"Fordi at jeg er nødt til at komme på jagt.. eller kommer jeg jo til at æde dig.." hviskede hun blidt og så på ham. "Min tørst skal være væk.."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kold aften Ons Nov 25, 2009 9:01 pm
han nikkede stille og pejede på sin mund "et kys så må du godt tage på jagt" hviskede han og nussede hendes ene lår med den anden hånd
Claire Bruger
Erfaring : 3226 Respekt : 30 Antal indlæg : 2104
Emne: Sv: Kold aften Ons Nov 25, 2009 9:04 pm
Hun smilte blidt til ham og gav ham et lidenskabeligt kys.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kold aften Ons Nov 25, 2009 9:10 pm
han kyssede hende tilbage inden han stoppede lidt efter og strøj en hånd over hendes kind "jeg kommer til at savne dig" hviskede han
Claire Bruger
Emne: Sv: Kold aften Ons Nov 25, 2009 9:39 pm
"Hmm.." hun kunne ikke få sig selv til at rejse sig op og gå fra ham af en eller anden underlig grund.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kold aften Ons Nov 25, 2009 9:45 pm
Yo lag sit hovede på skrå og smilte til hende "skat skulle du ikke gå ?" spurgte han blidt om, selv om han helst ville havde hun skulle blive men han ville jo heller ikke havde at hun blev for sulten så hun ville angribe ham
Claire Bruger
Emne: Sv: Kold aften Tors Nov 26, 2009 8:34 pm
"Giv mig lige lidt tid.." fniste hun langsomt og så lidt på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kold aften Fre Nov 27, 2009 9:39 am
"okay" hviskede han og tog hendes hænder i sine og kyssede dem "så meget tid du skal bruge"
Claire Bruger
Emne: Sv: Kold aften Fre Nov 27, 2009 11:56 am
"Uhm.. jeg elsker dig" hviskede hun, kyssede ham lidenskabeligt på halsen før hun lige pludselig forsvandt ud i det blå.
// out ;D ..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kold aften Fre Nov 27, 2009 7:29 pm
Yo smilte og så efter hende mens han smil forsvand "jeg elsker os dig" hviskede han og bed sig i læben inden han rejste sig op og begynde at gå
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …