Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En tåget-nat i City of London

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 12:38 am

Dato: 11 Oktober
Årstid: Efterår
Dag : Søndag
Vejr : En stor tyk tåge. Månen bag tågen var i aftagende
sted : En lille gyde i bydelen City of London (Den ligger centralt i London)
Tid : omkring midnat (GB-tid)
Omgivelser : Ingen mennesker, vampyre eller varulve. Kun Isobel
Påklædning: Stramme sorte læderbukser, sort langærmet lædderbluse med et stort slag ud over. Hætten er slået op og skjuler hendes ansigt og hår.


Isobel stod inde i skyggerne i en smal lille gyde. Udefra kunne hun ikke ses, hvilket hun var helt bevidst om. Hun smilte svagt for sig selv, men hvis man ikke kendte hende ville man ikke kunne se det. *Dejligt at være hjemme igen,* tænkte hun. Hun tog sin venstre hånd ned i den stort set usynlige inderlomme der var i slaget. Da hun tog hånden op igen havde hun et lille guligt stykke papir-pergament der var foldet pænt sammen. Hendes øjne blev kølige da hun med yndefylde hænder foldede det ud. Hun læste det kort igennem inden hun tog sit lille ur frem. Hun så på klokken *1 minut tilbage,* tænkte hun en smugle misfornøjet. Hun hadede når folk sendte anonyme breve til hende, men den person der havde skervet brevet måtte enten være syg i hoved eller vide hvad hun var. Eller også var han, eller hun, bare meget dumme. Hun tænkte mulighederne igennem.
*Hvis personen er syg i hoved forklare det meget godt stedet og tiden. Hvis personen ved hvad jeg er, er personen syg i hoved over at vælge et sted der er min hjemmebane. Mhh...* Hun så sig omkring. Der var stadig ingen...
*Det kunne jo være at personen er en kidnapper eller overfaldsmand der prøver at give sig ud for at være en ung fyr,* et lille usynligt smil spillede kort på hendes læber ved tanken om den idé. *Den er muligt,* tænkte hun. Hun foldede brevet sammen og lagde det tilbage i lommen. *Nu gider jeg ikke tønke på det!* tænkte hun. Hun begyndte at tænke på de personer hun havde mødt siden hun var flyttet til Forks. Hun tænkte lidt på om der var nogle hun kunne li, men der var ingen hun rigtig ville lukke ind og fortælle alt til. Lige for tiden var hun mest åben overfor Kevin men det var nok bare fordi han havde prøvet og leve i hendes mennesketid. Hun havde noget at snakke med ham om, men ingen hun havde varme følser for. *Og det for du aldrig Isobel. Du miner bare for meget om de to første bogstaver i dit navn... Men hvad betyder det ogå? En dreng fra eller til. Det gjorde vel ikke den helt store forskel.* Hun sukkede lydløst, så ikke engang en anden vampy ville have mulighed for at hører det, med det samme kom hun til at tænke på Midnight. Hendes øjne blev smale og hun knyttede den ene marmor hvide hånd. Hun blev revet ud af sine tanker da hun hørte en lyd. Hun kiggede sig opmærksomt omkring, men kunne ikke se nogle andre personer. Hun kunne heller ikke lugte noget... Endnu...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:49 pm

Shane kom gående. Han havde en lang sort jakke på, som lignede en skygge i den mørke nat!
Han var godt camofleret! Sort tøj! Kun hans øjne og hans blege hud, skinnede blidt i mørket!
Shane var i den gyde som Isobel også var, men vidste det dog ikke.
han tænkte ikke på at snusse for at se om andre var der, for det var ikke så tit folk gik her, i de skumle gyder!'
Shane gik direkte forbi Isobel. Han havde et næsten usynligt smil, på sine blege læbber, men det var der!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:55 pm

Isobel trykkede sig ind mod vækken da hun lugtede en anden vampyr. hun trak diskret hætten en smugle ned så man ikke kunne se andet af hendes ansigt end hendes mund og det omkring. Hun så da den anden vampyr gik forbi hende. Det var ikke en hun lige umildbart havde set før... Hun stod og kiggede på ham, mens han gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:01 pm

Han stoppede pludselig op! * Jeg hørte noget!? *
Shane vendte sig om for at se om nogen fulgte efter ham!
Han lugtede til luften og mærkede en duft af vampyr, men intet andet!
Shane smilte blegt for sig selv!
" Kom bare frem! " sagde han så lavt at mennesker ville opfatte det som en bi, som summede!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:06 pm

Isobel trådte lydløst frem. Hun så på ham inder skyggen fra hætten. Det slag hun havde på skjulte hele hende figur. Hun nikkede kort til ham som hilsen, men forholdte sig ellers tavs. Lige nu var der en mærkelig mystik omkring hende, men alligevel ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:09 pm

Han nikkede kort igen. " Bare fjern hætten! Jeg er til at stole på! Desuden, har jeg set dig før ikke? Du stod sammen med duncan! " Han huskede hendes facon, men var ikke helt sikker på om han gættede rigtigt!
Shane hævede det ene bryn, imens han betragtede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:11 pm

Hun så vurderende på ham. Hun nikede kort. Hun rykkede lidt på hætten så hendes ansigt kom til syne. man kunne se en smugle af hendes hår, men ellers ikke noget.
"Kender du Duncan?" spurgte hun med sin silkebløde stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:12 pm

" jaa! " han smilte ved tanken om ham! " Han er utrolig klog! "
Shane betragtede hende med et blegt smil.
" Du kan godt tage din hætte HEELT af! " sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:16 pm

Hun holdte et smil tilbage. Hendes ansigt var roligt og følsesforladt.
"først sig lidt om dig" sagde hun venligt. Hendes øjne så nysgerrigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:22 pm

Han tøvede i noget tid, men så nikkede han endelig!
" Jeg er opvokset lidt uden for london.. jeg blev bidt som 18 årrige, og hvis jeg stadig var et menneske nu, ville jeg have været 22! " Han betragtede hende imens han snakkede.
" Jeg ved ikke hvem jeg blev bidt af, eller hvorfor! jeg vågnede bare og en mand sagde at mine forældre er døde!
Men jeg ved han lyver! Jeg ved at han kun sagde det for at gøre så jeg ikke ville tilbage til dem! Min søster blev også bidt, men.. Jeg har ikke set hende i lang tid! " han sukkede stille.
" Nåh. hvad med dig? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:29 pm

// logge :[ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:29 pm

Hun så en smugle overrasket på ham.
"så er du meget ung. 4 år som vampyr..." hun smilte et meget svagt smil til ham
"men jeg hedder Isobel Elizabeth Darcy. Jeg er opvokset på Pemberly. Det ligger i lentet Derbyshirre her i England, hvis det siger dig noget. Jeg er 17 år og har været det i 487 år. Jeg blev bidt af min daværrende forlovedes bror, senere slog jeg så ham ihjel for at ha gjort det, men what ever med det... Da jeg var menneske var jeg kong henrik d. 7's niece godt nok ikke så længe da han døde 4 år efter min fødsels så mn tittel har mere været henrik d.8's kusine. Mine forældre var Hertug og Hertuginde Darcy" sagde hun med et lille stolt smil. Hun tog hætten helt af. Hendes blonde hår sad oppe i en stram knold

//okay :/ ses senere? xp//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:58 pm

Han nikkede roligt! så stor aldersforskel men alligevel var han lidt højere end hende!
Shane betragtede hende med et halvt smil.
" Hvad bringer dem så her til nu? Hvad går du og tager dig til? " Spurgte han med hævede bryn!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:00 pm

hun hævede det ene øjenbryn af ham
"først tiltaler du mig som man forventer og bagefter i dus. kan du bestemme hvad du vil?" spurgte hun med nøgtern stemme, men hendes øjne glimtede drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:04 pm

" Jeg forandrer mig! Hvis DE Forstår! " han lagde tryk på de, for at drille!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:07 pm

"Var Deres mund hr..." det gik op for hende at han ikke havde sagt sit navn
"Hvad er Deres navn?" Mens hun snakkede lød hendes stemme fuldstændig som hvis de havde været i 1520'erne. Med accent og det hele. Hendes øjne glimtede stadig muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:19 am

Han kiggede drillende på hende.
" Navnet Er Shane! Og dit ? " Spurgte han mens han betragtede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 11:47 pm

//arghhh skrev forkert Embarassed Mund=navn xD//


"Isobel Elizabeth Darcy" sagde hun uforandret, dog blev munterheden i hendes øjne større
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 6:47 pm

Han nikkede med et smil, og bukede så " En ære at møde dem! "
Shane´s øjne så glade ud, men der var noget dystert ved han udtryk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:56 pm

Isobel nejede som svar på hans buk.
"æren er helt på min side" sagde hun og holdt et grin tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:53 pm

Han smilte venskabligt til hende " Sikker ? "
Shane havde et drilsk udtryk i sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:07 am

hun lod som om hun tænkte over det
"ja, ganske afgjort" sagde hun muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:52 am

Shane smilte roligt og venligt til hende.
" Det var skam godt! " Svarede han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 1:58 pm

"mhh" sagde hun og begyndte at komme ind i en tankestrøm. Hun sukkede indvendigt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 1:55 pm

Han lagde sit hovede lidt på skrå mens han lyttede til hendes suk.
" Er der noget galt ?" Spurgte han lidt efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:00 pm

"nej nej" sagde hun
"kom bare til og tænke på noget" sagde hun en smule tøvende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:04 pm

Shane nikkede roligt til hende. " Godt så.. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:06 pm

"er du helt okay?" spur´gte hun og så en smule indgående på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:09 pm

Shane nikkede og tvang et lille smil frem!
" helt fint! " sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:13 pm

Hun så på ham med et hævet øjenbryn der tydeligt sagde at hun ikke var overbevist om hans svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:18 pm

Jeg er 100 procent sikker! " Sagde han en smule hæst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:22 pm

isobel var stadig ikke overbevidst men ville ikke snakke mere om det...
"hvor længe har du været vam?" spurgte hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:26 pm

" Kun i 4 år! " sagde han stille . " Jeg formoder at du har været det længere ? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:28 pm

"synes du da jeg ser gammel ud?" spurgte hun med et lille drillende glimt i sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:30 pm

" Ikke specielt.. men jeg ved jeg ikke er så gammel... Måske tager jeg bare fejl.. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:30 pm

"jeg blev vampyr tilbage i 1522" sagde hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:35 pm

Shane nikkede. " Det er sørme lang tid siden! " sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:36 pm

hun nikkede...
"hvem blev du bidt af?" spurgte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:39 pm

Han trak på skuldren " Jeg har ingen anelse! " sagde han så.. " Dig ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:43 pm

//mhh... tæmmelig langt tid siden xD vi gentager jo mere eller mindre det der står øverst i emnet xD//

"min daværende forlovedes bror" sagde hun og så ned.
*løgn...* sagde en lille stemme inde i hendes hoved.
*du ved udmærket godt at du blev forvandlet af den klamme vampyr til Celiseus*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:44 pm

Shane nikkede roligt men bemærkede ikke løgnen!
" Du var forlovet? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:46 pm

"ja... alle den gang var forlovede" hun så en smule overrasket på ham.
"kendte ikke en gang fyren" mumlede hun mere for sig selv end til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:47 pm

Shane nikkede roligt " Smart! "
Han kunne slet ikke forestille sig gamle dage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:47 pm

"alt andet end smart" sagde hun
"det var vildt frustrende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:49 pm

Shane nikkede og et lille smil kom frem på hans blege læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:50 pm

"hvor er du fra?" spurgte hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:55 pm

" Tæt ved london. ." sagde han kort..
" Og dig ? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:58 pm

"fra Derbyshire. " sagde hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 2:59 pm

Shane nikkede kort mens har smilte svagt ..



// logge ... :S /
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 3:00 pm

//oke, ses//

hun så sig omkring inden hun så på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tåget-nat i City of London Empty
IndlægEmne: Sv: En tåget-nat i City of London   En tåget-nat i City of London Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tåget-nat i City of London
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Tåget nat
» Tåget nat
» Tåget aften.
» London At Night x)
» Lige ankommet til hotellet i London... ;D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: England-
Gå til: