Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Forvirring, smiler, smerte, men hyber

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 6:41 pm

Sted: På en eng udenfor Forks
Tid: Omkring midnat
Omgivelser: Ingen
Vejr: Mørkt og roligt
Påklædning: http://www.denimology.co.uk/2009/06/kristen-stewart-photo-shoot-2-thumb-440x662-10353.jpg


Hayley gik lige uden for forks, hvis hun tog et skrid var hun ude,
af forks, hendes tænker fløj, rundt, hun smilede svagt, hun havde hænderne i jakke lommerne
og hendes all stars snørrer var gåret op, hun bed sig lidt i læben, og smilede lidt igen, der var ´mange føleser, der sprang rundt inde i hende, det var både, forvirring, glæde, tristhed, hyber, hun rystede hurtigt på hovedet, og blev ved med og gå frem og tilbage, med et forvirret blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 10:26 am

Shin forlod byen i mennskefart, men da der ikke var nogle til at se ham,
satte han farten op og fløj afsted.
Men pludselig kunne hav lugte Hayley.
Han smilte og fulgte straks hendes lugt. Han fik hurtigt øje på hende og løb hen til hende.
"Heey skat" sagde han da han var henne ved siden. "Hvad så" spurgte han da han syntes hun så lidt trist ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:17 pm

Hayley stoppede op og kiggede på Shin, hun bed sig lidt i læben, inden hun svarede "Hej skat, ikke så meget"
hun fugtede sin under læbe og gik hen til ham, "Tænker bare," sagde hun lavt, og kiggede op på ham, hun lagde armene om ham og kyssede ham hurtigt på halsen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 4:28 pm

Han smilte kort.
"Nårh, så hvad tænker du på" spurgte han og kyssede hende i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 8:44 pm

Hayley lukkede øjnene og sukkede svagt, "Jeg ved ikke mine tænker flyver rundt"
hun bed sig lidt i læben og lød sine øjne være lukket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 11:49 pm

Han så undersøgende på hende. Han kom til at tænke på det Chris havde sagt til ham.
Shin lagde armene rundt om Hayley og kyssede hende på panden.
"Hjælp det" spurgte han smilende med en lille barne stemme,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 11:51 pm

Hayley lukkede kort øjnene men kiggede så på ham
hun rystede svagt på hovedet "Nej, desværre" sagde hun stillet og lagde også armene om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 11:59 pm

Han så på hende med et undrende blik.
"Hvad er det så der er galt" spurgte han og hævede det ene øjnbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 12:01 am

Hayley lagde en hånd på sit ar hun havde fra da hun blev vampyr
"Det var bare idag jeg blev vampyr" sagde hun stillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 12:06 am

Han forstod ikke med det samme, men kort efter kyssede hende hende i håret igen og trak hende helt ind til sig.
"Hvordan blev du egentlig bidt" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 12:09 am

Hayley nussede ham på ryggen og tænkte lidt
"På det børnehjem jeg var, blev jeg slåret halvt ihjel,
og da jeg lå på hospitalet kom der to drenge og bed mig" hun sukkede og lukkede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 12:10 am

Han skar tænder da hun sagde det.
"hvorfor bed de dig.. Jeg mener hvorfor lige dig" spurgte han og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 12:12 am

Hun træk på skulderne "Det ville jeg også gerne vide" sagde hun og sukkede
"Det er det jeg aldrig har fundet ud af" sagde hun stillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 12:14 am

"Og du hader det her liv" spurgte han og frygtede svaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 12:18 am

Hayley tænkte lidt og trak på skulderne
"Jeg vil gerne indrøme jeg har hadet det her liv meget" sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forvirring, smiler, smerte, men hyber Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirring, smiler, smerte, men hyber   Forvirring, smiler, smerte, men hyber Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forvirring, smiler, smerte, men hyber
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Smerte, mere smerte og alt smerte
» Smiler, er glad
» Forvirring..
» I vild forvirring!
» Kedsomhed og forvirring

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: