Emne: Ikke ligefrem en nyhed.. Fre Mar 02, 2012 11:20 pm
Wow, jeg synes det er vildt at der er så mange der er på i løbet af dagen, men at vi alligevel ikke kan få siden op at køre igen. Personligt er jeg kommet ud af min twilight-face, så vampyrer og varulve interesserer mig ikke så meget mere.. Men jeg er villig til at være på siden, hvis den bliver startet op igen :-)
Madeline Bruger
Erfaring : 199 Respekt : 10 Antal indlæg : 152
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Man Mar 12, 2012 6:57 pm
Selvom jeg ikke kan tro at du sagde, at du var ude af facen. Så lyder resten ret cool og jeg vil meget gerne være med til at få siden op at køre. Jeg regner med at jeg er meget mere på i denne tid Og hvis du eller andre som der dette, vil emne. Så skriv endelig!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Ons Mar 14, 2012 6:46 pm
Jeg vil prøve, at være så meget online, som muligt (:
Jeg har været herinde i laaaaaaaang tid, men på andre brugere, men nu fik jeg min egen xp' jeg vil gerne få denne side op at køre igen; jeg kan tydeligt huske dengang, at mit liv bare var den her side, det var så .. no life-agtigt, men hyggeligt alligevel ^^
Madeline Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Ons Mar 14, 2012 11:12 pm
Se, der er flere som gerne vil være med til at holde siden oppe! Det er bare super! xD Jeg er sikker på at siden her betyder meget for ret mange, selvom de måske ikke kan komme på så tit. n.n x3
Marissa Bruger
Erfaring : 114 Respekt : 3 Antal indlæg : 95
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Ons Mar 14, 2012 11:31 pm
Du har helt ret Kris! Jeg vil da meget gerne hjælpe, men jeg har jo også mine egne hjemmesider at holde styr på, sååå. Og derudover er jeg sådan set også kommet lidt ud af min Twilight-face.. Men jeg vil skam meget gerne hjælpe til og være så meget aktiv som muligt! xD
Madeline Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Søn Mar 18, 2012 7:25 pm
Hehe. Tillader de damer et flip? ^^' Sorry men her kommer det: HVAD SKER DER LIGE?!?! MAN KAN DE IKKE KOMME UD AF DEN FACE IGEN? DET ER LIIIIIIIVET ^^' Det var det, tilbage igen x3
Marissa Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Søn Mar 18, 2012 8:19 pm
Sorry Men jeg kan jo ogz bare ALT! Jeg er i en perfekt ny face nu. Men den vil i nok ikke bryde jer om at høre hvad er.. Det vil de færreste ^^ Men jeg er da ligeglad hvad andre tænker ^.-
Madeline Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Søn Mar 18, 2012 8:49 pm
Det er helt okay, jeg kan bare ikke forstille mig en anden verden. Det her var den verden jeg for første gang begyndte at leve i, og jeg har ikke tænkt mig at opgive denne verden, selvom jeg må indrømme at det ikke er det samme nu hvor den verden faktisk er sådan... færdig.
Marissa Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Man Mar 19, 2012 9:09 am
Ved præcis hvad du mener Men jeg kan nu stadig ikke vente til Breaking Dawn part 2 kommer ud!! Hvorfor skal de da også være såå lang tid om det!?
Madeline Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Man Mar 19, 2012 5:07 pm
Jeg har det på præcis samme måde! ;D Men jeg har hørt at Stephenie måske gerne vil lave endnu en bog! Jeg håber virkelig at hun gør det x3 Men jeg kan heller ikke vente til part 2 komme i bio, jeg skal så meget ind og se den!!
Marissa Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Man Mar 19, 2012 5:42 pm
Jeg har hørt det samme.. Og jeg håber virkelig ogz at hun laver den!! Ellers må jeg jo selv opdigte en slutning. Og det er ikke nær så spændende. Selvom jeg allerede er i gang med min egen roman om Vampyrer Jeg har læst alle de andre. Og set alle filmene..
Madeline Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Man Mar 19, 2012 6:19 pm
Gør det da alligevel! xD Du skal bare fortsætte på din kreative roman! xD Ligesom Stephenie siger: Skriv det ned hvis du her noget, det skal nok blive til noget godt!! Jeg gør det også selv og det er super sjovt ^^
Marissa Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Man Mar 19, 2012 7:58 pm
Enig! Så derfor har jeg ogz tænkt mig at blive ved ^^'
GO KRIS!! GO STEPH!!
Madeline Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Man Mar 19, 2012 8:12 pm
Super! xD Det skal nok blive godt! ^^ Hvor langt er du? *At være nysgerrig* ^^' Hehe, yeah!! ;3
Marissa Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Tirs Mar 20, 2012 9:31 am
Øhm.. I 8. kapitel tror jeg nok..? Og der er ca. 18 sider i hver kapitel.. Hvad med dig?
Madeline Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Tors Mar 29, 2012 8:43 pm
Sejt! xD Jeg havde 32 sider på word, men så gik min computer død og slettede det hele Men jeg er lige startet op igen på en ny en. Men det er jo så igen lige første side. xD
Marissa Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Fre Mar 30, 2012 2:50 pm
Tak! xD Og nej hvor belastende.. Kender det godt. Jeg får bare sådan lyst til at smadre min computer når sådan noget sker!!
Madeline Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Fre Mar 30, 2012 10:35 pm
Det gjorde jeg også. Og jeg slog den også kan du regne med xD Den gik så også i stykker efter det igen ^^' Men jeg blev godt nok sur og ked af det x3
Robyn Bruger
Erfaring : 91 Respekt : 13 Antal indlæg : 69
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Lør Mar 31, 2012 8:07 am
Hmm, jeg savner at skrive.
Madeline Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Lør Mar 31, 2012 7:10 pm
Hvorfor starter du så ikke igen Robyn? ;D Det er super kreativt og det er virkelig også sjovt og hyggeligt, men det sidste vidste du vel godt x3 Du burde helt klart starte igen, det har jeg også gjort. ^^
Daniella Bruger
Erfaring : 2726 Respekt : 30 Antal indlæg : 1628
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Tors Maj 03, 2012 12:46 pm
Har ALDRIG været i 'twilight facen' og kommer det aldrig, hæhæ. Har bare altid godt kunne lide Forks.Vampire-legend.net af den grund at Twilight virker ufatteligt godt som RPG .
Twilight er ikke dårligt, men stærkt overvurderet. Hæhæ. - Men elsker alle jer freaks på siden<3.
Madeline Bruger
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Lør Jun 23, 2012 5:03 pm
Hmm.. det var da noget nyt ^^ Jeg ville aldrig være på siden hvis jeg ikke var twilight fan Men det er jeg heldigvis og elsker også at skrive med jer fokzz<3 ;D
Daniella Bruger
Erfaring : 2726 Respekt : 30 Antal indlæg : 1628
Emne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed.. Søn Jun 24, 2012 3:20 pm
Jo altså, jeg kan godt lide Twilight, men har aldrig været virkelig vildt med det! Følger da med når der lige er noget nyt, men ellers så vil jeg sjovt nok hellere se filmene end bøgerne HAHA. Har læst de to sidste. Droppede de to første da jeg vidste hvad der skete. HHAHAHAH.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …