Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Home again..

Go down 
ForfatterBesked
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Home again..   Home again.. Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 9:26 am

Sted:: Frankrig
Tid:: Midnat
Omgivelser:: Gaderne ligger helt øde
Vejr:: månen er næsten fuld og bliver dækket af en masse skyer
Påklædning:: Sorte bukser og en sort hættetrøje med hætten over hovedet

Shin stod udenfor det gamle hus. Det var næsten synd at kalde det et hus, for det var meget
stort. Masser af værelser, 3 etagerer, en kælder og så var rummende meget store. Og uden foran var der
en stor have fuldt med masser af smukke blomster og en hæk der indrammede haven flot. Fra trappen
og ned til den store port der skulle holde uvedkommende ude, gik der en lille sti lavet af rødlig farvet fliser.
På et skilt der hæng ved siden af porten stod navnet på de der plejede at bo der. ”Ane Katrine Pamiina, Michael Leen Blank Og Shin Pamiina Blank”
Shin så lidt på skiltet. Det var hans forældres hus. Eller det vil sige at det er hans hus, da han arvede det da han forældre døde, men han havde aldrig boet i det. Han overvejede det lidt efter
deres død, men han havde allerede fået mange venner, som han ikke ville forlade. Han sukkede lidt og gik hen til porten og kiggede mod huset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 5:28 pm

Clover kom gående ude på den anden side af den store port og kom til at se at der stod en person foran det stor gamle hus, men kunne ikke rigtig se hvem det var for han havde en hætte foranden sit ansigt, hun viste ikke om det var ham den unge mand der ejede hus efter sine forældre i sin tide. Ham havde man ikke set meget til siden han var 15 år ca. Han var vist flyttet.
Hun viste ikke rigtig hvad hun skulle for sæt nu at det var en indbrudstyv...
Hun besluttede sig nu for at gemme sig lidt og regnede med at han ikke havde set hende og ventede på at se hvad der ville ske ???
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 8:44 pm

Duften af menneske kildede ham i næsen og han drejede langsomt hovedet for at
se efter mennesket, der ikke var så langt væk.
Han smilte lidt mod hende, men han vidste at hun umuligt kunne se det da han havde hætten over
hovedet. Han skubbede hurtigt hætten af og vendte sig om mod pigen igen.
Han sendte hende endnu et hurtigt smil og nikkede venligt mod hende. Han kunne ikke huske hende, men
det var sikkert fordi at det var så længe siden at han havde været hjemme.
Shin vendte hurtigt blikket mod huset og smilet forsvandt fra han læber og et lille suk unslap hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 6:45 am

Havde han set mig eller, ja han havde så men det var meget sværet at se hvem det var. Clover vendte hoved væk et kort øjeblik fra hustet for at tænke over det...
Det var ikke en som hun rigtig kunne huske men hvordan kunne han have set hende for hun havde jo ikke lavet nogen lyde eller noget? Der var et eller andet over ham der tiltræk hende...
Der var et eller andet der fik hende til at ville vide mere om ham og med det sidste blik han sendte hende.
Hun vente hovede tilbage mod det storehus men han var væk, men han kunne da umuligt have åbent den gamle hovdedør for den ville have lavet så meget larm efter at den ikke havde været åbnet i så mange år efterhånden.
Clover blev stående lidt og begyndte så ligeså stille at tage nogle små skridt hen mod den stor havelåve, kiggede sig foresiktig rundt og gik ind af havelåven som han havde glemt at lukke efter sig, hun gik forbi nogle store buske og træer det var den store forhave der efter de mange år bare var vokset godt til, hun stoppede nogle meter foran den stordør.
Hun begyndte hun at kigge rundt for at se hvor han var blevet af for ganske rigtig var døren ikke blevet åbnenet, den så nærmest uden som om at den var groet fast til dørkarmen.
Hun vente sig hurtigt om for det var som om at der var en som betraktede hende et sted fra, hun ikke kunne se og hvor var han blevet af ? Hun haved jo ikke kigget væk i mere end nogle få sekunder !.!
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 1:08 pm

Shin kunne slet ikke lade være med at ville drille hende lidt.
Han tænkte at hun nok havde lagt mærke til han pludselig var væk. Han smilte lidt og
løb hurtigt og stille hen mod pigen. Han løb i vampyrfart så hun ville ikke kunne nå at se hende.
Shin stillede sig lige bag hende og smilte lidt. "Hej" sagde han højt og tydeligt og håbede på at hun ville få
et chok. Han stod med sin typiske varme smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 3:12 pm

Clover havde slet ikke hørt ham komme bag til hende og fik et chok så storte at hun næsten fladt omkuld...
Idet tænkte hun hvad sker der nu man efter at hvad drejet sig om og kunne så se at han smilte venligt til hende og han stod næsten op ad hende og kunne se ham helt tydeligt denne gange og han så da meget sød ud tænkte hun.
Clover stod lidt og viste ikke rigtig hvad hun skulle sige, hun var jo ikke så god til det med at snakke med fremmede, men fik alligevel sagt " Hej "
Hun stod lidt og tænkte over om hun havde set ham før men viste ikke helt, det lidte ikke lige en hun havde set før men var alligevel ikke helt sikke..
Clover viste ikke rigtig hvad hun skulle sige, hun viste jo ikke hvad han lavede her og hvad han var for en fyr...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:15 pm

Shin lo blidt. "blev du bange" spurgte han med en drillende tone, mens han
stadig smilte venligt til hende. "Jeg er Shin Pamiina Blank" præsenterede han sig selv, og
overvejede lidt at give hende hånden, men lod være da han ikke rigtigt gad til at forklare hvorfor han
var så kold som han var.
Pigen var faktisk ret smuk, af et menneske at være og det fik hans smil til at blive en smule større.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:48 pm

Ja men blev nu mest forskrækket sagde hun lidt stille, jeg havde ikke regnet med at du stod der.
Jeg hedder Clover Kolt sagde hun efter ham og smilt sødt til ham, han er nu meget lækker tænkte hun lige efter han smilte til hende.
Hun viste ikke hvad hun skulle sige til ham, han stod jo bare der og smilte til hende sødt. Så tog hun modet til sig og spurgte " Hvad laver du så her "
Hun stod så bare der og kiggede på Shin som han jo lige havde sagdt han hed.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:52 pm

"Undskyld" sagde han stille, men han smilte stadig. "hyggeligt at møde dig
Clover" sagde han og fugtede sine læber.
"Jeg plejer at bo i huset her" sagde han og nikkede mod det store hus der tilhørte ham. "Men hvad
laver du her" spurgte han og ventede spændt på hende svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 9:06 pm

Ja det er sandelig også hyggeligt at møde dig sagde hun.
"Jeg var bare lige ude at går en tur her inden jeg flytte, skulle lige se det hele en sidste gang igen. Åhh har du boet der ? Der har da ikke boet nogle der i meget lang tid" sagde hun og smilte til ham.

Hun tænkte lige at det var lidt sjovt at tænkte på at han havde boet i det store hus, som havde stået tomt i mange år efter hånden.
Det kunne være sjovt at lære ham lidt bedre at kende og nu går det rigtigt godt med at snakke med ham tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeOns Maj 12, 2010 7:55 am

"Hvor skal du flytte hen" spurgte han og smilte lidt til hende. Shin nikkede smilende
"jeg boede der til jeg var 15" sagde han og lo lidt. "Så det er ved at være nogle år siden,
at jeg har boet her" sagde han og trak smilende på skulderne.
Shin sendte hende et flirtende smil og tog et skridt tættere på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeOns Maj 12, 2010 1:52 pm

"Jeg skal flytte til en by langt væk her fra og vil begynde på en frisk som man nu siger" sagde hun og så lidt på den smilende Shin.
"Okay så må det jo være ligt sjovt at være her igen og se det, det har jo for andret sig lidt den da" og smilte til ham mens han kom et skridt tætter på.
Clover kunne ikke lade være med at kigge på ham og tænke over at han så så sød ud...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTors Maj 13, 2010 9:23 pm

"Meget langt her fra" spurgte han og smilte lidt til hende.
"det ligner stort set sig selv, bortset fra at det ikke er så vedligeholdt, som
jeg lidt havde håbet" sagde han og trak lidt på skulderne. "jeg havde faktisk overvejet at flytte
her til, men jeg bor også langt herfra og kan simpelhen ikke få mig
selv til at flytte fra mine venner" sagde han og smilte til hende.
Han så hende dybt i øjene. "Du har nogle smukke øjene" sagde han stille og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeOns Maj 26, 2010 9:53 am

"Ja det kan jeg godt se at der er lidt træls hvis ikke meget, hvis du godt kunne tænke dig at flytte her til"
Hun stod lidt og kiggede og han kiggede også på hende og så sagde han at hun havde nogle flotte øjene..
Hun viste ikke rigtig hvad hun skulle sige, for der havde aldrig været nogen som havde sagt det til hende før.
Men hun fik da sagt at han også hvade nogle flotte øjne.
Hun stod lidt og kiggede og viste ikke rigtig hvad hun skulle sige igen...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeLør Maj 29, 2010 2:57 pm

"men huset er også for stor til bare en" sagde han og trak smilende på skulderne inden han
kiggede op mod huset. Han smilte lidt for sig selv og vendte derefter
blikket mod hende.
De fleste ville sikkert være lidt utilpas ved at en eller anden fremmede kom hen til dem og sagde at
de havde smukke øjene, men Shin var anderledes end alle andre.
"Du bliver vel ikke utilpas over at jeg bare sådan snakker til dig" spurgte han for at bryde den tavshed der
var efter han havde sagt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 7:11 pm

Hun stod lidt men ikke så længe som sidste gange og svarede " Ja det er jo et meget storet hus til bare en person, men hvis du godt kunne tænke dig det skal du bare gøre det " Sagde hun " For jeg Flytter jo også langte væk her fra, det skal jo ske noget nyt engang i mellem "
Clover smilt til ham og tænkte han sagde ( Bare til en ) så han er alene...

" Ja svarede hun det er lidt mærkeliget " sagde hun " Men det er helt okay "
Hun stod bare og kiggede på den flotte Shin som stod der og kiggede på hende, han så nu så dejlige ud.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 7:26 pm

Shin kiggede lidt på huset inden han igen vendte blikket mod hende.
"Nej, jeg har det meget godt der hvor jeg bor nu, med rigtigt
venner, der faktisk ikke ved at jeg har penge og et kæmpe stort hus" sagde han
og smilte til hende.
"For du skal bare sige hvis jeg går dig på, for så skal jeg nok lade dig være i fred" sagde han og
sendte hende et charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTors Jun 03, 2010 12:12 pm

Okay ja det kan jeg godt se at du ikke vil sagde hun.
Hun kiggede lidt på på det stor hun og hen mod den store dør og tilbage på ham igen da han snakkede til hende...

Nej du går mig over hovedet ikke på, hvis der var nogen der skulle lade nogen i frede burde det være mig, jeg gik jo ind på din grund. Sagde hun og håbede ikke hun bleve smidt ud for hun ville gerne vide / lære ham at kende lid bedre inden.
Hun stod og ventede på hvad han ville svare hende. Hun begyndte at blive lidt nervøs....
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeLør Jun 05, 2010 7:38 pm

Shin smilte lidt til hende. "Jeg er glad for at du kom her hen" sagde han og
smilte igen sit charmerende smil. "Vil du med indenfor" spurgte han og nikkede mod huset.
Det kunne godt opfattes lidt forkert som en eller anden scorereplik, men han ville se om hun tog det
sådan, for det kunne da ikke skade med en lille flirt.
"Så kan du se hvordan jeg boede, men der er sikkert meget beskidt derinde" advarede Shin og så smilende
på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeSøn Jun 06, 2010 8:18 pm

Hun smilte lidt til ham på en lidt sjov mod... Og stod lidt og kiggede på ham og tilbage på huset igen.
" Ja det ville jeg da meget gerne, men det må da også været sjovt for dig igen at se det hele eller har du gøret her inde inden jeg kom " spurgte hun og smilt på en flirternet måde...
Hun syntes at det ville være sjovt at komme inde i det store hun, for det havde hun jo gået forbi mange gange og havde tænket på det flere gange om hvordan det enderligt så ud der inde ??
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeMan Jun 07, 2010 10:27 pm

Shin rystede på hovedet. "Nej jeg har ikke været derinde endnu" sagde han og smilte til hende.
Shin låste hurtigt døren op og åbnede døren. Han trådte indenfor og holdt døren for hende.
Han smilte igen til hende og så på hende faktisk meget smukke ansigt.
"hva' er du så sammen med nogen eller hvordan" spurgte han og smilte charmerende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTirs Jun 08, 2010 10:16 am

Okay sagde Clover imens Shin var ved at låse den stor døre op og åbenede den for hende, imens hun gik ind kiggede hun rundt i det store rum hun lige var trådt ind i.

"Nej jeg er ikke sammen med nogen og har ikke været det meget længe, jeg bleve boret adopteret som meget lille og har været alene sidden, så der er ingen der mangler mig" sagde Clover og kiggede lidt væk i det hun sagde det..
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 7:38 pm

Rummet de trådte ind i var stort og farvet i nogle rødelige nuancer. LIdt væk fra døren var der en kæmpe
trappe der førte videre op i huset. Der var ikke så mange møbler, men dem der virkede meget gamle, men meget
stilfulde og passede godt ind i rummet. Ved siden af trappen, på væggen, hang der et sort maleri, der forstillede
Shin's forældre og ham selv.
Shin vendte sig smilende om og så hende i øjene. "Velkommen til mit hjem" sagde han og blinkede til hende.
"Det er jeg ked af at høre" svarede han stille lidt efter.

//Sorry har squ ikke så meget kreativitet i mig i dag xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 3:57 pm

"Mang tak" og kiggede lidt rundt igen "Det er meget flot men man kan godt se at der ikke har boet nogle i langtid og smilte til Shin, det ville nok kunne blive meget flot her hvis man ville bruge noget tid på det og gik hen til det maleri af Shin og hans forældre og kiggede noger på. " Hvornår døde dine forældre spurgte Clover lidt forsiktigt "
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 7:50 pm

"ja, her kunne godt trænge til at blive gjort lidt rent" sagde han og lo lidt. En masse minder strømmede
igennem hans hovedet da han kiggede sig omkring i det hus hann havde tilbragt noget af
sin barndom i. Han kunne ikke lade være med at smile lidt da han så på billedet.
"Tjo, det må være 5 år siden" svarede han og gik hen til hende. Han så lidt smilende på hende. "Du skal bare sige til
hvis jeg er for nærgående" sagde han stille. "men du er den første pige som har været med mig hjemme, udover min bedste ven, men ellers" sagde han og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 8:58 pm

"Du er ikke nærgående på nogle måde" sagde hun og kiggede på ham med et storet smil...
Hun kiggede på ham og smilte til Shin.
Hun viste ikke rigtig hvad hun skulle sige til ham ?
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 1:11 pm

"Godt, for det er bare fordi at jeg snakker meget og nogen gange kan
det godt være for meget" sagde han og tog et skridt tættere på hende. "Så du har ingen kæreste eller
forlovede" spurgte han og sendte hende et lille drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 3:08 pm

"Nej det har jeg ikke" sagde imens Shin kom et skridt tætter på og smilte til hende og hun sendt også ham et drillende smil igen...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 10:01 pm

"Lyder godt" sagde han og smilte svagt til
hende. "Det må da være dejligt at kunne gøre som man vil, men på den
anden side, så er der squ ikke noget så dejligt som en man virkelig elsker" sagde han stille og
grinte svagt af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 4:35 pm

" Ja det har du vel så meget ret i men jeg har jo aldrig prøvet at være så tæt på en person før, har jo altid klaret mig selv " sagde Clover og kiggede lidt være men var ikke sur eller noget hviste bare ikke rigtig om hun skulle kigge på ham...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 7:47 pm

Shin smilte lidt til hende.
"Er jeg for tæt på dig nu" spurgte han drillende. "Ej, jeg er nu lidt underlig, men det
skal du ikke tage dig af, jeg gør det mest fordi jeg syntes at du er sød" sagde han stille med
et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 8:51 pm

" Nej det er du som ikke har bare aldrig talte med nogle om dette før " sagde Clover " Hvad med dig er du sammen med nogen " ?? Og kiggede på Shin igen med smilet tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 9:00 pm

Shin rystede på hovede. "Ikke sådan noget fast" sagde han og smilte lidt.
"Du skal bare sige til hvis jeg er for nærgående ikk" sagde han og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 9:03 pm

" Jo det kan du tro og det gør ikke noget " Clover vist ikke rigtig hvad hun skulle sige men begyndte at kigge sig lidt omkring på de ting der nu var der i det store rum og gik 2 skridt væk fra ham...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 9:07 pm

Shin lagde mærke til at hun gik lidt væk fra ham. Han regnede med at det var fordi hun var blevet bange
for ham derfor gik han lidt op ad trappen og smilte lidt.
Han var ikke så glad for når nogen var bange for ham, men han vidste ikke helt hvad han skulle gøre ved
det, han var trods alt en dræber..
Hans hals brændte af tørs og hendes blod duftede så godt, men han rørte sig ikke ud af stedet.
"Du er vel ikke bange for mig" spurgte han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 9:13 pm

Clover lagde mærke til at han gik ned mod trappen og Shin sagde noget " Nej da skulle jeg da det og vente sig om for at kigge på ham, har du det skidt eller er du bare lidt bleg " Clover havde ikke lagdt mærke til det før hun at han var meget bleg med tænkte ikke vide over det for det kunne være så mange ting. Clover blev bare stående på lidt afstand men var ikke bange bare lidt spændt på hvad han ville svare ...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 9:16 pm

Shin fulgte hende med blikket og da hun spurgte om han var syg,
bed han sig kort i læben.
"Ej neej, ehm, der jeg bor er der ikke så meget sol så jeg har ikke mulighed for at blive brun" sagde
han og smilte svagt. "Du burde eller være bange for mig" sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 9:20 pm

" Hvorfor hvorfor skulle jeg dog være det ?? " Clover vist ikke rigtig hvad hun ellers skulle svare ham, hun stod ogå bare og kiggede på ham med et varmt smil. . .
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTirs Jun 22, 2010 8:58 am

"Du ved jo ikke om jeg kunne være farlig" sagde han og smilte lidt
til hende. "Men du ved godt at det er farligt at gå med fremmede mennesker hjem" sagde han drillende.
"Du fulgte med mig hjem lige med det samme jeg tilbød det" sagde han lidt efter og lo drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTirs Jun 22, 2010 10:43 am

" Ja det har du nu så meget ret i en jeg følgt nu jeg kendte dig alligevel for du har jo bot her som lille og der kan jeg huske dig lidt" og hvorfor skulle du dog være farlige " Sagde Clover og begyndte at kigge sig omkring igen og stog nu halvt vendt fra Shin.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:38 pm

Shin gik langsom hen mod hende.
"Kan du virkelig huske mig" spurgte han smilende. "Jeg vil heller ikke have
at du skal være bange for mig" sagde han og sendte hende et lille smil mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:48 pm

" Ja men nu ikke så meget igen, så dig kun nogle gang når jeg gik forbi ligesom i aften hvor jeg pleje at går" Kunne heller ikke forstå at jeg skulle være bange "
Clover bemærkede ikke Shin kom det nemmer hende og vi optaget af at kigge på en gamle vase hun havde fundet på et lillebror et stykke væk...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 7:07 pm

Shin smilte lidt. "Men hvis du stadig kan huske mig må
der da ligge noget bag, det er trods alt lang tid siden jeg sidst har boet her" Sagde han med
en drillende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTirs Jun 29, 2010 9:53 am


" Nææ det er der skam ikke andet end at du fuld af energi og var meget sød og det er du skam også i nu og så lige pluselige var du bare væk og der bleve snakket meget om hvad der var blevet af dig, det mest det jeg kan huske om dig men det er jo som du siger meget lang tid siden nu" Sagde Clover og kiggede på ham og tænkte at han nu var så meget sød men hun ville ikke have en kærste kun en gode ven man engang imellem kun være sammen med og snakke med...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 7:11 pm

Shin lo lidt da hun fortalte ham hvad hun kunne huske om ham. "Det lyder som mig" sagde han
og rystede lidt på hovedet af sig selv.
"Men jeg må desværre indrømme at jeg ikke kan huske dig, men det håber jeg at jeg kan gøre noget ved" smilte han.
Han kunne ikke rigtigt huske så meget fra sin barndom, kun det mest voldsomme der havde sket i hans liv, så
som da han stak af, hvordan hans forældre behandlede ham og at han levedepå gaden til han kom til Forks.
Og selvfølgelig kunne han huske Kate, men alt andet var så muddert efter han var blevet forvandlet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 11:04 pm


Clover smilte også lidt og ville nu gerne vide hvad der blev af ham og tog sig til sidst sammen og spurgte ham " Hvad blev der endetligt af dig den gang hvor du bare var væk, hvis du har lyst til at snakke om det" Sagde Clover og så lidt spørgene ud men med en smil på
Hun viste godt hvordan det kunne være hvis folk kom for tæt på men det havd han nu ikke været i nu...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 4:01 pm

Shin trak lidt på skulderne da hun stillede ham spørgsmålet. "Jeg kunne ikke holde ud at leve her" sagde
han og så rundt i rummet og hentydede til at han ikke kunne leve i huset med sine forældre. "Så jeg stak af, levede
på gaden, arbejde på forskellige pubber så jeg kunne tjene penge til mad, men tilsidst flyttede jeg til Forks"
han fortalte det hurtitg og kort, for de fleste af detaljerne var væk. "Mødte et par piger der, og til sidst besluttede jeg
mig for at blive boende" tilføjede han til sidst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 9:36 pm


" Okay " Clover viste ikke helt hvad hun skulle sige og kunne godt høre at han ikke var så glad for at snakke om det og hun havde også medligenhede med ham og kunne godt følge ham i det for hun havde jo også selv levet/ Boet alene det meste af hendes live. " Jeg ved godt hvordan det er at leve på engen hånde det meste af livet sagde hun til ham og kigge lidt på ham men væk igen med det samme...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 8:04 am

Shin så på hende og smilte svagt. "Det er forfærdelig ikk'" sagde han lidt efter.
"men hvorfor bor du alene, har du ingen familie eller nogen venner du kan bo ved, eller er
det bare fordi du fortrækker at bo for dig selv" spurgte han lidt efter.
Shin gik tilbage til trappen og satte sig på det 3. trin. Ikke fordi at han var træt i benene, for han ville kunne stå
det ret lang tid uden at bevæge sig, men lidt menneskelig måtte han godt være.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Home again.. Empty
IndlægEmne: Sv: Home again..   Home again.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Home again..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Home, sweet home - Alex.
» Home sweet home
» Home ....
» This is my home no matter what

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: Frankrig-
Gå til: