Emne: Stilheden indtager endnu engang. Tors Aug 26, 2010 5:09 pm
Hej Folkenz ! Jeg syntes altså at her er blevet lidt tomt igen. Det er sådan at i perioder er denne side bare at Hit, og der er 10 online. Så i næste periode er her virkelig tomt og ensomt. Der er en masse der lige er startet i skolen igen, på arbejdet m.m. og derfor forstår jeg godt at der ikke er så meget tid til hjemmesider. Det er en hård start når vi alle bliver ældre. flere lektier, eller mere stress, mindre tid.
- Hvad kunne gøre jer mere aktive?
Annika Leaders
Erfaring : 435 Respekt : 16 Antal indlæg : 353
Emne: Sv: Stilheden indtager endnu engang. Fre Aug 27, 2010 11:24 am
Jeg giver dig hundred procent ret Dani. Selv har jeg været lidt inaktiv det sidste stykke tid, men det er pga. Lektier og træning. Og Idag for jeg gæster så der vil jeg nok ikke være så meget på. Men mine lektier tager meget af min tid og det gør min forbandede træning også. Men jeg vil gøre mig mere aktiv og komme på så tit jeg kan, måske endda også svarer nogle emner hvis jeg har krea og tid.
Daniella Bruger
Erfaring : 2726 Respekt : 30 Antal indlæg : 1628
Emne: Sv: Stilheden indtager endnu engang. Fre Aug 27, 2010 4:22 pm
Annika skrev:
Jeg giver dig hundred procent ret Dani. Selv har jeg været lidt inaktiv det sidste stykke tid, men det er pga. Lektier og træning. Og Idag for jeg gæster så der vil jeg nok ikke være så meget på. Men mine lektier tager meget af min tid og det gør min forbandede træning også. Men jeg vil gøre mig mere aktiv og komme på så tit jeg kan, måske endda også svarer nogle emner hvis jeg har krea og tid.
Ja men det er klart. Sport, Lektier, stress, m.m tager altså meget af tiden [: Jeg vil bare så gerne have siden til stadig at fungere. for det er så surt at logge på, og så er der kun én online, og det er mig selv. + fem gæster. SÅ LOG DOG PÅ FORFANDEN, ELLER OPRET JER. xD
Eha Bruger
Erfaring : 853 Respekt : 19 Antal indlæg : 776
Emne: Sv: Stilheden indtager endnu engang. Lør Aug 28, 2010 11:54 am
Enig med jer.. Der er altid en del gæster, men aldrig nogen brugere s: - Selv har jeg ikke været så meget online, fordi jeg har en stor opgave for til om et´par dage og en masse almindelig lektier. Så stor i lort til halsen. Derfor har jeg ikke magtet at logge på. Det er bare trist, at der ikke er nogen online.
Daniella Bruger
Emne: Sv: Stilheden indtager endnu engang. Lør Aug 28, 2010 12:33 pm
Jamilah skrev:
Enig med jer.. Der er altid en del gæster, men aldrig nogen brugere s: - Selv har jeg ikke været så meget online, fordi jeg har en stor opgave for til om et´par dage og en masse almindelig lektier. Så stor i lort til halsen. Derfor har jeg ikke magtet at logge på. Det er bare trist, at der ikke er nogen online.
Fuldstændig ret. Men ligesom dig, har vi alle ret travlt. Man kan desværre ikke tvinge folk til at komme på, selvom det ville være enormt dejligt. - Jeg holder virkelig meget af alle dem der er på forks. Det er derfor jeg gerne vil have siden til at køre som den plejer s: Jeg står tit op og det første jeg tænker er forks. Det er min totale yndlings side.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stilheden indtager endnu engang. Søn Aug 29, 2010 3:40 pm
Jeg ville mægtig gerne kunne komme mere på, men fordi jeg er flyttet ud på et skolehjem i Roskilde, hvor jeg ikke har internet så er det MEGET begrænset med hvor meget jeg kan komme på T_T Derfor kan jeg kun komme på i weekenderne, hvis jeg altså ikke for gæster, skal hjem til veninderne osv. Ellers har jeg faktisk utrolig meget fritid i hverdagene, som jeg gerne ville bruge på at komme på, men uheldigvis har jeg ikke net på mit værelse og det er jeg selv meget ked over T_T
Men skal da prøve at komme så tit på som jeg overhovedet kan! >.<
Lucy Bruger
Erfaring : 245 Respekt : 1 Antal indlæg : 208
Emne: Sv: Stilheden indtager endnu engang. Søn Aug 29, 2010 5:05 pm
Jamen det R jo rigtig nok. Før i tiden var det jo sådan at der var så mange på, på en gang. Dengang havde jeg godt nok kun Claire (hvis der R nogen der bliver forvirret over det xD). Men det R jo ikke sådan at der R kommet så mange flere på siden. De fleste R bare dem der var fra starten og det R så dejligt synes jeg :'D. Men nu R vi jo alle blevet ældre, men vi R stadig ligeså kreative som altid. Men der kommer jo flere lektier, der R flere af os der har fritids aktivitet. Og nu har jeg jo også fået utrolig mange venner på kort tid. Det R nok derfor at jeg ikke R så tit på. Fordi at jeg ikke længere hele tiden R foran computeren og jeg tror at det R det der sker for siden.
Men der kunne lissom være nogle bestemte dage om ugen, eller måske hver anden uge. Hvor vi kan fortælle nogen at vi har en aftale, så tage hjem og sidde foran skærmen og være herinde? :'D.. altså sådan have en bestemt dag hvor vi alle sammen kan skrive emner sammen osv xD.. det lyder selvfølgelig dumt, men jeg ville ikke have noget imod sådan noget.
Daniella Bruger
Emne: Sv: Stilheden indtager endnu engang. Søn Aug 29, 2010 6:45 pm
Lucy. skrev:
Jamen det R jo rigtig nok. Før i tiden var det jo sådan at der var så mange på, på en gang. Dengang havde jeg godt nok kun Claire (hvis der R nogen der bliver forvirret over det xD). Men det R jo ikke sådan at der R kommet så mange flere på siden. De fleste R bare dem der var fra starten og det R så dejligt synes jeg :'D. Men nu R vi jo alle blevet ældre, men vi R stadig ligeså kreative som altid. Men der kommer jo flere lektier, der R flere af os der har fritids aktivitet. Og nu har jeg jo også fået utrolig mange venner på kort tid. Det R nok derfor at jeg ikke R så tit på. Fordi at jeg ikke længere hele tiden R foran computeren og jeg tror at det R det der sker for siden.
Men der kunne lissom være nogle bestemte dage om ugen, eller måske hver anden uge. Hvor vi kan fortælle nogen at vi har en aftale, så tage hjem og sidde foran skærmen og være herinde? :'D.. altså sådan have en bestemt dag hvor vi alle sammen kan skrive emner sammen osv xD.. det lyder selvfølgelig dumt, men jeg ville ikke have noget imod sådan noget.
Ja xD . Syntes det er enormt hyggeligt når alle er på på samme tid. Og der så bare er totalt gang i den på chatten.
- på den anden side forstår jeg også mange af de nye. Når vi nu er så mange 'gamle' på siden som vi er, og de så opretter sig og der er gang i chatten kommer man let til at overse dem med mindre de blander sig i vores samtaler. og så føler de sig overhørt, og så.. tja. føler de sig uden for det fællesskab der er, og føler ikke de gider bryde ind. Og så kommer de ikke på ):
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …