Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:49 pm

Dag: IRL
Dato: IRL
Tid: IRL
Vejr: Regner og det blæser lidt
Sted: I byen
Årstid: Vinter
Omgivelser: Ikke så mange andre

Victoria sad på en kold sten trappe inde i byen, godt nok kom kulden ikke ind til hende fordi hun selv var så kold det var det gode ved at være vampyr, men alligevel kunne man godt en gang imellem undvære det. Hun sad tavst og helt stille som om hun ikke var i live, bogstavligtalt i live, hun var jo død, men skulle forstille at være i live for menneskerne, hendes røde hår hang vådt og tungt om hendes hoved og hun sad kun iført jakke, bukser og et par tynde slidte sko. Hun havde aldrig følt sig så alene som lige nu, hun savnede Andrew utrolig meget, hun havde ikke set ham i flere uger nu og var ved at give op, men havde ikke lyst, hun sukkede tungt og så tænkende op på den grå himmel og regndråberne som faldt ned fra den.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:06 pm

Theodor gik med sin sorte regnjakke, slidte jeans og sorte converse.
Han gik med hænderne i lommen, og jakke-huen over hovedet. Der var ikke så mange andre - de eneste der var var enten i bil, eller på vej i ly for regnen.
Han så pige side helt alene i kulden med ikke særlig meget tøj på. Han små-løb over til hende, og stod sådan hun sad lidt i læ for vinden, "Er du okay?", spurgte han bekymret.

//Undskyld det tog så lang tid//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 3:47 pm

Victoria havde slænket sit tøj så meget som en tanke, men hun viste nok godt hvordan folk ville reagere hvis man så en sidde i så lidt tøj, men som sagt så frøs Victoria aldrig, så hun tænkte ikke over hvordan andre så hende. Hun havde på afstand duftet mennesket komme, og hun vendte hovedet lidt og så menneskets bekymrede ansigt og smilte svagt, imens hun nikkede, " jep har aldrig haft det bedre" sagde hun med et svagt smil og tænkte så lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 5:50 pm

Han kiggede undrende på hende, "Fryser du slet ikke?", han kløede sig i nakken, og rynkede panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:21 pm

Victoria rejste sig og gik ned fra stentrappen og så tænkende på mennesket
Hun rystede så på hovedet og smilte svagt igen, " nej, jeg har siddet her så længe, at jeg har vænnet mig til kulden" løj hun ret overbevisende, men for at virke menneskelig lagde hun alligevel armene løst rundt om sig og smilte svagt til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:30 pm

Han nikkede langsom, "Okay?", han smilte svagt og studerede hende. Hun var meget køn, og bleg - ligesom alle de andre piger i Forks.

//Er totalt lost for krea//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:34 pm

Victoria smilte stadig svagt og tænkte kort, " du skulle nu hellere tænke på dig selv end mig, fryser du da ikke selv?" spurgte hun nysgerrigt og så tænkende op og ned af ham med øjnene og smilte svagt igen, han duftede nu endelig ret godt, men hun havde sat sig for ikke at bide mennesker og hun var heldigvis heller ikke sulten lige nu

//Gør ikke noget heh, er jeg også lidt selv ^^//
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:25 pm

"Lidt..", han smilte, "Men ikke særlig meget - jeg kan godt lide regn og kulde"; sagde han og smilte skævt, fordi at alle dem han havde sagt det til bare havde gloet åndsvagt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 4:42 pm

Victoria fjernede noget af sit våde hår fra ansigtet og om bag øret og lyttede til det han sagde og nikkede så svagt da han var færdig med at fortælle, " men vænner sig også til Forks kulde og regn, når man har boet her et stykke tid" sagde hun med et let smil og støttede sig lidt på det ene ben imens hun smilte svagt til ham og bed sig diskret i læben.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:10 pm

"Har kun boet her et par dage..", han smilte, "Jeg er oprindeligt New Yorker", han smilte, og satte sig ved siden af hende. Han rystede hovedet for at få vandet ud af håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:42 pm

Victoria smilte svagt og lyttede, " okay, jeg har ikke rigtig fået langt mærke til hvem der er nye og hvem der har boet her i lang tid, jeg har selv kun næsten boet her i et halvt år" sagde hun og så smilende på ham, " det havde jeg aldrig gættet at du var" sagde Victoria og smilte skævt igen og grinte svagt over den måde han rystede hovedet på.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:45 pm

Han små-lo, og kiggede ned af sig selv, "Jeg ligner vidst heller ikke en New Yorker..", han kiggede op på hende og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:55 pm

Victoria så op og ned af ham og smilte skævt, " jeg har aldrig mødt en New Yorker, så jeg kan ikke sige at du ikke ser rigtig ud" sagde hun og grinte svagt igen, " forresten, jeg hedder Victoria" sagde hun lidt efter og ragte sin hånd frem til sig, selvom hun viste at hun var iskold
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:00 pm

Han lo, og tog imod hendes hånd, "Thedor", han smilte og gav hendes hånd et klem. "Victoria", mumlede han stille, for at kunne huske det nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:02 pm

Victoria smilte og nikkede, " hyggeligt at møde dig Theodor, det er altid spændene at møde nye mennesker" sagde hun med et smil og tog lidt efter sin hånd til sig og lagde smilende hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:11 pm

"I lige måde.. Victoria", han smilte, og fjernede et par dråber der røg ned af ansigtet fra hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:13 pm

Victoria smilte glad og så tænkende på ham derefter, " hvad bringer dig så til Forks?" spurgte hun nysgerrigt og fjernede noget vådt hår fra ansigtet igen og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:21 pm

Han smilte, "Inspiration..", han sukkede, "New York er en stor by fyldt med overfladiske mennesker, som man knapt kunne kalde mennesker. Og det eneste der var var larm og atter larm og os..", han trak på skuldrene, "Forks er som skabt for mig", han smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:27 pm

Victoria smilte svagt og lyttede til det Theodor sagde, " ja Forks er virkelig skabt for en, hvis man vil havde ro" sagde hun og smilte svagt, * men selvf, så er det jo ikke alle der for ro, på grund af vampyrenes jagt vaner* tænkte hun og rystede kort på hovedet, hun fandt nu ikke selv nogen menning ved menneske jagt.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:37 pm

Han smilte, "Lige nøjagtigt..", han sukkede, og blev egentlig trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 3:51 pm

Victoria lagde mærke til hans sukken og lagde tænkende hovedet på skrå og så på ham, " noget galt?" spurgte hun forsigtigt og bed sig diskret i læben.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 3:52 pm

"Nej.. det er bare; Lige nøjagtigt, var noget min farfar altid sagde, men han døde for en måned siden, og vi havde et ret godt forhold..", han sukkede, og trak på den ene skulder,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 3:56 pm

Victoria fik et trist udtryk og bed sig tænkende i læben, " det er jeg ked af at høre" sagde hun stille, men hun lagde en hånd på hans arm og agede den lidt, imens hun sendte ham et svagt, men dog trøstende og varmt, for at han skulle få det bedre, for Victoria kunne ikke lide nårfolk blev triste eller kede af det.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 4:10 pm

Han kiggede over på hende og smilte trist, "Folk dør.. det er jeg bare nødt til at komme mig over.. ", han sukkede igen, "Et eller andet sted, ville jeg bare ønske at jeg kunne have fundet en måde, der kunne få ham, til at leve evigt.. Jeg ved det lyder åndsvagt, men der var så mange ting som han aldrig fik gjort, som han altid havde ønsket sig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 4:18 pm

Victoria smilte svagt men trist og tog hånden til sig igen og bed sig diskret men tænkende i læben, " hmm.. ja det tror jeg vi alle ønsker, både med mennesker og dyr, men desværre kan det ikke lade sig gøre, selvom vi ønsker at de lever videre, mere end noget andet" sagde hun tænkende og smilte svagt men trist igen og sukkede svagt
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 4:33 pm

"Men.. lad os snakke om noget andet", sagde han og smilte. Han tænkte sig om.

//Jeg har virkelig ingen krea, undskyld x( //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 11:29 am

Victoria smilte svagt og nikkede til at tale om noget andet
Hun så tænkende på ham imens og bed sig diskret i læben, " hvad synes du så om Forks, sådan generalt?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 9:44 pm

"Fantastisk", han smilte drømmende *Amira..*, han rystede hovedet - han så sikkert meget creepy ud fra hendes synsvinkel, "Selvom i alle er meget mystiske.."; sagde han og skulede - for sjov - mistænktligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 11:09 pm

Victoria kunne ikke lade være med at grine og smilte skævt, " nu er det jo menningen at kvinder skal være mystiske ellers har i drenge jo ikke noget at flade for" drillede hun smilende og kunne ikke lade være med at smile skævt igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 11:50 pm

Han lo, "Nårhnej, det har du jo ret i.."; han rynkede panden, "Selvom jeg egentlig mest falder fordi jeg er klodset", han rødmede let, men glattede panden ud, og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes   Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en dag, ikke ligefrem fordi den er anerledes
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ikke noget at give sig til
» Vil ikke hjem.
» Kommer nok ikke bag på jer:
» Kan næsten ikke tro det!
» Græd kommer ikke fra vampyr.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: