Emne: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 12:26 pm
Dato :: 24 December Årstid :: Vinter Dag :: Torsdag Vejr :: sne, is på søen.. Sted :: Ved søen Tid :: 10.45 Omgivelser :: is, sne, træer og Shass xD
Shass gik stille ved søen og kiggede på sneen, som dækkede landskabet som et smukt hvidt tæppe. Hun kiggede rundt og så kun den smukke sne. Hun vidste at ingen ville komme op til søen julemorgen, men ville bare ud fra det indelukkede hus. Hun satte sig og kiggede på den glimtende sne. " gad vide om min hud er ligeså hvid som sneen?" mumlede hun og tog noget sne op i sin hvide hånde. " perfekt match" sagde hun og grinte stille. Hun lagde sig ned i sneen og lukkede øjnene.
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 12:31 pm
Arya kom skøjtende fra den bundfrosne flod som løb ud i søen, som også var frosen. Hun havde skøjter på og lavede piuetter hele tiden da hun ælskede dem^^ hun fik færten af en anden vampyr, hun ikke havde mødt før. Hun stoppede op og fik med det samme øje på hende. Hun skøjtede hurtigt ind mod hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 12:34 pm
Shass kiggede på Pigen der kom imod hende. Hun smilte til skøjte prinsessen og vinkede lidt ^^ Hun satte sig helt op og kiggede ordenligt på hende. * hvid hud og lugten* tænkte hun * en vampyr * Hun var lettet over at hun ikke var den eneste herude julemorgen.
Arya Leaders
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 12:41 pm
"Hey"Sagde Arya med et smil og tog skøjterne af. Hun fandt et par converse frem fra en taske hun havde på ryggen og tog dem på og lagde skøjterne i tasken."Jeg hedder Arya"Sagde hun med et smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 12:44 pm
" Shassy" sagde hun og grinte lidt. Hun tænkte lidt på om Arya holdte jul eller hvad? " hvorfor er du her julemorgen?" spurgte hun og grinte lidt.
Arya Leaders
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 12:48 pm
"Min lillesøster er gået fuldstændig juleamok, så jeg måtte liige væk fra alle guirlanderne(staves?) kræmmerhusene og julehjerterne"Sagde Arya med et grin
Gæst Gæst
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 12:50 pm
Shass grinte lidt. " min far stresser med julegaver og det hele, så jeg blev smidt ud af huset" sagde hun taknemmeligt. " og huset stinker af juleand og flæskesteg" sagde hun og rynkede på næsen.
Arya Leaders
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 12:57 pm
Arya grinede"vi har også juleand og gris" Sagde hun med et grumt grin der viste hendes hugtænder"men ved dine forældre godt hvad du er?"spurgte hun med et smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 1:02 pm
Shass trak på skuldrene... " min mor er død, så hun ved det ikke... og min far ved det heller ikke, jeg prøver at holde det skjult for ham." hun smilte trist til Ay.. " men i det mindste spørger han ikke til hvorfor jeg ikke spiser så meget " hun kiggede på Ay og smilte varmt..
Arya Leaders
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 1:06 pm
"Nåh okay, det gør mig ondt!"sagde hun "Men spiser du så bare en lille smule af menneske maden eller hvad?"spurgte hun nysgerrig efter at vide hvordan vampyrer som hende holdte den slags hemmeligt uden at blive opdaget
Gæst Gæst
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 1:11 pm
"jeg prøver" sagde hun og grinte. " men det smager rædselsfuldt!" sagde hun og kiggede op på himlen. Hun kiggede på Ay og smilte lidt.
Arya Leaders
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 1:12 pm
"Tja når jeg endelig gør det så synes jeg ikke rigtigt at det smager af noget"Sagde hun med et smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 1:22 pm
" heldige dig" sagde hun og grinte lidt. " men dyre blod smager godt" sagde hun og slikkede som lidt om munden.. " bare ikke kødet" hun grinte lidt og lagde sig på ryggen igen.
Arya Leaders
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 1:32 pm
"Har aldrig smagt kødet! Faktisk så har vi fanget to store svin på en gård, lidt væk fra forks, samt 6 ænder, så er der et svin og tre ænder til hver"Sagde hun med et smil"Godt nok spiser min lillesøster ikke dyr! Eller i hvertfald kun juleaften for hun vil ikke fra røve den glæde der er for en familie, sådan en dag"Sagde hun med et smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 1:45 pm
" det var da mange dyr" sagde hun og grinte... Han sukkede stille og lukkede øjnene-
Arya Leaders
Emne: Sv: hvid sne, hvid hud ? perfekt match ^^ Søn Nov 15, 2009 1:47 pm
"Tja når jeg jager spiser jeg omkring to voksne handådyr"Sagde hun med et smil "Så det skal ca. svare til det samme som det" Sagde hun med et grin
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …