Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 3:25 pm

Zoey kiggede på ham.
"Hvad er det der er sjovt?" spurgte hun, og lagde hovedet let på skrå. Hun var nysgerrig, for hvad det var han grinte af. Hun ville gerne vide det. Hun kyssede ham igen, og lod sin tunge lege med hans....

//No krea -_-//
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 3:28 pm

Manda kiggede smilende på hende. ”Kommer bare lige tanke om at jeg ikke selv var lydig mod min storesøster. Hver gang hun havde sin kæreste der, var jo nok ind ved dem hvad 15 min, nogle gange kom jeg til at fortryde det,” sagde han smilende. ”Det var jo ikke lige altid det kønneste syn jeg fik,” sagde han smilende med en små fræk undertone.
Han legede let med hendes tunge.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 3:36 pm

Zoey lo kort.
"Det var da ikke så godt," sagde hun, og lo lidt igen. Hun vidste at hun selv sikkert ville have gjorde det samme. Hun lod sin tunge glide over hans læber, og fandt hans tunge igen.
Hun pressede sig ind mod ham, og lagde armen om hans hals...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 3:41 pm

”Nej… Men det vist kæresten som var meste sur,” sagde han smilende og trak let på skulderne. Han havde så meget ligeglad med sin søster den gang. Hvis hun kom nu, ville han godt kunne se hvorfor hun blev sur. Han legede igen med hendes tunge. Han nød det, han pressede let på hendes underliv.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 3:46 pm

Zoey nikkede.
"Måske er det forståeligt nok," sagde hun, med et smil på læberne. Hun legede også med hans tunge, og gav endnu et lille støn, med hans læber. Hun nød det, og pressede sig med ham...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 3:48 pm

”Den gang ville jeg nok sige det var sjovt, jeg ved ikke helt nu,” sagde han smilende. Heldigvis kunne han ikke huske alle minderne fra den gang. Men han huskede et. Noget hans ellers ville glemme. Han smilte til Zoey, han klukkede dog let igen. Han legede videre med hendes tunge
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 3:59 pm

Zoey smilte til ham. Hun havde selv mange mener, og hun kunne huske dem alle. De var lidt tågede, men alligevel klare. Hun havde været udefor sin værreste start på sit vampyr liv, og havde derfor aldrig accepteret det. Ikke før nu. Nu fik hun øjnene på for alt det gode. Det var alt sammen efter at have snakket med man nye Vampyrer. Nogle ret nye, og andre ret gamle. Men endnu ikke nogen på aldre med hende selv. Hun smilte let, og legede videre med hans tunge....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 4:04 pm

Han vidste ikke helt om det var en god idé at snakke lidt, men det kunne han godt finde på. Han tænkte mere og mere over hende nu, han legede videre med hendes tunge. Han tænkte lidt på hvor dejlig hun var. Han smilte lidt mere. Han nussede blidt hendes underliv. Hna vidste ikke helt om det var okay at han tændte hende, men han vidste nu hellere ikke om det tændte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 4:12 pm

(Skal gå, er ca tilbage om en time xD)
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 4:20 pm

//okay xD//

Zoey tænkte lidt over om de skulle lære hinanden af kende. Hun ville gerne vide mere om ham, men hun ville også blive ved med dette. Hun tog det hun helst, at blive ved. Hun lukkede øjnene. Prøvede han at tænde hende, hvis det var formålet virkede det lidt. Hun pressede sig meget mere mod ham. Hun legede videre med hans tunge. Hun anede ikke hvad det var jeg lavede, for det var jo første gang. Hun vidste ikke særligt meget om dette, for hun havde aldrig prøvet det. Stefen havde altid sinsiteret på at blive gift første. Han måtte hjælpe hende lidt....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 6:26 pm

Han lod sine hånd nussede hendes underliv lidt hårdt. Han smilte bag ved deres lille snav. Han legede videre med hende tunge, han havde aldrig prøvet noget lignede. Det var jo så dejligt, vare at ligge her med hende. Hun var jo også så dejligt. Han drejede sig hun var på ham. Han ahvde ikke sluppet hende læber eller hende tunge.
//Kreav svigt//
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 7:16 pm

Zoey nød det.
Det var fantastisk at ligge her.
Hun nød hans bevægelser, hans tunge, hans hud...
Ja hun nød det hele.
Hun smilte da han drejede rundt, men hun slap ikke hans læber, eller tunge.
Hun ville ikke slippe ham.
Han gjorde noget ved hende som ingen anden kunne gøre....

//Min krea er også væk//
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 7:41 pm

Han vidste ikke hetl hvad der havde fået han til at ligge her med hende lige nu. Han var ikke så meget van til det, og plejede aldrig at gøre det med nogle han ikke kendte særlig godt. Men stadig var der noget som tiltrække ham fra Zoey. HAn nussede blidt videre.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 8:06 pm

Zoey følte det lidt underligt, at hun bare lå her og snavede en dreng hun knap nok kendte.
Men på en eller anden måde følte hun kendte ham godt.
Det var så inviklet at hun opgav at tænke for meget over det.
Hun vidste ikke hvor hun skulle gøre af sine hænder så hun lagde den en hånd under hans nakke, og den anden nusse hans nakke, skulder og brystkasse....

//jeg er blank Neutral //
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 9:37 pm

Manda smilte bag deres snav. Han tænkte ldit mere over det med at han lå her med en pige, han ikke kendte så godt... Men stadig okay? Han opgav at tænke på det.
Han vendte dem rundt, så ham lå ned?


//Ingen kreav.. undskyld det tog lang tid, min com har ikke været oppe og kører :3
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 9:46 pm

Zoey smilte, og opgav at holde hovedet klart.
Hun lod det bare være som det var.
Alt det andet var umuligt.
Hun smilte bag hans læber.

//Der er hellere ingen kreativitet at spore her >.< Sorry. Det er okay, har hellere ikke være op så meget Neutral Ups Smile //
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 9:50 pm

//Hehe, okay xD Men du må nu undskylde, hvis jeg skriver noget som er sket, kan ikke lige huske hvad de to vampyr har på Razz

Manda nød deres kys, det var en hele ny føles, han havde nu følte den før. Men det var altid sammen med hende. Han vidste ikke helt hvad det var, men han havde dog et gæt-Kærlighed. Han var sikkert på at han kunne li hende. Han slap let hende læber, måske skulle han tag og få svar på noget? "Zoey? Vil du... Vil du blive min kæreste?" spurgte han smilende med et undertone.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 9:59 pm

Zoey smilte stort.
"Ja det vil jeg gerne smukke," sagde hun, og kyssede ham.
Hun følte glæden bruse i hendes krop.
Han havde altså det på samme måde...

//Ih altså... Jeg kan ikke skrive mere... Min krea er VÆK Crying or Very sad Hvorfor idag? *Suuk* Det er okay, jeg kan næsten hellere ikke huske det Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 10:03 pm

/7Barh, vi finder vel ud af det xD


Manda smilte stort, han øjne lyst let op. Han kyssede hende før blidt, men så grådig. Han var jo lidt tændt, han trak let på skulderne for sig selv. Han lagde sine armene om livet på hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 10:13 pm

Zoey smilte let over lyset i hans øjnene. Hun kyssede ham, og kunne mærke at han blev grådiger. Hun smilte over det. Hun klukkede let da han lagde armene om livet på hende. Hun lagde begge hænder bag hans nakke, så var de da lidt af vejen.

//Tror den er på vej tilbage Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 10:16 pm

//Ikke godt o.o Må gå efter det her svar -.-' Men er tilbage igen i morgen :3

Manda smilte over hendes klukken, han vidste dog ike helt hvorfor hun klukkede, men han tænkte lidt på om det var på grund af ham? Han hænder kørte let op af ryggen på hende. Han tog let fat om hen BH. Han tøvede let, før han slap blidt hendes læber, men han holdte sine læber lige uden for hende. "Sig til hvis jeg går for lang smukke..."
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 22, 2010 10:25 pm

//Okay :') Vi skrives i morgen Very Happy //

Zoey smilte let.
"Skal jeg nok," sagde hun, og kyssede ham.
Hun vidste ikke om hun skulle hjælpe eller lade ham gøre det.
Hun planlage at hvis han ikke kunne skulle hun nok hjælpe...

//Og så er den væk igen Neutral //
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 23, 2010 8:34 pm

Manda smilte til hende. Han var dog lidt usikkert på det her, han havde dog gjort det en gang før, men det var også menneske, og fuld. Han åbnede let hende BH, men tog den dog ikke af hende med det sammen, på grund af han var nervøs for det.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 23, 2010 8:54 pm

Zoey kunne mærke han var nervøs. Hun smilte bare. Forsigtighed og nervøsitet skulle man ikke være bange for.
"Du behøver ikke være nervøs," hviskede hun, mod hans læber. Hun smilte lidt, og kyssede ham igen...

//Min krea er hellere ikke i top idag >.<//
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 23, 2010 9:30 pm

Manda smilte let på hendes læber, selvfølgelig var han nervøs. Det var jo ikke lige noget han normalt gjorde. Han trak let hendes Bh af hende og kastede den ned på guvlet. Han kyssede hende videre.

//Min er hellere ikke få god .3
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 23, 2010 9:49 pm

//undskyld tiden var lige i bad Smile //

Først nu gik det op for Zoey, hvad det var hun havde sagt. Det generede hende ikke at hun sagde det. Hun smilte bag kysset. Hun var selv mega nervøs for alting... eller næsten. Hun var en generet, nervøs, og lydig pige - for det meste. Så som nu var hun hverken generet, nervøs, eller lydig. Hun var ikke ikke generet overfor Manda - i hvertfald ikke hvad hun vidste af - hun var lidt nervøs for det der ville ske - det var hun jo over for alt ( Very Happy ) - og hun var overhovedet ikke lydig overfor Bonnie! Hun smilte lidt over tanken, og kyssede ham igen...

//Yay jeg fandt ret faktisk på noget Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 23, 2010 10:00 pm

Manda smilte frækt bag kysset. Zoey havde givet ham lidt mere mod ligenu, selvom han stadig var nervøs. Han viste det ikke helt om mere nu. Han kom i tankte om, var ulydig de var lige nu. Bonnie ville blive sur, hvis hun vidste hvad hendes søster og en 'fyr' lavede lige nu. Han kyssede hende let igen, han lod let sin hånd på hendes bryst med et smil hen over læberne.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 23, 2010 10:17 pm

Zoey smilte bag kysset.
Hun mærkede hans hånd, og hun smilte blot endnu mere.
Hun kyssede ham mere heftigt og inderlig end før....

//Så var min krea væk igen -_- Nåh.... skal desværre logge... Jeg har en lang skoledag imorgen >.< Vi skrives Imorgen Smile //
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 4:05 pm

Manda smilte bag kysset. Han nød hende meget, bare at være sammen med hende gjorde ham glad lige nu. Han nussede let hendes bryst med et smil over læberne. Han var ikke helt så van til det her, men han prøvede sig bare frem. Han vidste jo at Zoey ville sige noget hvis han gjorde noget hun ikke kunne li. Han mærkede let hvordan hun kyssede ham igen. Han kyssede hende inderlig og grådigt igen
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 4:29 pm

Zoey smilte lidt, og kyssede ham igen. Hvor var han dog vidunderlig. Hun ville vildt gerne lære ham at kende. Det ville hun fra hun så ham ved floden. Den måde han var sneget sig ind på hende. Hun syntes det var sjovt at tænke tilbage på. Hun pressede sig lidt mere mod ham, og drejede rundt, så hun lå nederst igen. Hun smilte blidt, bag hans læber. Hun nød det...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 4:37 pm

Manda smilte til hende. Han forsatte kysset mens han tænkte lidt over at de burde lære hinanden at kende på. Men det her de havde i gang, havde jo også noget med at lære hinanden at kende. Han lagde ikke rigtig mærke til at hun vendte dem, før han lå let over hende. Han kom til at klukke let. Han slap blidt hendes læber. ”Burde vi…” Han stoppede smilende, han ville gætte på at hun vidste hvad han mente.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 4:45 pm

Zoey smilte.
"Det burde vi..." Hun begyndte at grine. Hun slå hænderne for munden. Hun hadede sin latter. Hun kiggede undskyldende på ham. Det var ikke hendes mening at begynde at grine. Da hun var færdig med at grine, sukkede hun dybt.
"Undskyld," sagde hun, og kyssede ham hurtigt, før hun lagde hovedet tilbage, med et smil på læberne....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 4:52 pm

Han smilte til hende. Han kom selv til at grine stille over hende. Han tog hendes kolde hænder, men de var ikke kolde for ham. Han synes de var dejlig at rør ved. Han smilte til hende. ”Du skal da ikke sige undskyld,” sagde han smilende. Han kyssede hende kind, før han rettede sig let op.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 24, 2010 5:17 pm

Zoey smilte blidt, og satte sig også op.
"Nåh... Hvad vil du så vide om mig?" spurgte hun, og lagde hovedet let på skrå, stadig med sit smil på læberne. Hun rundt, som om hun fuldstændig havde glemt hvor de var....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 5:45 pm

Hna grinte stille af hende. Hvad ville han godt vide om hende? Udover hvor dejlig hun kunne være. Han smilte let til hende. "Det ved jeg ikke... Er der noget som jeg burde vide?" spurget han smilende. "Ellers kan du bare fortælle noget om dig selv..." sagde han smilende. Han vidste ikke helt hvad han skulle fortælle om sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 7:51 pm

Zoey så tankefuldt på ham. Havde hun nogen spørgsmål? Hmm... måske... Hvis hun havde var de væk nu... Eller måske ikke. Hun lagde langsomt hovedet på skrå... Igen kom det menneskelige op i hende. Hun kiggede på ham...
"Næ ikke ligenu... Nej måske kommer det," sagde hun, med et smil...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 7:57 pm

Han smilte let til hende. "Fair nok, hvor gammel er min skatter så?" spurget han smilende. Han løftede øjenbrynet let op, bare for at se hvad hun sagde det hans ordvalg. Han havde jo ikke kaldet hende for skat, eller lignede. Men han havde ikke selv noget imod, det var bare spørgsmål om hun havde noget i mod det.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 8:07 pm

Zoey smilte over hans ordvalg. Hun bed sig lidt i læben, før hun svarede.
"Gammel," sagde hun, i et drillende tonefald.
"Ej din skatter er 102 år," svarede hun, lidt mere seriøst. Hun kiggede lidt mere på ham.
"Hvad er min Kære så?" spurgte hun, bare for at vise at hun også kunne kalde ham kærlige ting, og at hun var rimelig Gammel...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 8:20 pm

Han smilte til hende, hans smil var kærlig. Han skubbede hende smilende ned og lægge igen. "Ja, gammel skat," sagde han smilende og kyssede hende let på munden, før han slap hendes læber for at hører hende svar. "Det er da ikke gammlt..." sagde han smilende. Han kyssede let hendes skulder. "Mig? Over 110," sagde han smilende. "Eller hvis vi nu skal tag det helt, 130," sagde han smilende til ehnde.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 8:37 pm

Zoey smilte til ham, og lagde sig ned, og kyssede tilbage.
"Måske har du ret," sagde hun, og smilte. Hun kiggede på ham.
"Jeg har bare mødt et par stykke hvor jeg er den ældste," sagde hun, og sukkede. Hun kiggede på ham, med et smil. Endelig en der var ældre end hende.
"Så det er du? Skønt," sagde hun, med et smil. Hun strækte sig, og kyssede ham blidt på munden. Hvorefter hun lagde sig ned igen.

//Undskyld tiden... //
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 8:46 pm

"Tror mig du er ikke gammel i forhold til mig," sagde han smilende. Han avr jo også 28 år ældre end hende. Han havde dog ikke helt styre på hvornår han blev 131, men det talte vel overhovedet ikke mere. Snart var han jo 150, så for han gjorde det ikke lige noget at han ikke kunne huske lige den ting. "Virkelig? o.o Havde ikke mødte nogen som var ældre ned mig," sagde han smilende og trak på skulderne. Måske var han bare gammel? Eller dem som var unge? "Yeah..."
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:01 pm

Zoey nikkede.
"Så er jeg ikke gammel... kun i forhold til et menneske," sagde hun, og smilte. Det var bare dejligt ikke at være 'gammel'. Men nu var det jo sådan at vampyrer ikke rigtigt tænkte over alderen, det gjorde hun hellere ikke... Ikke sådan rigtigt. Hun nikkede til ham.
"Jep... Jeg har vidst kun min søster... Hun og hendes skaber, er ældre end mig..." sagde hun, og kiggede på ham. Hun kærtegnede hans kind, og smilte blidt.
"Jeg kunner en der er ældre end os begge til sammen," sagde hun, opmunterne...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:10 pm

"Ja i forhold til et menneske, ikke i forhold til mig," sagde han smilende. "I forhold til mig, vil jeg sige at du er ung," sagde han smilende. Han kyssede hende let på panden. Han tænkte ikke rigtig over at han var gammel på den måde, han var bare ændre end de flest. "Det kunne jeg godt gætte mig til, hvor gammel er de?" spurgte han smilende. Så ville han jo også kunne få noget af vode om hendes søster.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:23 pm

Zoey lo stille.
"Skønt jeg er ung," lo hun. Hun smilede til ham. Hun trak på skulderne.
"Jo, de er faktisk en ting du skal vide om mig... Jeg kan være ret underlig... Hvis jeg virkelig er glad... retter i grinehumør, griner jeg hele tiden," sagde hun, og smilte. Hun trak på skulderne.
"Jeg kan sige at hvis der ikke fandtes nogen underlige folk, ville verden være et kedeligt sted," sagde hun. Hun tænkte lidt over det.
"Hun er 530 år.... Jeg må siger at i forhold til hende er vi begge unge," sagde hun, med et smil...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:30 pm

Han lo let af hende. Han kiggede smilende på hende, hvordan kunne hun sige sådan noget. Hvis der ikke være noget underligt i verden, så var det ikke vampyr, hybird eller varulve til stede. "Men ja, det må være dejligt at være ung og uforsigtig, ikke?" spurgte han smilende. "Skat, vi er underlig, mærkelig. Det der er bare en mennesketing med at falde om at grin," sagde han smilende med et grin. "Det gøre alle, nogle gange.. Hvis du ikke var underlig, tror jeg sku ikke at du var en vampyr vel?" Sagde han smilende. Han lagde sin panden mod hende. "Men stadig... Er du så nuttet," hviskede han smilende. Han kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:47 pm

Zoey smilte, og nikkede.
"Ja det er da dejligt, altid at være ung, og uforsigtig," sagde hun. Hun sukkede, med et smil på læberne.
"Jeg ved godt vi alle sammen er underlig... Men jeg har været altid formeget sammen med mennesker, da jeg var alene... Så jeg er meget lige som dem," sagde hun, og smilte. Hun lo lidt over hans måde at udtrykke det på.
"Du har ret, så ville jeg nok ikke være en nomal vampyr," sagde hun. Hun smilte stort til ham.
"Hvor du søde," sagde hun, og kærtegnede hans kind...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:54 pm

Han løftede øjenbrynet. "Jaeh... Du er ikke lydig, så du må vel være lidt uforsigtig," sagde han smilende, men et skær at et frækt gilmt i øjnene. Altså, de lå jeg næsten nøgne og snakkede? Han kunne ikke lige finde det mere at sige om dét. "Du er ikke unormalt, men noget helt særlig," sagde han smilende. "Og det vil du sikkert altid være, ikke skatter?" spurget han smilende. "Det håber jeg, måske er det derfor jeg føler mig tiltrukket af dig?" Han smilte let til hende. Han havde det ikke underlig, eller han følte sig hellere ikke nervøs. Han var ved at vend sig til at snakke med hende, uden at blive nervøs eller noget. Han havde det fint. "Du har jo også været menneske, alle vil altid et sted være menneske, så bare rolig," sagde han helt rolig. Alt frækheden var helt væk fra hans øjne. "Sikkert, og du er dejlig," sagde han smilende til hende
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 10:26 pm

Zoey smilte.
"Nej du har ret... Lydig er jeg ikke... Ikke helt," sagde hun, og smilte stort. Hun lo lidt.
"Tak skat... Jeg lover jeg altid vil være noget særligt," sagde hun, og kyssede ham på næsen.
"For altid," hviskede hun, og smilte. Hun lagde hovedet let på skrå, og så tankefuldt på ham. Det var der aldrig nogen der havde sagt. At han var tiltrukket for hende. Hun smilte til ham.
"Du har ret... han/hun skal bare finde det..." sagde hun. Hun lo lidt.
"Det er du også... Manda..." Hun trak lidt ud i det med vilje. Hun kyssede ham på munden, før hun forsatte.
"Jeg elsker dig," hviskede hun, og kærtegnede igen hans kind...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 10:33 pm

Manda lo let af hende, da hun sagde det. Nej, hun var ikke lydig mod Bonnie. Men han var dog sikkert på at hun ville være lydig for ham, eller noget. Han nussede hendes mave lidt, han lod selvfølgelig ikke mærke til hendes kolde hud. "Nej, det er du ikke, slet ikke overfor din søster," sagde han smilende. Hvis hun havde været lydig mod hendes søster havde hun nok mere tøj på? Han lo stille over hans tanke. Han smilte kærligt til hende. "Du vil altid være noget særlig i mine øjne, husk det ikke," hviskede han smilende. Han nussede hende siden, men han holdt sig lidt op med den anden arm. "Jaeh, nogle gange er det sværere end andre," sagde han stille. Han øjnene lyst ikke rigtig, da han sagde det. Han sendt hende et smil, men det nåede bare ikke hans øjne. Han lo stille. "Det er der sikkert mange meninger om," sagde han smilende til hende. "Ved du hvad?" Han trak kort ud i det. "Jeg elsker også dig," hviskede han smilende. Han kyssede hende let på munden. Hans fingre kærttegnede hendes maven.


//Kreav :3
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 11:19 pm

Zoey rystede på hovedet.
"Hende har jeg aldrig rigtigt været lydig overfor," sagde hun, og smilte. Hun ville aldrig have lagt her med Manda, i så lidt tøj, hvis hun var lydig overfor Bonnie. Hun smilte til ham.
"Det skal jeg nok huske," sagde hun smilende. Hun nussede hans kind, med et opmunterende smil.
"Ja det er der sikkert, men det er min mening," sagde hun, med en blid tone og et blidt smil. Hun rystede lidt på hovedet.... Måske vidste hun hvad det var. Hun smilte stort til ham. Hun kyssede ham let tilbage og flettede fingerne let ind i hans hår...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Sponsoreret inhold





Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hey Manda xD
» En bedre dag.
» Kan dagen blive bedre O.o
» Mørke og regn.. Kunne det være bedre?? - BD'L ^^
» En La Push Dag- i må meget gerne svare

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: