Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene på La Push

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 2:39 pm

Dato: IRL
Dag: Lørdag
Tid: Meget tidligt
Vejr: Himlen ser skyfri ud
Årstid: Sommer
Omgivelser; Ingen

Victoria satte sig på en træstup i strandkanten, hun sukkede og stirrede bare ud på vandet imens hun tænkte, hun plagede aldrig at stå så tidligt op, men hun kunne ikke sovem hun tog en sten og med alle sine kræfter smed hun den ud i vandet, men sukkede igen og begyndte at nynne stille for sig selv, hun savnede nogen at snakke med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:04 pm

Sydney havde taget sin orange rygsæk med hun havde en engelsk stil for vidste ikke hvad hun skulle skive om den var til på mandag hun regnede med lave den i sidste øjeblik da hun ikke andede om hvad hun skulle skiv. hendes bedstemor som allerede var stået op da hun vångede havde sagt til at hun skulle går La push hun havde ikke haft nogen bil og var blevet nød til gå hendes ben var ømme og men det syn der mødte hende fortryd hun ikke spor at at gik hun lagt mærke til pigen endnu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:07 pm

Victoria sad og brokkede sig stille om stilheden omkring sig, udentagen når bølgerne kom ind til breden og lavede en lyd, hun sad og kastede sten ud i vandet og sukkede igen, tungere end før og kiggede rundt, til sin overraskelse så hun en pige og blev lidt glad over at hun ikke var den eneste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:12 pm

Sydney havde stadig ikke set pigen og valgte at gå ned imod vandet hun satte sig på sandet og trak en dovnet sin task af den venstre skulder stirrede som i en tarnce på bøglerne sukkede kort hun var lige flyttet her til kendte ikke rigtigt øje
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:14 pm

Victoria så lidt på pigen og tænkte lidt om hun var ny i Forks, hun rejste sig stille op og gik roligt hen til pigen da hun ikke ville skræmme hende, "hej" sagde Victoria og smilte svagt til pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:20 pm

Sydney fjernede blikket fra bøglerne vendte det imod pigen hun styrede sin hånd op imod hovdet og fjerdede pandehåret fra øjene "hey" sagde hun åbende tasken og fandt chokolade muffin for at få morgen mad hun rode igen fandt nogle chips hun vidst købt kantinen og havde glemt alt om dem " Sydney Sydney Rice" sagde hun på James bond måde rakte pigen hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:23 pm

Victoria smilede over hendes tale måde, men kommenterede den ikke, og ragte hende hånden, "Victoria Shiina Moon" præsenterede hun sig og smilede, "hyggeligt at møde dig Sydney" sagde Victoria og tog hånden stille tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:30 pm

" ilige måde" sagde hun og tog sin muffin tog bid af den og rullede den mellem fingerne og kiggede på Victoria igen " hvis jeg skal være ærlig så troede jeg var helt alene" sagde hun lod blikket glide ud på det urolige hav
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:35 pm

"Hmm, det troede jeg også" svarede Victoria tænkende og så ud på vandet, imens hun smilede for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:42 pm

" det kan takke min bedstemor for" sagde hun grinede kort " det var hendes ide" forsatte hun og vente blikket imod havet " tænk at min mor har boet her da hun var lille" mumlede hun benovet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:43 pm

Victoria smilede og vente hovedet mod Sydney, "jeg har ikke noget imod at du er her, det er rart at snakke med nye mennesker engang imellem" sagde hun og satte sig ned ved siden af Sydney
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:51 pm

" jeg det er" sagde en smule trist da hun var kommet i tanke sin mor og far det hele var sket så stærk hun sukkede kort og det var først nu hun hørte først nu lød trist " nej det er vikelig dejlig at møde nye mennsker" sagde hun smilede svagt det var ikke for trække den steming men hun huskede intet fra sin mors og fars død det eneste hun kan huske er vångede op på hospitalet hun rystede kort på hovdet for at få de dystre tanker på vej vækk fra hendes hovde " hvor gammel er du?" spurgte hun for at tænkte på noget andet hun fugtede kort sin læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:54 pm

Victoria så smilende på Sydney, "17, dig??" og kiggede ud aå vandet igen, Victoria ville gerne spørge hvorfor hun sukkede men lod det ligge lidt, til hun kendte Sydney noget bedre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:00 pm

" 17 " sagde hun og kiggede på hende et svagt smil bredte sig over hendes læber hun smilede " har dumså boet længe forks?" spurgte hun nysrrigt og ville gerne vide noget mere om ´byen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:03 pm

Victoria rystede på hovedet og smilede til Sydney, "jeg har kun boet her i 2 uger tror jeg, så jeg er stadig ikke helt sikker hvor de forskellige steder ligger henne endnu, men det skal nok komme" smågrinte hun og kiggede ud på vandet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:12 pm

" jeg var i skole igår og men kom for tre dage siden" sagde hun smilede hun pegede ned på sin rygsæk " jeg har fået tonvis af lektier allerede" sagde hun men det var ikke helt rigtig det var drog engelsk stil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:14 pm

Victoria så ned på rygsækken og smilede, "jeg kan godt hjælpe dig med lektierne" foreslog hun og så op på Sydney
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:18 pm

" engelsk stil" sagde hun sukkede endu dybere end da hun var en smule trist " det er valgfrit emme" sagde hun kunne ikke komme tanke om noget skive
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:20 pm

Victoria så tænkende på Sydney før hun svarede, "er der et specielt emne i skal skrive om?" spurgte hun og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:25 pm

" nej vi øhm jeg måttet selv bestemme fordi jeg var ny" sagde hun og sukkede kort før hun fugtede hendes læber " de andre skulle skive om deres ynglins steder Forks da jeg ny fik valgfri stil kender ikke til så meget har byen så jeg tom for ideer" sagde hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:27 pm

"Hmm jeg kan hjælpe dig med at skrive den, bare sig hvad jeg skal gøre" svarede Victoria smilende og så på Sydney
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:33 pm

" jamen er helt tom måske skal skive om hvordan det var at Seattle for dedt behøver ikke hjælp?" forslog hun kiggede "viktoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:37 pm

Victoria bed sig i læben, og smilede så til Sydney, "ja det kunne du" svarede hun smilende og kiggede ud på vandet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:41 pm

" arg jeg ved ikke det ender nok med at jeg for lavet den dagen før" sagde hun n sukkede hun himmlende med øjene og grinede kort før hun " Seattle er bare så fuld dårlige minder" mumlede hun meget højt " det var der mine forældre døde" nærmest viskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:07 pm

Emily gik ned imod Vandet med et lumskt smil over læberne. Hendes hovede var fuldt af tanker og hun kiggede sig kort omkring inden hun satte sig ned i sandet. Hungravede i sandet foran sig og siede sandet igennem sine fingre. "Mmmmmmh..." mumlede hun med et dæmpet smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene på La Push Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på La Push   Alene på La Push Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene på La Push
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» La Push, åh La Push.. HJÆLP EN KRABBE!! - M ;D
» Mennesker i La Push?
» La Push, her er jeg- Ewan
» La Push baby - Silver xD
» Morgengryen over La Push

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: