Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 4:34 pm

S: I Zoey's Hus.
T: Lige efter solnedgang
V: Ikke en sky på himlen
O: Zoey's Ting.
P: Se det på profilen xD
__________________________________________

Zoey sad i sin sofa. Hun ventede på Manda, de havde aftalt at mødes hjemme hos hende. Hun rejste sig, for hun kunne ikke sidde stille. Hun glæde sig til at se ham igen. Hun tog en tændstik æske, og begyndte at tænde starin lys. Det var det hun plejede, det var kun når viseværten skulle lave noget - Der skulle jo gå noget i ellers ville det jo ikke se menneskeligt ud - tændte hun lyset, men det skare lidt i øjnene. Da hun havde tændt det sidste lys satte hun sig atter ned og vendtede....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 4:42 pm

Manda var på vej hen til Zoey, han var ikke vane til at skulle noget. Normal her på aften var han på ud og jage, han hacde ikke noget andet at lave som aften. Han hvade sin sort trøje sammen med bukser(billede) på. Han smilte let, han ville ikke gøre sig til grin i aften, lige som sidst gang hvor Bonnie var kommer medt i det hele. Han havde dog også roser med til hende, hvis de havde været mennesker havde han nok taget chokolade med til hende. Han bakkede på døren til hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 4:50 pm

Zoey hørte bankene, og var henne ved døren på et milli sekundt. Hun glædede sig helt vildt til at se ham og lære ham at kende. Hun åbenede langsomt døren. Et kæmbe smil beredte sig på hendes læber.
"Kom ind," sagde hun, og gik til side....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 4:54 pm

MAnda smilte da hun åbnede døren. "Hiyo Smukke," sagde han smilende med glad undertone. Han lagde armene om hende, efter han var gået ind. Han kyssede blidt hendes kind, han vidste ikke helt om han måtte gøree noegt andet. Han slap hende med den ene hånd. "Her." Hna gav hende roserne med et smil hen over læberne.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 5:04 pm

Zoey drejede hovedet, da han ville kysse hende på kinden, så han kyssede hende på munden. Hun blev mundlam da hun så roserne. Det havde hun aldrig været udefor før. Hun tog dem forsigtigt, og lagde dem på bordet. Så gav ham et stort kram.
"Tak smukke," hviskede hun, ind i hans øre, og kyssede ham hurtigt på munden...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 5:08 pm

Manda han havde ikke regnet med aat han gøre det. Han kom til at holde kysset lidt mere. Han slap hendes læber lidt igen. "Nårh, man har ikke fået nok sidst gang?" hviskede han drillende, selvom de ikke kom så meget i gang sidst gang, ikke med dey fystik forhold. Da hun lagde armene om han, tog han hende let op, så hun kunne lagde benene rundt om ham. "Selv tak," sagde han før hun pressede sine læber på hans.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 5:21 pm

Zoey smilte.
"Jeg få ikke nok af dig," hviskede hun drillende. Hun lagde benene om ham, så hun ikke fald ned. Hun kyssede ham igen, og lukkede døren og rakte ud mod låsen. Hun låste døren så hvis Bonnie eller sådan en skulle komme. De kunne selvfølgelig bare bryde gennem døren, men det ville man aldrig gøre her. Alle kunne jo høre det. Så lagde hun armen om hans hals igen...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 5:28 pm

Manda grinte let af hende. "Selvfølgelig ikke," sagde han smilende med en grin istemmen. Han hørte døren og Låsen. "Skal vi ikke ha Bonnie med idag eller hvad?" spurgte han smilende med et grin i stemmen, sammen med drillende undertone. Han vendte sig hen mod væggen ved siden af dem. Han kyssede hendee blidt på læberne. Han holdte armene om hende-
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 5:43 pm

Zoey lo kort.
"Hun må da gerne komme, men så skal hun banke på døren," sagde hun, og lo igen. Hun kyssede ham igen. Hun gad godt se Bonnie's ansigt nu. Det ville være fyldt med overraskelse, eller også med vrede. Hun kunne ikke bevare konsentrationen længere. Hendes øjne var lukket i, og hun nød ham. Hans læber og hans duft. Det var som at være alene i verden, og kun have ham hos sig...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 5:49 pm

Manda grinte stille. "Men hhvem sige at hun ville banke på?" spurgte han smilende med en drillende undertone. Han kom i tanke om sidst gang, den gang ved floden. Han kunne huske hvordan Bonnie havde sagt at han skulle holde sine finger væk fra Zoey. Han kyssede hende videre. Han pressede hende let ind mod væggen. "Bonnie ville sikkert ikke være glad for det her," hviskede han smilende med en drillende undertone, han lod sin hånd ned på hendes røv.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 6:01 pm

"Det vil hun banke på, for hun ved et når døren er låst, er det enten fordi jeg vil være alene, eller også er jeg ikke hjem," Svarede Zoey, med et smil på læberne. Hun lo stille, og rystede på hovedet.
"Hun ville hade det! Og så vil hun råbe at du aldrig må se mig igen," sagde hun, og lo igen.
"Bonnie kan ikke fordrage drenge som ligger an på hendes lillesøster," hviskede hun, og kyssede ham. Hun mærkede væggen bag ryggen, og trykkede ham ind mod sig, og kyssede ham igen. Så kom hun til at tænke på sengen, som stod inde i det andet værelse. Hun vidste ikke hvorfor, men det gjorde hun...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 6:08 pm

"Du siger noget, hun skal nok banke på," sagde han smilende. Han legede let med tanken om at hoppe ud af vindue hvis det sket, da hun kom. Han ville ikke helt ha at Bonnie skulle finde han her, så ville hun sikkert blev sur. "Det var ikke så godt," hviskede han smilende med en drillende undertone. ´"Det var ikke så godt, fordi at jeg vist har gjort det," sagde han smilende. Han klemt hendes røv blidt, han vidste ikke om han måttet, men... Bonnie kom sikkert ikke, og Zoey ville bare sige hvis hun ikke kunne li det. Han pressede hende ind mod væggen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 6:21 pm

Zoey smilte.
"Ja hun flipper, men jeg skal nok tage mig af hende. Hun er nok stærker end mig, men jeg er sikker på at hun aldrig vil gøre mig noget," sagde hun, og kyssede ham blidt. Hun smilede igen, da han igen pressede hende på af vægge. Hun kyssede ham igen, den gang mere inderligt. Hun vidste ikke hvordan hun havde levet uden ham. Han var det hun havde ledt efter....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 6:40 pm

Manda slap let hendes læber, og kiggede små chokket på hende. "Flipper ud? Det håber jeg da ikke," sagde han stille. Han smilte letter da hun sagde det resten. "Men måske skulle vi ikke gøre for at hun ikke ville flippe? Ved at lade dig forblive jomfru?" spugrte han smilende med en små fræk og drillende undertone. Han pressede hende mere ind mod væggen og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 7:05 pm

Zoey smilte tænkende, og rystede på hovedet.
"Nej lad os gå bag om ryggen på hende, og desuden er det jo også mit liv, og ikke hendes," sagde hun, og smilte frækt til ham. Nu havde hun været Jomfru i 102 år, så måske var på tide at komme videre. Hun kyssede ham igen...

//undskyld tiden jeg skulle lige spise Smile //
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 7:08 pm

Manda smilte til hende. "Hvordan tør du det?" spurgte han smilende med en drillende undertone. Han pressede hende let ind mod væggen. Han vidste ikke helt om hun mente det, men han kunne vel bare gå ud far det? Han nussede hendes ryg let, så godt han nu kunne, da den også var op af væggen på grund at han havde presset hende der op. Han kyssede let igen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 7:36 pm

Zoey trak på skulderne.
"Jeg vil prøve noget nyt," hviskede hun, og smilte. Hun kyssede ham igen. Hun mærkede hans hånd, som nussede hendes ryg. Hun smilte bag kysset. Hun syntes det føltes dejligt.
*Det var vel også en måde at lærer hinanden at kende på,* tænkte hun. Hun kunne ikke holde fokus. En tanke strefede hende, og hun smed den væk med det samme. Hun var sikker på at han ikke bare ville forlade hende, uden at fortælle hende hvorfor. Hun forkuserede - så godt hun kunne - på hans læber jeg hænder...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 7:42 pm

"Nogte nyt?" hviskede han smilende. "Hvad skulle dog være nyt?" Spurgte han smilende. Han pressede hende mere ind mod væggen, han tog hans hånd væk fra hendes ryg, så han kunne presse hende mere mod den. Han nussede hendes kind istedet for. Han vidste ikke selv hvor godt hun sad fast på ham, så han holdte stadig en hånd under hende, så han holdte hende lidt op.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 7:54 pm

Zoey smilte.
"Du er jo noget nyt, i forhold til det jeg er vant til," sagde hun, og smilte. Hun mærkede presset mod væggen. Det var en underlig følelse. Hun kysset ham igen. Hun mærkede hans hånd mod hendes kind. Hun elskede følelsen af hans hud mod hendes. Det var en dejlig følelse, som hun sikkert aldrig ville glemme. Hun ville ikke give slip på ham, pånære hvis han sagde fra...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 8:00 pm

Manda grinte stille, da en tanke kom, da hun sagde det. Han smilte til hende, han vidste ikke helt hvad han skulle sige, hvis han skulle være seriøst. "Er jeg da for fræk?" spurgte hasn smilende med en små fræk undertone. Han nussede hendes kind videre, mens han lod sin anden hånd kører ned og nusse hendes lår. Han ville dog ikke gå alt for langt med det samme, hun ville sikkerrt sige hvis det belv for meget. Det var nok det som han var nervøs for.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 8:15 pm

Zoey grinte kort, over hans spørgsmål.
"Du er fræk nok til mig," sagde hun, og kyssede ham på halsen, og kyssede ham på munden. Hun smilte hun og kiggede på ham.
"Hvad syntes du om mig?" spurgte hun, og lagde hovedet let på skrå, stadig med et smil på læberne. Hun kyssede ham igen, og nød hans små bevægelser.
*Der er altså ting som er dejligt ved at være vampyr* tænkte hun. Hun lod prøvede tungen glide over hans læber...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 8:25 pm

"Det lyder godt," sagde han smilende< med en fræk undertone. HAn lod sit underliv presse let mod hende. Han kiggede på hende da hun stillede det spørgsmål. "Hvad jeg synes om dig? Du er sød og dejlig... Lige min smage," sagde han smieldne med en glad undertone. Det passe helt. Han kyssede ham igen, han åbnede let munden, da hendes tunge rørt hans læber. Han stikkede let hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 8:32 pm

"Det er jeg glad for at hørt," sagde hun, og smilte til ham. Hun lod tungen rører hans, og det var en dejlig følelse, så hun begyndte at massere hans tunge med sin ejen. Hun kom til at tænke på den nat ved floden. Det havde været hyggeligt, og rart på samme tid... Også var det Bonnie kom. Hun slog tanken ud af hovedet, og konsentrede sig om Manda...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 8:36 pm

Han lagde let en hånd mod hendes ene bryst. "Nu er du sikker på at hun ikek komme ikke?" spurgte han smilende uden af slippe hendes læber. Han pressede hende mere ind mod væggen uden at gøre det for hårdt, men det kunne han vel hellere ikke, hun var jo en vampyr. Han tænkte kort på sidst gang, det havde været vildt hyggelig, mens lige pludselig var Bonnie kommet. Han slog tankerne ud af hovedet-
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 8:42 pm

Zoey smilte.
"Jeg er sikker. Jeg søgerede for at hun ikke kan slippe for hendes skaber Mathew," sagde hun, og lo kort. Hun kunne ikke finde på andet på det tidspunkt, så hun havde opsøgt ham og sagt at hun var meget ked af det hun havde gjort, og at Bonnie havde sendt hende for at sige at hun havde brug for hans hjælp til en dele. Det havde fået ham til at få julelys i øjene. Hun kyssede ham igen, og lod armene strame grebet lidt....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 8:46 pm

Manda smilte til hende. "Det lyder fint, så får jeg at ikek bank idag," sagde han emd et grin i stemmen. Han pressede lidt sin hånd med hendes bryst, hvorefter at han nusse hendes bryst, uden på trøje. Han nussede stadig han lår. Han kyssede hende igen, men heftigere. Han ville kun tænke på Zoey og ham selv lige nu, det var ikke noget om andre, ikke lige idag.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 8:52 pm

Zoey stønnede den han pressede mod hendes bryst. Hun havde ikke lagt mærke til hans hånd, så det var vel lidt en overraskelse. Så smilte hun, da han kyssede hende. Hun kyssede ham tilbage, også mere heftigt end hun før havde gjort. Hun pressede sig om ham, og lod tungen massere hans tunge...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 8:58 pm

Manda hørte hendes stømmen, han smilte mere frækt. "For meget?" spurget han smilende med en fræk undertone. Han kunne se lidt på hende at hun havde rigtig havde ladet mærke til hans hånd. Han pressede lidt blidere, han nussede hendes bryst mere. Han pressede hende mere ind mod væggen. Han åbnede sin mund-
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 9:02 pm

Zoey rystede på hovedet. Hun sagde ikke noget. Hun kyssede ham igen, og nød det. Det var fantastisk at han var kommet. Hun kunne ikke lide være med at nyde ham. Hun trak vejret i små lange drag, imens hun kyssede ham....

//No krea longer >.<//
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 9:08 pm

Manda smilte bag kysset, hans smil var frækt. Han presse let på hendes bryst, sammen med at han pressede sit underliv mod hendes for at se hvad hun sagde til det. Hans hånd kørte ned til hendes trøje kanten, han trak den let oover hovedet på hende, han dog kun kort hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 9:15 pm

Zoey lod ham gøre det. Hun ville gerne går videre, hvilket hvad lidt underligt. Hun slap kun kort hans læber. Hun kørte hænderne ned mod hans blusekant. Hun ville se hans reaktion. Hun begyndte at trække den af ham. Bare sådan for sjov. Hun morede sig gevaldigt inden i. Hun slap ikke hans læber bare uden at det var hans bluse der skulle af eller det var ham som sagde fra...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 9:20 pm

Manda smilte små frækt til hende, da hun gav ham lov til at gøre det. Han lod hende tag fat i han trøje. Han hjalp hende med af få den af ham. Han kastede dn let ned på guvlet. Han slap kort hendes læber, da han trak den af ham selv. Han kyssede hende mere heftigt nu, han lod kort ins tunge slikke hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 9:28 pm

Zoey lod hænderne hjælpe ham, og lad sig om ham. Hun pressede ham indtil sig, og kyssede ham meget hårdere end før. Hun ville ikke slippe den her fantstisk vampyr lige nu. Det ville hun ikke gøre frivilligt. Hun var glad for at hun ikke blev træt af at sidde i denne stilling. Hun pressede benene lidt sammen, så hun pressede sit underliv ind mod hans. Hun lod sin tunge massere hans...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 9:34 pm

Manda pressede sig mere ind mod hende, så hun pressede mere mod væggen. Han kyssede hende igen, hans læber var hårde og heftige. Hans hænder kørte stille hen mod hende buskeknappen. HAn åbnede den stille. Hans ene hånd kørte op til hendes bryst igen, han pressede let på det.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 6:28 am

Zoey pressede ham igen mod sig. Hun nød ham i fulde drag. Hans kys, hans tunge, hans hænder... ja alt det som han gjorde lige nu var dejligt. Hun hjalp ham med knaperne og lynlåsen. Hun fik dem hurtigt op, så hoppede hun ned fra ham, uden at slippe hans læber. Hun smid buskerne væk, så hun nu kun stod i undertøj. Hun hoppede op på ham igen, så hun sad som før...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 1:16 pm

Manda lod hendes presse ham tættere på hende, han kunne snart ikke presse mod hende mere, de stod helt tæt op af væggen, ved døren. Han nød det helt ud, han slap blidt hende, da hun hoppede ned. Han lod mærke til at hun ikke slap hans læber, så han holdte bare kysset let. Han fandt hurtigt ud af hvad det var hun ville. Han pressede hende let mod væggen igen. Han hvade ikke bruge for at holde fast mere.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 1:28 pm

Hun kunne ikke presse sig mere mod ham, så hun holdte bare fast i ham. Hun kyssede ham mere heftigt, og hårdt. Hun havde armene om halsen på ham, for hun anede ikke hvor hun ellers skulle gøre af dem. Hun havde fuldstændig glemt hvor de var, det eneste hun ikke havde glemt var hvem hun var sammen med. Hun havde lukket øjnene, så hun kunne ikke se hvor de var. Hendes hoved var uklart, så hun kunne ikke finde ud af det. Det eneste hun var 100% sikker på var at han var der, og at han ikke ville forsvinde....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 1:43 pm

Manda smilte stille til hende, han mærkede lysten til hende, komme frem. Men han ville ikke gå for hurtig frem, men stadig. Han vidste ikke helt om de måske skulle gå et andet sted hen? Måske soveværelset? Han synes dog at det var lidt for frækt at gøre noget her. Men det så dog ud til at hun kunne li det. Han vidste at han ikke ville for lade Zoey, før hun ville ha ham væk. Han lagde armene under hende igen, han vidste at det ville være en bedre idé at gå et andet sted hen. Han snusede let luften. Han kyssede hende tilbage, lige så hårdt og heftigt. Han gik ind i soveværelset, han lagde sig ned med hende på sig. Han forsatte kysset.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 1:53 pm

Zoey smilte, og kyssede ham. Han havde tænkte på det. Hendes hændere gled langsomt nu til hans buskekant. Hun vidste ikke hvor langt måtte gå, så hun var lidt forsigtig. Hun slap ikke hans læber for at se hvad hun lavede. Hun lod bare hænderne glide ned over hans mave, og videre ned. Hun gjorde det langsomt, så han kunne nå at sige fra, hvis det var for meget....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 2:02 pm

Han mærkede hendes hænder ned mod hans bukser, han smilte bag kysset. Han mærkede også at hun var forsigtig, for han skulle hun ikke være forsigtig, han var klar. Han havde nu også prøvet det en gang før. Han tog let fat om hendes hænder, han vidste ikke helt om hun var bange for det. Hun skulle bare sig fra. Han tog hendes hænder ned til han knap, han viste vel bare at han var helt okay med det?
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 2:11 pm

Hun smilte, da hun mærkede hans hænder tag fat om hendes. Det var vel det samme som at sige god for det. Hun knappede hans bukser på, og lynede lynlåsen ned. Hun ville ikke bare flå buskerne af, hvilket ikke var svært for nogen af dem. Tøjet kunne jo købes igen. Men efter som hun var en meget menneskelig vampyr, ville hun ikke ødelæge. Hun slap kort hans læber, for ellers kunne hun ikke få bukserne af ham...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 2:17 pm

Han smilte til hende, da han mærkede at hendes hænder var i gang. Han lod dog mærke til hvordan hun var små forsigtig med ikke bare at flå det af, men det havde han nu det fint. Han vidste ikke helt hvor menneskelig hun var, men det så nu ud til at hun var pænt menneskelig. Han vidste hellere ikke hvad hun spise, men det ville han få masse af tid til at spørger om. Senere.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 2:25 pm

Hun fik hurtigt bukserne af ham, og kyssede ham igen. Hun vidste egentligt ikke ret meget om ham, men skulle hun nok finde ud af. Senere. Nu skulle det handle om ham. Hun sad helt over på ham, og lå helt ned. Hun vidste ikke hvordan hun skulle ligge. Hun fik en idé. Hun drejede rundt, så hun endte nederst. Det var en mani hun altid havde haft...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 2:32 pm

Seth smilte til hende, da hun havde fået dem af. Hans stod let op. Han havde ikke ventet at hun vendte dem om, han kom til at slippe hendes læber. ”Hey! Hvad skulle det til for?” spurgte han smilende med en drillende undertone. Hans ene hånd kørte let ned mod hendes underliv, forsigtig. Han vidste ikke helt hvor langt han måtte gå.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 2:43 pm

Zoey smilte, og trak drillende på skulderne.
"Jeg driller dig bare," sagde hun, og smilte frækt. Hun strakte sig, og kyssede ham igen. Hun havde ikke noget imod til hans hånd bevægede sig ned af. Hun smilte bare bag kysset. Hun lukkede øjnene, og lagde en hånd på hver af hans kinder, og trak hans ansigt ind om sit...

//Undskyld tiden jeg er også på min egen side ^_^//
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 2:46 pm

Manda smilte til hende. ”Gøre du ikke altid det frække?” spurgte han smilende med en drillende og fræk undertone. Han mente det kun for sjov, han klukkede stille. Indtil hendes læber rørt hans igen. Han kyssede tilbage. Han smilte bag kysset, og lod mære til at hun ikke stoppede ham. Han lod den kører helt ned til hende underliv.


//Det er helt okay XD//
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 3:00 pm

Zoey smilede, og rystede let på hovedet.
"Jeg er en pæn pige, og så er jeg lydig," grinte hun. Hun lod hans hånd bevæge sig helt ned til hendes underliv. Hun bemærkede det næsten ikke. Hun var mere fokuseret på hans læber. Hun ville ikke lade ham gå. Hun ville ønske det kunne blive ved for altid. Det var fantastisk at ligge her, og mærke ham oven på sig. Mærke hans hud mod hendes. Kunne det blive bedre. Ja det kunne det da sikkert, men hvordan? Hun smid alting ud af hovedet, så der til sidst kun var følelsen, smagen, og lugten af ham tilbage i hendes hoved....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 3:07 pm

Manda smilte til hende. ”Lydig? Det bed jeg nu ikke helt,” sagde han smilende. ”Hvis du var så lydig, ville vi ikke være her sammen, vel?” spurgte han smilende med en drillende og små fræk undertone. Han havde jo ret, men han mente det kun for sjov. Han kyssede hende igen, denne gang mere frækt og heftigt. Han klemte let på hendes underliv med et smil hen over læberne. Han slikkede let hendes læber med sin tunge.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 3:16 pm

Zoey smilte.
"Næ men det er jo også min lydighed til Bonnie. Den kan du ikke regne med," sagde hun, og smilte til ham. Hun kyssede ham, og gav et lille støn fra sig, da han klemt hende underliv. Hun mærkede hans tunge, og hendes egen skød frem mod hans. Hun legede lidt med hans tunge, og smilte samtidig. Hun nød det der var mellem nu. De kendte knap nok hinanden, og alligevel lå de her. Det morede hende lidt...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitimeOns Okt 27, 2010 3:20 pm

Han rystede let på hovedet af hendes svar. ”Hun er din storesøster, måske skulle du stadig bare være lidt lydig,” sagde han smilende. Han kom lidt i tanke om sig selv, da han havde en storesøster, men det var det han som var lydig mod hende. Han havde dog har sjovt, men at gå ind på hendes værelse når hun havde sin kæreste på besøg. Han grinte stille over det, hun kunne sikkert hører det.
Han lod hende lege med sin tunge.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hey Manda xD
» En bedre dag.
» Kan dagen blive bedre O.o
» Mørke og regn.. Kunne det være bedre?? - BD'L ^^
» En La Push Dag- i må meget gerne svare

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: