Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Første dag i skole

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:15 pm

Tid :: 08.00
Dato :: 12 Aug.
Dag :: Onsdag
Årstid :: Sommer
Vejr :: Skyet, regn og torden
Sted :: Forks High school
Omgivelser :: mange forskellige mennesker mm.

Det var første dag at Aggie havde gidet at komme i skole... Lysten havde bare ikke været der... Hun gik alene på pakerings pladsen, over mod skolen...
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:18 pm

Madelaine kom kørende ind på skolens pakeringsplads. Hun så sig omkring og fik øje på en ny pige, luften var allerede fyldt med vampyrduft. Hun parkerede på sin sædvanlige plads og steg så ud af bilen, hun var på sit sidste år på skolen og glædede sig til at kunne komme væk fra skolen. Hun steg ud af sin bil og gik over til pigen og sagde "hey, er du ny her?"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:19 pm

Kevin kom langsomt kørende ind på parkerings pladsen på sin Motorcykel
Han parkeret den & tog sin taske & Gik mod den bygning
Han skulle til at have time i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:22 pm

Aggie kiggede på hende "ja det er jeg..." aggie smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:24 pm

Kan tog sin hjelm af & kiggede rundt & så Aggie & Made
"Hi i 2" Sagde Han & gik over til dem
"Jeg forstyrre vel ikke" Spurgte Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:26 pm

Aggie kiggede på ham "hej, og tak for sidst,og nej self. forstyrre du ik"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:26 pm

Hun så på kev og sagde "nope!" hun så på pigen igen og sagde "jeg hedder Madelaine, velkommen til!" hun smilede venligt til hende og så nøje på kevin igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:27 pm

Kevin smilet til hende & bagefter til Made
"Øhm Madelaine Hvis du ser Cecilie idag kan du så ikke fortælle hende jeg gerne vil snakke med hende hun siger hun bor ved jer" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:28 pm

"jo det gør hun, skal nok sige det når jeg ser hende.!" sagde hun til ham. Hun havde godt fået af vide han var hendes forsvundet tvilling broder.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:29 pm

Aggie kiggede på hende " Jeg er Aggie , og forresten hvad var det du hed?" Aggie kiggede på den unge mand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:31 pm

"Tak" Sagde Kevin & smilet til hende
"& Velkommen til Aggie hvis du skal have hjælp kan du bare spørge er med i velkomst Komiteren" Sagde han stille & Smilet til hende
"Kevin ved du da godt vi mødtes her sidst"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:33 pm

"så lidt Kev!" sagde hun med et smil
Hun så på Aggie og sagde "og jeg er bare en gammel 3G'er som kender skolen ud og ind, skal du have hjælp kan jeg også være til rådighed!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:34 pm

Aggie grinede "jeg driller bare... ja men jeg vil da gerne vide hvor de forskellige ting er"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:35 pm

"jeg regner med du skal til time her med det samme, så rundvisningen må vi vel vente til når du har pause, med mindre du er inde på at pjække !" sagde hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:40 pm

Aggie trak på skulderne " ved man aldrig" sagde hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:41 pm

Kevin smilet til hende
"Shit må til time Kan måske vise dig rundt senere" Sagde Kevin & løb til time
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:41 pm

"hvilken klassetrin er du på ?? 1, 2 eller 3G? !" spurgte hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:44 pm

"Hmm det ved jeg ikke skal op til rektor inden jeg starter...mine papire fra den anden skole fik jeg ikke med, så ved ikke om jeg skal gå lortet om" aggie smilede lidt "jeg har haft en del fravær"
Aggie vinkede til kevin, og sagde " see you"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:47 pm

"træls, jeg har mit sidste år her, og så skrider jeg, så er det færdigt!" sukkede hun glad, "nå men så må jeg hellere hjælpe dig op til hans kontor!" sagde hun med et smil og gik mod indgangen
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:49 pm

"Tak skal du have, det er dejligt med lidt støtte" smilede hun... "så må vi se hvad han siger"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:51 pm

Kevin gik langsomt ind til time
Hvor han skulle have Biologi
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:52 pm

Hun smilede og nikkede "tja man skal vel altid hjælpe hinanden.!" sagde hun og holde døren for hende..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:54 pm

Aggie smilede til hende " ja det skal man,i sær os"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:55 pm

Hun nikkede og sagde "jah, jeg har efterhånden hjulpet mange af vores slags!" hun snakkede i en lav tone så normale mennesker ikke ville kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:57 pm

"det er en god ting" hviskede aggie "hvor længe har du så boet her i byen?"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:58 pm

"godt 40 år!" sagde hun igen lavt og smilede "jeg overtog min mormors hus da hun døde!" sagde hun og så ind på gangen, den var næsten tom da de fleste elever var smuttet til time, hun havde vidst selv alligevel en fritime her til morges.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:02 pm

"40 år?? Hold da op...Der er da ikke sket meget her de sidste 40 år, er der det?" aggie kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:04 pm

"hmmh tja der er kommet flere vampyrer til og bæsterne, altså varulvene er også begyndt at komme flere af!" sagde hun med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:06 pm

"ja ok, jeg var i biffen den anden dag, dervar der en varulv der smilede til mig, jeg synes det var underligt" aggie smilede
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:15 pm

"de tror de kan blive venner med os, de kryb, idrk, vil slet ikke kunne lide tanken!" sagde hun og gøs
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:20 pm

Kevin sad til time & skrev notater ned & lavet det de blev bedt om
Han var allerede en smule længere end de andre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:29 pm

"den tanke kan jeg heller ikke li" sagde aggie
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:35 pm

"mmmh godt, der kommer ikke noget godt ud af at mænge sig med de uddyr!" sagde hun og gøs.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:36 pm

Kevin sad bare stille & have time mens han tænkte på en masse ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:37 pm

Aggie grinede lidt... "er der langt til kontoret endnu?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:40 pm

Kevin sad stadig til time & tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:40 pm

Hun rystede på hovedet og sagde " for enden af denne gang til højre!" der var ikke andet end 3 meter til.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:41 pm

Aggie gik og tænkte på den anden dag da hun mødte kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:51 pm

Kevin sad stille & skrev noter stadig
Han ville bare gerne blive færdig
*Hvad med Cecilie Laver* Tænkte Kevin
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:52 pm

Hun smilede og sagde "må nok hellere smutte til min næste time, ses senere!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:54 pm

Madelaine havde vist hende hvor kontoret lagde... Aggie snakkede med rektor, og skulle starte på 2 hg... men det var fint nok... Aggie var ligeglad.... hun havde fået sit skema, og begav sig afsted
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:56 pm

//ude af emnet//
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:57 pm

Kevin kom ud fra time da han have fået tilladelse til lige at gå på toilet & Han skulle os lige ned på kontoret for at aflevere nogen papir
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:00 pm

Aggie tullerede rundt, hun gad ikke gå til time, for den første var snart slut...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:01 pm

Kevin var nær stødt ind i Aggie men så hende i sidste øjeblik
"Skulle du ikke til time" Spurgte Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:04 pm

"hey " sagde aggie forskrækket " joh det skulle jeg vel"....Aggie kiggede ned " hvad årgang er du så på"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:07 pm

"Har vidst ikke rigtig nogen årgang har forskellige timer med forskellige årgange" Sagde Kevin & grinet
Han have aldrig tænkt på det med årgang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:08 pm

Aggie grinede lidt " hvad så , hvordan går det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:13 pm

"Helt fint skal lige ned på kontoret min Biologi lærer siger jeg skal have Biologi på et højere niveau" sagde Han stille
"& så aflevere nogen papir"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:15 pm

"ok,så ses vi" aggie smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første dag i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag i skole   Første dag i skole Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første dag i skole
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» første skole dag på ny skole
» skole skole skole..trist der er et år endnu!
» Første dag XD
» Første dag :p
» Stessfyldt første dag.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: