Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Café nat

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:56 pm

Emily vændte sig om i døråbningen og kiggede på Cecilie - Som var den første vampyr hun mødte da hun lige var kommet. Emily vidste ikke om hun skulle gå tilbage eller Ej, så hun stog bare og kiggee på Cecilie med svage tårer i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:00 pm

"Hej Emily." Sagde hun roligt, og højt nok til hun kunne hører det. "Rart at træffe dig igen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:04 pm

Emily nikkede og trådte igen ind af døren. Hun lukkede den forsigtigt og kiggede på hende med et svagt smil da hun mindeds deres første mødre "Har du fået styr på dig selv, Cecilie?" spurgte hun utroligt rolig og satte sig overfor hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:07 pm

Kevin kom langsomt ind i Cafén & fik straks færden af en varulv & holde sig for næsen
"Føj for en stank" Sagde Han lavt til sig selv & kiggede Rundt & så Emily
& vidste nu grunden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:09 pm

"Ja" Smilede hun. Hun duftede i det samme sin tvillingebror. "Kevin!" Hun kom med dansende skridt og gav ham et kys på kinden. "Kom med!" Hun trak ham med ned til Emily, og satte ham ved siden sig, uden at slippe hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:11 pm

Kevin begyndte at hoste & undgik øjnkontakt med emily
Han hadet ikke vampyr men deres stank var så dårlig at man fik helt kvalme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:13 pm

Emily sendte først et koldt blik til Kevin men blev så lidt overrasket over Cecilie. Emily lod et hævet øjenbryn hive op og kiiggede mistroisk på dem "TakTak?" sagde hun til Kevin "Du dufter heller ikke værst" sagde hun sarkastik og lagde armene over kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:15 pm

Hun gav hans hånd et klem. "Kevin, det her er Emily, hun er ikke så glad for vi vil redde Nonecs liv." Smilede hun trist "Emily det her er Kevin, min Tvilling bror." Hun præsenterede dem med en let håndbevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:19 pm

Kevin så fra den ene til den anden & vidste ikke
hvad der skete
"Søs på jeg lige snakke med dig" Spurgte Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:21 pm

"hyggeligt at møde dig..Igen..kevin" sagde hun med et hævet øjenbryn og lod sine arme falde ned "jah, Lad endelig mig holdes udenfor, hvor hyggeligt!" Emily fnøs "rede hans liv? Tildele ham mindst 3 dage med uafbrudt smærter...Jarh, det er jo også at rede ham"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:22 pm

"Okay." Hun sprang let op, kravlede over ham, og hev ham med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:23 pm

"Han har maks 10 år mere." Hun så forpint ud ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:25 pm

Han fulgte med & så sig så over skulderen
"Hvad laver du"
"Du må ikke omgås Varulve det er imod loven er imod alle Vampyr lovende vi er & vil altid være fjender vi vil aldrig kunne med hinanden & især ikke deres stank" Sagde Kevin & så på Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:28 pm

"Hun er venlig." Smilede hun. "Og pagten forbyder hende at gå til angreb uden grund." Hun trak på skuldrende. "Jeg dræber kun." Hun fik et dystert blik.
Så gik hun tilbage, og lod ham stå tilbage.

//Logger om lidt..! //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:32 pm

Kevin så på hende & vendte sig & gik sin vej
"Din stank kvæler mig Emily har du overvejet Parfume" Sagde Han enden han smækket døren efter sig & gik sin vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 12:15 pm

Emily kiggede hadfulgt efter Kevin "siger et stinkdyr som dig!??" hun fnøs fornærmet "du burde selv overveje den parfyme der"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:30 pm

Hun sukkede. "Jeg bruger i det mindste." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:06 pm

Emily kiggede på Cecilie..."Nå men det var det med Nonec" sukkede hun og kiggede bedende på hende "Han har da mere end 10 år tilbage.:?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:27 pm

"Måske mindre." Smilede hun usikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:36 pm

"Hvorfor det?" spurgte Emily "Han er jo 17 eller såddan noget...Mennesker dør som 80-100 årige?" Hun kiggede forvirret på hende og prøvede at ignorere Kevin...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:44 pm

Kevin kom langsomt tilbage da han havde glemt sin Jakke
Han tog den & kiggede på Emily hurtigt & så Cecilie
"Pas på hvad du gør Emily gør du min søster noget er du død" Sagde Kevin med et ondt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:48 pm

Emily kiggede igen mod døren og opdagede igen Kevin..Suk..Kevin.."Keviiin???" sagde hun Opgivende "jeg snakker med Cecilie her om MIN BEDSTE VEN som hun vil 'forvandle' til en af Jer...Hun er Nonec's kæreste og jeg har mødt hende før og hun virker sød..Tror du selv at jeg ville gøre hende noget!? Vi har jo også pagten.." Det sidste tilføjede hun hviskende fordi at der også var mennesker tilstede..Hun sukkede igen med hævet øjenbryn "Et stinkdyr som dig burde altså Bruge Hjærnen.." Tilføjede hun syrligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:54 pm

Kevin så på hende & gik hen til hende & stod lige foran hende & væltede hendes stol så den faldt til jorden
"Stopper du eller vil du have et liv fuld med smerte" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:56 pm

Alex traskde ind i caféen med rynket næse. Han mente absolut det var her Lugtene kom fra. Han fik med det samme øje på Emily og et smil bredte sig på hans læber. Emilys stol blev væltet og han skyndte sig hen for at hjælpe hende op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:57 pm

emily landte fortumlet på numsen og ømmede sig lidt. Hun kiggede på Kevin og indså at han var stærkere end hende, akkurat ligesom Robert. Hun hostede kort og kiggede hadfulgt på Kevin "Din Hamster! HVAD TÆNKER DU PÅ!!" udbrød hun og opdagede Alex. Hun klappede i på stædet og lod sig hjælpe op "Tak" hviskede hun til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:57 pm

Victoria kom gående ind på cafeen, hun så sig lidt omkring og så Kevin stå foran Emily, hun så det lidt mærkeligt men gik stille derhen, "hei venner, hvad laver i?" spurgte hun nysgerrit og så fra Kevin til Emily imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:00 pm

"Er du okay?" spurgte Alex hviskende mens han stillede stolen op igen og placerede hende på den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:01 pm

"Jeg har Ondt i Røven" sagde hun Pivende og kiggede hadfulgt på Kevin inden hun på Toria "Ikk så meget" svarede hun spydigt og kiggede på kevin med et strængt blik som sagde 'du klapper bare i'. Hun kiggede på Alex og satte sig ned på stolen "Ellers helt fint"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:03 pm

Kevin vendte sig & gik igen
*what a bounch of loser*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:04 pm

Victoria så undrende på dem alle tre og kunne godt mærke spændingen stige, så hun sukkede, "hmm, må jeg sætte mig?" spurgte hun og smilede svagt til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:05 pm

"2 Sekunder søde Peoples" Smilede hun til Alex og Toria inden hun hoppede over og gav Kevin et frydende Los i Røven "Stinkdyyyyyyr" sagde hun syngende og lallede over og satte sig på sin stol igen "Sådan...Nu har jeg det MEGET bedre.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:05 pm

Alex snerrede lavt og rystede sit hoved i væmmelse. "Hvem er den idiot?" spurgte han og så på Emily.


Sidst rettet af Alexander Ons Aug 12, 2009 5:07 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:05 pm

Cecilie Sprang op. "Rolig!" Sagde hun skarpt. "Begge!" Hun Stillede sig mellem dem. "Hvis i gør hinanden noget så..." Hun fik et forpint udtryk i øjnene, der forklarede de usagt ord, det ville hun ikke overleve.
"Og han er syg." Sagde hun trist til Emily. "Jeg elsker ham, jeg vil gøre det for ham."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:08 pm

Victoria så undrende på pigen, "taler du om Nonec? og er du Cecilie?" spurgte hun og kiggede på dem alle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:17 pm

"Cecilie Sophie Isabella River Silver, for at være korrekt. Men ja." Sagde hun fraværrende og løb efter Kevin. "Kevin." hviskede hun da hun tog hans hånd og gik med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:21 pm

Da hun havde snakket med ham gik hun tilbage og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:32 pm

Nonec lo hæst.
"I er venligt at i taler sådan om mig.." lo han.
Han tørede sit ansigt.
"Men jeg har det altså fint nok, lige nu.." hostede han og reste sig vaklene, men væltede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:37 pm

Cecilie sprang op, og satte sig ved siden af ham, hun strøg ham blidt over kinden. "To sekunder!" Smilede hun til ham. "SE FOLKENS! EN VAMPYR!" Skreg hun og pegede ud af vinduet så alle kiggede. Hun greb fat i ham og lagde ham på sofa'en, og lagde hans hovede på hendes skød.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:38 pm

"huh miig?" sagde hun med et grin da det var cisse havde råbt
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:42 pm

Han så op på hende med flakkene øjne.
"Cecilie.. Ik.. her... Mad... Madelai.. Stop hende!"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:43 pm

"hey cisse, rolig, ikke nu og da slet ikke her.!" hun tog Ced ud af hendes greb og så på Cisse
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:47 pm

Emily kiggede panisk på Non og Cecilie og den anden vampyr. Hun blev helt Blej og rystede svagt på hovedet, hun ville ikke kigge, og følte sig for afsvækket, ked af det og såret til at forsvarer ham. Måske var hun som alle de Blodbæster sagde..Bare et Udyre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:47 pm

"Hvad?" Sagde hun uforstående. "Hvad er det i snakker om!?" Hun lavede store øjne. "Må jeg ikke hjælpe ham op i stedet for at ligge ned på gulvet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:50 pm

"Tak, Cisse." grinede han.
Han blev pludselig endnu mere bleg, end i forvejen.
"Emily, du skal blive her... Jeg vil holde dig i hånden."
Han grinede kejtet, men lidt vred over deres pleje.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:51 pm

Madelaine lagde hovedet på skrå hun fattede ikke lige hvad der var sket mens hun havde været væk lidt tid.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:51 pm

Emily kiggede op, en anelse foprskrækket over at blive talt til men fik så lidt mere faik hen og satte sig ved siden af Cecilie og tog Nonec i hånden "Er du okay...?" spurgte hun tøvende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:53 pm

"Nej, hvad tror du?" hvæsede han, som en ventil.
Så lo han hæst over han ejen stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:53 pm

Cecilie rejste sig op, hun så såret og forpint ud, hun havde regnet ud hvad de havde snakket om. "Jeg skal også på arbejde nu." Sagde hun tonløst, og gik hurtigt ud bag ved disken, og ind bagved.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:55 pm

"jeg jeg den eneste der er rund forvirret her nu?" spurgte hun og så efter Cisse.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:57 pm

"Altså jeg er forvirret" kommenterede hun til Madelaine med et skuldertræk "Undskyld jeg spurgte" kommenterede hun fnisende til Nonec "Jeg er bare dum når jeg går i Panik^^"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Café nat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Café nat   Café nat - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Café nat
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Sne Cafe
» En tur på café
» på Café :)
» På café julemorgen ?
» Alene på café

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: