Emne: Hvid Parkeringsplads Ü Tors Sep 03, 2009 6:28 pm
Dato :: 2. Januar Dag :: Mandag Årstid :: Vinter Vejr :: snevejr Sted :: Parkeringspladsen på skolen Tid :: 05.30 Omgivleser :: Ingen
Emily stod op af Sin bil og kiggede op i den dramatiske himmel hvor skyerne allerede havde dækket alt det blå og den hvide sne nu dalede blidt ned og landte på parkeringspladsen. Hendes bil var allerede dækket af et fint hvidt lag som næsten var papirtyndt og i hendes hår sad en masse bitte små snefnug fast. Emily's tøj var allerede ved at være godt vådt men hun stod bare med et svagt smil på læberne og betragtede den smukkeh hvide parrkeringsplads. Hendes øjne gav små glimt fra sig, glade glimt, men blev derefter hurtigt rolige igen.
vincent kom ud fra skolen, eller det vil sige han stod i døråbningen, han rakte hånden ud i vinden og der faldt et lille snefug på hånden. han kiggede lidt på den som om han aldrig havde set sne, han tørrede den af i sin trøje. og trak sin hætte godt ned over ansigtet, altså så han lige kunne skimte ud under kantet.
Isabella kom ud af skolen med sin lilla skoletaske over skulderen. *Great, nu kommer min far snart og henter mig.* tænkte hun og rullede med øjne. Hendes far kørte hende i skole og hentede hende igen. *Sikkert bare fordi jeg ikke skal blive mere som andre.* tænkte Isabella og blev lidt sur over det.
han kunne mærke en varulv.. to faktisk. han gik helt udenfor, der var kun lige to, to piger, indtil videre. han kendte godt den ene, eller havde mødt hende.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …