Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 5:47 pm

Tid: Eftermiddag.
Vejr: Let snevejr, og solen titter... næsten frem.
Sted: Legepladsen ^^'.
Omgivelser: Tomt, koldt.. forladt :3
_____

Melina sad med sin næse i en bog, og havde slet ikke tænkt at tage den ud igen, selvom hun gyngede. Hun rodede sig i håret, og skubbede sig et par centimeter frem på gyngen. Hun var igang med at finde noget information om hekse-jagterne i 1600-tallet. Hun havde et øjeblik ønsket sig tilbage til fortiden, bare for at prøve at være med til sådan en heksejagt. Selvom det var det mest klammeste og ondeste hun noglesinde havde læst. Men blodige ting havde det med at fange hendes interesse. Især ting som involdverede hekse. Selvom Sara havde bedt hende lægge bogen på hylden, havde hun ikke gjort det, ikke engang selvom de to piger havde flyttet kontinent for et par uger siden. Men når Melina var nervøs eller bange for noget, gemte hun sig altid i bøger. Hun prøvede at gemme hendes frygt for at hende og Sara var ved at vokse fra hinanden, lige på afstand. De to søstre havde ellers altid været uadskillige, men for tiden var Sara begyndt at sige at hun skulle holde sig fra byerne på de sene timer, og mente at Melina ikke skulle snakke med en hver hun mødte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 11:46 am

Jake havde været ude og løbe, i sin varulve form, og til sidst havde løbeturen ført ham til skoven i Forks. Derinde skiftede han til sin menneskeform, og tog bukser, en sort t-shirt og et par sko på, som havde ligget i en pose der var spændt fast omkring hans hale. Hvis han nu skulle blive nødt til at skifte form. Han havde ikke noget problem med at være nøgen, men han ville ikke gøre andre utilpas, ved at rende rundt uden en trevl på kroppen.
Han nød den stille sne mod hans altid varme ansigt, og gik ind mod Forks by. Han kiggede lidt på butiksruderne, men intet fangede hans opmærksomhed, så han gik istedet hen mod legepladsen, i håbet om måske at møde nogle venner derhenne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 10:03 pm

Melina vippede lidt med fødderne igen, og så sig omkring. Hun havde lagt bogen med siderne op, for at den ikke lukkede sammen, så hun ikke kunne finde det rigtige sted igen. Det var bare noget af det værste hun viste.
Hun lagde mærket til en mørkhåret fyr som gik rundt ved vinduerne, og som så lidt fortabt ud. Han fik et skævt smil frem på hendes læber. Hun fik lyst til at gøre noget for ham, men hun viste bare ikke rigtigt hvad.
Hun lagde båndet i bogen, som bogmærke, og lagde den fra sig i sneen. Den ville ikke tage skade af lidt sne. Ellers var det ikke hendes problem, det var Saras bog. Hun stak hænderne i lommerne og begyndte at gå hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 11:36 am

Jake kunne efterhånden lugte menneske, jo tættere på hende han kom.
Han løftede blikket, og fik øje på hende. Det var en ung pige, nok omkring de 16-17 år, og han havde ikke set hende før. Men hun så nu meget flink ud, så han sendte hende sit skæve smil, og vinkede kort.
"Hey." Sagde han, da de var kommet nærmere. "Må man nasse lidt på dit selvskab?" Spurgte han hende muntert om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 11:43 am

"Selvfølgelig," svarede hun, og smilede hun skævt. "Jeg elsker at blive nasset på." Hun stoppede op foran ham, og betragtede ham. Der var et eller andet ved ham, som mindede om hendes venner i Italien. Altså, det var nok gløden i hans øjne. Den var bare så lækker, og hun kunne ikke lade være med at blive glad for alle mennesker som havde den glød i øjnene. Hun følte sig dejlig tilpads sammen med ham.
"Melina, forresten." Hun rakte hånden frem imod ham, som en præsentation.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 1:39 pm

Han smilede igen skævt.
"Så kan du glæde dig, for jeg elsker nemlig også at nasse på folk." Lo han, og betragtede ligeså hende. Hun var meget køn og sød at se på, og han ville godt lære hende nærmere at kende. Det var så dejligt at møde nye folk, og Jake kunne ikke få for mange venner og veninder.
"Dejligt at møde dig Melina. Jeg hedder Jacob Moon, men alle kalder mig Jake, så det er du også velkommen til." Han trykkede blidt hendes hånd, og tænkte på, hvor meget skade han kunne påføre hende, hvis han gav hende et "fast" håndtryk. Han ville højest sandsynligt brække hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 2:44 pm

Hun lukkede øjnene og sendte ham et sart smil. Hun stak hænderne i lommerne, og slappede af i alle sine muskler. "Du virker også til at gøre sådan tit." Hun trak på skuldrende med et svagt smil. "Kan jeg tilbyde lidt mad?" Hun kastede hovedet i retning af en af hendes yndlingscaféer ovre på hjørnet. "Intereseret?"
Hun forstod ikke helt sig selv. Hun plejede at være så genert, og aldrig at tale med folk.. Men ham her var anderledes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 2:56 pm

// Undskyld tiden -.- //

Jake smilede skævt.
"Jeg ved ikke om det var positivt eller hvad det var, men okay." Han lo kort, og trak på skuldrene til hendes forslag.
"Jo, hvorfor ikke?" Han begyndte at gå deroverad.
"Bor du her i Forks Melina?" Spurgte han hende om, mens de gik .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 3:11 pm

Der var ikke så langt til caféen, hun kunne allerede se nogle af deres gadevinduer. Hun elskede bare den her café. Hyggelig.
"Ja.. Jeg bor i Forks, men et stykke væk. Man kan se mit hus fra La Push. Er du nogensinde der?" Hun smilede skævt til ham.

// Sorry længden.. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:50 pm

Han nikkede med et skævt smil.
"Ja, det må man sige. Jeg bor i reservatet, så jeg er næsten ved La Push hver dag. Jeg elsker vandet, og bare at gå rundt nede på stranden. Det kan jeg nemt få timer til at gå med."
Han åbnede døren ind til caféen, og lod hende gå ind først.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 11:45 am

"Reservatet. Jeg elsker det sted." Hun sendte ham et af sine naive smil, og hilste på tjeneren. De to var gode venner, og klassekamerater. Tjeneren kastede fnisende med hovedet i retning mod Jake. Melina rystede energisk på hovedet.
"Jeg elsker også La Push. Det er sådan en smuk strand." Hun satte sig ved et tomt bord, og lænede sig tilbage i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 10:45 pm

//Er på ferie, netadgangen er begrænset. Svarer så snart jeg kan (: //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,   Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^, Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Når man er nervøs... læser man x3 - Alle må svare ^^,
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Når man keder sig... læser man x3
» Tomt..? ( ALLE MÅ SVARE !!!? >.< )
» Boring - Alle må svare..
» Tilbage i Forks (alle må svare)
» Savner selskab (alle må svare)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: