Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 11:26 pm

Han grinte lidt af hende. "Nej, selvfølgelig har du ikek det, og hvorfor skulle du også dey?" spurget han smilende. "Hun er dit søster, og det er dit job at være ulydig," sagde han smilende. Han lagde sig lidt mere ind over hende. Så han stod på fire over hende. Han tænkte kort på Bonnie, han vidste hvad hun ville gøre ved ham, hvis hun såvel fandt på den her måde. Det klunne nemt ligne at de kæle for hinadnen, men det havde de nu også gjort for lidt siden. Men de valgt bare at snakke lidt, nu var det mere hygge. Han smilte som svar til at hun ville husk det. "Jaeh, din menigen, ikke andres," sagde han smilende. Han kyssede videre med hende. Han bukkede hovedet mere, da hun flettede sine finger ind i hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 11:31 am

Zoey smilte.
"Det ved jeg ikke... fordi hun ønsker det... Men du har ret. Mit job er at være ulydig overfor hende," sagde hun, med et lille smil. Hendes smil blev større da han lænede sig længere ind over hende. Hun tænkte lidt over hvad hun mon havde lavet nu, hvis hun havde været lydig overfor Bonnie. Hun havde sikkert været ved at jage... Eller også havde hun sat her i sengen, og håbet der ville ske et mirakel. Hun smed tanken væk.
"Det rør mig ikke hvad andres mening er, for bare min er rigtig i mine øjnene," sagde hun, med et smil. Hun trykkede hans hoved lidt mere ned om hendes, og forsatte deres kys...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 1:44 pm

"Og det er derfor man ikke selv skal være storebror eller storesøster," hviskede han smilende, han havde en nuttet undertone. Hun vidste godt at han hellere ikke havde været den mest lydig over for sin storesøster. Men hvis hun ikke helt var med, kunne hun altid spørger igen. Han havde ikke noget imodat fortælle mere og det. Han kunne dog ikke huske alt der fra -Hedigvis, synes han. Det havde været for meget, nogle af gange. "Det er nu også ligemeget hvade andre folk mener, udover hvis de betyder noget for en," sagde han smilende. "Men du har din fulde ret til at mene hvad du vil søde," sagde han smilende med en glad undertone.
Han kyssede videre med hende
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 2:55 pm

Zoey smilte, og nikkede. Hun undrede sig over at der ikke var nogen spørgsmål, hun kunne stille ham, fordi hun ikke anede hvad hun skulle spørg om. Hun vidste meget, og alligevel intet om ham.
"Det har du ret i," sagde hun, og nikkede lidt. Han havde jo ret i at det var ligemeget hvad andre mente, pånære hvis de betyd noget. Hun smilte til ham.
"Jep, det har jeg." Hun slap hans læber lidt.
"Er overhovedet ikke noget du vil vide om mig?" spurgte hun, og kyssede ham igen...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 4:14 pm

Han msilte kærligt til hende. Han undrede sig lidt over hvor meget han vidste, bare sådan nogle lamme ting. Eller noget. Han nussede hendes mave blidt og kyssede hendes kind. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre uden hende, han ville vel bare gøre det samme, som han havde gjort i 110 nu? Han ville ikke rigtig gøre det, det var jo det mest kedelig man kunne gøre. Rejse rundt uden et mål. Ikke noget han gad. "Jeg har altid ret," sagde han smilende med en drillende undertone. Han vidste godt at det nok ikke passe helt. Men der var mange ting som han havde ret i. "Hmm.. Kan ikke lige komme på noget skat," sagde han smilende med en kærlig undertone. Han trak let på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 5:10 pm

Zoey lukkede let øjnene, da han kyssede hendes kind. Hun kunne godt lide hans hud mod hendes. Hver en berøring. Hun smilte, et smil der nåede hendes gyldne øjnene.
"Det tror jeg ikke... Der må vel være gang, hvor andre har ret," sagde hun. Hun sukkede, ham lige op i hovedet. Hun begyndte at klukke let. Hun bed sig let i læben.
"Hmm... Måske kommer det," sagde hun, og kyssede ham...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 5:18 pm

Hna rystede stille med hovedet af hende, da hun sukkede. Han kunne dog ikke rigtig gøre noget med sit hoved, fordi han havde fingre ind i hans hår. "Suk... Suk? Hvad sukker du over?" spurget han smilende. Han gætte på at det var for sjov, men han kunne vel aldrig vide, måske havde hun det ikke godt med at være så tæt på ham mere. Han vil gerne ha trukket sig lidt væk fra hende, hvis det var det. "Det gøre det vel," sagde han smilende, han kyssede hende let igen
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 5:48 pm

Hun lod den hånd hun havde sine finger flettet ind i hans hår, gled ned mod hans kind.
"For sjov," sagde hun, og smilte. Hun smilte bag deres kys...

//oh nej min kreativitet er totalt væk igen Oo //
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 5:53 pm

Han smilte glad til hende. Han havde nu også regnet med det, men hvem vist? "Nårh okay," hviskede han smilende. Han nussede hendes mave, han lod mærke til hendes ene hånd mdo sin kind nu. Han smile bare mere af det. Han kyssede hende videre.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 6:01 pm

Zoey lagde også sin anden hånd, ligge sig på hans kind.
Hendes tungen rørte blidt hans læber.
Hun smilte igen lidt, bag kysset...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 6:22 pm

Han mærkede hendes tunge mod hans læber, han nød. Han åbnede let munden, og slikkede hendes tunge let og for sjov. Han var sikkert på at hun ikke havde regnet med det. Han smilte stille. han nussede hendes mave. "Klar igen smukke?"
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 6:31 pm

Zoey havde ikke regnet med at hans tunge ville komme, men hun smilte blot.
Hun nikkede lidt.
"Jeg er klar igen! Er du?" spurgte hun smilende...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 7:38 pm

Han lo let mod hendes tunge, da hun sagde det. "Altid," hviskede han uden at give slip på hendes tunge eller læber. Han pressede sig lidt ned mod hende, så deres kroppe rør mere ved hinanden. Han ville ikke bare kaste sig ud med det sammen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 8:11 pm

Zoey smilte ved hans svar.
"Skønt," sagde hun, uden at spille hverken hans tunge eller hans læber. Hun nussede blidt hans kinder. Hun anede ikke hvad hun ellers skulle gøre. Da han pressede sig lidt ned mod hende, lagde hun armene om halsen på ham. Hun smilte let....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 8:13 pm

Han lo let over hendes svar til det. Han havde nu ikke helt regnet med at hun sagde det. Han vidste ikke helt om han ksulle sige at det var godt eller dårligt. Han smilte bare af hende. Hans tunge og læber blev lidt grådigere mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 8:33 pm

Zoey smilte lidt.
Hun mærkede han blev grådigere....
Hun smilte let bag deres snaven.
Hun begyndte at kysse ham heftigere, og grådigere.
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 8:37 pm

Han smilte bare det hele. Han vidste at hun ville sige fra eller gøre noget, hvis hun ikke ville. Han havde det helt fint hvis hun ikke gad, han ville ikke presse hende til dét. Han lod stille sin ene hånd gilde ned på hendes ene bryst.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 8:49 pm

Zoey smilte lidt. Hun vidste at han ikke ville gøre noget mod hendes vilje... Hun kunne fornæmme det. Hun mærkede hans hånd. Hun gjorde ikke noget ved det. Ikke andet end at nyde følelsen af ham. Hun ville ikke glemme den, ville meget hvad....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 8:54 pm

Han smilte let. Han kunne let mærke at hans lem rejste sig lidt op. Hvis han havde kunne rødme havde han gjort det. Han tændt på hende, han synes lige nu at det vra flovt, men han prøvede at lade være med at lægge mærke til det. Han smilede og og forsætte kysset/svanen let. Han nussede hendes bryst
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 9:01 pm

Zoey lagde ikke mærke til noget.
Hun kunne ikke tænke klart... Eller ihverfald ikke særlig godt.
Hun ønskede at de ikke blev afbrudt som sit.
Hendes kyssede/snav blev heftigere...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 9:10 pm

Han smilte lettere, over at hun ikke lagde mærke til noget. Han kunne ikke helt forstå hvordan hun kunne være så væk hele tiden, når han rørt ved hende. Men det var vel kun godt. Han nussede stilel videre, og kyssede/snavede videre.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 9:40 pm

Zoey smilte blidt.
"Noget i vejen?" spurgte hun, uden at slippe hverken hans læber, eller tunge. Hun lagde første til det nu. Hun lo blidt, og kyssede/snavede ham blidt videre. Hun vidste ikke rigtigt hvordan hun skulle reagere, så hun tog det bare roligt, hvilket hun altid gjorde, når hun ikke vidste hvad hun skulle gøre ved situationen...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 9:48 pm

Han kunne godt finde på at gemme sig nu, men han blev dog hvor han var. Okay, det var nok lidt flov, men han vidste ikke selv hvad han skulle gøre ved det. "Nej?" hviskede han efter lidt tid. Han havde ikke en tøvende stemmen, men helt rolig. Han havde jo godt til at lade som ingenting, selvom at det virkelig gik ham på ligenu.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 10:01 pm

Zoey lo lidt.
"Slap du bare af skat," hviskede hun. Det var en rolig og blid hvisken. Hun ville ikke have han var flov. "Det er naturligt." Hun kyssede ham igen, for at vise at det ikke skulle gå ham på. Hun havde ikke nogen anden måde at vise det på...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 10:08 pm

Han smilte let til hende. "Det er ikke noget galt, okay?" hviskede han stille. Okay, hun kunne se det på ham. Men stadig, han tog sig ikke helt af det. Men lidt, mest fordi han blve let nervøs af det. Det havde han nu altid gjort. Det var ikke noget nyt i hans dag. "Hvad mener du?" Han vidste dog godt hvad hun mente
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 10:22 pm

Zoey nikkede.
"Okay," sagde hun bare. Hun sukkede dybt da han spurgte. Hun fortrød det hun havde sagt.
"Bare glem det," sagde hun, stille. Hun ville ikke diskutere det... Eller komme længere ind på emnet. Hun havde altid været meget genert når det kom til emnet. Hun skiftede altid emne, når det kom der til, og det var det hun forsøgte nu. Hun rømmede sig lidt efter at have været totalt stille lidt. Hun smilte blot, og kyssede ham. Hun anede ikke hvad hun ellers skulle gøre...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 10:31 pm

Han smilte lettere, da hun bare opgive det emne. Men selvfølgelig, de kom til at snakke om det. Men han hvis ikke helt hvornår. En eller anden dag var de vel nød til det. Han glædet sig ikke lige til den sametale. Han hadede bare at snakke om dét. Han rystede stile på hovedet af sig selv. Han kyssede hende igen. Han vendte smilende rundt, så hun sad på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 10:44 pm

Hun var glad for at det emne var over... Men de måtte jo have det op på et tidspunkt. Hun ville håbe de glemte det, og aldrig tog det op igen. men det var de vel nødt til. Hun lo blidt mod hans læber, da han vendte dem om så hun var øverst...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 10:58 pm

Jo mere han tænkte over det. jo mere blev han forsigtig med at rør hende. De kunne vel ikke bare glemme det, det ville altid lægge ind et sted i deres hovedet. Han flyttede let sine hænder ned på ehndes hofter. Han vidste ikke helt hvordan hun ville ha det med det. Men han vidste ikke ellers hvad han skulle gøre. Han smilte let mod hendes læber, og var på en måde helt rolig, og så ikke helt.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 11:15 pm

Zoey kyssede ham let... Hun tænkte hele tiden på den samtale de skulle have. Hun kunne ikke forstille sig det. Det var så fjernt, og så alligevel ikke... Hun smed igen tanken væk, og prøvede at konsentere sig om ham. Hun tænkte på hans hænder, og læber. På hvor dejlig en følelse det var, når deres hud mødtes. Hun smilte let bag kysset...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 8:23 am

Han kunne ikke helt slippe tanken om at de skulle ha dén sametale, han havde ikke lige lyst til det. Men han vidste ikke hvordan det vil blive, han ville dog gætte på at han ville blive flov. Han blev så tit flov over noget, men noramlt kunne men bare ikke se det på ham. Eller ingen udover Zoey kunne... Han kyssede videre med hende, han nussede let hendes hofter.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 11:11 am

Zoey holdte fast i tanken om ham... Men det var svært... Hun slap kort hans læber.
"Okay lad os glemme det der lige var oppe," sagde hun, og kyssede ham igen. Hun håbede også han ville glemme det. Hendes ene hånd, gled op til hans kind. Hun nussede den blidt...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 5:56 pm

Han smilte lidt over hvad hun sige til ham. Han ville gerne glemme det, men han vidste at han ikke ville kunne komme til at glemme lige den ting. "Jaeh, hvis vi ka," hviskede han smilende. Han kyssede hende små hårdt. Han nussede hende op af ryggen med den ene hånd. Men hans anden hånd tog han let fat i hendes tusser.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 6:22 pm

Hun smilte blidt.
"Det håber jeg," hviskede hun. Hendes kys blev heftigere og grådigere, efter et lille stykke tid. Hun lagde godt mærke til hvor hans hænder var. Hun smilte bare. Hun kunne godt hjælpe ham... Men... Hun trak tiden lidt ud. Hun ville gerne se hvad han gjorde... Hun vendte dem, så hun var nederst...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 6:31 pm

Han smilte let af hende. Han slap stille hendes læber. Han kyssede hende ned af halsen, og skulderne. Han var dog lidt forsigtig, han vidste ikke helt hvad hun ville sige til hvis, han slikke lidt på hende. Og der følte han sig usikkert. Han lod bare sin ene hånd ligge på hendes side ved tusserne. Han smilte, da hun vendte dem om.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 6:40 pm

Zoey lukkede øjnene, da han kyssede hende på halsen, og skulderne. Hun smilte, da hun mærkede han slikkede på hende. Det havde hun aldrig prøvet før. Hendes hånd der lå på hans kind, gled ned over hans skulder, og op igen til hans kind. Hun anede igen ikke hvor hun skulle gøre med sine hænder...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 6:50 pm

Han smilte stille, da hun så ud til at nyde det. Han lod godt mærke til at hun ikke helt vidste hvad hun skulle gøre. Han klukkede let, hun skulle vel også vende sig til det, ligesom ham. Men han havde dog gjort det en gang før. Han var dog mere nervøs lige nu, end den gang. Han kyssede let hende en bryst...
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 7:04 pm

Zoey klukkede lidt, da han gjorde det. Hun havde ikke lige set det komme. Hun smilte til ham. Hun havde jo aldrig prøvet det før... Hun havde aldrig rigtigt haft mulighed, for hun havde ikke elsket nogen, som hun elskede Manda... Hun var lidt nervøs, og dog ikke. Hun var ikke rigtigt nervøs, for hun følte hun kendte ham... Hun kunne ikke forklare hvorfor, det følte hun bare...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 7:30 pm

"Rolig," hviskede han smilende. Han sendt hende et engel smil. Han var dog ikke nogen engel. Eller lidt, vel? Han ville aldrig kunne finde på at gøre hende ondt... Men havde nu gjort mange menneske ondt. Han havde dog aldrig rigtig mente at det var okay. Han slikkede let på hendes bryster.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 8:11 pm

Zoey nikkede. Hun var helt roligt. Sådan da. Smilte lidt for sig selv. En yndig latte gled over hans læber, da han slikkede let på hendes bryster. Hun var overrasket. Hun havde ikke ventet det. Hun nyde det... Hun smilte let...

//sorry tiden... Jeg skulle spise ^^
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 9:14 pm

Han smilte let til hende. Han var lidt bange for at han gik for langt med det samme. Han kyssede hende let på hendes bryster igen, han lod igen hans tunge rør hendes brytser. Han nussede hendes side let, med hånden.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 16, 2010 9:47 pm

Zoey smilte let. Hun havde ikke forstillet sig det... Men hun nød det faktisk. Hun havde glemt alt om deres lille samtale... Hun lukkede øjnene... Hun trak blidt hans hoved op til sit. Hun kyssede ham blidt...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 4:30 pm

Manda smilte til hende. Han kyssede hende heftigt, da hun trak hans hoved op til hende igen. Han nussede hendes side igen. Han lagde en hånd mod hende underliv. "Bare sig til hvis jeg går for langt min skat," hviskede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 8:27 pm

Zoey kyssede ham igen... Måske lidt grådigt. Hun nikkede.
"Det skal jeg nok skat," hviskede, og som svar...
Hun smilte lidt bag kysset...

//Jeg er fuldstændig blank... Oo
//
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Sponsoreret inhold





Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD   Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg ville gerne lære dig bedre at kende ~ Manda xD
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Hey Manda xD
» En bedre dag.
» Kan dagen blive bedre O.o
» Mørke og regn.. Kunne det være bedre?? - BD'L ^^
» En La Push Dag- i må meget gerne svare

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: