Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Nyn en glad melodi xD

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 7:48 pm

Dato :: 1. December
Årstid :: Vinter
Dag :: Søndag
Vejr :: koldt og blæssende
Sted :: på en bænk inde i byen
Tid :: 16.20
Omgivelser :: få mennesker

Hayley sad på en bænk, og kiggede på mennesker der gik rundt i byen,
Hun tog benene op under sig, og lod hagen hvile på knæet, hun smilede svagt over alle børnene der holdte sin mor og far i hånden, hayley begyndte langsom tog nynne en lille jule melodi, og smilede imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 8:57 pm

Salomon kom langsomt Joggende ned af vejen i
Nogen Jogging Bukser & En Stram Tank top
Hvilket faktisk så ret godt ud da det vidste han muskuløse krop
Han var dog ikke selv for glad for det men han havde ikke orket at finde noget andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:00 pm

Hayley fik farten af en mandlig vampyr, hun kiggede rundt men
kunne ikke se noge, hun bed sig lidt i læben, hun lukkede kort øjene og kiggede rundt igen da hun fik øje på ham,
hun blev bare sidene og gjorder ikke andet end og kigge på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:06 pm

Han kom hen til bænken
Hvor han stoppede & så på pigen fordi han ville spørge hende om noget
"ved du hvilken vej jeg skal løbe for at nå hen til" Sagde Han & Stoppede & tænkte lidt
& Sagde navnet på en lille købmand der ikke skulle lige så langt fra hvor de var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:08 pm

Hayley nikkede og pegede hen mod en lille butik,
"Der over" sagde hun og smilede venlidt inden hun kørte hånden igemmen håret
hun bed sig lidt i læben men smilede så igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:12 pm

"Ups det må de undskylde & tak for hjælpen" Sagde Han & smilede let til hende & blev lidt stående lidt & hoppede enden han begav sig over vejen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:16 pm

Hayley smilede svagt og kiggede efter ham, hun satte sig tilbage i bænken
og førte blikket hen på de små piger, med ders forælder, hun elskede små børn, men havde ingen planer om at selv skulle have børn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:20 pm

Han nået over gik ind & Købte sig hurtigt
men Handelen havde været ret mystisk da han havde kiggede sig meget over skulderen
Han kom ud & gik over til pigen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:23 pm

Hayley kiggede på ham og smilede til ham
"Du må gerne side her" sagde hun smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:25 pm

"Tak" Sagde Han & Smilede til hende & satte sig med et smil til hende
"Tak igen for før"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:26 pm

Heyley smilede og kiggede kort på butiken inden hun kiggede på ham
igen "Så lidt" Sagde hun smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:28 pm

"Salomon Cato Yuri Hector Ylonen" Præsenteret Han stille sige selv med en hånd & Et let buk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:30 pm

Hayley kiggede lidt på hans hånd, efter små sekunder tog hun hans hånd og gav den et lille klem
"Hayley june york" sagde hun smilene,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:31 pm

"Hyggeligt at møde dig Hayley" Sagde Han & Kyssede blidt hendes hånd med hans kolde læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:33 pm

Hayley smilede og sagde "I lige måde" hun fygtede sin under læbe
og kiggede lidt på ham da han kyssede hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:36 pm

Han tog en tår af den af dunken & lukkede øjne det gjorde så godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:37 pm

Hayley kiggede først underne på ham inden hun så væk, og så ud på gaden,
og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:40 pm

Han så stille på hende enden han rejste sig
"Jeg må vel også hellere videre" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:41 pm

Hayley kiggede på ham og løftede det ene øjenbryn
"Okay" sagde hun en smule forvirret, han var jo lige kommet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:43 pm

Han så stille på hende
"Medmindre du vil snakke selvfølgelig" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:45 pm

Hayley smilede og sagde "Jeg vil gerne snakke,"
hun smilede til ham, og trak kort på den ene skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:48 pm

Han satte sig stille igen
"Oki" Sagde han stille & Så på hende
"Hvad vil den unge vampyr så snakke om"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:50 pm

Hun tænkte lidt og bed sig kort i læben men smilede så
"Om dig, helst ikke mig, vil helst ikke skramme dig væk" sagde hun smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:51 pm

"Hvorfor skulle du skramme mig væk"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:53 pm

Hun bed sig lidt i læben "Jeg kan skramme dig begrund af min fortid"
hun sukkede "Men vi kan vel godt snakke om noget andet" sagde hun stillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:55 pm

"Tror ikke min egen fortid er meget bedre" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 9:57 pm

Hun nikkede "Det tror jeg kun den kan være, vis nu jeg siger, voltægt,børnehjem.tæv, hjemløs,næsten slået til næsten døden,ingen familie" hun bed sig i læben og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 10:02 pm

"Mord Drab ingen familie påflugt i 30 år vold brand tortur krig" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 10:04 pm

Hayley sukkede og kiggede ned i jordern "Tror vi står lige" sagde hun lavt
Hun fik straks skyld følese, selvom det ikke var hende der havde gjort noget, men det fik hun altid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 10:07 pm

"Tro mig Krig er ikke en små ting Krig jeg har skudt & Dræbt flere mennesker end mange vampyr kommer til at dræbe i en livstid" Sagde Han til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 10:09 pm

Hayley nikkede "Ja og jeg har blev dræbt som menneske,men blev redet af to drenge, jeg ikke kan finde"
hun sukkede "Men de gjorder mig til vampyr, og kæmper bare om at finde dem" sagde hun stillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 10:11 pm

"At blive dræbt & Vågne er en meget bedre måde at blive vampyr end at blive vampyr ved et bid mens du er i live"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 10:12 pm

"Jeg var også død" sagde hun stillet" Hun sukkede og ville skifte emne "Hvor gammel er du enig" spugerte hun stillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 10:19 pm

"Menneske udsende 16 har været vampyr i 897 år" sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 10:22 pm

Hayley nikkede "Okay" sagde hun stillet og lavt,
hun fugtede sin underlæne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 10:27 pm

"Må desværre komme videre men har lidt travlt" Sagde Han & sagde endnu engang "Undskyld" enden han begyndte at jogge hjemad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 10:31 pm

Hayley sukkede "Jamen farvel" hun bed sig lidt i læben og kiggede efter ham
*Alene igen * Tænkte hun trist
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyn en glad melodi xD Empty
IndlægEmne: Sv: Nyn en glad melodi xD   Nyn en glad melodi xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyn en glad melodi xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Er så glad.
» Smiler, er glad
» Brændt af, men glad.
» Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: