Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stilheden indtager endnu engang.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stilheden indtager endnu engang. Empty
IndlægEmne: Stilheden indtager endnu engang.   Stilheden indtager endnu engang. Icon_minitimeTors Aug 26, 2010 5:09 pm

Hej Folkenz !
Jeg syntes altså at her er blevet lidt tomt igen.
Det er sådan at i perioder er denne side bare at Hit, og der er 10 online. Så i næste periode er her virkelig tomt og ensomt.
Der er en masse der lige er startet i skolen igen, på arbejdet m.m. og derfor forstår jeg godt at der ikke er så meget tid til hjemmesider. Det er en hård start når vi alle bliver ældre. flere lektier, eller mere stress, mindre tid.


-
Hvad kunne gøre jer mere aktive?
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

Stilheden indtager endnu engang. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden indtager endnu engang.   Stilheden indtager endnu engang. Icon_minitimeFre Aug 27, 2010 11:24 am

Jeg giver dig hundred procent ret Dani. Selv har jeg været lidt inaktiv det sidste stykke tid, men det er pga. Lektier og træning. Og Idag for jeg gæster så der vil jeg nok ikke være så meget på. Men mine lektier tager meget af min tid og det gør min forbandede træning også.
Men jeg vil gøre mig mere aktiv og komme på så tit jeg kan, måske endda også svarer nogle emner hvis jeg har krea og tid.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stilheden indtager endnu engang. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden indtager endnu engang.   Stilheden indtager endnu engang. Icon_minitimeFre Aug 27, 2010 4:22 pm

Annika skrev:
Jeg giver dig hundred procent ret Dani. Selv har jeg været lidt inaktiv det sidste stykke tid, men det er pga. Lektier og træning. Og Idag for jeg gæster så der vil jeg nok ikke være så meget på. Men mine lektier tager meget af min tid og det gør min forbandede træning også.
Men jeg vil gøre mig mere aktiv og komme på så tit jeg kan, måske endda også svarer nogle emner hvis jeg har krea og tid.


Ja men det er klart. Sport, Lektier, stress, m.m tager altså meget af tiden [:
Jeg vil bare så gerne have siden til stadig at fungere.
for det er så surt at logge på, og så er der kun én online, og det er mig selv. + fem gæster. SÅ LOG DOG PÅ FORFANDEN, ELLER OPRET JER. xD
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Stilheden indtager endnu engang. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden indtager endnu engang.   Stilheden indtager endnu engang. Icon_minitimeLør Aug 28, 2010 11:54 am

Enig med jer.. Der er altid en del gæster, men aldrig nogen brugere s:
- Selv har jeg ikke været så meget online, fordi jeg har en stor opgave for til om et´par dage og en masse almindelig lektier. Så stor i lort til halsen. Derfor har jeg ikke magtet at logge på.
Det er bare trist, at der ikke er nogen online.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stilheden indtager endnu engang. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden indtager endnu engang.   Stilheden indtager endnu engang. Icon_minitimeLør Aug 28, 2010 12:33 pm

Jamilah skrev:
Enig med jer.. Der er altid en del gæster, men aldrig nogen brugere s:
- Selv har jeg ikke været så meget online, fordi jeg har en stor opgave for til om et´par dage og en masse almindelig lektier. Så stor i lort til halsen. Derfor har jeg ikke magtet at logge på.
Det er bare trist, at der ikke er nogen online.


Fuldstændig ret. Men ligesom dig, har vi alle ret travlt. Man kan desværre ikke tvinge folk til at komme på, selvom det ville være enormt dejligt.
- Jeg holder virkelig meget af alle dem der er på forks. Det er derfor jeg gerne vil have siden til at køre som den plejer s:
Jeg står tit op og det første jeg tænker er forks. Det er min totale yndlings side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden indtager endnu engang. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden indtager endnu engang.   Stilheden indtager endnu engang. Icon_minitimeSøn Aug 29, 2010 3:40 pm

Jeg ville mægtig gerne kunne komme mere på, men fordi jeg er flyttet ud på et skolehjem i Roskilde, hvor jeg ikke har internet så er det MEGET begrænset med hvor meget jeg kan komme på T_T
Derfor kan jeg kun komme på i weekenderne, hvis jeg altså ikke for gæster, skal hjem til veninderne osv.
Ellers har jeg faktisk utrolig meget fritid i hverdagene, som jeg gerne ville bruge på at komme på, men uheldigvis har jeg ikke net på mit værelse og det er jeg selv meget ked over T_T

Men skal da prøve at komme så tit på som jeg overhovedet kan! >.<
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Stilheden indtager endnu engang. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden indtager endnu engang.   Stilheden indtager endnu engang. Icon_minitimeSøn Aug 29, 2010 5:05 pm

Jamen det R jo rigtig nok. Før i tiden var det jo sådan at der var så mange på, på en gang. Dengang havde jeg godt nok kun Claire (hvis der R nogen der bliver forvirret over det xD). Men det R jo ikke sådan at der R kommet så mange flere på siden. De fleste R bare dem der var fra starten og det R så dejligt synes jeg :'D. Men nu R vi jo alle blevet ældre, men vi R stadig ligeså kreative som altid. Men der kommer jo flere lektier, der R flere af os der har fritids aktivitet. Og nu har jeg jo også fået utrolig mange venner på kort tid. Det R nok derfor at jeg ikke R så tit på. Fordi at jeg ikke længere hele tiden R foran computeren og jeg tror at det R det der sker for siden.

Men der kunne lissom være nogle bestemte dage om ugen, eller måske hver anden uge. Hvor vi kan fortælle nogen at vi har en aftale, så tage hjem og sidde foran skærmen og være herinde? :'D.. altså sådan have en bestemt dag hvor vi alle sammen kan skrive emner sammen osv xD.. det lyder selvfølgelig dumt, men jeg ville ikke have noget imod sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stilheden indtager endnu engang. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden indtager endnu engang.   Stilheden indtager endnu engang. Icon_minitimeSøn Aug 29, 2010 6:45 pm

Lucy. skrev:
Jamen det R jo rigtig nok. Før i tiden var det jo sådan at der var så mange på, på en gang. Dengang havde jeg godt nok kun Claire (hvis der R nogen der bliver forvirret over det xD). Men det R jo ikke sådan at der R kommet så mange flere på siden. De fleste R bare dem der var fra starten og det R så dejligt synes jeg :'D. Men nu R vi jo alle blevet ældre, men vi R stadig ligeså kreative som altid. Men der kommer jo flere lektier, der R flere af os der har fritids aktivitet. Og nu har jeg jo også fået utrolig mange venner på kort tid. Det R nok derfor at jeg ikke R så tit på. Fordi at jeg ikke længere hele tiden R foran computeren og jeg tror at det R det der sker for siden.

Men der kunne lissom være nogle bestemte dage om ugen, eller måske hver anden uge. Hvor vi kan fortælle nogen at vi har en aftale, så tage hjem og sidde foran skærmen og være herinde? :'D.. altså sådan have en bestemt dag hvor vi alle sammen kan skrive emner sammen osv xD.. det lyder selvfølgelig dumt, men jeg ville ikke have noget imod sådan noget.


Ja xD . Syntes det er enormt hyggeligt når alle er på på samme tid. Og der så bare er totalt gang i den på chatten.

- på den anden side forstår jeg også mange af de nye. Når vi nu er så mange 'gamle' på siden som vi er, og de så opretter sig og der er gang i chatten kommer man let til at overse dem med mindre de blander sig i vores samtaler. og så føler de sig overhørt, og så.. tja. føler de sig uden for det fællesskab der er, og føler ikke de gider bryde ind. Og så kommer de ikke på ):
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stilheden indtager endnu engang. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden indtager endnu engang.   Stilheden indtager endnu engang. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stilheden indtager endnu engang.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Endnu engang i live.. (Dominic)
» Stilheden- Annika
» Stilheden trykker sig ind, med duften af natur
» Endnu en Skoledag
» Endnu en blød sjæl!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Spørgsmål-
Gå til: