Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene i den store skov

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:08 pm

Dato| IRL
Årstid| Sommer
Dag| Lørdag
Vejr| overskyet og træker op til regn og hård vind Shocked
Sted| Midt i skoven i en lysning
Tid| IRL
Omgivelser| Vampyr og varulve... Tror ikke mennesker Very Happy
Udsene| Ava
Humør| Fint... Kan godt skifte lidt men ellers gladog tilfreds Very Happy Razz



Rob sad ud midt i lysningen hvor i nomale byer ville solens stråler ramme ham men
her kom der kun den triste overskyet grå farve kun frem. Nogle regn dråber falt fra himlen
og idet smilte Rob da en dråbe remte han næse. Han nynnede stille en sang hanselv har skrevet.
Men efter noget tid begynde han at kede sig og ville ønske selv hans fjende ville holde ham beskæftiget
med et eller andet. Han sukkede dybt men lydløst *gid nogle ville komme* tænkte han en andelse højt.
mens han så rundt og kunne ikke finde et eneste væsen. Igen sukkede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:09 pm

Rsoe traskede ind i skoven, og så sig omkring efter selvskab.
Hun fik øje på Rob, og gik hen til ham.
"Hey" sagde hun glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:11 pm

Isabella kom løbende ind i skoven.. hun havde lige været på jegt med hendes veninde, da hun fik øje på en sidde et stykke fra hende.. Hun nærmede sig hurtigt og sagde "HeJ med dig" hun stod et stykked fra ham.. Hun stod bare og kiggede på ham.. Hendes øjn var helt lyse brune og hun havde næsten ingen tørst.. Hun smilte venligt til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:13 pm

"Hey Bella," svarede Rose smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:14 pm

"hey..." sagde han og genkede starks stemme fra skolen


//søde er det okay jeg kender dig her inde i for vejen Very Happy???//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:15 pm

Bella så Rose og sagde "Hej Rose" Hun smilte varmt tilbage til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:16 pm

// Selvfølgelig Smile//

"Hvad laver du herinde i den store stygge skov?" Spurgte Rose med et let smil på læben. Hun gik hen og satte sig ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:20 pm

Claire kom elegant løbene igennem skoven. Hun havde fået sit bytte den forige dag sammen med sin søster, så hun var ikke særlig sulten. Hun smilte for sig selv imens at nogle blade fløj legene omkring hende og nogen landte i hendes hår. Det var helt hvidblond og løst og lå elegant ned af hendes ryg. Hun var iført en let gennemsigtig hvid kjole som man ikke kunne se noget igennem alligevel. Den gik hende til knæene, ellers havde hun nogle hvide gamacher og bare tær.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:21 pm

[b][i] "det jeg nomalt laver jager, snakker og hygger med mine venner" grinte han
og så lidt rundt og fik øje på Bella "skal du ikke ose her hen og snakke lidt med den store stygge flavermus" klukkede han og hans latter lød som om vinden pustede til et sølv klokkespil. *hvad mon vi skal lave, lekiser pøves ikke når man for det samme smit ind i hoved i flere år kan man det hele uden ad* tænkte han ronisk men smilte dog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:23 pm

"Det lyder hyggeligt," svarede Rose med en lille latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:24 pm

"uhh nu ved jeg ikk om jeg tør" lo hun og gik hen mod dem.. "Jeg hedder Isabella, men bare kald mig Bella" sagde hun og smilte til dem..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:25 pm

Hun fik øje på nogle fra hendes egen skole og smilte stille. Hun klukkede stille for sig selv, da hun elskede at se nogen i den store skov for dem selv. Hun løb lidt rundt og var helt lydløs, selvom at der var grene overalt på skovens bund. Bladene legede stadig om hende og hun nød den friske luft fra selve skoven. Hun nynnede for sig selv og lavede nogle ret specielle bevægelser. Hun var virkelig smuk imens at hun dansede rundt der. Hendes hvidblonde hår skinnede svagt og hendes hårde marmor hud lod til at være helt perfekt og havde ingen urenheder på sig.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:26 pm

"Det siger du ikke," drillede Rose
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:28 pm

"du skal da ikke være bange for mig" klukkede han "okay jeg er Robert men kald mig robby og rob eller bare hvad du finder lyst til at kalde mig" sagde han med et elegant smil "ja ikke elsker nu skoven den har sin helt egen charme" svarede han Rose
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:30 pm

"Ligesom mig," fnisede hun.
Hun så sig kort omkring, og fornemmede tilstedeværelse af en anden, nær dem.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:30 pm

Hun så på deres snak og kunne høre hvert eneste ord. Men hun ville ikke blande sig, hun ville ikke til at snakke med nogle almindelige vampyre. Men alligevel havde hun en lyst? Hun ville da gerne finde nogen nye venner, og hun havde naturligvis ikke noget imod vampyre. Selv ikke dem der var helt almindelige og ikke Alfa vampyre ligesom hende. Men hun vidste bare at nogen godt kunne virke lidt.. hvad kunne man kalde det? Lidt uhøflige overfor hende, hvilket hun hadede. Hun prøvede at se på dem, om der mon var nogen der gik i hendes klasse? Det så det bare ikke helt ud som om.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:33 pm

"Hej" sagde hun stille hen mod pigen.. Hun havde først fået øje på hende nu.. og kiggede hen mod hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:35 pm

"ja der er noget skønt ved den" sagde han med et smil og så sig lidt forviret om da han kunne ærke en stiren i han nakke
@nå men skal vi lave lidt baseball det er lidt tid siden" klukkede han "vi ikke nok til et hold men derfor kan vi fa bare øve os lidt" sagde han og fandt sin bold som han næsten altid havde på sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:35 pm

Rose drejede hovedet, og snusede.
Jo, det var hende hun havde lugtet før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:36 pm

"Det kan vi da godt," svarede hun muntert Rob.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:36 pm

Hun vidste godt at denne fremmede pige snakkede til hende og hun var meget hurtig foran pigen. Hun havde et utroligt blidt og venligt smil over sine læber og så undersøgene på denne vampyr. "Goddag" sagde hun blidt og gik nogle skridt tilbage og bukkede for sjov. Hun vidste ikke helt hvad det var hun skulle sige til dem. Hun skulle være venlig havde hun lært, men det med at bukke, havde hun kun gjort for sjov. Hun så undersøgene på de andre omkring hende og hun kunne mærke at hendes hår sad elegant ned af hendes ryg. Hun svang lidt med det så det kom over på hendes højre skulder og hendes øjne var helt ravfarvede og glimtede en smule.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:37 pm

Rose betragtede den nyankomne lidt, inden hun smilede venligt og roligt.
"Hejsa," sagde hun med hendes syngende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:38 pm

Bella grinte lidt af hendes hilsen.. men bukkede også for hende.. "Deres højhed" sagde hun ironisk og bukkede ekstra dybt også for sjov..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:39 pm

"god dag" svarede han den nye pige "nå er du bare alm. vampyr eller Alfa som mig" sagde han og kunne ikke helt se om han havde set hende før
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:39 pm

Hun nikkede til hende der havde sagt hej til hende og sagde med en rolig og venlig stemme. "Mit navn er Claire Silverfox!" smilte hun skævt og så på dem. Hun gad ikke til at opremse hele sit navn, men hendes søster Madelaine og hende var meget kendt på skolen for at være så elegante som de nu var. Og perfekte i huden og perfekt ansigtsudtryk. Perfekt krop og alt på dem var bare perfekte. Claire så lidt på dem, og ventede på at de måske ville præsentere sig? Hun grinte lidt af det som Isabella gjorde og smilte skævt. Hun kunne allerede godt lide denne pige. Hun så lidt på drengen, "Alfa, som du jo nok kan gætte" smilte hun blidt og så op og ned af ham.


Sidst rettet af Claire Tors Jul 30, 2009 12:41 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:40 pm

"Rose McEvens," svarede hun pigen, Claire.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:42 pm

Bella tog et skridt frem.. "Mit navn er Isabella, men bare kald mig Bella det er hurtigere" sagde hun venligt og blinkede til hende.. derefter vendte hun sig mod Rob.. "Skulle vi spille" spurgte hun venligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:43 pm

"robert pattinson eller det er mit kunstre navn" sagde han med den perfekte stemme
Rob var nu meget når jeg nævner meget var han en af de få der var perfekte på skolen alt på han var
ose perfekt lige som den nye pige og prøvede på at huske hvor det var han havde set hende "har du en søster eller sådan noget" sagde han med hans perfekste men glade tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:45 pm

han kastede bolden til hende du er kastern jeg er løbern så kan ros være skydern" klukkede han og gik en smule væk fra dem og fandt sit bat "grib rose" klukkede han og kastede battet mod hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:46 pm

Hun så på dem alle sammen, "smukke og kønne navne" sagde hun roligt og så derefter over imod Robert. "Ja, det har jeg" svarede hun med en blid tone. "Madelaine Silverfox" fortalte hun. "En af de smukkeste på hele skolen" smilte hun skævt og nikkede. Hun fjernede nogle blade fra hendes hår og så indgåene på dem alle sammen. "Jeg hørte at I skulle spille? Har jeg ret i det?" spurgte hun og så på dem imens at hendes øjne lyste af svag nysgerrighed.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:46 pm

Hun greb battet med højre hånd, og smilede.
"Kom an!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:48 pm

Rob klukkede "ja vi skal til at spille vil du være med" sagde han men så ikke på hende han holde kun øje med bolden og battet
"ja hun er nu ikke den smukeste dreng på skolen" klukkede han og lattern lød både smukt og perfekt


Sidst rettet af Robert Tors Jul 30, 2009 12:48 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:48 pm

Bella skubbede for sjovt til Rose.. "Skal jeg tage det som en trusl" lo hun..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:50 pm

Hun så på dem og trak på skuldrende. "Okay, jeg er inde" smilte hun skævt og så på dem. Hun ville gerne være med og så derfor på dem. Hun så på bolden og hun havde et perfekt udsyn til den, og vidste at hvis den blev kastet imod hende, ville hun med det samme gribe den. Hun var meget god til sådan nogle spil, og havde derfor set det kedeligt når de almindelige mennesker skulle spille det, da hun så det for at være meget kedeligt. Men nu var de jo vampre også ville det være nemmere at spille med dem.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:50 pm

han blev bare ved med at se på dem fra den ene til den anden
"kom nu igang" klukkede han perfekt. Han hoppede lidt op og ned og stilte sig parat til at løbe
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:52 pm

Hun stilte sig over på et sted, også klar til at løbe for at kunne gribe bolden. Hun så lidt på de almindelige vampyre, nej, hun havde ikke så meget imod dem. Hun lod derefter en hånd køre igennem det hvidblonde hår og ventede bare. Ventede på at det spændene ville komme til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:52 pm

"må jeg var kaster" spurgte hun og kiggede rundt på dem.. Hun var lige så spændt somde andre da det var længe siden hun havde spillet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:54 pm

Hun svingede lidt med battet.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:55 pm

Hun ventede med at de ville skyde. Hun var tålmodig nok, når bare spillet ville starte ordentligt på en ordentlig måde, med nogle vampyre. Hun var ikke helt vant til at spille med almindelige vampyre, kun alfa vampyre, da hun jo nærmest havde været det hele sit liv sammen med sin søster.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:56 pm

rob klukkede "du er kastern" grinede han. Rob var kendt som den mest lækkerste, smukeste og hurtigste dreng på skolen og blandt vampyrene var han næsten hurtiger end et lyn og det var alle slags vampyr både Alfa som han var og så de almenlige
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 12:58 pm

Hun så på ham med et smil. Hun kunne ikke lade være med at klukke, "jeg venter ude i siden først, så vil jeg se hvor hurtig du er til at løbe" smilte hun skævt og stilte sig ud i siden, da hun ville løbe efter ham og se hvor hurtig han egentlig var. Hun var en af de bedste løbere der overhovedet kunne findes, men hun troede godt på at han måske kunne løbe hurtigt end hende. Hun så ned på sine glatte fødder og ventede bare på at de andre ville skyde bolden.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:00 pm

"Takker" råbte hun ivrigt.. Hun trak armen bag ud og kiggede rundt hvor efter hun lavede et løft med benet og kastede bolden af sted i høj fart.. hun syntes selv det var et nogenlude kast og hoppede lidt af spæning for nu var kampen i gang...
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:04 pm

Hun begyndte at løbe og havde holdt fart med bolden hele vejen igennem, nu manglede hun bare at se hvor hurtigt Robert var. Hun ventede tålmodigt for at se ham komme og gribe bolden. Hendes hvidblonde hår flagrede efter hende imens.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:09 pm

Ed løb hurtigt og var ved sidste base under 1 sek var han inde "det var jo pære let" klukkede han perfekt
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:11 pm

Denne gang kunne hun ikke bare vente, hun fik fat i bolden og kom hurtig til bage, som nu kun var taget tre sekunder. Hun fik den kastet over til den person der var ved sidste base og rystede på hovedet. "Næste gang så bliv lidt hurtigere til at hente bolden" sagde hun og svang håret over sin skulder og så på dem med et skævt smil. Hun kunne ikke lade være med at grine og sparkede lidt til skovens bund, men man kunne dog ikke høre noget. Hun var helt lydløs.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:14 pm

Rob klukkede "jeg vil være batter nu" klukkede han med den perfekte latter
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:17 pm

"Så tror jeg at jeg vil løbe" smilte hun og stilte sig ved første base. Hun syntes at det var helt utroligt at hun lige nu var sammen med nogen der rent faktisk var lidt under hende. Undtagen denne Robert der jo også var Alfa vampyr ligesom hende. Hun så lidt over imod ham og havde godt set ham på skolen og havde med det samme gættet hans rang. Men hvorfor han ikke kunne gætte at hun også havde været det undrede hende lidt. Hun var langt kønnere end alle sammen, men hun ville ikke sige noget omkring det. Hun ville ikke blære sig.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:19 pm

Rob klukkede stille og svang battet lidt for at mærke hvor meget kraft han skulle ligge i slaget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:21 pm

Bella tog bolden og kastede den lidt op og greb den igen.. "Hvem vil kaste nu" spsurgte hun og så på dem.. "skal jeg" spurgte hun og rettede lidt på den blå trøje hun havde på..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:21 pm

Hun så på Robert med et smil. Hun kunne af en eller anden grund godt det noget i ham. Noget som måske hun ikke rigtig kunne se i andre fyre i alt fald. Men hun lagde selv ikke særlig meget til hendes tanker på det tidspunkt, nu ventede hun bare på at han ville skyde og hun sagde ikke noget. Hun vidste med sikkerhed at han var god til at skyde og hun skulle derfor også blive lidt bedre end hun allerede var. Hun var den bedste, ja. Men Robert var jo trods alt en af de bedste løbere.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Sponsoreret inhold





Alene i den store skov Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i den store skov
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Skov vandring
» En smuk formiddag i den dejlige skov
» Støvregn i den lille skov.(Scarlett)
» Alene
» Alene. - Tom.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: