Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^

Go down 
ForfatterBesked
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^   Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Icon_minitimeTirs Nov 23, 2010 10:08 pm

Sted: Ude i skoven.
Tid: Om aftenen.
Vejr: skyfrit.
Omgivelser: Træ, dyr, og andre naturlige ting ^^
Påklædning: Hvid T-shirt, blå jeans, og et par sorte sko.
_____________________________________________

Zoey sad i et træ, og kede sig gevaldigt. Hun rejste sig og hoppede fra gren til gren, bare for at lave noget. Hun stoppede op og sukkede. Hun satte sig ned, og stirrede frem for sig. Hun havde prøvet at kede sig, og hun hade det. Hun lukkede øjnene, og lyttede. Hvor var der dog mange lyde. Det forbavsede hende hvergang...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^   Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 9:27 pm

Daniel trak i sin sorte vinterjakke, og låste døren til hans hus. Så vendte han sig om, og begav sig i retning af skoven, der lå omkring en km fra hans hus.
Han nåede skovbrynet, og smilede let for sig selv. Hvor var det fedt at være tilbage. Han strøg en tot af det halvlange, mørkeblonde hår om bag øret, og fortsatte.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^   Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 9:33 pm

Zoey hørte noget. Hun tog hurtigt sin jakke på, som hun i hånden, og hoppede ned fra træet, om bag et andet. Det var typisk hende at gemme sig. Hun kiggede frem fra træet, med sine smukke gyldne øjne. Hun blev nysgerrig. En dreng. Nej en mand! Hun træk stille vejret. Et menneske... Hvad lavede han dog her ude? Hun trak på skulderne. Hun var glad for at hun havde stilt sin sult. Hun satte sig ned, og tog fat i sin halskæde (se min profil Smile ), som om hun havde siddet der i et stykke tid. Hun havde et venligt, og imødekommene smil på læberne. Hun nynnede stillede en lille vuggevise... En meget gammel vuggevise.. Hendes mor havde synget den for hende da hun var fem... Hun huskede det stadig... hver en melodi, og hvert ord... Hun sukkede dybt...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^   Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Icon_minitimeLør Nov 27, 2010 8:31 pm

Daniel kendte ikke til vampyrer og varulve, men han var godt klar over, at Forks ikke var som alle andre byer. Det var bla. derfor han elskede stedet så meget som han gjorde! Og han var nysgerrig. Derfor boede han her.
Han kiggede lige ud, og knep øjnene lidt sammen, og forsøgte at skimte igennem det tætte vintermørke. Det var vist nogen, lidt foran ham, men han var ikke helt sikker
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^   Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Icon_minitimeLør Nov 27, 2010 8:39 pm

Hun rejste sig. og gik rundt om træet. Hun forsøgte at gå som et Menneske, men det virkede ikke! Hun gik bare som hun plejede.
"Hej," sagde hun. Hendes stemme lød som en masse sølv klokker. Det lød smukt i alle andres øre end i hendes egne. Hun smilte venligt til ham.
"Hvad laver du her?" Spurgte hun, og lagde hovedet let på skrå. Det var noget hun altid gjorde, når der var noget hun gerne ville vide...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^   Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Icon_minitimeLør Nov 27, 2010 8:42 pm

Han så forundret på den blændende smukke unge pige, men tog sig hurtigt sammen. Han var efterhånden vandt til den slags piger.
"Godaften," sagde han venligt, og fortsatte hurtigt: "Det samme som du, formoder jeg? Nyder aftenen." Han smilede lidt. "Men det er måske ikke derfor du er her?"
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^   Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Icon_minitimeTors Jan 27, 2011 2:38 pm

Zoey glemte helt at spørgsmålet kunne vende tilbage til hende selv. Hun gjorde dog som ingen ting, og kiggede på i himlen.
"Jo det er skam derfor jeg er her... For at se på den smukke himmel, og nyde den friske vind," lo hun, og drejede stille om sig selv. Så stoppede hun op, og smilte et vidunderligt og tiltrækkende smil.
"Skal vi gå en tur, og lære hinanden at kende?" spurgte hun. Hun havde ikke i sinde at dræne ham. Sådan var hun bare ikke. Hun ville bare gerne være som ham. Hun smilte venligt til ham....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Sponsoreret inhold





Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^   Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomhed... Jeg hader det! ~ Alle må svare ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Boring - Alle må svare..
» Tomt..? ( ALLE MÅ SVARE !!!? >.< )
» Ferie i skoven (alle må svare^__^)
» Sneen falder ligesom humøret :( (Alle må svare!!^^)
» Tilbage i Forks (alle må svare)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: