Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kølig nat..

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 8:33 pm

Dag: Lørdag
Årstid: Efterår
Dato: 7. november
Vejr: Ikke en sky på himlen, men koldt
Tid: Ved midnat
Sted: I byen et sted
Omgivelser: Nogen enkle der er på druk, men ellers ingen

Sam gik rundt i byen. De fleste var på druktur, men hun nød bare at være væk fra reservatet engang i mellem. Der var altid så kedeligt at være. Og det var altid var mega mørkt om natten. Man kunne knapt nok se sig selv.
Hun sukkede. Hendes forældres konstante skænderier hjalp heller ikke. Det eneste positive var at hun havde købt sin egen bil. Godt nok en skrotbunke, men hendes egen. Så op mod himlen og satte sig ned på fortorvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 8:38 pm

Yo kom stille gående ned af gaden mens han nynnede og så bare ned på jorden *tænk at de lige skulle vælge denne by* tænkte han for sig selv mens han gik vider han så op og fik øje på en pige han gispede lydløst *hun er alene hun er sikker okay* tænkte han og gik stille hen til hende "hey" sagde han blidt og bed sig i læben mens han så ned på hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 8:41 pm

Sam så op og smilede på drengen, som nærmest var kommet ud af den blå luft. Han var ret speciel med hensyn til udseendet, men han virkede flink nok, syntes hun.
"Hej" Sagde hun glad til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 8:49 pm

"jeg hedder Yo" sagde han stille og satte sig ned og smilte til hende han så sig omkring inden han så på hende igen "er du alene ?" spurgte han blidt om og så op og ned af hende
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 8:52 pm

"Jeg hedder Samantha, men kald mig Sam" Præsenterede hun sig og smilte skævt. Nikkede kort. "Jep, jeg er alene. Er du?" Spurgte hun og gav ham elevatorblikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 8:57 pm

"det er da et pænt navn" sagde han blidt og nikkede hurtigt "ja jeg er lige flyttet her til så kender ikke rigtigt nogen" sagde han og sukkede lydløst mens han stille rørte ved sine armbånd
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:01 pm

"Du er også tilflytter!" Udbrød hun begejstret. Det var heller ikke så længe siden at hendes familie var flytter ind i reservatet. Hun havde ikke selv ville forlade Sydney, men Forks var en hyggelig by.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:11 pm

han nikkede "ja flyttede her til i går" mumlede han lidt surt inden han smilte til hende "hvornår flyttede du da her til ?" spurgte han om lidt efter og bed sig i læben mens han stadig så op og ned af hende
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:13 pm

"For ikke så lang tid siden" Mumlede hun og smilede skævt. "Hvor er du flyttet fra?" Spurgte hun nysgerrigt. Hun elskede at vide ting om folk. Det var nærmest hendes hobby at møde nye mennesker og lære dem at kende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:15 pm

"jeg er flyttet fra LA" mumlede han og sukkede "lige nu ønsker jeg bare at komme tilbage til mine venner" hviskede han og smilte op til hende "men det ser ud til folk her omkring er meget søde" sagde han blidt og rødmede lidt mens han så på hende inden han så ned på jorden
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:18 pm

"L.A?" Gentog hun overrasket. Forks måtte jo være Helvede på Jorden i forhold til L.A. "De fleste er meget søde" Sagde hun og smilede. Hun kunne dog ikke lide vampyre. Bla. deres lugt og det at de var fjender.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:28 pm

"ja LA" svare han og sukkede højt "mine forældre der ville flytte mærkeligt nok her til" mumlede han og smilte til hende "hvis alle er som dig så er de sikkert søde" sagde han blidt inden han rejste sig op og gik stille hen og satte sig på en gynge
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:30 pm

Hun rejste sig og fulgte efter ham. Rødmede en smule over det han havde sagt. "Tak skal du have, men der er nogen man skal passe på" Mumlede hun og hentydede til vampyrerne, men han kendte jo ikke til dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:32 pm

Yo smilte til hende inden han begynde at gynge "hvad mener du ??" spurgte han stille om og bed sig i læben da han ikke viste hvad hun snakker om
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:33 pm

"Nogen af dem i byen er ikke så smarte at hænge ud sammen med" Sagde hun stille. Vidste ikke helt hvordan hun kunne krybe udenom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:40 pm

han nikkede stille "sådan nogle der laver dumme ting ?? stjæler og såda noget" spurgte han stille om mens han gyngede vider mens han bed sig i læben mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:42 pm

"Derhen ad. Bare lidt grovere kriminalitet" Sagde hun og smilede skævt. Håbede på han ikke ville snakke mere om det, da hun kunne komme i fedtefadet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:45 pm

han nikkede stille "det skal nok gå jeg klare mig nok" sagde han stille om smilte "dem jeg kender indtil vider syntes jeg er okay" svarede han og så på hende mens han rødmede
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:47 pm

Hun smilede. Han var rigtig sød at snakke med. Lænede sig lidt op af gyngestativet. Hun turde ikke rigtig røre ham, da hun var meget urolig for hvad han ville sige til hendes varme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:55 pm

han så på hende og smilte han rodet sig stille i sit hår med sin ene hånd mens han bed sig i læben da han ikke rigtigt viste hvad han skulle sige eller gøre han blev stille ved med at gynge
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:56 pm

Hun fulgte ham md blikket og smilede skævt.

//skal logge. Skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:01 pm

Yo begynde stille at nynne og rødmede lidt inden han så ned i jorden da han ikke ville havde hun så ham rødme

//okay vi snakkes//
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 7:47 pm

"Hvorfor flyttede i til Forks?" Spurgte hun nysgerrigt og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 7:54 pm

Yo bed sig i læben og prøvede at stoppe med at rødme inden han så op på hende "de ville væk fra store byen" mumlede han lidt surt og smilte lidt efter til hende "også kender vi en familie som allerede bor her" sagde han blidt og stoppede medat gynge og gik stille af han så på hende og gik lidt tætter på
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 6:39 pm

"Hvad hedder dem i familien? Hvor bor de?" Spurgte hun nysgerrigt og skyndte sig at holde sig for munden for ikke at flere spørgsmål skulle komme bragende ud af munden på hende. "Måske kender jeg dem" Sagde hun og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 1:19 am

Yo lo lidt af hende "altså jeg kan kun huske navnet på dattern da vi var sådan set bedste venner i LA hun hedder Kayli og bor ikke så langt her fra" sagde han stille og smilte til hende "kender du hende da ?" spurgte han stille om og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:33 pm

Sam mente at have hørt nogen varulve tale om en vampyr der hed præcis det samme. "Er hun sådan bleg i huden og kold?" Spurgte hun og smilede. Det var selvfølgelig et falsk smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:24 pm

Yo lo "hun har altid været bleg" grinte han og smilte til hende "kold ? ved jeg ikke det lægger jeg ikke så meget mærke til da jeg er et utroligt varmt menneske hele tiden" sukkede han og smilte til hende og lag siit hovede på skrå "hvorfor da ?"
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 8:17 pm

Det løb Sam koldt ned af ryggen. Hun havde kun mødt en vampyr, men hun kunne bestemt ikke lide dem. Hverken deres være måde eller deres lugt, for den sags skyld. "Ikke for noget. Folk her omkring er tit bare meget blege" Sagde hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 2:53 pm

han nikkede "ja det har jeg langt mærke til" lo han og så ned i jorden "men Kayli hun er god nok" tilføjede han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 9:26 pm

Hun smilede. "Det tror jeg skam også hun er" Sagde hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 10:02 pm

han nikkede og smilte "har kendt hende længe" sagde han stille og begynde stille at gå mens han nynnede
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 3:32 pm

Hun fulgte efter ham.
"Hvor længe har i kendt hinanden?" Spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 10:21 pm

Han så på hende og smilte "siden hun kom til verden" lo han og så ned i jorden "ej ve har kend hinanden hele livet altså vi har sådan set været bedste venner altid også var der en gang..." sagde han og gik bare vider
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 4:46 pm

Hun lyttede interesseret efter og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 5:02 pm

Han så på hende og smilte mens han gik vider
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 3:05 pm

Hun smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 12:02 am

Yo så bare på hende uden at vide hvad han skulle gøre han bed sig hårdt i læben og prøvede at smile
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 4:49 pm

"Du går på skolen her i byen ikke?" Spurgte hun nysgerrigt. Den var sikkert bedre end den der lå i reservatet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:31 pm

han nikkede hurtigt "ja det gør jeg" grinte han og bed sig i læben han så op og ned af hende "gør du da ikke det ?" spurgte han om lidt efter
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 7:29 pm

Hun rystede smilende på hovedet. "Nope, jeg går på den i reservatet" Lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:49 pm

Yo nikkede stille "det lyder ikke særligt sjovt" drillede han hende og puffede til hende mens han lo lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:51 pm

Sam smilede. "Den er faktisk Ok" Grinede hun. "og så er der heller ikke så langt hjem" Sagde hun og puffede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:55 pm

han nikkede "ja men alligevel" sagde han og puffede tilbage til hende mens han lo
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:57 pm

"Og så er der heller ikke så mange elever, som der sikkert er på din skole" Hun puffede ham lidt hårdere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 9:00 pm

han nikkede "ja men mange elever er jo godt" sagde han og smilte til hende "jeg tror ikke jeg ville kunne klare at der ikke er så mange elever" tilføjede han og puffede tilbage til hende
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 9:02 pm

"Hvorfor ikke det?" Spurgte hun nysgerrigt. Hun kunne godt lide stemningen på sin skole. Det var rart at der ikke var så mange og så fik man også mere ud af undervisningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 9:23 pm

"ved ikke" mumlede han og lo han hadet jo skolen
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 1:00 pm

Hun smilede skævt og puffede til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:04 pm

Yo lo lidt vider mens han puffede tilbage til hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kølig nat.. Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig nat..   Kølig nat.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kølig nat..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Kølig Strøm
» Kølig Blæst ( Kristen )
» Kølig Midnats aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: