være med at kigge efter varulven.


//Skal lige ud med hunden//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 3:24 pm

Emily stoppede igen op og begyndte kort at hoste inden hun greb en Cola og satte sig ned for at drikke den og falde til ro..Hvis det var Madelaine eller Victoria ville hun være gået ud af døren, men så fik hun kort øjenkontakt med en dreng. Emily smilede overrasket, og forsigtigt kiggede hun på ham igen. Joh..Han var vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 3:28 pm

Will kiggede tilbage på pigen med et overrasket blik. Jo det var hende. Han lagde hovedet lidt på skrå som en hund der stod fuldstændig forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 3:33 pm

Emily kunne ikke lade være med at smågrine over hans ansigtsudtryk men var ligeså nysgerrig som ham..Mmmh..Han har jo ikke engang rynket på næsen? Tænkte hun og kiggede på hans hals. Jo..Han trak vejret. Emily trak let på skuldrene og tog endnu en tår Cola, uden at vide hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 3:35 pm

"Hey" sagde han så og rystede på hovedet for at få sit eget ansigtsudtryk tilbage ( Very Happy )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 3:49 pm

Emily smilede og rejste sig og gik hen til ham. Hun ignorerede lugten og satte sig overfor ham "Davs" sagdeh un med et smil og betragtede ham inden hun hævede et øjenbryn "Ingen spydige bemærkninger?" fnas hun overrasket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 3:51 pm

"Vil du ha jeg skal sige en?" spurgte han og kiggede på hende med et hævet øjenbryn og et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 3:52 pm

"Nææh..Det var bare en Suprise ^^" sagde hun muntert og kiggede på ham "Hvad laver du egentlig på en Café når du ikke spiser elelr drikker?" spurgteh hjun oprigtigt nysgerrig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 3:54 pm

"Tjaaa, folk undre sig hvis de ikke se mig på spisesteder" sagde han med et skuldertræk. "Selvom det nu er surt for det ser lækkert ud" sagde han og smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 3:56 pm

"Jeg har fået en Vampyr til at spise et Kirsebar" grinede hun dæmpet og smilede "Han kunne ikke lide det..." Sagde han med livlige og smilende øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 3:58 pm

"Jeg kan huske mine første 100 år som vampyr. Jeg troede ikke på jeg blev bidt og prøvede hele tiden at spise. Det gir en underlig følelse" sagde han og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:03 pm

På: sorte shorts, hvid lang top og en rød top oven på den hvide, klipper.

Isabella havde været ude og shoppe lidt og havde en bærepose med sig. Hun var blevet sulten og gik ind i cafeen. Den der underlige lugt mødte hende igen, så hun rynkede lidt på næsen. *Hvad mon det er, der altid lugter så undelrigt?* tænkte hun. Hun gik op til baren for at hente noget spiseligt (pølsemix + cola).
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:05 pm

Han kunne igen mærke endnu en varulv. *Hvis jeg ikke passer på kan jeg jo nok blive angrebet* tænkte han kort mens han stadig smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:07 pm

Isabella satte sig på en af barstolene, mens hun ventede. Hun så sig lidt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:10 pm

Will vendte hovedet og kiggede på den anden varulv. Han havde set hende før. Da han pludselig sad mellem en ny varulv og den alfa, kunne han mærke hvor forskellig følelsen var fra dem begge. Med hende han havde siddet og snakket med var det som at blive dyppet i isvand, mens den nye var det som lunkent vand. *Skræmmende* tænkte han bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:12 pm

"Wowh...^^" smilede hun og kiggede muntert på ham "100 år er altså lang tid..Jeg har været varulv i 4 år nu og jeg har stadig ikke helt fattet at det er virkeligt" Sagde hun smilende og lugtede starks artsfælle. Hun vendte sig om og så Isa-Bella "Isa?" sagde hun lavt tværs igennem lokalet, men vidste at hun kunmne hører hende. "Bare rolig..hun gør dig ikke noget" sagde hun til drengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:14 pm

Isabella lagde mærke til, at en havde vendt sit hovede for at kigge på hende. Hun så tilbage på ham, mens hun kløede sig på næsen. Hun fik også øje på Emily og vinkede kort. Hun fik sin mad og gik over til dem. Hun lagde mærke til at lugten blev kraftiger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:15 pm

"Det tager jo den tid det tager" sagde han og nikkede til det med hun ikke ville gøre ham noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:16 pm

"Btw. Jeg har glæmt at presenterer mig" sagde hun pludselig og kiggede roligt på ham "Emily Clerice Moon" sagde hun og smilede inden hun ragte en hånd over mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:17 pm

"Will Lanza Noite" sagde han og tog hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:18 pm

Isabella kiggede lidt på dem, mens hun rynkede på næsen. Hun tog en bid af sin mad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:19 pm

Emily smilede og nikkede inden hun igenlangsomt tog sin hånd til sig og betragtede Isabella "Hva så?" spurgte hun og læagde hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:21 pm

"Var ude for at shoppe, og blev sulten." sagde Isabella og smilte, mens hun tænkte, *Og er stadig forvirret, og har en masse spørgsmål.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:22 pm

Will ville gerne indrømme at han kunne slappe af, men han havde kæmpet mod varulve før så han var på vagt. "Hey" sagde han bare og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:23 pm

Isabella havde lige taget en bid, da Will havde snakket til hende. Hun tyggede af munden og sagde, "Hej. Isabella Bombastick." Hun rakte hånden frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:25 pm

"Will Lanza Noite" sagde han og smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:25 pm

Emily smilede "Fik du købt noget?" spurgte hun for at fører en samtale inden hun kort betragtede Will og grinede dæmpet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:27 pm

Isabella så igen på Emily. "Ja, lidt tøj og en bog."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:28 pm

"Hvad? Jeg kan ikke have noget mellem tænderne, for jeg har jo ikke spist noget" sagde han og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:29 pm

Isabella så overrasket på Will og spurgte, "Spiser du ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:29 pm

EMILY SIMLEDE varmt tilbae "Når nej^^ De r jo lige det smilede uhn muntert og smilede igen "De var da dejligt " smilede hun til Isabella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:31 pm

"Ja Vampyre spiser jo ikke" sagde han og kiggede på hende med et smil.


//Sorry men skal logge, ved ikke om jeg kommer igen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:33 pm

Isabella så lidt forvirret ud i starten, men da det endelig gik op for hende, hvad han havde sagt, tabte hun gaflen og mumlede højt, "Hvad??"
*Det kan ikke være rigtig..* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:40 pm

Bella" mumlede hun og kiggede smilende på hende *Der er meget hun skal lærer..* "Det er Will..og den 'Lugt' du kan lugte nu er sikkert meget kraftig, ikke? Sådan lugter en Vampyr for os" Sagde hun og kiggede på hende for at se om hun havde forstået.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:44 pm

Isabella så forvirret på Emily og begyndte med at sige, "Jamen Vampyrer..." *findes ikke.* tænkte hun sætningen færdig. Men hun skulle jo enlig heller ikke eksistere, *God damn it, hvor skal jeg lærer meget.*
Isabella rystede på hovedet og prøvede at tage sig sammen, inden hun så på Emily og sagde, "Du siger altså at den der lugt, kommer fra dem.. men hvordan lugter vi så for dem?? Og hvordan lugter vi for hinanden??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:48 pm

"Dengang igår hvor jeg hvæsede af pigen der sagde det der til dig, var det fordi hun var Vampyr" Sagde hun "Vi lugter ligeså grimt for dem som de lugter for os, men de fleste Vampyrer har det med at overreagerer og flippe ud og kalde os Hvalpe eller Stinkdyr ^^" Emily så ud som om det faktisk morerede hende lidt men blev så mere alvorlig igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:49 pm

Isabella tænkte lidt over. "hmm..." mumlede hun. *Der var et eller andet.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:50 pm

"oget du gerne vil spørge om?" spurgte EMily Roligt og betragtede hende lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:54 pm

"Pigen sagde et eller andet om et eller andet, men jeg kan ikke huske, hvilket ord hun brugte... men det var noget med, at du ikke kunne røre hende eller sådan noget." prøvede Isabella at forklare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:56 pm

Emily smilede "Pagten" kommenterede hun grinende "Vampyrerne må ikke bide nogle i Forks, tilgængeld har vi La Push og vores Resevat for os selv, de må ikek komme der..Og så må vi ikke andgribe hinanden.." Emily skullede koldt ned i borden "Problemet er bare.:" mumlede hun ud igennem sammenbidte tænder "At Madelaine allerede har bidt 3 mennesker som nu er Vampyrer"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:00 pm

*Derfor er luften bedre i La Push.* tænkte Isabella. "Jamen, hvis hun bliver ved og der bliver krieg, så..." mumlede Isabella og undlod at afslutte sætningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:02 pm

"Jeg ved det godt..." mumlede Emily "Derfor vil jeg snakke med Isabelle om det, så hun kan snakke med Madelaine..Jeg kan nemlig ikke" Emily trak på skuldrene "Madelaine er for Magtfuld, og hun kan ikke lide Vrulve, derfor må Isabelle bruge sin evne, og SÅ tale med hende."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:05 pm

Isabella sukkede og tænkte, *Der, hvor der er problemer, dumper jeg altid ned i.*
"Det er jo ikke fair." sagde Isabella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:07 pm

Emily nikkede helt enig "Præcis..." sagde hun og trak på skuldrene "Og Vampyrerne(Nok ikke alle..men mange) synes at VI har brudt traktaten!?" Emily kiggede mut ned på sine hænder der lå i hendes skød "Jeg synes det er dumt" grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:08 pm

"Hvordan skulle vi gøre det?" spurgte Isabella forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 5:12 pm

Emily rystede på hovedet og trak på skuldrene "Aner det ikke" smilede hun roligt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aften nærmer sig. Empty
IndlægEmne: Sv: Aften nærmer sig.   Aften nærmer sig. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aften nærmer sig.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Vinteren nærmer sig.
» Aften
» Aften på caféen
» Aften..
» Aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: