Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Gåtur i Italien, tænker en masse igennem

Go down 
ForfatterBesked
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 7:54 pm

Tid :: 21:30
Vejr :: Mørkt og varmt
Sted :: tæt på italiens lufthavn.
Omgivelser :: nogle fremmede mennesker
Årstid :: sommer
Dag :: søndag.

Amber havde snakket med både Dominic og Claire, efter hun var kommet ned til Italien, hun havde stadig meget at tænke på, hendes fortid, hendes nærmeste nutid, og hvad der skulle ske i fremtiden. Hun havde stadig mest lyst til at tage tilbage til Volturi familien, men alligevel havde hun sin tvivl.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 7:59 pm

Matt kom gående med langsomme skridt og hænderne i lommen. Han havde været på visit hos nogle venner i Italien og spillet en enkelt koncert. Nu skulle han hjem imorgen, men han ville først se noget mere af Italien.
Han fik øje på en smuk pige, som han med det samme genkendte som en vampyr. Han havde ikke mødt nogle nye mennesker hernede, og hans eventyrlyst fik ham til at gå med faste skridt imod hende og komme med et dæmpet "Hej" for ikke at forskrække hende. Han snakkede Italiensk, man vidste jo aldrig hvor hun var fra..
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 8:05 pm

Amber så på drengen, hun havde lært lidt italiensk men kunne ikke tale det helt endnu, hun smilede forvirret og sagde "Non parlo italiano!" som betød jeg taler ikke italiensk, på italiensk. hun lagde hovedet på skrå og skulle til at gå videre igen, hun kunne godt se han også var en vampyr, hun følte sig ikke ret tryk i selvskab med andre mandelige vampyrer,
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 8:07 pm

"Åh det må du undskylde, jeg troede at du var italiensk" skyndte Matt sig at sige, nu i engelsk igen. Han ville helst ikke have at hun gik.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 8:12 pm

Hun stoppede op og så på ham igen og sagde "det er ok, er næsten lige rejst hertil, jeg kommer fra USA!" hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige, hun kendte ham ikke,
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 8:15 pm

//skal li spise//
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 8:41 pm

//kays... hmmh//
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 8:46 pm

Han smilede skævt. Hun virkede ikke til at være helt tryg ved ham, hvilket var sjovt da de jo begge to var vampyrer.
"Også jeg... hvertfald lige for tiden" han smilede muntert "Forks" tilføjede han så op vippede lidt op og ned på tåspidserne.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:00 pm

Hun måbede en lille smugle, hun så undrende på ham og sagde "jeg har også boet i forks, eller enlig stadig!" hun lagde hovedet på skrå, den bange anelse forsvandt en smugle da hun fandt ud af han var fra samme sted som hende selv.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:41 pm

Han så overrasket ud "Wow virkelig?!" udbrød han "Ej hvor vildt egentlig.. Altså jeg flyttede til for ikke så lang tid siden, så det er nok derfor vi ikke har set hinanden men stadig.. mærkeligt, når det også er sådan en lille by" han smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:46 pm

Hun nikkede og sagde "jeg har heller ikke været så meget ude i byen for det seneste tid, jeg har ikke haft lyst, har bare siddet hjemme på mit værelse alene og væk fra alle andre, men det var ikke nok, så rejste her til italien!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:50 pm

Han rynkede let brynene "Er der da noget ivejen med Forks?" spurgte han lettere bekymret. En mild brise strøg ind over ham, og svalede ham lidt ned i varmen, hvilket han var meget taknemmeligt, da det føltes brændene imod hans kolde hud.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:54 pm

"alt er i vejen med forks!" sagde hun bittert, hun så en bænk og satte sig ned, hun stirrede lidt tomt ud i luften, hun synes hun næsten kun havde dårlige minder når hun tænkte på forks, dårlige minder der gjorde ond inde i hende når hun tænkte på det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:18 pm

Han satte sig ved siden af hende "Vil du fortælle mig om det?" spurgte han forsigtigt, selvom at han godt kunne høre at det lød komple åndsvagt, at fortælle om sine problemer til en dreng man knapt kendte.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:56 pm

Hun trak på skulderne og sagde "ved ikke, jeg kender dig jo ikke!" hun så på ham, hun ville nok ikke sige noget om det, hvert fald ikke allerede, hun kendte ham jo ikke, vidste ikke om han var til at stole på. at de kom fra samme by betød ikke han var en man kunne stole på
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:06 pm

"Måske skulle jeg starte med at sige at jeg hedder Matt?" spurgte han med et lille grin og rakte hånden frem.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:08 pm

"Amber!" svarede hun og tog hans hånd og trykkede blidt som et venlig håndtryk. Hun smilede lidt, men ikke meget.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:43 pm

"Flot" sagde han med et lille smil og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 9:22 pm

Hun smilede lidt mere rigtig og sagde "tak!" hun så ud på vejen, bilerne havde travlt med at køre omkring, og der var ikke rigtig nogle der lagde mærke til hende og Matt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Sponsoreret inhold





Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i Italien, tænker en masse igennem   Gåtur i Italien, tænker en masse igennem Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gåtur i Italien, tænker en masse igennem
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tænker en masse tanker, er de nu også værd at tænke på
» Tur igennem by...
» Nytår I Italien...
» tilbage til italien
» Lidt ferie fra Italien..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: Italien-
Gå til: