Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Larmende Stilhed.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeLør Dec 26, 2009 6:52 pm

Dato :: 2. Juledag, med andre ord: Idag.
Årstid :: Juul..Eller Vinter egentlig ? O.o
Dag :: Lørdag..
Tid :: Aften.
Sted :: I Landsbyen, La Push.
Vejr :: Det sner stille.
Omgivelser :: Ikke et øje..

Et snefnug mere placerede sig over Siws øjne og hun tørrede det atter væk med bagsiden af hendes venstre hånd. Den hvide sne havde lagt sig som et fint lag hvid gudommelighed, og pyntede de ellers julepyntede gader så smukt at hendes øjne slugte synet grådigt! Hun lod hendes finger køre hen over en snekrystaliseret hæk og straks smeldtede sneen på hendes finger. Et svagt smil pyntede Siws ellers neutrale ansigt og hun kiggede sig omkring igen. Ingen lyde, ingen bevægelser.. Ingen ting. Ikke engang sneen der dalede fra himlen kunne høres. Hver gang Siw trådte vidre igennem sneen var det det eneste der dog kunne høres, og hvis der lød et knæk for hun sammen med det samme. Stilheden var ikke rar, syntes Siw. Den virkede larmende, og ved enhver anden lyd blev man forskrækket. Siw fortsatte rundt i gaderne mens hun betragtede det hyggelige landskab der ville være perfekt i en film. En af de hyggelige julæefilm hun plejede at se når der var jul. Og i de sekunder hun tænkte på sin barndom, ønskede hun brændende at få lov at se asådan en fimlm igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 9:23 pm

Jasper drejede rundt om et hushjørne lidt væk fra Siw. Han havde holdt blikket vendt mod
jorden og sneen, men kiggede op og fik øje på en pige hun ikke havde set før,
men han var også ny i området og kendte derfor ikke nogen. Jasper rettede lidt på sit
hår, det var efterhånden blevet en vane for ham at lige pjuske det lidt mere til
med den ene hånd. Han gik langsomt hen mod pigen, mens han holdt blikket mod jorden.
"Hey" sagde han en smule lavt da han kom nærmere hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeTors Feb 04, 2010 12:13 pm

Siw smilede svagt. Hun drejede let rundt i sneen og nejede yndefuldt. Hun havde ikke 'leget' i 100 år. Sådan som man gjorde som lille! Forestillede sig magiske verdener, og var personer man bare så brændende gerne ville være i det rigtige liv. Bare gav fantasien frit løb, og gjorde som man fornæmmede var sjovest og mest spændende. Siw grinede let. Hun glog en hånd op for munden, da hun hadede sit eget grin. Hun skar ansigt ved tanken og med det samme hoppede hun forskrækket bagud da hun hørte en stemme hun ikke rigtig kendte. "whoa!" udbrød hun da hun gled i sneen og landte på ryggen. Sneen fløj op omkring hende og lagde sig så på hende igen. En fyldig latter fyldte omkring dem og hun rejste sig grinende op for at børste sneen af sig. "Hej" Grinede hun let og bed sig genert i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeTors Feb 04, 2010 6:20 pm

Jasper fulgte hende smilende med øjene, men da hun faldt skyndte han
sig hen til hende og satte sig på hug ved siden af hende.
"Er du okay" spurgte han og rakte sin hånd frem mod hende, som hjælp.
Men da hun satte sig op havde han stadig hånden mod hende og sendte hende et smil.
"Jeg er Jasper" sagde han og sendte hende et lille skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeFre Feb 05, 2010 8:59 pm

Siw kiggede undersøgende på sine ben og sin mave. "Jepsen" Sagde hun
skævt smilende og tog hans hånd for at hive sig op at stå. Hun smilede
da han sagde sit navn. Jasper.. Jasper..Jasper... Gentog hun i sit hoved
for aldrig at glemme det navn. "Siw" Presenterede hun sig med et let smil
og gav hans hånd et let klem. "Dejligt at møde dig" smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeFre Feb 05, 2010 9:45 pm

"Godt" sagde han og hjalp hende op at stå igen.
Han så diskret på hende og smilte lidt. *Wow, hun ser godt ud* tænkte han
og hans smil blev større. "Og hyggeligt at møde dig" sagde han og lo lidt.
"Bor du her i Reservatet" spurgte han og slap hendes hånd og smilte endnu
en gang til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeLør Feb 06, 2010 10:05 am

Siw rødmede svagt. Men man kunne ikke se om det var på grund af kulden, eller fordi hun blev genert over hendes tanker. *Whoa..Hvor..Hvor er han smuk!* udbrød hendes hovede, og hun bed sig let i læben. Hun kørte en hånd igennem hendes blonde hår, der faldt bølgende ned af hendes ryg igen. Hun smilede blidt og nikkede umærkeligt. Siw rystede let på hovedet et par gange. "Nej..Jeg bor lidt udenfor Forks. Men jeg elsker at gå rundt her i reservatet" smilede hun og kiggede sig omkring i det smukke vinterland. Sneen dalede stadig ned fra himlen, og landte i dynger over det hele. Istapper prydede her et hus og der var kastet et behageligt varmt lys på det hele. Hun smilede fortryllet ved det smukke syn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeLør Feb 06, 2010 10:22 am

Jasper nikkede da hun fortalte hvor hun boede. "Så bor vi sikkert ikke langt fra hinanden" sagde han smilende.
"jeg bor i Forks" forklarede han og så stadig på hende. "I nærheden af skolen" tilføjede han
for at være lidt mere præsis. "Går du så også på skolen i Forks" spurgte han
og smilte til hende igen. Han kunne ikke få blikket fra hende, fordi hun var så smuk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeLør Feb 06, 2010 10:42 am

Siw smilede for sig selv. *Lucky Lucky Luckyyyy* Dunkede hendes hovede og hun bed sig let i læben. "De gør vi jo rent faktisk" smilede hun og kiggede på hans øjne. Et kort sekundt stivnede hun for at stirre ind i de smukke øjne, men så slog hun blikket ned. "Hmm..Jaa, jeg går i sskole i forks. Menn ved ikke hvor..Hmm..Glad jeg er for det. Der sker nogle lidt underlige ting, og folk klarer sig bare lige lidt for godt alle sammen. Alle folk er guddommeligt smukke, så man kan ikke lade være med at tænke over hvorfor alle sådan noget moddeller vil bo her .. I forks?" Hun rynkede let på næsen og trak på skuldrene. Hun hadede ikke at findde ting logiske. Men de her havde hun accepteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeLør Feb 06, 2010 6:16 pm

Jasper holdt øjenkontakten med hende indtil at hun så ned, men han kunne ikke
lade være med at smile. Han syntes hun så virkelig godt ud. Han rystede kort på hovedet
for at vågne lidt op. "Jeg har ikke gået på skolen i så lang tid til at lægge mærke til hvor klog alle er"
sagde han stille og slog selv blikket ned. "Men hvis du ikke forstår hvorfor alle sådanne modeller vil flytte til Forks, kan du jo spørge dig selv" sagde han og så på hende. "Du er jo selv guddommeligt smuk" tilføjede han og smilte
et lille skævt smil til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeLør Feb 06, 2010 10:20 pm

Siw rødmede svagt da han mærkede hans blik på sig, men hun kunne ikke andet end at smile. Et snefnug landte på hendes næse og hun gjorde sig skiløjet for at kunne se på det. Det gik op for hende at hun så dum ud, så hun kiggede hurtigt ligeud og børstede snefnugget af med pejefingeren. "Mmh.. Jeg tror det er fordi at alle e..." Hun stoppede og stivnede. Havde han lige kaldt hende smuk!? Hun stirrede på ham med et hævet øjenbryn og et overrasket blik. "Sy.." hun stoppede sig selv og kom let til at smile. "Synes du jeg er smuk?" sagde hun ude af stand til at fatte at han lige havde kaldt hende smuk..Alle i byen var jo helt guddommelige og perfekte, og så valgte han at kalde hende for perfekt!? omg.. ! Hun rødmede let og bed sig forlegent i læben. "Tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 8:15 pm

Jasper så på hende da hun så på sin næse. Han kunne ikke lade være med
at grine, men stoppede hurtigt. Hvis han tænkte over det havde han godt lagt
mærke til at alle faktisk lignede modeller, men Jasper kunne heller ikke lade være
med at tænke på hvor køn Siw selv var.
"Hvorfor skulle jeg ikke syntes at du var smuk" spurgte han og slog blikket
genert ned. Han smilte lidt for sig selv og tvang sig til at se på hende igen.
"Siger bare sandheden" sagde han stille, men højt nok til at hun kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:55 am

Siww grinede let. Sådan var det med hende.. Når folk var
udadvente, så blev hun genert. Men når folk var generte,
så blev hun mere udadvent! Hun kiggede på ham og lagde
blidt armene omkring ham i et lille knus. "Tak.. Det er jeg
glad for ar du synes" Hun smilede og slap ham igen. "Men
man kan heller ikke undgå at se at du har god smag."
Drillede hun muntert og smilede bredt. Hun grinede endnu
engang. "Og til mit forsvar vil jeg sige at du faktisk også'
ligner en model" Mumlede hun- Hendes kinder der lige havde
fået den normale farve, blev omgående svagt rosafarvede...
igen xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:15 am

Jasper genglædte blidt krammet,
med en lille latter. "Jeg syntes nu ikke jeg ligner en model"
protestrede han, men stadig med et smil.
"Men på den anden side, ville du nok ikke lyve" sagde han og grinte
igen. Han så på hende og strøj kort og blidt hen over hendes
kind, da hun rødmede. "Du ser sød ud når du rødmer" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:08 pm

Siw grinede let. Var hun så forudsigelig? De flestte folk kunne se på hende hvordan hun ville reagere, langt før hun gjorde det. Fx. kunne man jo som sagt se at hun var dårlig til at lyve, og helt sikkert fik det dårligt hvis hun havde held med det. Man kunne se at hun var genert, og man kunne se at hun tog ting personligt. Man kunne på den måde se Siw som en skrøbelig person. Men hun kunne godt have det sjovt, dog ville hun aldrig i livet gøre noget hun vidste at man kunne dø af. eller.. det kunne man jo med alt.. Men hun ville ikke springe ud i noget hvor der var stor riciko for at man gjorde sig selv fortræd. Hun smilede svagt. Siw fik kuldegysninger ved hans berøring, og hvis ikke at det med at rødme var et følsomt pungt, havde hun nok overhørt hvad han havde sagt. "Tak" Hviskede hun og kiggede kort ned i jorden. Hun hadede selv det med at rødme, for hun gjorde det hele tiden. Hvis folk kiggede på hende i for langt tid, hvis folk kom for tæt på hendes hovede så det var ubehageligt. Hvis folk sagde noget smirgende..Sågar hvis folk kom til at støde ind i hende på gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:19 pm

Jasper smilte lidt han kunne ikke lade være. Siw var virkelig
en sød pige. "AHr du nogle søskende" spurgte han lidt efter. Han ved ikke hvorfor
han skiftede emne, men han ville gerne vide noget mere om hende. Sneen dalede langsomt
ned og slettede langsomt de spor Jasper havde lavet i den da han gik hen af gaden,
før han mødte Siw.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:25 pm

Siw kiggede kort ned i jorden og sparkede let til noget sne på vejen. "Altså..." Hun bed sig i læben. "Nej" hun sukkede og kløede sig let i håret. "Erhm.. Mine forældre.. Og min storesøster, du ved.. De sådan...Kørte galt da jeg var 5, så jeg er vokset op på et børnehjem" Hun bed sig igen i læben og kiggede lettere forlegent op på ham. Hun havde hadet sit liv før hun var kommet til forks. Alle drengene havde været lede ved hende. Bare fordi hun var den eneste pige på hendes alder. Siw smilede svagt skævt og kiggede på ham. "Hvad med dig? Har du søskende?" Spurgte hun for at lede samtalen væk fra hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:28 pm

Jasper bed sig i læben da hun fortalte om sin familie.
"Det er jeg ked af at høre" sagde han meget undskyldende for
han spurgte. "Jeg har en lillesøster, en træls en" sagde han og så stadig på hende.
Det var ikke hans mening at gøre hende ked af det. "Hey er du okay" spurgte han
lidt efter mens han stadig bed sig i læben. Men lidt efter slap han læben og tog et lille
skridt tættere på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:35 pm

Siw trak på skuldrene. "Jeg lærte dem aldrig rigtigt at kende" Sagde hun med en lille stemme. Det var jo rigtigt. Hvis de havde levet var hun måske ikke i forks? Så havde hun måske ikke mødt Bill, Charity, Daniel og Jasper her.. Og alle de andre self. Nok var her skræmmende, men her var stille og roligt. Hun smilede svagt. "Lillesøskende" Sagde hun med et skævt smil. Hun trak på skuldrene. "Jae.. Jeg har levet uden dem i 12 år så.. Har vænnet mig til det, kan ikke helt forstille mig et liv med dem" Hun smilede skævt. "Don't worry, be happy" Mumlede hun med etsvagt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:43 pm

Jasper syntes måske nok at han lillesøter var møgtræls, men han kunne
dog heller ikke forstille sig et liv uden hans familie. "I will try" sagde han
en smule mere munter og smilte til hende.

//Undskyld for det kort indlæg. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:47 pm

//Haha xD Im a surviver, so don't worry :3 Wink//

Siw smilede. "Goody" Sagde hun muntert og kiggede sig omkring. Allerede nu havde sneen dækket alt, og var vokset med flere centimeter. Siws hår var begyndt at blive filtret og hun prikkede sig småleende på hovedet. "Siger du noget til at få noget kakao et sted her?" Spurgte hun smilende. "Jeg er begyndt at fryse" Sagde hun og bed sig i læben ^^

//Skal lige spise.. Men du må ikke gå :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:52 pm

Jasper så sig om efter et sted hvor hun kunne få varmen,
men så hurtigt tilbage på hende. "Det vil jeg meget gerne" sagde han med et smil.
"Kender du et sted" spurgte han og lagde armen om hende så hun kunne få lidt
varme. Hjæper dig" spurgte han og tog sin jakke af og gav hende den,
"Vi kan jo ikke have at du fryser" sagde han og smilte lidt.

//jeg går ingen steder ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:05 pm

Siw smilede. "Awsome" sagde hun glad og kiggede på ham inden hun fulgte efter ham. Hun blev lettere forskrækket da han lagde armene om hende, men slappede hurtigt af da den rare varme følelse bredte sig ud over hende. Mmh.. Det var faktisk rart. "uhm.. Det behøver du altså ikke at gøre" protesterede hun, men kunne ikke lade være med at mærke varmen fra jakken. Måske ville han forholde sig varm? Hun bed sig i læben og grinede let. Okay så.. Tænkte hun. Men hvis han begynder at fryse så skal han tage den igen.

//Back Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:11 pm

Jasper mærkede at hun blev forskrækket da han lagde armen om hende.
"Undskyld" sagde han og trak armen langsomt til sig. "ehm, kender du nogle steder"
spurgte han og så sig lidt om. Han kunne nemt mærke kulden, men tog sig ikke af det.
Han regnede ikke med at der var så langt til det sted.

//Nice.. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:18 pm

Siw bed sig ærget i læben. Hun kunne på en måde godt li' at han havde holdt om hende. Hun vippede lidt med hovedet. "Erhm.. Kender et i Seattle" grinede hun og kiggede på ham. "Men der gider vi ikke at gå hen.. " Hun lod som om hun tænkte sig om i rigtig lang tid. "Men vi kunne self. oss bare gå derned" hun pejede ned ad gaden. "Og så vil højre, for der er en hyggerlig lille café" sagde hun med et skævt smil. Hun kigge på ham og lagde hovedet på skrå. "Hvis du fryser skaal du bare tage din jakke igen, ikke?" sagde hun og smilede svagt. "Uh..og erhm..Jeg kommer først" Hun smilede bredt og begyndte så at løbe.

//yea xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:22 pm

Jasper så i den retning hun viste og nikkede.
"hvis du siger at det er godt så lad os tage derned" sagde han smilende,
"Der er ikke så langt derned så det gør ikke noget" tilføjede han og lod
som om kulden ikke rørte ham.
Da hun begyndte at løbe satte han efter hende med et lille grin. Han løb lidt bag hende,
men pludselig gled han. Han fald bagover og ramt jorden på ryggen.
"Av" sagde han højt og blev liggende med et stort smil. "Typisk mig at falde" sagde han
og smilte lidt trods smerten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:26 pm

//Snøøft.. :'( Må logge :/

Siw smilede da hun hørte et bump. "urh" Udbrød hun og vændte om, dog havde hun så meget fart på at da hun skiftede retning gled hun og landte på maven. Et let hvis undslap hendes læber, men hun nåede at tage stødet med hænderne, så hun begyndte let at grine. "Er du okay?" Spurgte hun da hun nåede hen til ham. Hun grinede stadig dæmpet og ragte ham en hånd. "Er du okay?" gentog hun og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:31 pm

Da Jasper så at hun faldblev han først bekymret, men da han
hørte hendes latter begyndte han også selv. Han tog i mod hendes hånd og lo stadig.
"Jeg er okay, men er du" spurgte han og hev sig selv op. Han børstede
det meste af sneen af og så grinende på hende.
"jeg kommer først" sagde han og prikkede hende på næsen inden han
fortsatte mod caféen.

//Øv altså Sad Men vi skrives
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 4:30 pm

Siw grinede let. "Ja.. Jeg aftog stødet med hænderne" Hun lo igen og lavede skiløjne da han prikkede hende på næsen. "HEY!" Udbrød hun og satte i spurt efter ham, dog mere forsigtig end først. "DET DER ER SNYYYYYD!" Hylede hun og lo muntert inden hun glidende satte farten op. "TIL HØJRE HER!" Råbte hun, da han var løbet forbi hvor de var drejet. "HA!" lo hun muntert og fortsatte mod caféens lys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 6:43 pm

Jasper standsede op og vendte sig om. Han skyndte sig efter hende,
mens han bandede højtlydt over at han var løbet for langt. Han kunne se
caféen og satte farten op, men efter lidt småløb han kun. Han ville ikke falde en gang
til. "Vent på mig" råbte han og grinte. "Jeg burde vinde" tilføjede han råbende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:37 pm

Siw klukgrinede og mistede balancen i et sekundt. Hun gled
ca. to meter hen ad gaden mens hun fægtede vildt med
armene omkring sig, for at få balancen tilbage, så nu lå
Jasper lige bag hende. Hun grinede og sprang ind over døren,
lige da han trådte ind over hvor hun sprang. "Øh.." Hun grinede
og kiggede på ham med et hævet øjenbryn. "Jeg kom først?"
Spurgte hun småleende og kiggede på hamn.. "Eller også kom
du først?" Hun smilede muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:42 pm

Jasper var kommet ind af døren lidt efter Siw. Han smilte til hende inden han
så sig om i caféen. "Du lyver virkelig aldrig. har er hyggeligt" sagde han og gik over
mod et bord. "Jeg er ret sikker på at jeg kom først" sagde han og lo lidt.
Han trak en stol ud og gjorde tegn til Siw at hun skulle sætte sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:45 pm

Siw grinede let. "Jeg kan jo ikke lyve for diig" smilede hun
blidt og kiggede sig omkring. "Naah" mumlede hun og lo
igen. "Det ved jeg nu ikke helt" Hun kiggede først på ham,
og så stolen, og så ham. Så lo hun igen og nejede som om
det var vildt formeldt og lod ham skubbe stolen ind da hun
satte sig. "Mange Tark" Sagde hun muntert og lagde hovedet
på skrå. En tjener lagde nogle menukort og Siw greb en og
kiggede på den. Hun smilede let og kiggede så på ham.
"Hvad skulle det være?" Lo hun med dyb stemme og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:48 pm

Jasper satte sig overfor hende. Han tog også menukorten,
men så ikke rigtigt på den. Han sad og så på Siw. Han vidste at
det var alt for tideligt, men han var begyndt at kunne lide hende også selv om
at de lige havde mødt hinanden. Han vidste det var skørt og slog derfor
blikket ned på kortet. "Tja, det ved jeg virkelig ikke. Alt ser godt ud" svarede han
og så på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:12 pm

Siw smilede. Hun dristede sig til at kigge diskret på ham.
Hvor var han bare kæær ';ii ! Hun smilede og glemte helt
at hun skulle kigge i menu'kortet da han kiggede på hende
og de fik øjeenkontakt. Hun bed sig let i læben og mærkede
en hånd knuge om hendes mave. Hendes hjerte hamrede
hurtigere og hun rødmede svagt. "Mmh.. Hvad med en muffin?"
Spurgte hun da hun havde revet sig løs fra hans øjne.

//skulle lige spise ;i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:44 pm

Han smilte til hende da de fik øjnkontakt også han slog hurtigt
blikket ned i kortet.
"Ehm, ja det lyder helt fint" sagde han og nikkede.
Han så på hende igen og lo kort. "Ej undskyld" sagde han efter han havde grinet
færdigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:21 pm

Siw bed sig i læben og kaldte en tjæner hen. Hun smilede
muntert mens hun bestilte kage og kakao. Siw lagde
uforstående hovedet på skrå mod Jasper, tydeligvist ude af
stand til at se det sjove. Dog var hendes øjne stadig muntre,
selvom de var lettere uforstående. "Hvad griner du af?"
Spurgte hun og smilede ingen hun rettede sit hoved op igen.
Hun grinede dæmpet sammen med ham, også selvom hun
ikke fattede hvad de grinede af. Typisk hende, tænkte hun
med et svagt smil da hun endelig var stoppet med at le.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 9:17 pm

"Nårh ikke noget" sagde han og så lidt på bordet,
men efter lidt så han på hende igen.
"Det er bare fordi at jeg kan helt vildt godt lide dig, selvom vi først lige har mødt hinanden"
forklarede han og lo lidt igen.
Han stoppede lidt efter med at le og så på hende. "Du tror sikkert at jeg er en eller anden sindsyg"
sagde han med et lille smil spillende rundt om læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 9:31 pm

Siw stirrede på ham. Hendes hjerte hamrede helt vildt
og hun følte at hun kunne flyve! Havde han det virkelig
på den måde!? <3 Hun smilede bredt og rødmede.
"Jeg..." Hun kiggede op på ham. "Jeg tror altså ikke du
er sindsyg.." Hun grinede let og lænede sig ind over bordet.
Hurtigt, men blidt, trykkede hun sine læber mod hans og
satte sig rødmende ned. "Og jeg kan også helt vildt godt
lide dig.." sagde hun og lo dæmpet, uden rigtig at kunne
tage det seriøst. Siw smilede blidt til ham og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 10:58 pm

Jasper kunne ikke tage øjnene fra hende som hun sad
der og smilte. Men han blev meget overrasket da hun trykkede
sine læber mod hans og han nårede slet ikke at reagere, men
sad bare som en lille anden dum person og stirrede smilende på hende.
"Så du har det på samme måde?" spurgte han for at være sikker.
Hun så endnu mere sød ud når hun rødmede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 11:27 am

Siw smålo dæmpet. Hun ville ha' reageret på
totalt samme måde hvis han havde kysset
hende.. Men ^^ først til mølle får først malet,
ikke? "Ja!" sagde hun uden at kunne tage øjnene
fra ham. Han var så kær. Hun lagde næsten ikke
mærke til at deres kakao og Kage blev stilt på
deres bord. Hun smilede svagt og rødmed igen
inden hun kiggede ned på hendes muffin.
"Årh" sagde hun overrasket og smilede stort.
Hun nibbede til muffinen og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 1:49 pm

Jasper nikkede til tjeneren da han satte kakaoen
foran dem. Han tog en lille slurk af den
varme kakao. "Uhh, den er varm" sagde han med et smil.
Han smilte til hende og tog derefter en bid af muffinen.
"Hvor længe har du boet i Forks" spurgte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 1:56 pm

Siw smilede og tog en tår af sin egen kakao. "
Og den smager bare himmelsk!" Tilføjede hun
grinende og tog endnu en bid af sin Muffin. Hun
mærkede varmen brede sig ud i hendes krop,
helt ud til fingerspidsterne og fødderne. Et bredt
smil prydede hendes ansigt, og hun lagde hurtigt
hænderne omkring koppen med kakao, for at få
mere varme. "Årh.. Det her var lige det jeg havde
brug for" Silede hun og sukkede tilfredst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 4:37 pm

"ja det smager godt" gav hende ret og nikkede.
Han kunne også selv mærke hvordan varmen vendte
tilbage til kroppen.
Han smilte og tog en bid af muffinen.
Han så stadig på hende mens han spiste.
"Frøs du meget" spurgte han en smule dumt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 5:36 pm

Siw smilede stort og nikkede et per gange.
Det var virkelig lækkert, alt den gode mad.
Hun grinede let over hans spørgsmål,
"Altså.. Jeg havde jo ligesom to jakker på,
ikke?" Grinede hun og kiggede på ham med
et muntert blik. "Så..Hvis der var nogle der
frøs, ikke? Så tror jeg det var dig!" Hun lagde
hovedet på skrå og grinede muntert til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeTors Feb 11, 2010 1:34 pm

Jasper trak smilende på skulderne.
"Det var ikke så galt, men er glad for at du kunne bruge jakken"
sagde han og nikkede glad til hende. Han spiste det
sidste af sin muffin. Han var ret hurtigt til at
spise, men den varme kakao forsvand langsomt.
Ikke et øjeblik tog han blikket fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeTors Feb 11, 2010 5:11 pm

Siw grinede let og bed sig i læben.
Hun havde allerede drukket sin kakao
og sadd nu bare og rørte rundt med
sin ske, i sin kakao mens hun mærkede
hans blk på hende, hvilket fik hende til
at rødme lidt. Hun smilede. "Det var
godt" Saggde hun med et let grin da
han sagde at han ikke havde frosset.
Hun krøede sig let i nakken, da hun
ikke vidste hvad hun skulle sige til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeFre Feb 12, 2010 10:20 pm

"Jeg syntes du pludselig blev så stille" sagde han og
rødmede sig lidt. Han lænede sig lidt frem mod hende
og smilte til hende.
"Det kan være du ikke vil snakke med mig" sagde han
med en drillende tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeFre Feb 12, 2010 11:41 pm

Siw tænkte sig grinende om, og kiggede på ham.
Hun lagde hovedet på skrå.. "Stille?" Sagde hun
med et lusket smil. "Jammen måske vil jeg hellere
gøre.." Hun kyssede ham hurtigt, og smilede stort.
"Det der." Et let drilskt smil gled over hendes læber,
og gjorde hendes øjne smilende oh glade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 8:17 pm

Jasper smilte og så på hende da hun
havde kysset ham. Han lagde sin hånd på
bordet og tog hendes hånd. "Hvis du må gøre det, må jeg vel gøre det her"
sagde han og lænede sig frem mod hende og kyssede hende blidt på læberne
og holdt det i nogle sekunder og trak sig væk og så smilende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Larmende Stilhed. Empty
IndlægEmne: Sv: Larmende Stilhed.   Larmende Stilhed. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Larmende Stilhed.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Stilhed er en dyd
» Stilhed..
» stilhed
» Stilhed før stormen!
» skovens stilhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Landsbyen-
Gå til: