Han kæmpede sig på for at side, og smilede mat. "Jeg forstår, ikke noget..."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 5:58 pm
Der kom en summen for menneske og varulve ører, men vampyr ører hørte det tydeligt. "I troede jeg ville bide ham!" HVislede hun. Hun stod nu bag disken og ekspiderede, med udtryksløse øjne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 5:59 pm
Emily mærkede noget Hvislende i sit øre og kiggede forskrækket op på Cecilie inden hun kiggede på Nonec igen "Fik du også lige .. det der summen for dine ører??" spurgte hun ham med hævet øjenbryn
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:00 pm
Hun så på Cisse og fik et dårlig sug i maven, ja det var det hun troede, men kun fordi at Ced havde sagt det på den måde "Cisse undskyld!" hviskede hun tilbage, kun i vampyr hørelse.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:03 pm
Emilt blinkede et par gange med øjnene og kiggede på Madelaine "hvad laver i!?" udbrød hu"Det lyder...Forfærdenligt træls!!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:03 pm
//Skulle sige fra Nonec at han skal spise^^//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:04 pm
//haha x) Takker ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:05 pm
Cecilie kiggede ikke på dem. "Okay." Sagde hun blot tilbage til Med, med vampyr sprog. "Hej!" Smilede hun varmt, til kunden. "Hvad kan jeg gøre for dig?"
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:06 pm
//okay.. //
Hun så koldt på Emily og snerrede "hold din kæft, skødehund!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:06 pm
Cecilie kiggede ikke på dem. "Okay." Sagde hun blot tilbage til Med, med vampyr sprog. "Hej!" Smilede hun varmt, til kunden. "Hvad kan jeg gøre for dig?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:08 pm
Emily for forskrækket tilbage og kiggede undrene på Madelain "Jammen Slap da lige Lidt af BlodBæst" Hvæsede hun ikke koldt, men irriteret igen. Emily hadede når folk vrissede af hende. Hun begyndte fraværende at stryge sin pejefinger over Nonec's hånd.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:08 pm
Emily for forskrækket tilbage og kiggede undrene på Madelain "Jammen Slap da lige Lidt af BlodBæst" Hvæsede hun ikke koldt, men irriteret igen. Emily hadede når folk vrissede af hende. Hun begyndte fraværende at stryge sin pejefinger over Nonec's hånd.
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:11 pm
Hun hvæsede koldt af hende, hun hadede når de skulle blande sig, hun så på Ced og sagde "pas på hvem du mænger dig med de hvalpe der kan ikke styre sig selv jo!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:14 pm
Emily kiggede på Non. Hun kunne ikke sige noget men kiggede blot på ham, hun mærkede svagt tårerne præsse sig op i hendes øjne men prøvede så at smile til ham. Hvis han virkelig valgte at blive til..Til såddan en! *Danner et billede af en Finger der Pejer på Madelaine x3* Må han jo gerne det..Men så Vilel Emily måske ikke kunne være sammen med ham..
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:18 pm
Madelaine lod ikke blikket falde fra Emily hun holde øje med hvert træk hun gjorde, hun satte sig ned i en stol overfor hende og skulede koldt på hende, det var kun overfor varulve hun var så kold som hun var.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:20 pm
Emily kiggede på Madelaine, stadig med tårer i øjnene. Hun smilede blidt til hende og kiggede så ned på Nonec igen "Jeg ved Ikke med dig" sagde hun til MAdelaine og holdt blikket på Nonec "men jeg er også Venner med Nonec..Og Jeg ved ikke med dig, men jeg vil gerne beholde ham." Emily snøftede kort og lod en tårer glide ned af hendes hage "Så uanset hvad du gør..Skal du bare vide at det ikke holde mig fra at være hans ven"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:22 pm
Tårene løb, uvilkorligt ned at af hans kinder. "Det er så svært." sagde han, og så bare ud i luften, med våde øjne, uden at vise nogle følser.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:24 pm
Cecilie stod pludselig ved deres bord. "Deres bestilling!" Vressede hun, og satte en sodavand hårdt på bordet. "Vil i så holde op!" Vressede hun lavmælt.
// Ædetid. //
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:25 pm
Hun så på Ced og glemte om Emily og sagde "er du ok?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:29 pm
"Og Non??" spurgte hun og smilede svagt til ham, men med tårerfyldte øjne. "Jeg vil altid være der for dig, du vil ikke miste mig, og jeg nægter at miste dig. Så ligegyldigt hvad dine 'venner' siger vil jeg altid være der for dig" Emily tørrede sine øjne og smilede igen til ham "Og så vil jeg også stadig, hver ENESTE gang jeg ser dig, give dit et håndklæm, et kys på kinden eller bare en hilsen med på vejen, okay?" Emily kiggede på Cecilie og undlod hører hvad hun sagde
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:32 pm
"Emily?" den susene lyd for hans øre blev højere, helt ulidelig. Strømmene af tårene blev størere. "Er det dig?" Verden drejede rundt for ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:34 pm
Cecilie gik tilbage til disken, og undgik at kigge på dem.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:34 pm
Emily nikkede "Ja" svarede hun kort og begyndte at stryge ham over panden som næsten var lige så varm som hendes hånd. Hun smilede svagt til ham og fik endnu mere Tårer i øjnene "Cecilie!" råbte hun efter hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:38 pm
"Træt..." mumlede han og vendte sig, med besvær. "Ja, jeg er ret træt..."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:39 pm
"Hold op med at råbe." Sukkede hun og gik hen til dem. "Hvad er der?" Spurgte hun blidt, hun var ikke vred på Emily.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:40 pm
"jeg tror ... At i skal gøre noget.." Sukke hun og rystede på hovedet "Mærk hans pande" Hun kiggede på Cecilie med et forpint udtryk i øjnene
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:41 pm
Madelaine rejste sig op og gik over til Ced, "du må gå med mig nu, du overlever ikke det her, det er det eneste jeg kan gøre vi kan ikke se dig død!" hun tog ham under armen og støttede ham op og stå, de havde en aftale om han skulle med hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:43 pm
Emily rejste sig op for at følge med. Hun kiggede på Madelaine og var ligeglad med om hun ville sige at hun skulle sætte sig tilbage eller noget i den stil. Hun ville være der for Nonec, lige meget hvad.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:44 pm
"Jeg må se at komme afsted." Sagde hun og skyndte sig ud, "Skal ud at spise med min veninde." Da hun kom ud, satte hun sig på den hest hun havde stående i skyggen, og red afsted.
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:46 pm
Hun tog ham med ud til bilen og satte sig ind, og kørte afsted mod Seattle som planlagt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:46 pm
Han kunne knapt stå på benene, da han vaklede ind i bilen. "Hvor skal vi hen?" mumlede han og så sig tomt omkring. "Jake? Hej igen, Cecilia! Jeg har savnet dig... Jeg troede du var druknet?" // Heeelt rundt på gulvet ^^ //
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Café nat Ons Aug 12, 2009 6:48 pm
//haha kan ikke lade vær med at grine, men vi er tøffet afsted mod Seattle nu //
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …