Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Smiler, er glad

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:50 am

Dato :: 3. December
Årstid :: Vinter
Dag :: Søndag
Vejr :: blæssende
Sted :: en bænk i byen
Tid :: 16.20
Omgivelser :: Dert mange mennesker

Hayley sad på bænken, og kiggede rundt i byen, byen var pynted flot op
hun smilede da hun så, de små børn gå hånd i hånd med ders forælder


Sidst rettet af Hayley Tirs Dec 08, 2009 11:23 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:54 am

Elisa kom gåede rundt i byen og så forvirret rundt, hun vidste ikke at der var en anden vampyr i byen
hun ´tænkte lidt og lagde hænderne i jakke lommerne og sukkede svagt inden hun tog blikket ned i jorden havde hun set en pige på en bænk, hun begyndte og gå der over, da hun fik færten at det var en hun vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:57 am

Hayley fik farten af en hun vampyr, hun kiggede hurtigt op og fik øje på en pige, hayley løftede det ene øjenbryn. pigen så ikke ud til og have det for godt, hayley bed sig lidt i læben, og slap den, efter noget tid valgt hayley og kigge den anden vej, hun tænkte lidt og så at Elisa kom tætter og tætter på
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:00 am

Elisa smilede venligt til Hayley "øm hej" sagde Elisa en lille smulle lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:01 am

Hayley kiggede op på hende og smilede venligt tilbage "Øhm hej" sagde hayley også lavt
men også venligt, "Du må godt side her, vis du vil" sagde hun venligt og smilene
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 12:17 pm

"tak" sagde Elisa og satte sig ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 12:33 pm

Hayley smilede til hende "Må jeg spøger om der er noget galt" hun bed sig
lidt i læben, da hun kom i tænke om at de ikke kendte hinanden, skyndte hun sig og tag hånden fra "Hov glemte lige, Hayley June york" sagde hun stillet og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 12:38 pm

"goddag Hayley, jeg hedder Elisa" sagde hun og tog Hayleys hånd "og nej der er ikke rigtigt noget galt tror jeg" sagde Elisa og så ned i jorden. og så op på Hayley igen venligt
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 3:51 pm

"men jeg har brud for din hjælp Hayley, for jeg ved ikke hvad jeg skal gør, min hals brænder som ilden på et lys, jeg... ved ikke hvad jeg skal gør, jeg tror at jeg er ved at bliv vanvittig, for den duft der kommer for alle de folk her gør mig sindsyg" sagde Elisa trist og så ned i jorden "der er ingen her jeg kender, så jeg ved kke hvor jeg skal gå hen" sagde hun og rejste sig fra bænken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 7:53 pm

Hayley lyttede godt efter og rejste sig også op da hun rejste sig, hayley sukkede lyd løst "Din hals den bræder fordi, du er sulten" hun sukkede og tænkte sig godt om "Men Elisa, jeg vil gerne hjælpe dig," Hayley kiggede rundt "Kom" hun smilede kort til Elisa og begyndte og gå ind mod skoven, med et smil, "Spiser du dyr heller mennesker" hayley snakkede så det kun var Elisa og hende der kunne hører det, nu når mennesker ikke må vide hvad de er
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 8:24 pm

"jeg har faktisk ikke spist noget siden jeg bliv vampyr, så det er sikket der for jeg brænder i halsen og mange tak for du vil hjælpe mig, du er en meget god vampyr Hayley" sagde Elisa med et stort smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 8:27 pm

Hayley smilede "Tak" sagde hn lavt, hayley synes jo ikke selv, at hun var god på noge måde,
men da de kom ind i skoven, stod der en hel flok, dyr "Du angriber bare når du er klar" hun smilede til Elisa
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 8:56 pm

"ja det skulle jeg mene" sagde Elisa og kløede sig på armen tænksomt efter Elisa havde sagt noget gjord hun sig klar til at jage men hun var lidt usikker på nogen ting, hun vidste ikke hvordan hun skulle gør det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 8:59 pm

"Du satter i vampyr løb, tager fat i et af dyren, og satter tænderne i den" hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 9:08 pm

Shin løb af alt sin fart da han pludselig fik færden af en ukendt vampyr og Hayley.
Han fulgte lugten og da han fik øje på Hayley løb han over til hende. Han kyssede hende hurtigt
på kinden, "Hej skat" sagde han og drejede om for at hilse på den anden vampyr.
"Heej jeg er Shin" præsenterede han sig selv.
"Jeg håber ikke jeg forstyrer" sagde han og så smilende på den anden vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 9:11 pm

Hayley smilede til ham og kiggede hen på Elisa "Øhm" hun smilede og rystede svagt på hovedet
"Nej, det er helt fint, skulle, lige til og vise Elisa, hvordan man jæger" sagde hun stillet og kiggede kort ned
inden hunså op på ham igen, og smilede varmt til ham
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 9:30 pm

Elisa smilede venligt til dem begge to og tråtte lidt tilbage, af usikkerhed og så godt på den fremmede vampyr for at han ikke skulle tro at Elisa ville dræbe hans mage. Elisa føle at hun ville løb væk, nu er der jo to vampyrer, hun ikke føler sig tryk på situation.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 9:33 pm

Hayley smilede til hende "Skulle, jeg hjælpe dig" hayley lagde godt mærke til at Elisa bakkede
"Hvor skal du hen, der sker ikke noget," sagde hun stillet og smilede venligt til hende "Han gør ikke noget" hayley lagde en arm om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 9:34 pm

Shin så at hun ikke følte sig særlig sikker.
"Er du okay" spurgte han og så på hende.
han sendte hende et smil.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 9:49 pm

"ja ja" sagde Elisa og nikkede til de to vampyrer og bliv lidt mere sikker på situation "når øhm skal vi jage eller skal jeg bare tag hjem sagde" sagde Elisa venligt. Efter Elisa havde sagt noget til Hayley og Shin, fik hun pludselig færden af et rådyr og tænkte ikke på andet end dyrt, hun var så tørstig at hun ikke ville kunne snakke med nogen lige med det samme. Elisa løb efter dyrt og fik det med det samme, efter to sekunder var dyrt tomt af blod, men Elisa følte sig mere tørstig end før, men hun stoppede og så op på himmel med et lille smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 9:51 pm

Hayley så smilene efter hende,


Sidst rettet af Hayley Tirs Dec 08, 2009 9:57 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 9:54 pm

Mens Elisa jagde lagde Shin armen om Hayley og kyssede hende hurtigt.
"Øhh, hvem er hun" spurgte han og smile lidt.
Han vidste ikke om det var en Hayley havde kendt i lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 9:57 pm

Hayley smilede til ham "Elisa" sagde hun stillet "Jeg mødte hende idag, hun var rigtig sulten" hayley sukkede
"Og hun vidste ikke hvordan man gjorder" hun så smilene på ham, og kyssede ham hurtigt på munden "Men jeg føler jeg kender hende, fra da jeg gik i skole, men vi blev skilt fra hinanden" hayley sukkede og kiggede på Shin og lagde også armene om ham
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:01 pm

"jo meget bedre faktisk, men stadig lidt tørstig" sagde Elisa forlegen og så rundt i skoven, og Elisa følte sig glader på grund af Hayleys hjælp, men hun følte stadig at hun kender Hayley for godt på en måde, da hun var menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:02 pm

"hvad mener du med at du føler du kender hende" spurgte han og drejede sig om for at se på pigen.
Hun var ganske køn, men var ikke alle vampyr og desuden havde han Hayley.. xD
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:03 pm

"når men jeg må heller komme hjem" sagde Elisa venligt med et smil og begyndte at vende sig om for at gå mod byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:03 pm

Hayley bed sig lidt i læben "Fra da jeg var menneske," hayley kiggede på ham,
og bed sig lidt i læben igen "Okay. er du sikker, vi kunne godt finde på noge og lave" sAGDE HAYLEY HURTIGT
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:21 pm

Elisa smilede stort, "okay men hvad skal det så være" sagde hun med en lille latter i stemmen, men hun tænkte på om det ikke måske var bedst at gå, men rystede hurtigt tanken væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:28 pm

Shin så skiftevis fra den ene til den anden.
han sagde ikke noget, men smilte bare til dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:30 pm

Hayey smilede til elisa "Vi kunne gå ind og se en film," hun pegede hen på biografen
og så smilene på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:33 pm

//Heey i to xD Skal lige genstarte min com, men er straks tilbage.. xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:35 pm

//Okai xD//
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:39 pm

"tja det skader vel ikke" sagde Elisa med gik hen mod biografen "kom" sagde hun og begyndte at løbe der hen smilede.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:40 pm

//OK:)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:43 pm

Hayley smilede og kiggede på Shin "Du vil gerne med ikke" sagde hun smilene
med håb i øjene, han nåede ikke og svare for hun tog fat i hans hånd og hev ham med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:55 pm

Shin smilte nervøst til Hayley
"Tror du jeg kan klare det, jeg er jo næsten helt ny" sagde han men fulgte med.

//Det kan taget lidt tid før jeg svarer.. xD//
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:56 pm

Elisa ventede henne ved biografen og smilte til Hayley og Shin, men Elisa vidste ikke hvorfor det er nu Hayley og hende skulle lære hinanden af kende igen lige med det samme. Men Elisa var bare glad for at se en gammel veninde igen efter hun var blivet vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 10:59 pm

Hayley smilede til ham "Ja, jeg skal nok, hjælpe dig" hun gav hans hånd et blidt klem
og smilede til ham, da de kom op til bio smilede hun til Elisa "Hvad vil du se" spugerte hun smilene
hayley kunne ikke rigtig se hvem hun var, men hayley vidste at de havde kendt hinanden for fortiden, hayley valgt og ladesom ingen ting


/Okay xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:03 pm

Shin tænkte sig lidt om, men nikkede så.
"Okaay, hvad skal vi se" spurgte han også om.
Han sendte dem begge et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:06 pm

Hayley smilede og kigged elidt rundt "Hmm hvad med den nye gyser,, Øhm Paranormal Activity" hun smilede til Elisa men kiggede så på Shin
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:08 pm

Elisa kiggede lidt rungt, hun synes det var mærkeligt at hun ikke havde lyst til at dræbe nogen nu, men hun tænkte alligevel på hvis hun var mere tørstig så ville Hayley måske hjælpe hende, hvis det gik galt "øhm i kan bare vælge, så går jeg lige ud får noget frisk luft" sagde Elisa venligt med et stort smil og vente sig om for at gå mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:11 pm

Hun kiggede efter hende, og vendte sig hurtigt om mod Shin "Skat, jeg kender hende, og jeg kan ikke finde ud af hvor der er fra" hun sukkede og lagde sit hovede på hans bryst "Men, det er også lige meget," sagde hun med læberne på hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:22 pm

"Jeg kan snakke med hende finde ud af hvor i kender hinanden fra" lo han og kyssede hende i håret.
Han så efter hende da hun gik ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:25 pm

Hun smilede og rystede kort på hovedet "Nej det er lige meget" hun kyssede blidt hans bryst
"Her"sagde hun og gav ham nogle penge "Køb tre billeter til Paranormal Activity, så henter jeg Elisa" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:28 pm

"Okay" sagde han men to ikke i mod pengene.
han gik hen og heldigvis var der ingen kø.
Han var letter over at der kun var et menneske så det var ikke nær så fristende,
men hun lugtede så godt og han bed tænderne sammen og skyndte sig at købe billeterne.
Der efter gik han lidt væk fra hende, men hun sad og smilende til ham.
Han smilte tilbage, men så efter Hayley. Han kunne ikke lade vær med at bemærke at pigen blev ved med at sidde og smile til ham. Han tænkte at det var godt Hayley ikke var der.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:30 pm

Elisa hørte lidt af hvad Hayleu sagde, og tænkte på om hun skulle fortælle Hayley om historien da de var mennesker om at de har hjulpet hinanden om alt der var uhyggeligt og trist, men Elisa ville ikke sige det, hun må selv finde ud af lidt om sin fortid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:31 pm

Hayley rystede på hovedet, da han ikke tog imod pengen, hun gik ud og sagde til Elisa
"Kom" og gik ind igen, da hun kom ned til Shin igen så hun godt hvordan pigerne glode på ham
og bed sig lidt i læben men gik der efter hvor til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:34 pm

Shin lo da han lade mærke til at hun havde set pigen.
Han lagde armene om hende og kyssede hende.
"Nu er det vist mig der skal holde dig tilbage" drillede han.
Han smilte til Elisa. "Kom" sagde han og gik mod den sal de skulle være i.
Filmen begyndte allerede 15 min efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:36 pm

Hayley rakte tunge til ham og smilede "God ide" sagde hun smilene
og nød hans kys, hun gik med ham ind sammen med Elisa, hun satte sig i midten, hayley var pisse bange for gyser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 11:42 pm

Shin så på Elisa. "Kan du lide gyser" spurgte han smilende.
"Det her skulle være verdens mest uhyggeligste" drillede han Hayley..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Smiler, er glad Empty
IndlægEmne: Sv: Smiler, er glad   Smiler, er glad Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Smiler, er glad
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Forvirring, smiler, smerte, men hyber
» Er så glad.
» Nyn en glad melodi xD
» Brændt af, men glad.
» Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: