Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Drømmer mig lidt væk, fra alting

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:54 pm

Seth kiggede rundt og girnte lidt.
" er vi der snart?" spurgte han utålmodigt, han spillede bare..


// haha xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:57 pm

Eva grinte svagt og så på ham og nikkede
Hun stildte sig lidt tæt på ham og pegede frem for ham, " hvis du kigger lige derop, på den lille bakke deroppe, så ligger mit hus lige der" sagde hun med et svagt smil og så på ham igen

//Huset kan ses i profilen xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:30 pm

Seth kiggede op på bakken og smilte.
" sejt hus" grinte han og begyndte at gå..

// sejt hus xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:35 pm

Eva smilte til ham og grinte også selv lidt
"Hey vent lidt, husk du ikke kan komme ind uden mig" sagde hun efter ham med et grin og løb op til ham, " men tak fordi du synes det" sagde hun og smilte til ham igen

// Tak, det var også svært at finde xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:41 pm

" det var så lidt" sagde han og grinte.
Han tog hendes hånd og slæb hende med op af bakken,
han ville op og se huset xD

// uha xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:43 pm

Eva grinte fordi han var så ivrig efter at se huset
"Det er vist ikke værd dag, du kommer hjem til en pige hva?" drillede hun smilende og grinte lidt igen, og lod ham bare slæbe hende op til huset, hun fandt det ganske morsomt

// Heh xP//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:46 pm

Seth rystede på hovedet og grinte.
" jeg har ikek været hjemme hos nogen piger før" tilstod han og kiggede tilbage på Eva.
Han vidste at det lød dumt, men han havde aldrig haft en kæreste eller en bedste veninde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:53 pm

Eva smilte svagt og tænkte kort
"Jamen så kan jeg da trøste dig med at sige, at jeg heller aldrig har været hjemme hos en dreng før, eller haft en kæreste" tilstod hun og smilte svagt igen, da de var kommet op til hendes hus, gik hun lidt tilbage og løb derefter frem mod huset, hun sprang op og støttede foden på en af træ pælende og kom op på taget, hvor hun løftede en af pladerne og hev nøglen frem og hoppede så ned til Seth igen, " se du kunne jo ikke komme ind uden mig" drillede hun og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:56 pm

" jeg ville sagtens havde kunnet gøre det der" grinte han og tænkte lidt.
" men jeg ville aldrig havde kunnet finde nøglen" mumlede han og trak på skuldrene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:01 pm

Eva grinte lidt og trak lidt på den ene skulder
"Jo du ville, den har min duft på sig jo" sagde hun med et smil og gik op til døren
Hun låste den op og åbnede døren, så Seth kunne gå ind først
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:05 pm

Seth grinte og gik langsomt ind i huset.
Han lagde mærke til det hele: hvordan det så ud, duften og størrelsen xD
Et smil kom frem på hans læber.
" fedt hus" smilte han og studerede det stadig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:09 pm

Eva smilte og gik roligt ind efter at Seth var kommet helt ind
Hun låste døren efter sig og hang nøglen på en krog ved siden ad døren
Eva gik efter ham og så smilende på ham, " tak, men du skal ikke tage dig af den stærke lugt, min mor har rengørings vanvid" sagde hun og viftede kort med hånden før hun grinte kort igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:11 pm

Seth grinte og stod helt stille.
Han lagde mærke til alt lige nu,
det var så fedt at være hjemme hos en pige.. xD
Han kiggede lidt rundt og smilede til Eva..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:16 pm

Eva så op på Seth og smilte svagt
"Jeg håber du kan lide pizza, fordi jeg kan ikke lave mad" grinte hun og så smilende op på ham, før hun bevægede sig ud i køkkenet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:24 pm

" det fint" grinte han.
han fulgte tøvende efter hende ud i køkkenet,
han vidste ikke helt hvad han skulle gøre så han fulgte bare efter hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:27 pm

Eva grinte svagt og så på Seth da han kom ud til hende
"Du skal bare være heldig at min mor gav mig penge til det, for ellers skulle jeg selv have lavet noget, også var du helt sikkert blevet syg" sagde hun med et skævt smil og fandt telefonen ude i køkkenet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:34 pm

" jeg kan spise alt slags mad" grinte han og klappede sig på maven.
Han fulgte hende med blikket da hun gik over til telefonen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:41 pm

Eva så på ham og grinte svagt
"Tro mig, ikke min mad" sagde hun og trykkede et nr ind på telefonen, og så så på Seth igen, " noget specielt du vil have på?" spurgte hun og viftede smilende med telefonen

//Skal lige spise xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:43 pm

" kød" grinte han stort og kiggede lidt rundt i køkkenet.
Det var et pænt et syntes han..

// fint fint xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:13 pm

Eva grinte svagt og nikkede
"Okay, nu kan det godt være at jeg spørger dumt, men hvor meget kan du spise, jeg ved godt at varulve kan spise meget, og især drenge, så hvor meget?" spurgte hun nysgerrigt og smilte skævt og satte sig op på køkkenbordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 3:01 pm

Seth kløede sig tænkende i nakken og sukkede lidt.
Han vidste ikke helt hvor meget han kunne spise lige nu.
" En" sagde han bare og grinte lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 4:25 pm

Eva grinte lidt og kløede sig på kinden med telefonen
"Skal jeg bestilde 2, så kan du bare spise op for mig, hvis du stadig er sulten" drillede hun og grinte lidt igen og så derefter smilende på ham, hun plejede ikke at have venner spisende og slet ikke varulve som kunne spise over doublet så meget som et menneske kunne, så det var lidt af en udfording for Eva lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 4:37 pm

" jaja" grinte Seth nikkende.
Han havde aldrig spist hjemme hos en ven før og aldrig en varulv.
Men i dag var åbenbart noget nyt..
Han kiggede lidt rundt i køkkenet og så smilende på Eva..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 4:41 pm

Eva nikkede og grinte svagt men kort og ringede efter pizza
Da hun havde sat telefonen på plads, så hun på Seth igen og smilte skævt, " jeg går lige i 2 sek, bare bliv her" sagde hun med et smil og gik derefter ind i stuen og lukkede døren efter sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 4:45 pm

Seth kiggede på døren og grinte.
Han begyndte at nynne mens han ventede på at hun kom tilbage..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 4:58 pm

Lidt efter kom der et svagt piv inde fra stuen, som lød som en hundehvalp
Eva kom ud i køkkenet igen og havde i sin favn en hundehvalp, som var creme i farven og hun så smilende på Seth, " værsgå at hils på min hund Tulle" grinte hun svagt og gik hen til Seth imens hun agede sin hund lidt bag øret

//Undskyld hvis jeg er langsom om at svare, men laver lektier D;, og hundehvalpen kan ses i min profil Heh xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 5:20 pm

Seth kiggede på hunden og smilte.
" hvor er den sød" mumlede han, han ville gerne ae den men han lod være.
Man kunne aldrig vide om hunden kunne lidt ham eller ej..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 8:39 pm

Eva smilte skævt og satte så hendes hund ned på gulvet og den gav sig til at snuse til Seths ben
Eva gik om på den anden side af ham og satte sig op på bordet igen, " hun kan bedst lide mig, fordi jeg har hunde genet i mig jo, så dig vil hun nok også komme ret godt ud af det med" sagde hun med et smil og så ned på hunden igen og bed sig diskret i læben.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Drømmer mig lidt væk, fra alting
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt
» Lidt afslapning
» Bare lidt?
» går lidt rundt
» Lidt kedsomhed?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: