Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vampyr og Varulve Bid (:

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 7:28 pm

Jeg ved godt at Mennesker bliver forvandlet til Vampyrer ved deres bid(Det har vi jo oplevet et par gange xD) men hvad så med oss Varulve? Hvad sker der hvis vi bider et menneske(Altså, bliver de så til Varulve?)?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:39 pm

//Hyggeligt at nogle gider at svarer mig.. *Snøft* xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 10:35 pm

Ja gør de
Vil jeg da i værdigfald tro
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 8:36 am

prøv at læs nogle af de andre spørgsmål.
- JA varulve kan også smitte via bid, men chancen for at en varulv kan styre sig er mindre for en varulv.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 1:54 pm

Altså 70%(ca) dør istedet for at blive til en varulv, fordi varulven ikke kan stoppe igen! *Gyyyyys!*
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 2:12 pm

nemlig, hvis det ikke er 80 %
og i skal ikke sige jamen jeg kan godt styre mig, for sådan er det ikke,.. som varulv skal der meget kontrol til at styre sig, man skal være bedre end Sam. hvilket er meget,
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 2:19 pm

Altså Mad, jeg sagde ca ikke? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 2:57 pm

Uha..Det var dog Scary O.O Tak for det Folks ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 11:15 am

Så lidt, jamen vi skal jo sige sandheden? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:10 pm

Alrså, har i ikke læst twilight serien færdig?
I Twilight kan man ikke blive varulve ved at blive bidt... Og man får en hel masse at vide i Breakin Dawn...
-Her er lige lidt fakta om dem som man først hører i Breakin Dawn;
Spoiler:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:13 pm

...Ja, men hvad sker der så hvis en Varulv bider en Vampyr? Og en Vampyr bider en Varulv. Det er der jo ikke blevet svaret på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:15 pm

Hvis en Varulv bider en Vampyr efterlader det sår/mærker...
Omvendt ved ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:18 pm

Nemlig, det er ddet jeg mener xD Vi aner ikke hvad der sker hvis en Vampyr bider en Varulv? Smile Bliver det så bare Ar?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:18 pm

Madelain prøver at finde ud af det..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vampyr og Varulve Bid (: Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr og Varulve Bid (:   Vampyr og Varulve Bid (: Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vampyr og Varulve Bid (:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Varulve bid
» Varulve alder
» Varulve gravid??
» Varulve regler.
» Varulve angreb på vampyrer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Spørgsmål-
Gå til: