Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Min Lille Hytte

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Min Lille Hytte Empty
IndlægEmne: Min Lille Hytte   Min Lille Hytte Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 5:54 pm

Dato :: Den 1 august 09
Årstid :: Sommer
Dag :: Lørdag
Vejr :: Solopgang..
Sted :: La Push, Stranden
Tid :: Tidlig morgen, Kl er 05.30
Omgivelser :: Sand og Vand så langt øjet rækker, bortset fra en lilel hyggelig hytte.( Det man ikke ved er at det er Luxus indrettet..MWUHAH!!) ^^ ellers Ikke et øje.

Emily stod nede på stranden. Hun havde en let løs T-shirt på og et par pink hotpants - Bare ben og Bare fødder. Hun mærkede ikke varmen da hun altid havde en febervarm kropstemperatur, og var glad for de da hun aldrig havde kunne tåle varmen så godt (En af grundende til at flytte til Forks).
Emily kiggede op på sin lille hytte og trak på skuldrene inden hun hurtigt var deroppe og langsomt åbnede døren og trådte ind. Hendes øjne gled rundt i køknet for at finde sin bror.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Lille Hytte Empty
IndlægEmne: Sv: Min Lille Hytte   Min Lille Hytte Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 6:08 pm

Freddy kom ind i køkkenet og kned sig i øjnene og så sin søster "Hva fanden laver du så tidligt oppe?" sagde han lidt forvirret. han havde kun underbukser på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Lille Hytte Empty
IndlægEmne: Sv: Min Lille Hytte   Min Lille Hytte Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 6:10 pm

Emily sendte ham et hævet øjenbryn "De ter ikke alle der glukker TV til klokken..Hvad? 3 inat?" sagde hun med et strejf af MUnterhed "Desuden trænkte jeg til noget friskt luuft" smilede hun og trak en hånd igennem håret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min Lille Hytte Empty
IndlægEmne: Sv: Min Lille Hytte   Min Lille Hytte Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min Lille Hytte
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Den lille hytte
» En lille sø - Tom
» Den lille sø
» En lille lur?
» En lille sludder x'3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: