Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ikke ligefrem en nyhed..

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 11:20 pm

Wow, jeg synes det er vildt at der er så mange der er på i løbet af dagen, men at vi alligevel ikke kan få siden op at køre igen.
Personligt er jeg kommet ud af min twilight-face, så vampyrer og varulve interesserer mig ikke så meget mere.. Men jeg er villig til at være på siden, hvis den bliver startet op igen :-)
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeMan Mar 12, 2012 6:57 pm

Selvom jeg ikke kan tro at du sagde, at du var ude af facen. Så lyder resten ret cool og jeg vil meget gerne være med til at få siden op at køre.
Jeg regner med at jeg er meget mere på i denne tid Wink Og hvis du eller andre som der dette, vil emne. Så skriv endelig! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeOns Mar 14, 2012 6:46 pm

Jeg vil prøve, at være så meget online, som muligt (:


Jeg har været herinde i laaaaaaaang tid, men på andre brugere, men nu fik jeg min egen xp' jeg vil gerne få denne side op at køre igen; jeg kan tydeligt huske dengang, at mit liv bare var den her side, det var så .. no life-agtigt, men hyggeligt alligevel ^^
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeOns Mar 14, 2012 11:12 pm

Se, der er flere som gerne vil være med til at holde siden oppe! Det er bare super! xD
Jeg er sikker på at siden her betyder meget for ret mange, selvom de måske ikke kan komme på så tit. n.n x3
Tilbage til toppen Go down
Marissa
Bruger
Marissa


Erfaring : 114
Respekt : 3
Antal indlæg : 95

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeOns Mar 14, 2012 11:31 pm

Du har helt ret Kris! Jeg vil da meget gerne hjælpe, men jeg har jo også mine egne hjemmesider at holde styr på, sååå. Og derudover er jeg sådan set også kommet lidt ud af min Twilight-face.. Men jeg vil skam meget gerne hjælpe til og være så meget aktiv som muligt! xD
Tilbage til toppen Go down
http://the-island-of-shadow.danskforum.dk
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeSøn Mar 18, 2012 7:25 pm

Hehe. Tillader de damer et flip? ^^'
Sorry men her kommer det: HVAD SKER DER LIGE?!?! MAN KAN DE IKKE KOMME UD AF DEN FACE IGEN? DET ER LIIIIIIIVET Very Happy ^^'
Det var det, tilbage igen x3
Tilbage til toppen Go down
Marissa
Bruger
Marissa


Erfaring : 114
Respekt : 3
Antal indlæg : 95

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeSøn Mar 18, 2012 8:19 pm

Sorry Sad Men jeg kan jo ogz bare ALT! Jeg er i en perfekt ny face nu. Men den vil i nok ikke bryde jer om at høre hvad er.. Det vil de færreste ^^ Men jeg er da ligeglad hvad andre tænker ^.-
Tilbage til toppen Go down
http://the-island-of-shadow.danskforum.dk
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeSøn Mar 18, 2012 8:49 pm

Det er helt okay, jeg kan bare ikke forstille mig en anden verden.
Det her var den verden jeg for første gang begyndte at leve i, og jeg har ikke tænkt mig at opgive denne verden, selvom jeg må indrømme at det ikke er det samme nu hvor den verden faktisk er sådan... færdig. Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
Marissa
Bruger
Marissa


Erfaring : 114
Respekt : 3
Antal indlæg : 95

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeMan Mar 19, 2012 9:09 am

Ved præcis hvad du mener Sad Men jeg kan nu stadig ikke vente til Breaking Dawn part 2 kommer ud!! Hvorfor skal de da også være såå lang tid om det!?
Tilbage til toppen Go down
http://the-island-of-shadow.danskforum.dk
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeMan Mar 19, 2012 5:07 pm

Jeg har det på præcis samme måde! ;D
Men jeg har hørt at Stephenie måske gerne vil lave endnu en bog! Very Happy
Jeg håber virkelig at hun gør det x3 Men jeg kan heller ikke vente til part 2 komme i bio, jeg skal så meget ind og se den!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Marissa
Bruger
Marissa


Erfaring : 114
Respekt : 3
Antal indlæg : 95

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeMan Mar 19, 2012 5:42 pm

Jeg har hørt det samme.. Og jeg håber virkelig ogz at hun laver den!! Ellers må jeg jo selv opdigte en slutning. Og det er ikke nær så spændende. Selvom jeg allerede er i gang med min egen roman om Vampyrer Embarassed Jeg har læst alle de andre. Og set alle filmene..
Tilbage til toppen Go down
http://the-island-of-shadow.danskforum.dk
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeMan Mar 19, 2012 6:19 pm

Gør det da alligevel! xD Du skal bare fortsætte på din kreative roman! xD
Ligesom Stephenie siger: Skriv det ned hvis du her noget, det skal nok blive til noget godt!! Very Happy
Jeg gør det også selv og det er super sjovt ^^
Tilbage til toppen Go down
Marissa
Bruger
Marissa


Erfaring : 114
Respekt : 3
Antal indlæg : 95

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeMan Mar 19, 2012 7:58 pm

Enig! Så derfor har jeg ogz tænkt mig at blive ved ^^'

GO KRIS!!
GO STEPH!!
Tilbage til toppen Go down
http://the-island-of-shadow.danskforum.dk
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeMan Mar 19, 2012 8:12 pm

Super! xD Det skal nok blive godt! ^^ Hvor langt er du? *At være nysgerrig* ^^'
Hehe, yeah!! ;3
Tilbage til toppen Go down
Marissa
Bruger
Marissa


Erfaring : 114
Respekt : 3
Antal indlæg : 95

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeTirs Mar 20, 2012 9:31 am

Øhm.. I 8. kapitel tror jeg nok..? Og der er ca. 18 sider i hver kapitel.. Hvad med dig?
cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Tilbage til toppen Go down
http://the-island-of-shadow.danskforum.dk
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:43 pm

Sejt! xD
Jeg havde 32 sider på word, men så gik min computer død og slettede det hele Sad
Men jeg er lige startet op igen på en ny en. Men det er jo så igen lige første side. xD
Tilbage til toppen Go down
Marissa
Bruger
Marissa


Erfaring : 114
Respekt : 3
Antal indlæg : 95

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 2:50 pm

Tak! xD
Og nej hvor belastende.. Mad Kender det godt. Jeg får bare sådan lyst til at smadre min computer når sådan noget sker!! Evil or Very Mad
Tilbage til toppen Go down
http://the-island-of-shadow.danskforum.dk
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 10:35 pm

Det gjorde jeg også. Og jeg slog den også kan du regne med xD Den gik så også i stykker efter det igen ^^' Men jeg blev godt nok sur og ked af det x3
Tilbage til toppen Go down
Robyn
Bruger
Robyn


Erfaring : 91
Respekt : 13
Antal indlæg : 69

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 8:07 am

Hmm, jeg savner at skrive.
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 7:10 pm

Hvorfor starter du så ikke igen Robyn? ;D
Det er super kreativt og det er virkelig også sjovt og hyggeligt, men det sidste vidste du vel godt x3 Du burde helt klart starte igen, det har jeg også gjort. ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 12:46 pm

Har ALDRIG været i 'twilight facen' og kommer det aldrig, hæhæ.
Har bare altid godt kunne lide Forks.Vampire-legend.net af den grund at Twilight virker ufatteligt godt som RPG Wink.

Twilight er ikke dårligt, men stærkt overvurderet. Hæhæ.
- Men elsker alle jer freaks på siden<3.
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 5:03 pm

Hmm.. det var da noget nyt ^^ Jeg ville aldrig være på siden hvis jeg ikke var twilight fan tongue Men det er jeg heldigvis og elsker også at skrive med jer fokzz<3 ;D
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 3:20 pm

Jo altså, jeg kan godt lide Twilight, men har aldrig været virkelig vildt med det! Følger da med når der lige er noget nyt, men ellers så vil jeg sjovt nok hellere se filmene end bøgerne HAHA.
Har læst de to sidste. Droppede de to første da jeg vidste hvad der skete. HHAHAHAH.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ikke ligefrem en nyhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke ligefrem en nyhed..   Ikke ligefrem en nyhed.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ikke ligefrem en nyhed..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes
» Vil ikke hjem.
» Kommer nok ikke bag på jer:
» Kan næsten ikke tro det!
» Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Nyheder-
Gå til: