Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 nogen venner?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




nogen venner? Empty
IndlægEmne: nogen venner?   nogen venner? Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 4:20 pm

tid: Nu.
sted: byen
vejr: gråvejr men ingen regn
omgivelser: ikke noget
påklædning: en tilfældig trøje og et par cowboybukser.

Kathy gik en tur i byen. Hun kedede sig rigtig meget.Hun gik og sang for sig selv mens hun hørte MP3. Hun viste godt at hun sang godt, men hun gjorde det ikke særlig tit.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen venner? Empty
IndlægEmne: Sv: nogen venner?   nogen venner? Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 8:18 pm

Shin gik stille og roligt ned af gaden.
Han gabte lidt, da han ikke havde fået sovet særlig meget om natten før.
Han fik øje på Kathy og gik hen til hende.
Han gjorde et lille kast med hånden som hilsen.
"Heej" sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen venner? Empty
IndlægEmne: Sv: nogen venner?   nogen venner? Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 2:37 pm

"Hej Shin" sagde Kathy med et smil. "Hva' så? Hvad laver du?" Der var lang tid siden Kathy havde set Shin, så hun var glad for at se ham. Hun smilede til ham, og kiggede ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen venner? Empty
IndlægEmne: Sv: nogen venner?   nogen venner? Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 3:33 pm

Luckas begyndte pludselig at hoste lidt, da han fik vampyr i næsen. Han tog sig sammen, og tørrede øjnene. *Wauw! Det var hurtigt! Jeg ville have ventet, til at se nogle..* Han havde en løs sort hætte trøje på, og et par grå bomulds shorts, med nogle farvede striber på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen venner? Empty
IndlægEmne: Sv: nogen venner?   nogen venner? Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 3:49 pm

Kathy så sig straks omkring. Hun kunne lugte varulv! hvor kom det fra ? det kunne hun ikke lugte sig frem til. Hun kiggede lidt omkring. Hun ledte efter ham eller hende der var kommer så tæt på at hun kunne lugte personen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen venner? Empty
IndlægEmne: Sv: nogen venner?   nogen venner? Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 8:44 pm

Han måtte holde sig for mundet, et øjeblik. Så så han sig hurtigt efter hende, og fandt hende. En vampyr... Han bed sig i læben. Han dristede sig til at vinke, ret stift.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen venner? Empty
IndlægEmne: Sv: nogen venner?   nogen venner? Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:21 pm

Kathy så ham! hun vinkede pænt igen. Hun kunne lugte at han var varulv!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen venner? Empty
IndlægEmne: Sv: nogen venner?   nogen venner? Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:45 pm

Shin vendte sig om for at se hvem hun vinkede til.
Han så en anden dreng der vinkede tilbage, så han gik ud af at det var ham.
"Hvem er han" spurgte han og lo lidt.
Han smilte kort til hende og så efter drengen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen venner? Empty
IndlægEmne: Sv: nogen venner?   nogen venner? Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:41 pm

"Det ved jeg ikke. Jeg kender ham ikke. Han vinkede bare til mig." svarede Kathy og kiggede på shin igen. Hun kiggede op på drengen igen. Hun havde ikke set ham før. " Hvad laver du så?" spurgte Kathy og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen venner? Empty
IndlægEmne: Sv: nogen venner?   nogen venner? Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 10:03 am

Han lo lidt af drengen, men kunne nemt lugte den stinkende lugt, af våd hund.
Han rynkede på næsen og smilte lidt til kathy.
"Tjo bare ude og gå en lille tur" sagde han og nikkede.
"Hvad laver du så" spurgte han og sendte hende endnu et smil.

//jeg er blevet vampyr så bare lad som om jeg har været det hele tiden.. xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen venner? Empty
IndlægEmne: Sv: nogen venner?   nogen venner? Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 7:47 pm

" Jeg var også bare ude at gå en tur" sagde kathy og smilede. "Skal vi gå en tur?" spurgte Kathy.


//Okay, det gør jeg så//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





nogen venner? Empty
IndlægEmne: Sv: nogen venner?   nogen venner? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
nogen venner?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Venner og Foes
» Tiden står stille når man er alene, men sammen med nogen går den alt for stærkt
» Gamle venner- Seth_
» Vil møde nogen
» Emne? Nogen?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: