Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Nat i skoven

Go down 
ForfatterBesked
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 1:16 am

Tid:irl
Vejr:overskyet,koldt, og vindstille. skoven er dækket med et blødt,hvidt snetæppe.
Sted:skoven
Omgivelser:ingen
Årstid:Vinter

Zafira sad i skovens bund, og lyste stille op med sin hvide hud. Hendes øjne var sorte da hun ikke havde jagtet i en måned nu..
hun havde heller ikke trukket vejret i en måned..Hun sukkede stille og kiggede ind mellem stammerne. Intet vækkede hendes appetit.hverken mennesker eller dyr. Hendes lyse hår havde mistet dets glans, og hang slapt ned af ryggen på hende. Hendes bevægelser var klodsede og langsomme. Hun var doven og kunne knap nok gå normalt. Det eneste hun kunne gøre var at bevæge sig i vampyr fart. men det ville hun ikke. Hun lukkede stille sine øjne, og lyttede til den lydløse vind der fik sneen til at støve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 1:21 am

Jeremy havde været i skole og var bag efter taget på caféen,
hvor han var indtil lukketid. Derefter gik han rundt i byen. Han ville ikke hjem
for der ventede ham bare en masse lektier og pliget. Han ville bare få endnu et par timer til
at gå, for så ville hans moster helt sikkert sove og han ville kunne udsætte endnu
et skænderi om hvorfor han ikke kom hjem, som de havde aftalt.
Jeremy gik langsomt igennem skoven og mærkede vinden i hans ansigt. Han sukkede
dybt og fortsatte uden mine til at stoppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 1:22 am

Peter kom gående igennem skoven, skridt for skridt tog han igennem den lange skov, han havde fingrende i hans sorte cow boy bukser, de var næsten dejlige at havde på sådan en aften, Næsten dejlige dog. Han kunne sagtens se igennem den mørke skov, dog nogle gange kunne han godt få en gren i hovedet, men kun nogle gange og når det skete var han bare ligeglad.
Peter's blå øjne var lyst op af natten, det man kunne se tydeligst var hans øjne, hans flotte blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 1:33 am

Zafira hørte dem. Dem begge. Hun sukkede lydløst..eller faktisk ikke helt lydløst. Hendes suk lød nok som en vind. En smuk, gådefuld, trist, og mystisk vind. En vind man nok ike ville høre nogensinde..Medmindre man liige havde siddet ved siden af Zafira. Hun slog øjnene op og de to sorte øjne kiggede ud mellem træerne. Den ene dreng var 500 m fra hende på højre hånd. Den anden var 300 m på venstre hånd. Hun kiggede ned på sine hænder. De lange,flotte hvide hænder, som havde knudret sig sammen. Hun rejste sig langsomt op. Hendes, sorte cowboy bukser sad stramt på hende, og den sorte læder jakke, sad stramt om hende. som var den syede fast på hende. Det lange glansløse hår, hang stadig. Lige så dødt som før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 1:42 am

Peter kom næsten for enden af den lille sti han gik på, da han så en han så en person, en flot ung dame, han betragtede hende til at være cirka på sammen alder som hende. Han gik hen til hende. "Hallo? hvad laver du her ude så sent?"spurgte han nervøst til hende som om han frygtede hende, men hun var jo så perfekt at se på? Som om hun var meget stærk.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 1:49 am

Hun betragtede ham med de sorte øjne, der var bedrøvede og fulde af smerte. Men det ville et menneske nok ikke rigtigt kunne se."Ikke så meget andet end at jeg.."Hun vidste ikke hvad hun skulle svare. Der gik knap nok et sekund inden hun svarede ham. Han ville nok ike kunne høre at hun var var stoppet, bare at hun snakkede en smule langsomt"går en aften tur..Jeg sover ikke om natten..min krop vil ikke lystre min søvn trang..Eller jeg sover en smule, men ikke meget."Sagde hun neutralt og kiggede ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 1:54 am

Jeremy stak hænderne i lommerne og bøjede hovedet
en gang i mellem for grene, men efter lidt fik han øje på
to personer lidt væk fra ham selv. Han nærmede sig dem langsomt
og undrede sig over hvorfor og hvad de lavede ude i en skov på denne tid.
Men rystede på hovedet af sig selv, for han havde ikke tænkt over hvor han selv befandt sig.
Da han var kommet lidt tættere på dem. Kunne han bedre se dem.
Pigen var gudesmuk, hun lignede nærmest en model, ja hun var endnu smukkere
end nogle af de andre blege gudinder der løb rundt nede på skolen. Han standsede og så på dem.
"noget galt" spurgte han lidt efter med en anelse hæs stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 1:56 am

Peter kiggede på hende igen. Hun var smuk så vidunderlig smuk, hun virkede meget lærd i hendes sætninger mente han, visdom og skønhed..? Fandtes der noget bedre med et menneske? Nææ. Hans rakte en hånd frem og sagde "Og du hedder? jeg hedder Peter!"sagde han glad til hende med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 1:59 am

Hun hørte den anden drengs fodtrin, hun lyttede betaget til dem. og da han spurgte om noget var galt rystede hun bare stille på hovedet"Har bare soveproblemer her fortiden, min læge er ved at finde den rigtige dosis til min sovepiller"Sagde stille. Hun bed sig let i læben og kiggede på dem. Først den ene, også den anden.
Hun lagde godt mærke til deres blikke, noget hun ikke længere tog sig af når man jo havde været vampyr i snart 160 år..
Hun fandt hurtigt en elastik frem, og satte sit hår op i en knold. hun gjorde det i menneskefart for at spare på kræfterne..
Hun tog i mod drengens fremstrakte hånd"Jeg hedder Zafira"sagde hun, med sin mystiske vindstemme, der lullede alle ind i trance. Hendes hånd var kold.. Men vejret var den perfekte måde at forklare det på..Det burde heller ike komme bag på ham, for det var ca. -2 grader...

//jeg skal sove nu, nattenat drenge (;//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 2:06 am

Peter trækkede stille vejret, "Nårh okay nederen du er nødt til at prøve sovepiller, det gjorde jeg også i en lille periode, men det var der så også andre grunde til"sagde han til hende med et smil. "Har det også noget med at gøre hvorfor du er så bleg? Undskyld spørgsmålet jeg spørger bare!"sagde han igen med et smil, "Zafira godt navn!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 2:07 am

Jeremy nikkede lidt efter. "Ikke fedt" sagde han til hendes søvnproblemmer.
"jeg hedder Jeremy" sagde han stille. Det var typisk ham at
sige noget som " ikke fedt" når nogen havde problemmer.
Jeremy havde aldrig givet nogen hånde, så han gjorde bare et
lille kast med hånden som hilsen til dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeSøn Feb 21, 2010 11:10 pm

"Hej Jeremy, navnet er Zafira, som du nok hørte"Sagde hun."angående min bleghed..Jeg har svært ved at tage sol i Forks..og min mor er albino"Sagde hun med et skævt, charmerende smil. til begge drenge."Tak..det tog også mine forældre lidt tid at finde på det, tænker jeg..Det er ikke et særlig normalt navn"Sagde hun stille, med sin mystiske vindstemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 8:21 am

Jeremy lo lidt da hun fortalte om sig selv.
"Sol er ikke det der er mest af her i Forks" lo han stille.
"Syntes det ville være mere opsigtigsvækkende hvis du havde fået
farve" sagde han lidt efter og nikkede lidt selv om de
fleste af beborerne i Forks var normale, men der var også en del der
ligesom Zafira, var meget bleg.

Jeremy var for det meste kun i Forks når han skulle i skole og når han undgik
hans moster, men ellers så holdt han sig stort set væk, for
alle var bare så smukke, og så gik Jeremy der og var helt almindelig,
det var lige til at få mindreværskomplekser. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 8:38 am

"Nej det er det godt nok ikke, solen er svært at få her!"sagde han roligt og kiggede på skønheden Zafira. Han kiggede op på himlen som var lidt dækket af diverse træer ovs, men han kiggede lige på en enkelt lille stjerne ude i det fjerne. "Er det ikke en flot himmel i aften...? Syntes i ikke?!"spurgte han uden at kigge væk fra stjernen, han var lidt af en stjerne kigger, han nød at være ude i skoven og bare kigge på himlen selvom det måske ikke var det bedste sted.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 7:57 pm

"Ja det ville være meget mærkelig hvis jeg var helt solbrun"Sagde hun med et svagt smil.Zaf kiggede op på himlen og så stjernerne lige så tydeligt som var de et par km borte fra dem. Hun betragtede dem svagt..Peter kunne måske kun se én..men hun kunne se flere tusinde. For hendes blik var jo meget bedre end deres! de var nærmest som et par teleskoper der sad i hovedet på hende. Hun bed sig igen, ganske svagt i læben, og stak fingrene ned i bukselommerne, så det lignede hun frøs en smule
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 8:26 pm

"Hmm så du fryser lidt!"sagde han da hun lagde mærke til at hun lagde sine hænder i bukserne, han lagde armene om hende og smilte til hende,"Du fryser da virkelig meget idag.. eller i aften!"sagde han og lagde sin trøje om hende så hun kunne få lidt varme lidt. "Her så er du klar!"udbrød han til hende og smilte igen varmt.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 8:38 pm

hun smilede stille igen"tak"Sagde hun, stadig smilende.."Men jeg har altså et dprligt blod omløb, så jeg virker nok koldere end jeg er..Jeg har det fra min far af..lægerne har altid kaldt mig ,,den uheldige stjerne" fordi at jeg er smuk som en stjerne, siger de, og jeg er uheldig fordi at jeg er så kridhvid, og har et dårlig blod omløb"Sagde hun med et lille, men varmt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 8:47 pm

"Nå jah, ehm hvad laver du herude helt selv? og jah du er smuk som tusinder stjerner på en klar himmmel, hvad er din hemmelighed til det..?!"spurgte han hende med et endnu varmere smil end før, det var helt klart, han var tosset med hende vild med hende og beundrende af hende, en gud for ham.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 8:56 pm

"Jeg tænker..det var slet ike min mening at være herude i så lang tid, men tiden susede forbi mig"Sagde hun med et sødt smil
"Jeg er ikke smuk!"Sagde hun og kiggede mut på ham..hun skulle jo helst lyde som en teenage pige som ikke var glad for sig selv..hvilket næsten ingen teenage piger var, i den alder hun var i..Hun så hans tanker om hende, og hvis hun havde kunnet rødme havde hun gjort det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 9:30 pm

"Heh skal jeg hjælpe dig hjem..?!"spurgte han hende hurtigt med et varmt smil, han ville gerne gøre god indtryk på hende.
"Jo du er netop smuk, flottere end alle andre her på stedet i forks, måske i verden du skulle være model!"sagde han glad til hende og bukkede sig og tog en hånd og vidste retningen imod stien som første ud af skoven.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 9:46 pm

"Det ville være en lang vej for dig..jeg er nemlig flyttet til Italien her i december, men ejg har stadig mine venner her som jeg besøger af og til"Sagde hun med et smil."Men du kan følge mig hen til mit hotel værelse"Sagde hun med et varmt smil.
Hun tog hans hånd, nu da hun jo havde opdigtet den historie med dårligt blod omløb, og fulgte med ham hen mod stien
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 10:20 pm

"Det vil jeg gerne!"sagde han med et smil"Så længe dine forældre ikke også er på værelset det håber jeg ikke!"sagde han med et lille suk men også et lille smil bagefter, "hvor er det i forks du bor midlertidligt..?!"spurgte han nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 10:46 pm

"Mine forældre bor i syd afrika og jeg er blevet uvenner med dem"Sagde hun med et skævt smil"Så regner ikke med at de bor på det værelse"Sagde hun med et grin"eg bor på forks' eneste hotel værelse"Sagde hun med et smil.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i skoven   Nat i skoven Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nat i skoven
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» En tur i skoven
» i skoven
» En tur i skoven.
» En tur i skoven ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: