Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Drømmer mig lidt væk, fra alting

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 2:48 pm

Dato: Irl
Dag: Irl
Tid: 13:00
Vejr: det blæser lidt og er overskyet
Sted: La Push, på stranden
Årstid: Vinter
Omgivelser: Ingen

Eva kom roligt løbende langs strand kanten, hun så tænkende ud på det bølgende vand som langsomt kom ind til breden.
Man kunne tydeligt se vandet skummede, når det ramte sandet og Eva lukkede kort øjnene og følte den dejlige vindbrise på sit ansigt, dog kunne hun ikke mærke kulden tros sine bare arme, hun var jo tros alt varulv og de havde høj varme temperatur. Hun valgte at gå roligt ned til vandet, hun tog sine sko af og gik stille ud i vandet, det som ville have fået et menneske til at fryse helt vildt, virkede helt normalt på hendes fødder. Hun lod igen vinden ramme hendes ansigt og flagre lidt med hendes hår, hun sukkede lettet og lukkede langsomt øjnene og drømte sig lidt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 2:51 pm

Seth små løb hen af stranden,
han havde valgt at han ville løbe for
hans mor var blevet sur på ham igen.
Da hun var blevet det, var Seth krop begyndt at ryste,
så han var løbet ned til stranden for at køle af.
Han kiggede lidt rundt og så en pige,
det fik ham til at smile lidt.
Vinkende løb han hen til pigen og smilte lidt.
" hej" sagde han og smilte til hende.
Hun stod vist og drømte om noget...?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 2:52 pm

Alice havde fået tidligt fri fra skole, og havde besluttet sig for at tjekke La Push ud. Hun kørte derned, parkede sin bil på parkeringspladsen, og gik så ned mod vandet.
Forbløffet fik hun øje på en pige ude i vandet, og gik langsomt nærmere. Hun måtte da fryse helt vildt!? Det var november måned!
Hun nærmede sig pigen, så hun løftede tøvende en hånd, og vinkede langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 2:57 pm

Eva fik lidt et chok da der blev talt til hende, og resultatet blev at hun var ved at miste balanchen i vandet.
Men hun fik den hurtigt igen og vendte sig om imod stemmen, Hun fik øje på en dreng og smilte svagt, " hej med dig" sagde hun roligt og gik lidt ind mod breden igen, men stoppede stadig lidt ude i vandet, hun fik også øje på en pige som vinkede til hende og hun vinkede svagt tilbage til pigen, og så derefter på drengen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 2:59 pm

" seth" Præsenterede han sig selv og fulgte pigens blik.
Han vinkede smilende til den anden pige
og kiggede så på pigen foran ham igen.
Han kiggede lidt på pigen og smilte så til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:02 pm

Eva smilte til ham og nikkede
"Hej Seth, jeg hedder Eva" præsenterede hun sig og smilte igen, hun så kort ned på sine fødder som var i vandet og så derefter tilbage på ham, hun kunne godt dufte at han var varulv, og at pigen var menneske, det gjorde hende ikke noget, hun var bare glad for at pigen ikke var vampyr og hun smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:07 pm

Seth kiggede på Eva og grinte lidt.
Det var ikke mærkeligt at hun kunne stå med fødderne i det kolde vand,
han var jo varulv ligesom ham.
Hans blik kørte tilbage på den anden pige
og han kunne tydeligt lygte at hun var menneske..
Det var han meget lettet over,
de vampyre kunne ikke holde tænderne fra noget som stod stille i 2 sekunder.
Han vendte blikket mod eva og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:11 pm

Eva gik op af vandet og tog sine sko på igen og vendte sig imod Seth igen
Hun smilte til ham og tænkte kort, " nårh Seth, hvad laver du så her på La Push?" spurgte hun nysgerrigt og smilte til ham igen, hun kunne ikke rigtig finde på andet at tale om og dyb tavshed var ikke noget Eva brød så meget om, fordi så endte det med at man bare så tavse og stirrede på hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:14 pm

" jeg bor her" sagde han grinende.
Han kiggede nysgerrigt på hende og smilte så.
" hva med dig?" spurgte han nysgerrigt og for at bryde en lille tavshed,
han var ikke vild med tavshed,
for så endte det med at man bare sagde et eller andet tilfældigt
og det kom til at lyde dumt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:17 pm

Eva følte sig lidt dum over sit spørgsmål og rystede på hovedet af sig selv
Hun burde da snart vide at de fleste varulve, boede ved reservatet og La Push, hun smilte svagt til ham og vippede lidt på fødderne, " jeg bor nær La Push, og jeg fik lige lyst til at løbe lidt" sagde hun og smilte til ham igen, hun fandt det spændende at snakke med nye mennesker og især en som var ens artfælle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:20 pm

" vis man skal løbe skal man gøre det rigtgt" grinte han
og sænkede stemmen så kun Eva kunne høre det.
" i ulve form" hviskede han og smilte til hende.
Han grinte lidt og kiggede op på himlen,
han ville virkelig gerne være i ulve form
men han kunne ikke forvandle sig når menneske-pigen var her..
Han sukkede lidt og kiggede så ud over vandet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:24 pm

Eva havde haft lidt på fornemmelsen at han ville sige ulve form, når hun nærvnte at løbe
Hun smilte svagt og rystede så derefter på hovedet, " beklager ville rigtig gerne løbe i ulve form, sagen er bare det... at jeg ikke tør forvandle mig" hviskede hun og følte sig endnu engang lidt dum, men hun havde stadig ikke haft modet til at forvandle sig endnu engang efter første gang det skete og hun bed sig diskret i læben og vippede lidt på fødderne igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:28 pm

Seth kiggede på hende og smilte forstående.
" Sådan havde jeg det også Første gang" sagde han og kiggede på hende.
Han grinte lidt af sig selv og tænkte lidt over hvor mærkelig han måtte havde lyt i andres ører...
" du skal bare vænne dig til det" sagde han smilende til hende,
men han var meget alvorlig på det punkt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:32 pm

Eva nikkede og smilte svagt til ham imens hun diskret bed sig i læben
"Tro mig jeg prøver, men der kommer nok til at gå et godt stykke tid før jeg prøver igen, og til den tid er jeg sikkert blevet udstødt fra de andre ulve" sagde hun og smilte svagt igen, hun så kort væk fra ham, men vendte hurtigt blikket tilbage på ham og tænkte kort, " må jeg se dig som ulv, vi kan bare gå lidt længere væk?" spurgte hun nysgerrigt og smilte til ham igen, hun kunne ikke selv lide at forvandle sig, men at se andre og hvordan de så ud, det elskede hun at se på, hun fandt det meget spændende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:37 pm

" vis du vil?" grinte han og trak på skuldrene..
Han elskede at være i ulveform og se på andre i ulve form.
Blikket som havde været på Eva, fløj hurtigt ned på mennesket.
" vi skal nok lidt væk" gav han hende ret i og begyndte at gå lidt baglæns.
Han kiggede på Eva igen og smilte glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:41 pm

Eva så glad på Seth og nikkede ivrigt
"Jep, jeg elsker at se på andre ulve, så for man også at se at ingen er helt ens i forvandlingen" sagde hun og smilte til ham igen, hun fulgte med ham, men gik ikke baglæns ligesom han gjorde og så små grinene på ham, " du viser bare vej til et sted du tør forvandle dig" sagde hun og smilte til ham igen, mens hun så kort tilbage på mennesket, men hendes blik fløj hurtigt tilbage på ham og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:46 pm

Seth stoppede op og smilte til Eva.
" du bliver der" grinte han og gik et par skridt tilbage..
Han kiggede på mennesket
og vendte sig om og løb væk med en rystende krop.
Man kunne tydeligt se at han var blevet bedre til at styre sig til det her ulve noget.
Da han havde forvandlet sig kom han luntende tilbage i ulve form.
Han var en gylden agtig en, han smilede et ulve smil og tungen stak ud af munden på ham.
Hans øjne var brune og de kiggede nysgerrigt på hende..


// du kan se hans ulve form min profil xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:51 pm

Eva smilte svagt da han kom tilbage som ulveskikkelse
Hun satte sig på knæ foran ham og lagde hovedet på skrå imens hun betragtede hans farve i pelsen og hans ulve øjne, hun smilte lidt efter igen og tænkte kort, " jeg kan godt lide din ulveskikkelse, den er flot" sagde hun og nikkede, hendes yndlingsdyr var også ulve, så det var klart at hun godt kunne lide det, " det er bare ærgeligt, for nu kan vi ikke tale sammen" sagde hun og smilte igen og sad stadig på knæ foran ham, og kørte øjnene fra hans poter til hans ulve ansigt og smilte svagt samtidig

// Jep den er sød Heh xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:55 pm

Seth gryntede lidt og nikkede..
* meget !* skreg hans tanker...
han grinte lidt, men det lød mere som et host.
Med hans ene pote skrev han noget i sandet.
"Meget" stod der og han smilede med tungen ud af munden.
* Jeg er sååå klog* grinte han i sine tanker..
Han lagde sig og tog poterne op under hovedet,
halen logrede fra side til side imens..

// hehe, det er godt xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:59 pm

Eva grinte lidt og smilte svagt bagefter
Hun havde altid på en måde følt sig udenfor når andre forvandlede dig til ulve og kunne føle vinden og friheden suse med dem, hun så tænkende på ham og smilte over det han skrev med poten, hun satte sig lidt tættere på ham og smilte svagt imens, " må jeg godt rører din pels?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt til ham igen, men kunne ikke lade være med at grine lidt af hans logren

//Heh xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:02 pm

Seth kiggede forundret på hende ud af øjenkrogen.
Men han nikkede og kiggede smilende ud på vandet.
Det hele lugtede kraftigere nu: salt vadndet, tangen, bilerne som kørte på vejen,
ja selv mennesket.
Han hylede lidt og kiggede smilende på hende igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:11 pm

Eva smilte svagt og tænkte lidt
Hun ragtede tøvende sin hånd hen til ham og placerede den lidt på siden af hans hoved, hun kørte roligt fingerne igennem hans pels ved halsen og smilte svagt imens, " du har en fin og blød pels, hvor er det endelig snyd" sagde hun og grinte svagt, men smilte svagt til ham igen, hun så ham kort i øjnene, men tog så lidt efter sin hånd til sig og så tænkende ud på vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:17 pm

Seth kiggede forvirret på Eva og gryntede lidt,
* hvorfor er det snyd?* tænkte han,
selvom han vidste at vis hun ikke var i ulve form kunne hun ikke læse hans tanker..
Han smilte lidt og lagde hovedet på poterne igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:21 pm

Eva så tilbage på ham og kunne godt se at hans øjne var forvirret
"Jeg ved det, jeg er lidt mærkelig, men det pleger blondiner at være, jeg er bare mere mærkelig end man har lov til at være" sagde hun med et smil og grinte lidt igen, hun bed sig lidt i læben og klappede ham drillende men blidt ovenpå hovedet, " hvor er du dygtig at du kan ligge så stille" grinte hun og smilte skævt, hun elskede at drille andre, men hun viste dog også at han kunne bide ud efter hende, hvis han blev sur, så hun tog hurtigt hånden tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:25 pm

Seth grinte lidt og nikkede så.
han var rigtig god til at lægge stille.
Hans øjne blev lidt triske da hun stoppede med et nusse ham i pelsen,
han elskede at blive nusset.
Halen logrede videre, mens Seth tog sin ene pote
og vaskede sig bar øret..
Han opførte sig virkelig som en hund O.o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:30 pm

Eva smilte svagt til ham, og kravlede roligt hen ved siden af ham
Han så tænkende på hans pels, men tog så hånden op igen og kørte fingerne gennem hans pels, hun smilte svagt imens, og lukkede kort øjnene imens, vinden var begyndt at stille langsomt af, men alligevel fik det lidt fat i hendes hår og fik det til at flagre let. Helt uden at lægge mærke til det, begyndte hun at nynne svagt imens hun nussede hans pels blidt og hun bed sig diskret i læben og tænkte lidt imens,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:42 pm

Seth sukkede tilfreds og en lille rumlen kom fra ham..
Han lyttede til Evas nynnen og mærkede vinden som ramte ham i ansigtet.
Det var et dejligt vejr at være ude i syntes han selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:46 pm

Eva smilte svagt, men hendes nynnen forsvandt lidt efter
Hun fik et lidt trist udtryk og stoppede med at nusse Seth i pelsen, hun tog sin hånd til sig og lagde sine hænder i skødet, hun mumlede noget utydeligt og så tænkende ned i sine hænder, hun bed sig i underlæben og sukkede lydløst, hun ville gerne nusse Seth videre, men hun kunne bare ikke lige nu og fandt det lidt underligt og rystede derfor svagt og kort på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:58 pm

Seth kiggede på hende igen.
Han rejste sig op og lagde sit hovedet på hendes skød.
* hva er der galt?* tænkte han og hans øjne viste det samme spørgsmål..
Han klynkede og prikkede hende blid på maven, med hans næse..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:05 pm

Eva smilte svagt men kort og placerede sine hænder på værd sin side af hans ansigt og nussede blidt hans pels
Hun tænkte kort, men bed sig i læben samtidig, " jeg føler mig så alene, fordi jeg ikke er stærk nok til at forvandle mig igen, jeg føler mig udstødt" sagde hun stille og lukkede kort øjnene, og sukkede svagt, men hun så på ham igen og smilte svagt men trist og hendes smil forsvandt lidt efter igen, men alligevel nussede hun ham stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:09 pm

Seth kiggede på hende, med triste øjne.
Han regste sig op og slikkede hende på kinden for at opmuntre hende.
Ulve smilet kom tilbage, men det var ikke ligeså stort som før..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:13 pm

Eva så lidt overrasket på Seth fordi han slikkede hende på kinden
Men lidt efter kom der et svagt smil op og hun lænede sig frem og kyssede ham blidt på snuden, " tak Seth" sagde hun og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:23 pm

Seth smilte glad og stak tungen ud af munden igen.
* måske skulle jeg blive til menneske igen ?* tænkte han.
Han lagde sit hovedet på Evas skød og kiggede op på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:28 pm

Eva så smilende ned på ham og lagde sin hånd ved hans øre og nussede det
Den anden hånd lagde hun ved hans pande og nussede den blidt med tommelfingeren, hun så stadig smilende ned på ham, " du er endnu varmere som ulv" sagde hun roligt og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:30 pm

Seth grinte, og det lød som et host.
Han nikkede lidt og nød at blive nusset.
En lille rumlen kom fra hans bryst...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:35 pm

Eva grinte lidt af ham og smilte svagt
"Er du sulten eller sådan noget?" spurgte hun ham nysgerrigt og grinte lidt igen, fordi det lød sjovt og hun nussede ham blidt videre begge steder og så smilende på ham imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:36 pm

Seth kiggede uskyldigt på hende.
Han nikkede stille og smilte et stort ulve smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:41 pm

Eva grinte lidt og smilte derefter svagt til ham
"Hvorfor tager du så ikke hjem og spiser noget?" spurgte hun og smilte svagt igen, hun stoppede lidt efter med at nusse ham og så tænkende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:43 pm

Han rystede hurtigt og bestemt på hovedet.
Han ville ikke gå fra hende og han ville heller ikke hjem til sin mor ..
Især ikke i dag for hun var stresset..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:48 pm

Eva smilte svagt og nussede ham kort ved øret igen
"Hmm.. vil du med mig hjem og spise, mine forældre er ikke hjemme i aften, de er i teatret" sagde hun og smilte svagt igen, og så tænkende på ham igen, men der var stadig et svagt smil på hendes læber, hun viste ikke om han allerede ville med hende hjem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:51 pm

Seth smilede og nikkede..
Han skrev hurtigt noget med poten:
Jeg skal først lige skifte til menneske igen..

Han kiggede op på hende med et stort ulve grin..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:56 pm

Eva smilte stort og grinte svagt
"Okay, det bare i orden, du kommer bare når du er klar igen" sagde hun med et svagt smil og fjernede sine hænder fra ham og smilte stadig svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:59 pm

Seth skynde sig at slette det han havde skrevet
og satte i løb og løb hen til et buskas..
Efter lidt tid kom han tilbage kun i jeans som var revnet.
" resten er ødelagt" grinte han og gik hen til hende.
Man kunne se hans muskuløse overkrop og han havde six-pack på maven...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:05 pm

Eva grinte lidt af det han sagde, men da hun så at han havde bar overkrop rødmede hun svagt
Hun var slet ikke vant til at se sådan noget, og hun så kort væk fra ham, fordi hun også blev lidt flov, " det er jo ikke sådan at du kommer til at fryse jo" sagde hun med et svagt grin og så på ham igen, men hendes rødmen var ikke helt væk, " kom så skal jeg vise dig vej hjem til mig" sagde hun med et smil og vendte sig og begyndte at gå den anden retning af hvor Seth stod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:14 pm

Seth løb op på siden af hende,
han grinte lidt.
" men folk lægger jomærke til det" mumlede han og kiggede ned af sig selv.
Han havde ikke lagt mærke til at Eva rødmede...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:23 pm

Eva stoppede med at gå og vendte sig imod Seth med et tænkende blik
"Hmm.. så forvandel dig til ulv igen, snus til mig og løb hjem til mig, så lægger flok ikke mærke til noget" foreslog hun og smilte svagt og vippede lidt på fødderne igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:32 pm

" neij fordi at så revner mine bukser også, og så har jeg ikke noget at tage på" grinte han
og kiggede på Eva med et grin.
Det var ikke lige det store hit at man skulle gå nøgen rundt hjemme hos en pige xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:40 pm

Eva grinte svagt og nikkede
"Det kan jeg godt se, men så bare ignorer blikkende, jeg er her jo" sagde hun med et svagt smil, og gik over og tog hans hånd og begyndte at gå videre, det var ikke ligefrem nogen stor trøst at hun var der sammen med ham, fordi hun viste godt selv at der ikke var meget hun kunne gøre for at de ikke skulle kigge på Seth, men alligevel gav hun hans hånd et blidt klem og gik videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:43 pm

" det trøster" sagde han og smilede til hende.
Han klemte hendes hånd til bage og fulgte hende..

// er gået krea død xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:48 pm

Eva smilte svagt over det han sagde og gik roligt videre
Hun sagde ikke noget imens de gik, for hun kunne nemlig ikke finde på noget at sige
Eva hadede dyb tavshed, men nogen gange lod hun den være der hvis hun ikke kunne finde på noget at sige
Hun så kort på Seth, men smilte samtidig og så sig tænkende omkring

//Det er jeg også lidt, og jeg skriver endna også på 2 andre sidder Heh xD //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Drømmer mig lidt væk, fra alting Empty
IndlægEmne: Sv: Drømmer mig lidt væk, fra alting   Drømmer mig lidt væk, fra alting Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Drømmer mig lidt væk, fra alting
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Endelig lidt fred, men alligevel lidt ensomt
» Lidt afslapning
» Bare lidt?
» går lidt rundt
» Lidt kedsomhed?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: