Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Blodtørstig vampyr!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 9:22 pm

"Du må ikke bebrejde dig selv for min opførsel," mumlede Alecia og kiggede på ham. "Men 29 år er bare ikke nok til at jeg kan komme over nogle dårlige oplevelser." Hun sendte ham et opmuntrende blik og lagde en hånd på hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 9:28 pm

"Det i orden" sagde han og sukkede lydløst. "Det var mig som gik får hurtigt frem" mumlede han,
og sendte et skævt smil. "Undskyld.. selvom jeg ved at det er et svagt ord at bruge" svarede han og nikkede kort,
"Jeg er glad for at du ikke.. blev sur eller vred, eller var gået din vej" smilede han stille og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 9:30 pm

"Det går nok med det," svarede Alecia opmuntrende. "Og det var så lidt." Hun gik så hen til et træ og satte sig op ad det. Hun smilede svagt og betragtede skoven igen. Hun var egentlig ret så ligeglad med, hvor våd hun blev, selvom mange andre nok ikke ville være det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 9:47 pm

Tom så efter hende, hvorefter at han fulgte med, og stilte sig ved siden af hende, op ad træet.
"Uhm .. har du det ellers godt?" spurgte han stille og lidt nysgerrigt, da han vendte sit blik mod hende.
Idet at han begyndte at lede i hans bukselommer da han havde trukket sine hænder derned, da han ville finde noget,
og give hende det, da han var ked af at han gik for hurtigt frem, og det skulle hun vide med sikkerhed, istedet for bare med ord af det som han havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 9:52 pm

"Ikke ligefrem," mumlede Alecia hæst og rynkede panden. Hun så på ham og overvejede kort, hvad hun skulle sige. "Hør ... du er nød til at forstå, at jeg ikke er ligesom mange andre. Jeg er tit meget ... afvisende og tilbageholdende. Det har blandt andet noget med min fortid at gøre, men det er altså ikke noget du må tage personligt!" Hun tog en dyb indånding og pustede langsomt ud. Hun kiggede så op på himlen og missede med øjnene for ikke at få regndråber i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 9:58 pm

"Jeg acceptere det" sagde han og smilede let, imens at han betragtede hende.
Bed sig lidt nervøst i underlæben. "Det er også nice med nogle piger som ikke går frem med det samme, selvom fyren gør, - Da pigen så selv også kan være player" svarede han, og hævede det ene bryn, der gav vist ikke så meget mening i det, men han vidste ikke hvordan han selv skulle forklare det anderledes. "Hør.. før har jeg været uhm.. player, som jeg prøver vildt meget at lave om" tilføjede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 10:02 pm

Alecia nikkede langsomt og kiggede på ham. Den regndråbe landede under hendes øje og trillede videre ned ad kinden på hende, så mange nok ville få den opfattelse, at hun græd. Hun anede igen ikke rigtig, hvad hun skulle sige, da hun slet ikke plejede at være så normal ... afslappet ... talende. Hun holdt sig nærmest altid for sig selv og var den meget mystiske og stille type. Det var kun sjældne dage som denne, at hun talte så meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 4:00 pm

Tom så på hende, "Ehm.. jeg .." sagde han imens at hans hånd stadig ledte efter noget i den ene bukselomme.
Ikke fordi han plejede at have meget der, men han ville bare se om han ikke kunne finde noget, som han kunne give hende.
"Jeg har noget til dig, - Et bevis på at du skal vide jeg ikke er en player, og glad for .. vores venskab" svarede han, og trak så sin hånd op og rakte den imod hende imens at han var knyttet. Der var en ting der i, men hun måtte selv se om hun kunne få fingrene i den, han smilede skævt, da han bare ville drille hende lidt også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 4:04 pm

Alecia så tvivlende på hånden. Hun havde på fornemmelsen, at hun selv måtte få fat i tingen der var inde i hånden. Hun lo kort og kneb øjnene sammen. Hun anede egentlig ikke rigtig, hvad hun skulle gøre, så hun lod bare for sjovs skyld, som om hun var temmelig ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 4:12 pm

Tom hævede det ene bryn, imens at han kiggede på hende, hvorefter at han grinede lidt.
"Tør du ikke? Siden du opfører dig lidt.. dramaqueen agtig?" spurgte han med et smil,
og slap lidt grebet om tingen, men knyttede den så igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 4:21 pm

Alecia lo kort og rakte så tunge til ham. Hun greb ud efter hans arm, men langt fra så hurtigt som hun kunne have gjort. Hun holdt øje med hånden, som om den var var et bytte eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 4:33 pm

"Uh.. jeg fik dig til at grine" drillede han med et grin, inden at han gengældte med at række tunge, idet at han begyndte at bevæge sin hånd, kunne ikke lade være med at grine lidt.

//undskyld min kreativitet. Oo//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 4:39 pm

Alecia daskede blidt og drilsk til ham, men holdt øjnene rettede mod hånden. Hun sukkede nærmest opgivende og lagde armene over kors. Hun så endelig på Tom igen med et falsk irriteret blik.

//Jeg siger det samme Oo
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blodtørstig vampyr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr!   Blodtørstig vampyr! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blodtørstig vampyr!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Blodtørstig vampyr! xD ..
» Vampyr bid....
» Vampyr Regler
» Vampyr og Varulve Bid (:
» Vampyr + Varulv = ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: