Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Café nat

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:58 pm

Han kæmpede sig på for at side, og smilede mat.
"Jeg forstår, ikke noget..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:58 pm

Der kom en summen for menneske og varulve ører, men vampyr ører hørte det tydeligt. "I troede jeg ville bide ham!" HVislede hun.
Hun stod nu bag disken og ekspiderede, med udtryksløse øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:59 pm

Emily mærkede noget Hvislende i sit øre og kiggede forskrækket op på Cecilie inden hun kiggede på Nonec igen "Fik du også lige .. det der summen for dine ører??" spurgte hun ham med hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:00 pm

Hun så på Cisse og fik et dårlig sug i maven, ja det var det hun troede, men kun fordi at Ced havde sagt det på den måde "Cisse undskyld!" hviskede hun tilbage, kun i vampyr hørelse.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:03 pm

Emilt blinkede et par gange med øjnene og kiggede på Madelaine "hvad laver i!?" udbrød hu"Det lyder...Forfærdenligt træls!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:03 pm

//Skulle sige fra Nonec at han skal spise^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:04 pm

//haha x) Takker ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:05 pm

Cecilie kiggede ikke på dem. "Okay." Sagde hun blot tilbage til Med, med vampyr sprog.
"Hej!" Smilede hun varmt, til kunden. "Hvad kan jeg gøre for dig?"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:06 pm

//okay.. //

Hun så koldt på Emily og snerrede "hold din kæft, skødehund!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:06 pm

Cecilie kiggede ikke på dem. "Okay." Sagde hun blot tilbage til Med, med vampyr sprog.
"Hej!" Smilede hun varmt, til kunden. "Hvad kan jeg gøre for dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:08 pm

Emily for forskrækket tilbage og kiggede undrene på Madelain "Jammen Slap da lige Lidt af BlodBæst" Hvæsede hun ikke koldt, men irriteret igen. Emily hadede når folk vrissede af hende. Hun begyndte fraværende at stryge sin pejefinger over Nonec's hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:08 pm

Emily for forskrækket tilbage og kiggede undrene på Madelain "Jammen Slap da lige Lidt af BlodBæst" Hvæsede hun ikke koldt, men irriteret igen. Emily hadede når folk vrissede af hende. Hun begyndte fraværende at stryge sin pejefinger over Nonec's hånd.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:11 pm

Hun hvæsede koldt af hende, hun hadede når de skulle blande sig, hun så på Ced og sagde "pas på hvem du mænger dig med de hvalpe der kan ikke styre sig selv jo!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:14 pm

Emily kiggede på Non. Hun kunne ikke sige noget men kiggede blot på ham, hun mærkede svagt tårerne præsse sig op i hendes øjne men prøvede så at smile til ham. Hvis han virkelig valgte at blive til..Til såddan en! *Danner et billede af en Finger der Pejer på Madelaine x3* Må han jo gerne det..Men så Vilel Emily måske ikke kunne være sammen med ham..
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:18 pm

Madelaine lod ikke blikket falde fra Emily hun holde øje med hvert træk hun gjorde, hun satte sig ned i en stol overfor hende og skulede koldt på hende, det var kun overfor varulve hun var så kold som hun var.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:20 pm

Emily kiggede på Madelaine, stadig med tårer i øjnene. Hun smilede blidt til hende og kiggede så ned på Nonec igen "Jeg ved Ikke med dig" sagde hun til MAdelaine og holdt blikket på Nonec "men jeg er også Venner med Nonec..Og Jeg ved ikke med dig, men jeg vil gerne beholde ham." Emily snøftede kort og lod en tårer glide ned af hendes hage "Så uanset hvad du gør..Skal du bare vide at det ikke holde mig fra at være hans ven"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:22 pm

Tårene løb, uvilkorligt ned at af hans kinder.
"Det er så svært." sagde han, og så bare ud i luften,
med våde øjne, uden at vise nogle følser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:24 pm

Cecilie stod pludselig ved deres bord. "Deres bestilling!" Vressede hun, og satte en sodavand hårdt på bordet. "Vil i så holde op!" Vressede hun lavmælt.

// Ædetid. //
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:25 pm

Hun så på Ced og glemte om Emily og sagde "er du ok?"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:29 pm

"Og Non??" spurgte hun og smilede svagt til ham, men med tårerfyldte øjne. "Jeg vil altid være der for dig, du vil ikke miste mig, og jeg nægter at miste dig. Så ligegyldigt hvad dine 'venner' siger vil jeg altid være der for dig" Emily tørrede sine øjne og smilede igen til ham "Og så vil jeg også stadig, hver ENESTE gang jeg ser dig, give dit et håndklæm, et kys på kinden eller bare en hilsen med på vejen, okay?" Emily kiggede på Cecilie og undlod hører hvad hun sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:32 pm

"Emily?" den susene lyd for hans øre blev højere,
helt ulidelig.
Strømmene af tårene blev størere.
"Er det dig?"
Verden drejede rundt for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:34 pm

Cecilie gik tilbage til disken, og undgik at kigge på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:34 pm

Emily nikkede "Ja" svarede hun kort og begyndte at stryge ham over panden som næsten var lige så varm som hendes hånd. Hun smilede svagt til ham og fik endnu mere Tårer i øjnene "Cecilie!" råbte hun efter hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:38 pm

"Træt..." mumlede han og vendte sig, med besvær.
"Ja, jeg er ret træt..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:39 pm

"Hold op med at råbe." Sukkede hun og gik hen til dem. "Hvad er der?" Spurgte hun blidt, hun var ikke vred på Emily.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:40 pm

"jeg tror ... At i skal gøre noget.." Sukke hun og rystede på hovedet "Mærk hans pande" Hun kiggede på Cecilie med et forpint udtryk i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:41 pm

Madelaine rejste sig op og gik over til Ced, "du må gå med mig nu, du overlever ikke det her, det er det eneste jeg kan gøre vi kan ikke se dig død!" hun tog ham under armen og støttede ham op og stå, de havde en aftale om han skulle med hende.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:43 pm

Emily rejste sig op for at følge med. Hun kiggede på Madelaine og var ligeglad med om hun ville sige at hun skulle sætte sig tilbage eller noget i den stil. Hun ville være der for Nonec, lige meget hvad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:44 pm

"Jeg må se at komme afsted." Sagde hun og skyndte sig ud, "Skal ud at spise med min veninde." Da hun kom ud, satte hun sig på den hest hun havde stående i skyggen, og red afsted.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:46 pm

Hun tog ham med ud til bilen og satte sig ind, og kørte afsted mod Seattle som planlagt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:46 pm

Han kunne knapt stå på benene, da han vaklede ind i bilen.
"Hvor skal vi hen?" mumlede han og så sig tomt omkring.
"Jake? Hej igen, Cecilia! Jeg har savnet dig... Jeg troede du var druknet?"
// Heeelt rundt på gulvet ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:48 pm

//haha kan ikke lade vær med at grine, men vi er tøffet afsted mod Seattle nu Wink //
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:51 pm

// Jeps, jeg skrev dt bare lidt sent ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:52 pm

/hihi det ok Wink //
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:02 pm

Ja, det håber jeg sørme ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Café nat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Café nat
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Sne Cafe
» En tur på café
» på Café :)
» På café julemorgen ?
» Alene på café

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: