Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Belle
Bruger
Belle


Erfaring : 18
Respekt : 0
Antal indlæg : 10

Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^ Empty
IndlægEmne: Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^   Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^ Icon_minitimeTors Dec 02, 2010 9:46 pm

S: Skoven.
T: om aftenen
O: træer.
V: overskyget, men det regner ikke.
P: <---- se på billedet.
______________________________________________________

En pige, kom hoppende gennem mørket. Hun var elegant, smidig, og selvsikker. Hun hoppede blev stående på en stamme lidt. Et smil sad på Katherines læber. Hun morede sig gevaldigt. Hun hoppede fra gren til gren. Hun jagede et Menneske. Den stakkels pige havde forvildet sig ud i skoven. Katherine ville skåndede hende. Det ville sige at hun ville køre pige psykisk ned. Katherine landede foran pigen, og smilede lumsk, og ukonrolleret til hende. Hun morede sig!


Sidst rettet af Katherine Man Dec 13, 2010 6:47 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^   Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^ Icon_minitimeFre Dec 03, 2010 6:11 pm

Zoey kom gående. Hun kunne høre noget. En pige løb forbi hende, nogle træere længere henne. Hun kiggede mistroisk, og hørte så noget oppe i træerene. Hun kiggede op, og så en vampyr. Vampyrens fært ramte Zoey. Hun vampyr... Hun kunne godt se det var det, men... Hun satte i løb. Hvad lavede en menneske pige her ude, og hvorfor var vampyren efter hende. Zoey var hurtigt ved dem. Hun var i chok!
*Stakkels pige!* tænkte hun, og kom frem.
"Hey! Lad pigen være!" Sagde hun, med sin smukke stemme. Hun fangede den bange piges blik. Zoey var hurtigt hos hende. Pigen hoppede om bag hende.
*Godt tænkt!* Zoey smilte blidt.
"Hvad vil du hende?" spurgte hun, hun-vampyren. Zoey ville gøre alt for at holde menneskepigen i live...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Belle
Bruger
Belle


Erfaring : 18
Respekt : 0
Antal indlæg : 10

Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^   Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^ Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 6:45 am

Katherine hvæsede hørt da vampyren kom frem. Hvorfor skulle hun lige blande sig? Kath rettede sig op, og rettede på sit tøj. Hun slog en vidunderlig latter op da vampyren spurgte. Det lød som nogle små sølv klokke spillede i takt til musiken i hendes latter.
"Hvad tror du? Jeg ville da bare lege lidt med hende," sagde hun, med sin vidunderlige stemme, der også havde de små sølv klokke i spil, det var bare en anden musik de spillede til. Hun kom til at tænke på kontrakten. Hun ville da ikke dræbe pigen.... eller forvanmdle hende for den sags skyld. Hun vi bare kører pigen psykis ned. Allerede nu ville pigenvære fra den. Hun lo højt.
"Min kære ven, de må da ikke forbyde mig at have det sjovt!" sagde hun, og smilte til hende. Hun brugte med vijle ordet De, for hun viste at vampyren var ældre end de andre hun havde mødt. Hun kiggede på pigen der var skræmt fra vid og sans. Hun så frygten i pigens øjne.
"Du er bange for mig!" sagde hun, bevidst. Hun smilte over det lille nik pigen lavede. Kath stod bag pigen, inden nogen kunne nå at gøre noget. Hun lagde en hånd på pigens skulder.
"Du behøver ikke at være bange for mig," sagde hun, i et blidt og venligt tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^   Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^ Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 3:12 pm

Zoey hvæsede tilbage. Hun kunne ikke ta' at nogen hvæste af hende.
"Det var ikke det det lignede!" sagde hun surt. Hun syntes at det var synd for pigen, at det skulle gå ud over hende. Men hun måtte jo hellere ikke gøre pigen noget, ifølge kontrakten... Kontrakten mellem ulve og vampyrer. Hun havde fulgt den, siden hun kom her til... Hun kiggede på hende med et vredt blik.
"Jo det kan de tro jeg kan," snerrede hun. Hun kiggede på pigen, og sukkede.
"Selfølgelig er hun det!" sagde hun, og kiggede tilbage på det sted hvor vampyren sidst havde stået. Hun vendte sig hurtigt, da hørte hendes stemme bag dem. Hun lagde armene om Pigen, og trak hun væk.
"Lad hende nu være!" sagde Zoey, i et blandet tonefald. Man kunne høre: Opgivelse, venlighed, blidhed, vred og til sidst tristhed... Hun sukkede, og kiggede på Pigen (Katherine)...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Sponsoreret inhold





Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^   Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stjæl ikke min mad! ~ Zoey ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kakao - Zoey
» Alene_ Zoey xD
» Tanker der ikke kan forståes
» Kan næsten ikke tro det!
» Vil ikke hjem.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: