Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Shopping tur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 7:57 pm

SHass var hurtigt henne ved hende
og holdte hende for munden.
" jeg forklare dig det senere"
hviskede hun,
mens hun smilte sødt til kassedamen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:03 pm

Merry havde lyst til at råbe alt muligt, men kunne ikke pga. Shassy's hånd. Hun slog ud med armene og følte at hun ikke kunne mærke sin mund, fordi hånden var så kold x3.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:06 pm

Shass fjernede sin hånd
og kiggede alvorligt på Merry.
" vær stille " hviskede hun,
mens hun gik smilende op til kassedamen
som gav hende posen.
Hun gik ud af døren
og hev Merry med sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:10 pm

Merry bed sig i læben og var så stille, som hun nu kunne være. Hun lod sig blive hevet med af Shassy, hvorså hun lagde armene over kors og så lidt mod hende, med et hævet bryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:16 pm

SHass kiggede undskyldende på Merry.
" jeg forklare dig det hele først " sagde hun
og kiggede roligt på Merry,
selvom hun inderst inde var ved at springes af panik.
" jeg er vampyr " sagde hun lavt
og ventede på Merrys reagtion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:19 pm

Merry skulle til at skrige, men tog begge hænder op foran munden. "Hv.. HVAD ER DU?!," råbte hun og stirrede på Shassy med store øjne, mens hun slog ud med armene og vidste ikke hvad hun nu skulle gøre. Hun befandt sig.. hun havde gået rundt det meste af dagen.. MED EN VAMPYR!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:23 pm

Shass kiggede lidende på Merry.
" Det er derfor at jeg er så smuk, elegant og alt for perfekt"
sagde hun og kiggede lidende på Merry.
Hun tog en af sine fingre
og kørte den op af hendes blege hud.
Solen tittede frem og ramte det lille stykke barre hud,
og det begyndte at glimte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:26 pm

Merry spærrede øjnene op, så meget hun kunne. "Jamen.. jamen," begyndte hun og bakkede tøvende og langsomt bagud. "Øhh.." brummede hun og bakkede ind i en bænk. Hun landede på bænken på bagdelen. Merry stirrede hen på Shassy med store øjne og åben mund. "Vil du dræbe mig?," spurgte hun med en lille stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:28 pm

Shass grinte svagt og rystede på hovedet.
" neij ." sagde hun og smilte til Merry.
" jeg vil ikke dræbe dig,
men vis du vil kan jeg gøre dig ligesom mig"
sagde hun og satte sig på græsset foran Merry.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:33 pm

Merry stirrede på Shassy med store øjne. Hun gik ned på knæ og humpede hen mod hende, hvorså hun satte sig ved siden af og rakte tøvende og fascineret en finger mod hende, for at røre (xD). Merry rørte Shassy's pande og gispede svagt, idet hun trak fingeren væk igen x3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:35 pm

Shass smilte bare til Merry
og gjorde ikke noget.
Hun sad stille som en statue
og trak ikke vejret.
" Vil du være ligesom mig?"
spurgte hun stille
og smilte lidt.
Hendes honning-gyldne øjne
skinnede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:40 pm

Merry så på Shassy med store øjne og derefter ned i jorden. ".. vampyre er seje," mumlede hun og vendte langsomt sit blik mod Shassy igen, idet hun nikkede meget langsomt og tøvende på hovedet. "Ja," hviskede hun og rømmede sig en lille smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:41 pm

Shass grinte lidt
og kiggede på Merry.
" vi er ikke seje,
vores hjerter slår ikke "
sagde hun tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:49 pm

"Jo, I er så.." mumlede Merry og så på Shassy, med et roligere blik. Hun følte sig ikke rigtig panikslagende mere. Hun betragtede Shassy lidt. "Men jeg vil gerne.. men.. gør det ondt?," spurgte hun og spærrede så øjnene op igen. Merry brød sig virkelig ikke om nåle og hun havde altid syntes, at Vampyre havde tænder som nåle. Ihvertfald i de film, hun havde set.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:51 pm

Shass kiggede på Merry.
" det gør ikek så ondt når jeg bider dig,
men når jeg har bidt dig så ligger du i smerter i lidt tid"
hviskede hun og kiggede på Merry.
Hun ville ikke lyve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 8:59 pm

Merry sank en klump og væmmes et øjeblik. "Undskyld, jeg spørg.. men ligner dine tænder også nåle?," spurgte hun og tog en dyb indånding. Af en eller anden grund, ville hun rigtig gerne blive vampyr, men en anden side af hende, ville bestemt ikke. Den mente, at hun skulle flygte og bare løbe, løbe og atter løbe, indtil hun var helt ude af syne. Men hvad ville det nytte? Vampyre var vel virkelig hurtigere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 9:03 pm

Shass smilte så man kunne se hendes tænder.
Hendes skarpe tænder, var ikke så skarpe som nåle,
men lidt skarpe var de.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 9:08 pm

"Oh my.." mumlede Merry og smilte nervøst til Shassy, idet hun sank en klump. "Vi.. vil du ge.. gerne?," spurgte hun tøvende og rakte ud for at røre ved hende igen, da Merry fandt Shassy ret fascinerende xD.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 9:10 pm

Shass grinte
og kiggede på Merry med store øjne.
" jeg vil gøre det,
vis du il lade mig " sagde hun og smilte.
Hun syntes at mennesker var så fascinerende,
men det mest fascinernde menneska Shass havde mødt,
var faktisk Merry.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 9:13 pm

Merry så på Shassy og smilte nervøst. Hun sank endnu en klump. "Ok.. okay," brummede hun og rykkede tættere på. "Hvor skal d.. dét.. gøres henne?," spurgte hun og så lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 9:18 pm

Shass smilte lidt.
" vi kan godt vente ?"
sagde hun og smilte til Merry.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 9:21 pm

"Okay, til hvornår?," spurgte hun og så en smule panisk på Shassy, dog med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 8:36 am

Shass grinte en lille fin klokke latter
og kiggede på Merry.
" til du er parat "
sagde hun
og kiggede på Merry,
med sine gyldne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 3:02 pm

Merry spærrede øjnene op og så på Shassy. "De.. det er je.. jeg n..u," mumlede hun nervøst og rynkede på næsen, mens hun betragtede Shassy, med store, fascinerende øjne. Hun var blevet en del mere rolig og var næsten ikke bange mere eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 3:04 pm

Shass grinte lidt
og kiggede så mistænksomt på Merry.
" du stammer ellers?" sagde hu stille
og hævedet det ene øjenbryn.
Hun ville ikke bide Merry,
før hun var parat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 3:09 pm

Merry smilte lettere nervøst, men ikke helt. "Jeg er ikke nervøs!," sagde hun, rejste sig op og slog sig blidt på brystet. "Slet ikke!," sagde hun så og smilte ned til Shassy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 3:12 pm

Shass grinte
og kiggede glad på hende.
" vis du insitere ?"
sagde hun og smilte sødt til Merry.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 3:15 pm

Merry satte sig ned igen og nikkede svagt. "Okay.." mumlede hun og lagde hovedet tilbage, så hendes hals var til syne. Hun sank en klump og rynkede så på næsen x3.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 3:19 pm

Shass kiggede hurtigt rundt,
der var ingen.
Hun var hende ved Merry på 1 sek.
Hendes instinkter tog over
og hendes øjne lyste guldent.
Shass satte langsomt sine tænder
i Merrys hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 3:23 pm

Merry sank hurtigt en klump og ventede bare. Af en eller anden grund kunne hun mærke tårerne presse sig på. Hvad ville der ske, når hun var blevet bidt? Blev hun meget forandret? Hvor meget blod.. ville hun få? Spørgsmålene væltede rundt i hovedet på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 9:02 pm

Shass pustede blidt på Merrys hals, kyssede hende hurtigt på halsen
og trak så sit hovedet væk.
" du er ikke parat endnu " sagde hun og smilte svagt.
Hun lagde hovedet på skrå og aede Merry venligt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 12:24 pm

"Hvorfor ikke?," spurgte Merry og rettede sig op. Hun så på Shassy med et ufortstående blik. "Men et menneske? Jeg er ikke andet end et menneske!," mumlede hun og sukkede. "Jeg kunne dø.. lige nu f.eks!," brummede hun og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 12:27 pm

Shass grinte og kiggede mistænktsomt på hende.
" nej for jeg ville beskytte min veninde " sagde hun og smilte.
Det var ikke fordi at hun ikke villel forvandle Merry,
men vis Merry ikke var klar ville hun skrige af smerter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 12:29 pm

"Amen.. jeg er klar," mumlede hun og sukkede så. Hun betragtede Shassy lidt. Hun ville gøre mere og mere, for at blive sådan. Hun havde tit fået at vide, at hun var skrøbelig og sådan. Folk plejede at snakke til hende, som om hun ikke kunne gøre noget farligt, eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 12:34 pm

SHass smilte og gik en skridt tættere på Merry.
" du kommer til at gøre ondt " sagde hun
og var hende med Merry igen.
Hun satte langsomt tænderne i Merrys hals,
Giften røg ud i hendes årer
og Shassy gjorde sit bedste for ikke at drikke Merrys blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 12:53 pm

Merry mærkede det. Endnu en gang mærkede hun tårerne presse sig på. Hun åbnede munden for at skrige, og det gjorde hun så. Hun skreg af smerte og tårerne trillede også ned af kinderne ned nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:00 pm

Shass holdte hurtigt Merry for munden.
Hun tog sit hovedet til sig og tog Merry op på ryggen.
Der var ingen mennesker i byen,
men vis der nu kom nogen ville de få mistanke.
Shass løøb hen til en forladt bygnin og var derinde på et sekund.
Hun lagde Merry ned på gulvet og holdte hende i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:03 pm

Merry skreg bare af smerte. Hun bevægede sig en lille smule, mens hun skreg. Tårerne trillede ned af hendes kinder. Hun mærkede giften i sig og det smertede virkelig. Hun skreg, skreg og atter skreg. Nogle gange var skrigene rimelig høje, og så blev de lavere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:09 pm

Shass kiggede lidende på Merry.
" undskyld, undskyld " Hun blev ved med at sige det og kiggede trist på MErry
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:12 pm

Merry's skrig blev lavere og lavere. Hun åbnede munden og der kom et par gisp ud, og så lukkede hun munden igen. Tårerne trillede ned, men det stoppede også. Hun hverken skreg eller græd mere..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:18 pm

Shass kunne høret at Merrys bankende hjerte satte farten op også stoppede det.
" nu er du ligesom mig " hviskede hun forfærdet og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:23 pm

Merry satte sig op og så rundt. Hendes øjne var lettere røde. Hun så på Shassy og derefter langsomt ned ad sig selv. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, så hun istedet rørte hun tøvende ved sig selv, hvorså hendes øjne blev helt røde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:28 pm

SHass kiggede på hende og smitle.
" nu skal du ud og jage med mig " sagde hun og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:29 pm

Merry rejste sig op. Hun så fortsat undersøgende på sig selv, med de røde øjne. Hun så, så på Shassy, idet et lille smil kom frem på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:33 pm

Shass smilte tilbage og rækte sin hånd frem.
" husk på : du er meget stært og du er vist også tørstig.
Kan du mærke at din hals brænder ?" spurget hun stille og kiggede nervøs på merry.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:38 pm

Merry nikkede og tog sig til sin hals. Hun stirrede på Shassy og derefter mod sin blege hud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:40 pm

Shass kiggede på Merry.
" sig noget " bad hun og kiggede forærdet på Merry.
Havde hun gjort noget forkert eller var Merry så sur på hende at hun ikke gad tale ??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:43 pm

Merry så på Shassy. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige. Hun havde ike lyst til at tale lige nu, men.. hun var tørstig. Virkelig meget. "Blooood..." hvislede hun og så ned i gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:46 pm

Shass kiggede på Merry og grinte lidt.
Hun var en normal newborn.
" stop med at trække vejret " sagde hun og så alvorligt på Merry.


// So fuckin scary ! O.o i nedd blooood ! xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:49 pm

//Muhahahaha xD

Merry kneb øjnene sammen og stoppede så. "Blooood.." hvislede hun igen og sprang rundt, ledte efter noget x3.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shopping tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping tur   Shopping tur - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shopping tur
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» I Shopping centeret.
» Forårs-shopping..
» Shopping Mall
» Shopping er noget djævlesk værk! T____T -- Erica : D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: