Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Blodtørstig vampyr! xD ..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 8:41 pm

Tid: IRL
Sted: Lake Washington
Omgivelser: Tom Kaulitz..
Vejr: Regnvejr xD..

Toms øjne var røde og han havde lyst til smagen af et mennske blod, imens at han stod nede ved søens bred, ad Lake Washington. Hans blik strejfede rundt, og han lod sin tunge glide ud at slikke ved sine skarpe tænder. Idet at han helt uskyldigt puttede sine hænder ned i hver sin bukselomme. Det var blevet lidt af en vane. Hvorefter at han kiggede op mod himlen, lukkede sine øjne lidt, og tænkte, han savnede egentlig at have en kæreste, at have en at kysse med og det bare at hygge og nusse med.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 8:51 pm

Daniella kom gående ned mod Lake Washington.. Hun havde et par lyseblå cowboy bukser på, som hun ellers aldrig gik med,hvilket ellers var synd, da de sad pænt på hendes ben, og formede hendes røv. af trøjer havde hun havde en stor mørkeblå striksweater på. som havde alt for lange ærmer til hende. Hendes hår var sat op i en høj hestehale som altid.
Hendes ansigt var udtryksløst da hun langsomt nærmede sig Tom.. Hun havde lugtet ham på afstand, men sagde ikke noget før hun var helt henne ved ham. Hun prikkede ham i siden med et skævt smil og sagde "Hey. Skal du ud og jage?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 8:56 pm

Tom fugtede sine læber, og åbnede sine øjne helt, inden at han vendte sine røde øjne mod hende,
han smilede let. "Ah, skal du?" spurgte han, og bed sig dernæst let i underlæben.
Han trak sin ene hånd op fra en af bukselommerne, og prikkede til hende siden, idet at han sendte et uskyldigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 9:01 pm

"Mmmh. Jeg skal hvis du skal" smilede hun skævt og daskede hans hånd. Hun hævede stille et øjenbryn og så ud over vandet.
Godt nok var der ikke ret mange mennesker, men mon ikke at hun kunne nuppe et menneske alligevel? hun bed sig let i læben og kiggede afventende på ham. Menneskeblod var blevet noget af det mest lækre for hende. Hun var glad for at hun havde taget den beslutning at tage menneskeblod. tænk hvis hun stadig tog dyreblod. tanken gav hende kvalme. Dyreblod var alt andet end lækkert.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 9:18 pm

//Mmh x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 9:40 pm

Tom tog sin hånd til sig, og klynkede mest for sjov.
"Hm. Tja.. ved ikke helt om jeg skal hvis du skal med" grinte han og sendte et drilsk smil imens,
at han kiggede på hende. Han nikkede. "Selvfølgelig, ellers ville mine øjne heller ikke være røde.." sagde han og smilede skævt, "At prikke dig var da ikke værre da jeg kyssede dig?.." klagede han stille, og hævede det ene bryn.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 9:47 pm

Hun lo lidt af ham og slikkede sig om munden.. "Nej. Det er ikke værre" smilede hun skævt til ham og kiggede ned i jorden.
At blive prikket kunne både være sjovt og irriterende, så det var ikke slemt. Og 'kysset' var heller ikke slemt. Hvis det ikke var fordi at hun garanteret ville blive uvenner med Claire over det hvis hun nævnte det, så ville hun ligefrem have nydt at mærke deres læber mod hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 9:53 pm

Tom lagde sit hoved lidt på skrå, og undrede sig.
Hvorefter at han førte sin ene hånd inden under hendes hage, og løftede hendes hage op med sin pegefinger,
så han kunne se hende i øjnene. "Undskyld jeg nævnte det.." sagde han med et smil.

Han synes det var lidt træls, at nogen piger havde den regel med at man ikke måtte tage og have noget kørende med veninden derefter at have slået op med den som man var sammen med før..
det måtte han jo bare acceptere og holde det for sig selv, som han mente og følte.

"Skulle vi ud at jage?" spurgte han med en mild stemme, imens at han kiggede ind i hendes øjne.
Fugtede diskret sine læber, "Eller .. skal vi lave et lille vædde mål om hvem der dræber et menneske først?"
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 10:02 pm

Hun havde lidt en ide om hvad han tænkte men nævnte ikke noget og smilede bare til det han sagde, samtidig med at hun så ham dybt ind i øjnene uden at blinke. "Som om du tør vædde med mig om det!" sagde hun med et grin og skævede til ham.
Hun ville gerne ud og jage. For sulten gnavede i hendes mave. Hun bed sig et i læben uden at sige mere. Hun vidste ikke rigtig hvordan hun havde det lige nu. Han var en super god ven, når han gerne ville være det. Hun rystede på hovedet og så ned på hans bryst med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 10:09 pm

Tom grinede. "Uha, uha" sagde han lidt overvejende, imens at han kiggede på hende.
"Selvfølgelig tør jeg det? - Altså du ved ikke hvad jeg har været ude for" grinte han,
og bed sig i læben, hvorefter at han kiggede sig omkring for at se om der var nogle menneske at få øje på.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 10:18 pm

Hun lo lidt og så sig omkring. Hun skulle bare lige finde et par mennesker. Hun kiggede lidt på Tom uden at sige noget.
"Du er vel ikke bange for at tabe til en pige, hvis det er vel?" lo hun blidt og kiggede lidt på ham mens hun måbede.
Hendes blik var meget optagede af at kigge rundt efter nogle mennesker. Men det så ud til at der ikke var nogle ude. Der måtte vel være et par ud....? Det var der også.. Der gik en pige og en dreng og holdte i hånd, på den anden side af søen.
Hun greb fat i Tom's håndled, og håbede at han ikke havde set dem xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:40 am

Tom hævede det ene bryn, imens at han så lidt undrende på hende. "Hvad mener du med at tabe til en pige?" spurgte han, imens at han også var forvirret, og førte sin anden hånd om bag nakken, hvor han kløede sig lidt der. Hvorefter at han sendte et charmerende smil. "Udover det at jeg ikke forstår det, så er har jeg sådan set aldrig tabt til en pige af hvad jeg kan huske?" svarede han, og trak svagt på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 12:28 pm

Hun bed sig let i læben og lo. "Du ville jo vædde ikke sandt? .. Mmmh. Og jeg vil vædde med at jeg får dræbt et menneske før dig." sagde hun blidt og holdte fast i hans håndled, med den ene hånd, mens den anden hånd gled ned på hendes egen hofte. Hun kastede et kort blik mod menneskene på den anden side af søen.. De var der stadig, og var i gang med et heftigt kys. Hendes blik vendte sig langsomt tilbage mod Tom med et skævt smil. Han havde vidst taget blod i længere tid end hende. Men mon ikke at hun kunne være hidsig nok til at tage blod hurtigere end ham?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 1:39 pm

"Ah, det vil jeg.." svarede han med et grin, hvorefter at han smilede skævt,
og fik færden af et par mennesker, der var et stykke væk fra dem, imens at han kiggede på hende,
han kunne godt lide det hvor hun førte hans hånd hen, men han rødmede også lidt.
"Og hvad går det væddemål ud på?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 2:00 pm

"Damn.. Dumme trunde!" lo hun og bed sig i læben. Han virkede helt forvirret, så derfor trak hun i ham uden om søen. "Jeg er tørstig og skal simpelhent have noget mad nu." hviskede hun let til ham og bevægede sig rundt omkring søen, for at komme over til menneskene. Hun kunne sagtens sætte vampyr fart, på og endda gøre det lydløst. Men hun valgte alligevel at gå i menneske tempo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 2:05 pm

Tom trak svagt på skulderne, inden at han blev trukket rundt med, hvor han også fik lidt af et chok.
"Okay..okay" sagde han egentlig lidt ligeglad, imens at han prøvede at følge med.
Hev af og til op i sine bukser, med sin anden hånd.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 2:13 pm

Hun fugtede let sine læber og skævede til ham. Hendes mave knurrede let. Langsomt blev hendes øjne røde og hun slikkede sig let om munden.. Hun rystede lidt på hovedet da de nærmede sig menneskene. Hun stoppede op ved en stor busk, som hun lige kunne se ud fra. Hun bed sig let i læben og skævede til Tom. "Skal vi?" spurgte hun med hævet øjenbryn, mens hendes øjne langsomt blev sorte igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blodtørstig vampyr! xD .. Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørstig vampyr! xD ..   Blodtørstig vampyr! xD .. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blodtørstig vampyr! xD ..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blodtørstig vampyr!
» Vampyr bid....
» Vampyr Regler
» Vampyr og Varulve Bid (:
» Vampyr + Varulv = ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: