Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 London At Night x)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:44 pm

Dato: 09 Oktober
Årstid: Efterår
Dag : Fredag
Vejr : køligt og stjerneklart. En svag vind.
sted : Midt på Gaden-Midt i London
Tid : omkring midnat
Omgivelser : Ingen mennesker, omkring Emily og Victoria..

Emily kiggede sig opmærksomt omkring "Wohoow!" mumlede hun "Hvor er der mange lys.." Emily smilede tilToria "Bor du virkelig her!?" udbrød hun og kiggede rundt i gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:46 pm

"Boede" rettede Victoria og grinte lidt, "ja det gjorde jeg" svarede hun stille og gik op langs gaden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:49 pm

"nårh ja" mumlede Hun undskyldende og kiggede sig omkring "er der langt Endnu?" spurgte hun og grinede over sin egen utålmodighed ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:53 pm

Victoria rystede på hovedet og smilede til Emily, "Nej, Johan og hans kone Reneé bor faktisk meget tæt på der hvor jeg boede" svarede hun og kiggede, men pludselig stoppede hun og kiggede til siden op at et hus og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:55 pm

emily mbetragtede nysgerrigt Toria "...Er du Okay??" spurgte hun tøvende og kiggede selv på husen med ethævet øjenbryn indne hun kort kløede sig i håret og så igen kiggede på Toria med et opmundrene smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:58 pm

Victoria vendte sig helt mod huset og gik lidt tættere på så hun rørte havelåven, "det er mit gamle hus, det står stadig tomt selv efter så lang tid" svarede hun langsomt og stille og smilede så svagt til Emily og kiggede op på huset igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:00 pm

Emily kiggede Betageet påHuset..*Jeg har altid ønsket mig et sommerhus* tælnktehun og bed sig i læben *Mon det også ville gørehendeglad??...??*temily msilede "Det ersmukt" kommenteredehun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:03 pm

Victoria så smilende på Emily, "tak, det var smukkere indenfor, men kom Johans hus ligger lige dernede" sagde Victoria og pegede ned for enden af gaden på et hus der lignede Victorias gamle hus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:05 pm

Emily kiggede opad gaden og påhusenderoppe"Trordu hansover??" grinede hun "For det er SÅ sjovt at se folks ansigter når man hælder vand på dem imens de sover^"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:07 pm

Victoria trak på skulderne, "det ved jeg ikke, nogen gange kan han være længe oppe" svarede hun grinene og begyndte at gå igen, og morede sig lidt over det Emily sagde med vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:09 pm

"jeg håber han sover!" kommentrerede hun og så til sin storeærgelse at der var lys i huset "Måske er han faldet isøvn på sofaen" sagdehun håbfulgt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:11 pm

Victoria grinte, "det kan sikkert godt være" svarede hun og gik op til huset, og op til døren, Victoria stod lidt først og kiggede på døren, men ragte så roligt hånden op og ringede på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:22 pm

Emily tænkte sig kort om"Bliv her" grinede hun og sprang smidigt op på taget og ind af et åbent viduge "Vic? Spørg om du må kommeind XD jeg står bag døren" hviskede hun ligeinden hun hoppede ind oi huset. Døren åbnede ogg John kom ud og stirrede overrasket påVic. Emily satte sig i sofaen og væntede på at Vickom ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:26 pm

Victoria stod lidt og kiggede på Johan, "jamen Victoria hvad laver du her så sent" spurgte Johan nysgerrit og kiggede på Victoria, hun rømmede sig lidt og kiggede på ham, "jeg har brug for at snakke med dig, må jeg komme ind?" spurgte hun og nikkede ind mod hans hus, "ja selvfølgelig, kom ind" svarede han hurtigt og gik væk fra døren så Victoria kunne komme ind, de gik begge ind i stuen og så Emily, Johan fik et chok og stirrede på Emily, "og hvem er du?" spurgte han skarpt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:29 pm

Emily slængede sig rigtigt i sofaen "jeg Kan bare VILDT godt li den her sofa" sagde hun glad og kiggede på nham "Normalt Ikke? Der presenterer man sig selv før man spørge omandres navne..Og Vi har ikke lyst tilatvære Uhøflige, har viVelJohan?" spurgteEmily medet utrolig roligholdning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:33 pm

Johan stod lidt og kiggede på Emily, "Jeg hedder Johan Shiina Moon" svarede han uden nogen som helst følelser i ordene og kiggede ned på Victoria som bare stod og kiggede på Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:35 pm

"hyggerligt atMøde Dig" Smilede Hunog kiggede på ham "jeg er kommet her sammen med Toria - Der ovre- forat snaakke med dig om nogetmegetvigtigt" Sagde Emily uden at sige sitnavn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:40 pm

Johan tænkte lidt, "og hvad er så det" og kiggede surt på Victoria som flyttede sig lidt væk fra ham, Johan så tilbage på Emily og var begyndt at blive sur
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:46 pm

Emily smilede muntert til ham "Joh..Ser du,jegsyens ikkeat det erspeciel sødt af dig at behandle Toria på den måde som du nu gør" Emilys øjne var ikke muntre mere menkoldeog mørke. "ogdetsuden, synes jeg OVERHOVEDET IKKE at du kan værebekendt at sige at det er hendes skyld at..Hvad hunnuhedder..Er død" Emily kiggede bebrejdende på ham og smilede muntert til Vic "jeg kan altså vvirkelig godtli denher sofa" tilføjede hun muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:49 pm

Victoria hostede for ikke at grine af Emilys sidste kommetar, men Johan synes overhovedet ikke om samtalen, "Hvad rager det dig hvad jeg siger til Victoria og jo det var hendes skyld fordi hun kunne bare have stoppet dem!" råbte han og gloede ondt på Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:08 pm

Emily's øjne lynede, nu var hun sur. Hun rejste sig op af den dejlige bløde sofa (xD haha) og stirrede ondt på Johan "Og det kunne du måske ikke? hvor gammel er deet du er?" Udbrød hun "5 år? Nej vel!? TAG DIG SAMMEN! Du skal bare indse at du også kunne have stoppet dem, men du vidste ikke hvad der ville ske og du gjorde det ikke..Tror du måske at Victoria vidste hvad der ville ske, hva?? NEJ VEL!!" Emilts øjne lynede og hun kiggede vredt på Johan "Du er bare for Meget..Nu sad jeg lige og var glad over den sofa der og så skal du bare komme og spoilerer det hele og være så GIGA niggativ at de ter til at brække sig over!" MUlede hun og satte sig igen ned i sofanen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:12 pm

Johan og Victoria så begge overasket på Emily, men Johan var mest overrasket, "nu var det jo ikke mig der boede sammen med dem, Victoria kunne se det regnede og blæste for meget, hun kunne jo bruge sit hoved og tænke lidt en gang imellem, men nej hun er så F***ING lalleglad hele tiden og tror at alt bare forbliver godt og povistivt!" råbte han tilbage og gik frem imod Emily og stoppede rasende foran hende, Victoria gik om bag sofanen hvor Emily sad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:16 pm

Emily klukkede muntert da han trådte frem imod hende. hun hoppede selv et skridt frem så de stod omkring 40 cm fra hinanden "Du er rap i Kæften hva??2 grinede hun og kiggede på ham med et lallegladt udtryk inden hun igen blev alforlig "Slår du på piger?2 spurgte hun pludseligt og batragtede ham "Eller tør du ikke slå mig??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:22 pm

Johan stod og så rasende på Emily og ignorede hendes spørgsmål og gik om til Victoria som så skræmt på ham, Johan greb fat i armen på Victoria og klemte, så Victoria skar ansigt, "Hvad fanden bilder du dig ind at rande rundt og sige alt mulig L***, til folk, hvis du ikke havde været datter af min søster så havde jeg slået dig!" skreg han ind i hovedet på Victoria, "du betyder ikke en skid for familien, du er en klods der står i vejen og tror du er noget, de fleste ville ønske at du havde været dræbt istedet for dem!" råbte han igen og denne gang fik Victoria tårer i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:24 pm

Emily sukkede opgivende over hans barnlige handling "Det kan godt være hun ikke betyder en Skid forr dig Smart-Ass. men du er heller ikke hendes FAmilie!! Det er jeg og jeg holder af hende som hun er OG VED DUHVAD!! MAN FORNÆRMER IKKE MIN FAMILIE!!" Buldrede Emily og tog en bog som hun hamrede ned i foden af ham indne hun slog ham på armen så han blev nød til at give slip på Victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:27 pm

Victoria trak sig væk imens Johan råbte over hans fod og var rasende over at Emily slog ham på armen, "SKRID UD AF MIT HUS LIGE NU!! JEG VIL ALDRIG SE JER MERE I MIT HUS!!" skreg han endnu højre end før og slog ud med armene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:30 pm

emily grinede "jeg ved ikke med dig" smilede hun og slængede sig i sofaen "men jeg kan godt li din Sofa" emily smilede muntert og hev Victoria hen ved sin side "Et du Okay??2 grinede hun og kiggede på Johan "Det er sjovt at han ikke tør slå mig" sagde hun oprigtigt undrene og kiggede nysgerrigt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:33 pm

Johan blev næsten helt rød i hovedet af raseri, "JEG RINGER TIL POLITIET HVIS I IKKE SKRIDER LIGE NU!!" truede han og kiggede på dem begge, Victoria så på Emily og nikkede kort, men ville ikke vise at hun stadig var øm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:37 pm

emily kiggede opgivende på Johan og rejste sig op og gik hen til ham og lagde en hånd på hans skulder "Det kommer sådan set an på om du vil sige undskyld til Victoria" sagde hun venligt og kiggede muntert på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:41 pm

Johan slappede lidt mere af nu og kiggede på Emily, og så over på Victoria som stod og ømmede sig lidt, han tænkte lidt og fik så et lidt trist udtryk, "Undskyld Victoria for alt det jeg sagde" svarede han stille og så stadig på Victoria, hun kiggede op, "det er helt okay, du var jo bare ked af det" svarede Victoria stille tilbage og kiggede nd i gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:43 pm

Emily nikkede og klappede ham på hovedet "mange Tak" smilede hun og kiggede på Vic "Er du Okeey Pus??" spurgte hun med et forsigtigt smil

//Jeg skal logge nu..Der er Byfest og jeg skal lave lektie :S//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:46 pm

Victoria smilede og nikkede, "ja jeg har det fint Emi" sagde hun og så en sidste gang på Johan før hun gik hen imod døren

//Okay ses senere :*//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





London At Night x) Empty
IndlægEmne: Sv: London At Night x)   London At Night x) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
London At Night x)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En tåget-nat i City of London
» Lige ankommet til hotellet i London... ;D
» Night ^^
» when it rains at the night..
» A hot night /Arya/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: England-
Gå til: