Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Støvregn i den lille skov.(Scarlett)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 4:14 pm

Shin smilte lidt.
"Har du boet andre steder end Forks" spurgte han ldit efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 5:55 pm

"Ja. Jeg kommer faktisk fra England. Og så flyttede jeg her til Forks," svarede hun. Og det var heldigt at hun gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 8:37 pm

"England, et land jeg ikke har været i" sagde han og
nikkede lidt.
"Det skal jeg snart lave om på. Er det et dejligt land?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 24, 2010 1:36 pm

"Det er et utrolig smukt land," sagde hun, "ude på landet, i hvert fald." Scarlett tænkte på alle de morgener hun havde siddet og kigget ud over landskabet, fra hendes værelse af. Så smukt ...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 11:32 am

"Jamen så må jeg jo snart til England" sagde han og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 11:49 am

"Det kan i den grad anbefales," grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 11:51 am

Shin smilte til hende.
"det kan være at du rejser meget" spurgte han stille efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 2:00 pm

Scarlett tøvede.
"Nej, det gør jeg ikke." hun smilte. "Men jeg har dog været mange steder."
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 2:43 pm

"Hvilke steder har du været" spurgte han lidt efter.
han lændede sig frem i stolen og så smilende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 2:47 pm

Scarlett gav sig til at tegne små cirkler på bordet med hendes fingre, da hun svarede.
"England, Spanien, Tyrkiet, Rumænien, Rusland, Thailand, Canada, Afrika ..." hendes stemme døsede hen.
"Jeg har været så utrolig mange steder, kan jeg godt sige dig." hun kiggede på Shin. "Hvad med dig? Hvor har du været?"
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 11:09 am

Shin nikkede da hun nævnte landende.
"Stort set de samme lande undtagen Thailand og Afrika" nikkede han
"men så har jeg været i Italien, Frankrig, Polen, Tyskland og
Holland" sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 11:16 am

"Nå ja, det er da også rigtig ..." hun kom i tanke om Volturi klanen der havde tilbudt hende en plads hos dem. Og der havde hun levet i mange år. "Italien er et smukt sted. Og Frankrig også. Dem glemte jeg lige." hun lo.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 26, 2010 9:20 pm

Shin smilte lidt. "Meget smukke steder" sagde han og gav hende ret.
Han sende hende et varmt smil og fugtede sine læber.

//Kom i tanke om det her emne.. Er vidst lidt langsomt til at svare ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 2:32 pm

Scarlett vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige. Hun var stille i nogen tid.
"Ser du så nogen?" spurte hun og legede med sit pandehår.


//lidt xD//
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 6:16 pm

Shin smilte lidt over stilheden og nikkede da hun spurgte ham om han så nogen.
"Ja. Er sammen med Naomi" sagde han og smilte lidt igen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 30, 2010 11:42 am

Scarlett smilte - hende kendte hun godt.
"Ja, hun er en sød person," sagde hun og smilte halvhjertet.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 01, 2010 11:20 am

Shin nikkkede. "Det syntes jeg også" sagde han og smilte lidt til hende.
"og du var sammen med Lev" sagde han da han allerede vidste det, fra tideligere i samtalen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 01, 2010 1:48 pm

Scarlett slog blikket ned i jorden.
"Ja, men han er ..." hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 01, 2010 7:40 pm

Shin så lidt på hende og fugtede læberne.
"Han er hvad" spurgte han for at få hende til at fortælle det, men
på den anden side ville han heller ikke presse hende til at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:07 am

Scarlett sank en klump, og så et billede af Lev for sig. Hun lukkede øjnene, knyttede hænderne, og mærkede vreden i sig.
"Død." sagde hun kort, og var stadig fast besluttet på, at hævne sig.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:10 am

Shin blev ret overrasket, men det kunne ikke ses, da han holdt
"masken" Han rynkede dog lidt på panden, uden at tage blikket fra hende.
"Hvem, hvordan og hvornår" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:24 am

"En nyfødt vampyr gruppe. De overfaldt ham, her i Forks. Det skete for en lille måned siden." hun rettede lidt på håret og rømmede sig.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:26 am

"Ehm" han vidste ikke helt hvad han skulle sige.
"Det er jeg ked af at høre" sagde han stille. "Men jeg gætter på at du vil have hævn" spurgte
han og hentydede til før da hun så ret så skræmmende ud (xD) Hun var i hvert fald sur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:31 am

Scarlett smilte - tøvende.
"Ja." sagde hun - endnu en gang kort. "De kommer ikke til at slippe godt fra det."
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:34 am

"ved du hvem de ny fødte var" spurgte han lidt efter.
han vidste ikke om han skulle skifte emne så hun ikke behøvede at snakke om det,
hvis hun ikke ville, menhan bestemte sig for at hun nok skulle sige fra hvis det blive
for smertefuldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:44 am

"Ja. Jeg så dem brække nakken på ham - " sagde hun og kiggede ned i jorden. "To af dem holdte mig tilbage, mens den tredje ..." hun sukkede. "Sprang over ham." hun så billederne for sig. Hvordan de blodtørstige vampyrer bare havde gået imod dem, for at få lidt sjov. Selvom Scarlett var stærkere og mere erfaren, var det svært mod tre.
"Jeg slog de to ihjel som holdte mig - " sagde hun, "og jeg leder efter den sidste nu."
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 05, 2010 11:28 am

"Det gør mig ondt" sagde han og nikkede stille.
"Jeg håber at du finder dem og at du gør det der er rigtigt for dig" sagde han selvom
han ikke selv var meget for at dræbe andre. Han var meget sød af sin natur ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 5:06 pm

"Så er vi to. Egentlig er jeg slet ikke så ... dramatisk, men ..." hun sukkede. "Men det kender du ikke noget til ..." hun mærkede hvordan hendes humør haglede ned over hende, lagde sig på den mørke og fugtige skovbund.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 7:48 pm

Shin lyttede til hende og trak på skulderne.
"jeg har ikke kendt dig så længe, men jeg tror at du er meget venlig, hvis
man er det mod dig" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 10:25 am

Scarlett lo en smuk latter.
"Ja," hun smilte tøvende, "det har ud ret i. 'vær som andre, som du vil have at de skal være overfor dig'."
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 8:29 pm

Shin trak på skulderne.
"Så du er en blodtørsig vampyr der gerne vil dræbe alle dem du kan komme
til, hvem har lært dig at opføre dig sådan" spurgte han og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 08, 2010 10:55 am

"Blodtørstig: ja. Vampyr: ja." hun grinte med Shin. "Der er ingen der har lært mig at 'opføre' mig på nogen måde. Jeg blev bidt og har været på egen hånd siden - med undtagelse fra Lev."
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 08, 2010 1:09 pm

"Så du har ingen venner" spurgte han overrasket.
"Ikke en eneste" gentog han sig selv. Han kendte ikke nogen der ikke bare havde en
ven eller noget der mindede om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 08, 2010 2:33 pm

"Nej, ikke sådan rigtig." sagde hun stille, og kiggede på Shin. Hun smilte prøvende, men næsten forgæves. "Jeg er ikke ligefrem en social vampyr - hvis man kan kalde det sådan?"
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 9:07 am

"Så er det godt at du mødte mig" sagde han og lo lidt.
"Hvis du da vil være min ven" smilte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 15, 2010 6:13 pm

Scarlett smilte.
"Ja, jeg ville nødig undgå det." hun rettede på sit hår og blev ved med at smile.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 15, 2010 7:36 pm

Shin smilte lidt til hende og fugtigede sine læber.
"Meen jeg ved næsten ingenting om dig, fotæl fortæl" sagde han
og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 9:15 pm

"Der er egentlig ikke så meget," lo hun kort, "jeg har levet i 77 år, boet hele mit liv i Forks, og blevet uddannet. Jeg bor sammen med min tante og onkel, samt deres to børn, i et hus lidt udenfor byen." hun smilte og nikkede for sig selv. "Jeg elsker at male og skrive digte - hvis man kan kalde dem det, for de rimer ikke. Og så elsker jeg at gå rundt i skoven og nyde de mange farver - når de nu en gang er her." hun smilte stort og lo kort.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:25 am

Shin lyttede til hende mens hun fortalt om
sig selv. "Du lyder til at være en der burde at have mange venner" sagde han og smilte ldit til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 9:18 am

"Egentlig ikke." sagde hun stille, men smilte.
"Jeg blev bidt temmelig tidligt, og jeg var stadig igang med High School, på det tidspunkt. Så jeg holdte mig væk fra de andre elever på skolen - og var der kun når jeg behøvede. Jeg havde nemlig ikke så let ved at modstå menneskeblod som alle andre. Det giver ... et kick - hvis du ved hvad jeg mener. Men se idag: jeg kan færdes mellem andre mennesker, men jager dem alligevel om natten."
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 6:21 pm

Shin nikkede lidt mens han lyttede til hvad hun sagde.
"Kender godt den forfærdelige tørst der brænder i halsen hver gang
du møder den dejlige velkendte duft af blod. Man får bare helt lyst til at gribe
fat i personen og sætte sine sylespidse tænder i deres skrøbelige hud og suge blod og liv ud
af dem, mens du kan mærke at du selv bliver stærkere og den lyst til at
få mere" sagde han og drømte sig helt væk, men efter lidt hostede han og
bed sig i læben. den side plejede han at gemme væk, men nogen gang kom den bare frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 11:42 am

Scarlett grinte en sød latter.
"Hah! Jeg vidste at du ikke var så menneskelig som jeg havde regnet med!" hun blinkede til ham med højre øje og smilte. "Jo, jeg kender godt den side. Tro mig - sådan er jeg jo egentlig. En jæger, hvis du forstår." og mærkede vinden tog fat i hendes hår, så det bevægede sig blidt frem og tilbage, bag på hendes ryg.
"Men det er jo det vi er. Jægere."
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 3:02 pm

Shin lo lidt. "Okay jeg er slet ikke så menneskelig som jeg gerne
vil være, men jeg prøver hårdt at skjule den side af mig" sagde han og lo lidt igen.
"Meen så er jeg bare en lidt svagere jæger" sagde han og lo lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Støvregn i den lille skov.(Scarlett)   Støvregn i den lille skov.(Scarlett) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Støvregn i den lille skov.(Scarlett)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Støvregn ved Queets River ^^
» Den lille sø
» Skov vandring
» Alene i den store skov
» En smuk formiddag i den dejlige skov

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: