Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lige ankommet til hotellet i London... ;D

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 4:05 pm

Årstid: Efterår..
Dato: Den 27. september 09 ;D
Tid: Sent på eftermiddagen
Omgivelser: Masser af mennesker der haster op og ned ad gaden, og så Jamilah ;D
Vejr: Overskyet, og lummer tordenluft..
Påklædning: Sorte jeans, en sort og gråstribet hættetrøje og sorte sneakers.


Casper og Jamilah steg ud af taxien, der havde kørt dem til hotellet fra lufthavnen, og Casper smilede glad til hende.
Han så op på det enorme hotel, inden han trak 2 af sine kufferter ud af taxien, og vinkede en picolo hen imod dem. Han hjalp Jamilah med at læse både hendes og hans bagage op på vognen, hvorefter han betalte taxachaufføren, og gik hen imod hovedindgangen.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 5:24 pm

Jamilah smilede til Casper og så sig omkring. Hun havde aldrig rigtig været i den her del af byen.
Hun skyndte sig efter ham og piccoloen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 7:11 pm

Casper åbnede hoveddøren, og holdt den åben så Jamilah kunne gå ind.
Han så sig om, i den enorme, smukke indgangshall. Han gik hen til receptionen.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 7:17 pm

Hun gik ind og måbede.
!Wow, hvor er her flot!" Udbrød hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 7:43 pm

"Ja, mega!" Smilede han, og kiggede op i de enorme krystallysekroner. Til højre for dem, var der en enorm, svungen marmortrappe, og foran dem, ved receptionen, sad der en ung kvinde.
"Jeg har bestilt 2 værelser for en uge," sagde han venligt til kvinden.
"Navn?" Spurgte hun og smilede.
"Black, Casper," svarede han roligt. Hun tastede lidt på tastaturet.
"Det skulle passe. Værelse 56 og 57. Op ad trappen, til venstre, og så finder i dem, nede for enden af gangen." Hun rakte dem 2 gyldne nøgler, med talene 56 og 57 indgraveret.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 7:50 pm

Hun smilede og klappede lidt.
"Hvor vildt at vi skal bor her!" Hvinede hun. Det var næsten ikke til at tro.
"Skal vi gå op og se værelserne?" Spurgte hun nysgerrigt. Kunne næsten ikke vente med at se værelserne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 7:52 pm

"Selvfølgelig," lo han glad. For at de ikke skulle blive væk fra hinanden i menneskemylderet, tog han hendes hånd, og gik op af den smukke marmortrappe. Den var beklædt med en rød løber, og det hele så voldsomt fint ud.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 8:03 pm

Det var helt uvirkeligt at de skulle bo på det her fine hotel. Hun smilede.
Hun klemte blidt hans hånd. Den var meget varmere end hendes. På en måde var det dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 8:07 pm

Han gengældte let trykket, og fortsatte hen af gangen som kvinden havde beskrevet. De fandt værelserne, og Casper låste døren op, ind til værelse 56. Han gav den anden nøgle til Jamilah, inden han åbnede døren, og trådte ind. Værelset var stort, smukt og lyst. Det var et buet vindue med en vinduesbænk der næsten fyldte en hel væk. Der var en lille dør indtil et badeværelse, så var der et klædeskab, et skrivebord + stol og en fantastisk himmelseng. Væggene var beklædt med malerier af London, og på gulvet lå der et tykt gulvtæppe.
"Wow, ret fantastisk værelse!" Udbrød han begejstret og smilte til Jamilah.

//Skal logge nu. Men vi svarer jo bare når vi er online ligesom vi plejer ;D SeeYa//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 8:10 pm

Jamilah måbede da hun så hans værelse.
"Hvor er det vildt!" Mumlede hun for sig selv. Hun havde aldrig i sit liv, været et så smukt sted, som her. Det var næsten for godt til at være sandt. "Hvis mit værelse er halvt så smukt, er jeg i den syvende himmel" Mumlede hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 2:37 pm

Han grinte imponeret.
"Skal vi tage et kig på dit værelse?" Spurgte han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 2:44 pm

Hun nikkede ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:11 pm

Han smilede og gik ud af værelset.
"Låser du op?" Spurgte han.

//Skal værelserne bare være ens eller hvad? ;D Eller må du bare beskrive hvordan dit værelse ser ud Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:13 pm

Hun nikkede og låste døren op og gik indenfor
Værelset lignede Caspers, men alt var bar spejlvendt. Altså i den modsatte side af Caspers.

//De er bare ens xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:26 pm

Han nikkede imponeret.
"Ret fede værelser!" Lo han.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:27 pm

Hun nikkede.
"Det er helt vildt" Hvinede hun og så sig omkring i værelset. Hun nev sig selv i armen, for at se om hun drømte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:30 pm

Han lo.
"Vi må vel hellere få pakket ud!" Sagde han langsomt. Mest af alt havde han lyst til at smide sig i sin seng og sove, han var dødtræt, men det skulle vel gøres.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:31 pm

Hun smilede og gik ud og tog sine to kuffertere.
Hun bar dem ind på sit værelse og åbnede dem. Hun så lidt på indholdet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:43 pm

Casper tog sine egne kufferter med ind på væreset, og pakkede så hurtigt som muligt ud. Han smed tøjet ind i klædeskabet, lagde nogle bøger ved siden af sengen, og satte sin bærbare på skrivebordet.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:45 pm

Hun gik hen og lukkede og låste døren. Hun trak gardinene for og begyndte så hurtigt at pakke sine ting ud. Hun lagde forsigtigt sit tøj ind i skabet, sine bøger på bordet ved sengen, sine toilet ting på toilettet og sin computer og mobil på skrivebordet.
Til sidst lagde hun kufferterne under sengen og gik hen og trak gardinerne fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:49 pm

Han fik pakket resten af sine ting ud. Så tog han sin pung, gik ud fra værelset og låste efter sig. Han bankede på døren indtil Jamilah.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:50 pm

Hun gik hen og låste døren op. Så åbnede hun den og smilede til Casper.
"Hej!" Sagde hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:52 pm

"Hejsa." Svarede han med et smil.
"Vil du med ned og ha' noget at spise i caféen?" Spurgte han smilende og nikkede mod trappen der førte nedenunder.

//Aigh >.< Skal logge nu... Kommer nok ikke på mere i dag (<.<), men i morgen gør jeg i hvert fald ;D//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:54 pm

Hun nikkede.
"Ja, det vil jeg gerne" Sagde hun smilende og gik hen og tog sin pung.

/Ok. Så skrives vi bare xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 5:18 pm

Han gik ned af trappen, og ind i caféen.
Han bestilte en en cappuccino og en kage.
"Hvad skal du have?" Spurgte han smilende

//Der kan man bare se xD Det gjorde jeg sku alligevel ;D//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 5:20 pm

Hun gik hurtigt efter ham.
"Bare noget kakao" Sagde hun og smilede. Det var lige til at klare. Hvis hun spiste noget, ville hun sikkert bare kaste op.

//Jubi xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 5:23 pm

De fik hvad de havde bestilt, betalte for det, og så kiggede Casper sig omkring efter et bord. Han fandt et, som han slog sig ned ved.
Han kastede et kritisk blik på hendes kakao.
"Jami, du bliver simpelthen nødt til at spise noget denne her uge! Du er alt for tynd! Og hvis du nægter, tvinger jeg dig!" Hans mund var alvorlig, men hans øjne glimtede muntert.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 5:24 pm

Hun satte sig bare ned og smilede blidt.
"Jeg skal nok spise, men du bliver nok nødt til at tvinge mig så" Sagde hun muntert. Hun vidste hun ville komme til at spise. Bare ikke når han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 5:28 pm

Han smilede glad, og kunne næsten ikke sidde stille i den smukke, polstrede stol
"Iiih, hvor er det altså spændende! Jeg er vild efter at komme til at se bygningen, hvor jeg boede da jeg var barn!" Han øjne skinnede lykkeligt.
"Jeg er sikker på at vi nok skal få en hyggelige uge sammen!" Lo han muntert.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 5:29 pm

Hun nikkede ivrigt.
"Jeg glæder mig til at vise dig det kvarter jeg boede i" Sagde hun glad. Det var helt utrolig at være tilbage efter så mange år.
"Det tror jeg vi gør"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 5:30 pm

Han smilede.
"Jeg glæder mig også til at se det!"

//Skal li' hjælpe min Mutti 2 min. xD//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 5:31 pm

"Jeg glæder mig til at se hvor du har boet" Sagde hun begejstret.

//Ok xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 5:36 pm

"Det gør jeg også," svarede han med et begejstret smil. "Jeg håber bare ikke at det har forandret sig helt vildt meget," mumlede han, da den tanke faldt ham ind. Måske var stedet slet ikke til at kende igen? Han tog en slurk af den skummende varme kaffe..

//Damn, hvor er det dårlige tidspunkter jeg logger på -.-' Nu skal jeg spise.. Vi skrives ;D//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 5:38 pm

Hun smilede og tog hurtigt en tår af sin kakao. Godt nok smagte den ikke særlig godt, men det var bedre end ingenting.

//Skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:14 pm

Casper spiste sin kage, og kvalte så en gaben.
"Jeg ved ikke med dig Jami, men den flyvetur har godt nok gjort mig døsig," sagde han og gned sig i øjnene.
"Skulle vi ikke vente til i morgen med at tage rundt i London?" Spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:15 pm

Hun nikkede og drak lidt af sin kakao. Bvadr!
"Det tror jeg er en god idé" Mumlede hun smilende. "Jeg er selv meget træt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:20 pm

Han smilede glad til hende, og rejste sig op. Han smed det brugte krus og servieten i skraldespanden, inden han gik ud af caféen sammen med Jami.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:21 pm

Hun lod resten af sin kakao stå og håbede han ikke bemærkede det.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:22 pm

//skal lige spise //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:23 pm

Han lagde ikke mærke til noget, men smilede bare til hende, og gik op af marmortrappen sammen med hende.

//God appetit ;D//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:50 pm

Hun smilede tilbage til ham

//tilbage xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:52 pm

De nåede op til deres værelser.
"Skal vi sige, at vi står op kl. 7 i morgen? Vi har meget vi skal nå!" Lo han spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:54 pm

Hun nikkede. Det gav hende masser af tid til at jage.
"Det lyder helt fint!" Sagde hun glad. "Jeg er et morgenmenneske"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:55 pm

Han lo kort.
"Gid man kunne sige det samme om mig! Men nu må du ikke blive forskrækket, når du ser mig med morgenhår i morgen. Nu har du jo kun set mig med lækkert hår!" Fnisede han.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:59 pm

"Jeg er nu heller ikke for køn om morgenen" Grinede hun.
"Desuden er jeg sikker på du ser godt ud lige meget hvad"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 7:02 pm

"Og jeg er sikker på at du også ser godt ud, lige meget hvad!" Han smilede, og gav hende et kram.
"Godnat!"
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 7:05 pm

Hun krammede også ham.
"Godnat" Sagde hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 7:09 pm

Han smilede, inden han gik ind på sit værelse, og låste døren.

//Skal logge nu.. Vi skrives ;D//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 7:11 pm

Hun gik ind på sit værelse og låste døren

//Skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:43 am

Casper klædte sig hurtigt i pyjamas, og faldt i søvn 2 sekunder efter.

//Du skal vel jage, i guess? ;D//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lige ankommet til hotellet i London... ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Lige ankommet til hotellet i London... ;D   Lige ankommet til hotellet i London... ;D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lige ankommet til hotellet i London... ;D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Lige flyttet til
» Lige som sidst
» Så kigger vi da lige her!
» London At Night x)
» En tåget-nat i City of London

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: England-
Gå til: