Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Automatisk?..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 12:20 pm

Årstid: Efterår
Dato: 31. oktober.
Tid: 22.34
Vejr: Det blæser en smule og er lidt koldt, tæt på at regne.
Sted: Omegnen uden for forks.
Omgivelser: Kun, Tom Kaulitz..

Tom stod oppe på en bakke, lidt uden for Forks. Hans blik strejfede rundt, - Han holdte øje med alt af hvad han kunne se uden for rækkevide, med sine røde øjne. Han var taget der op, for at tænke noget mere klart. Hvad skulle han gøre?
Næste gang han ville få øje på Bill og Claire, var de sikkert sammen, og ville han så klare at se på dem nusse eller evt. andet? Han tøvede lidt. *Jeg gad godt at mit ry blev ødelagt..* tænkte han og bed sig let i underlæben. At have et ry som player var noget af det værste at få. Han ville af med det, men hvordan? Idet at han satte sig ned i huk, og samlede sine hænder, kiggede ned i jorden, og fugtede dernæst sine læber. Hvor han efter noget tid, fik færden af et menneske, som åbenbart havde nærmet sig bakken, hvor han sad. Idet at han kiggede sig omkring, for at se hvor mennesket var, han ville have noget blod, - Dejligt saftigt menneske blod. - Lod sin tunge glide ud at slikke lidt på underlæben. "Lidt tættere på endnu.." mumlede han for sig selv, før at han ville gå til angreb.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 12:31 pm

Daniella kom gående mod bakken der lå lidt uden for forks (Oo) .. Hun havde en lang mørkeblå kjole på, som var lidt nedringet ved brystet og hendes lange sorte hår, var sat op i en fransk fletning. hendes ansigt var udtryksløst og måbende.
Hun stirrede ned på sine nøgne fødder og bed sig let i læben. Hun havde bestemt ikke grimme fødder. Hun trippede lidt med dem og rystede derefter på hovedet. En masse tanker borede sig frem inden i hende. Men hun nåede ikke rigtig at konsentrere sig om dem. Hendes blik faldt op på Tom. Hun kunne ikke rigtig afgøre hans humør. Hun havde set ham en gang før i sit liv. Den dag hun var sammen med Claire.. Men det var lidt som om hun allerede kendte ham ud og ind. Hun gik om bag ham og prikkede ham på skulderen med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 12:37 pm

Tom fik et chok, da han mærkede noget på sin skulder, og hoppede op at stå. *Scheisse* tænkte han, og bed sig i læben. Han var åbenbart alt for konsentreret om at få dræbt det menneske også alligevel ikke, han troede at han var alene på stedet. Idet at han vendte sig om, for at se hvem eller hvad det var. "Åh.." sagde han stille, da han opdagede at det var Daniella. "Det var bare dig.." sagde han og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 12:45 pm

"Skulle det have været en anden?" spurgte hun med hævet øjenbryn og et skævt smil. Hun stirrede lidt op og ned af ham. "Du kan bare fortsætte, hvis jeg forstyrrede din jagt." sagde hun og fugtede sine læber. Hendes øjne rettede sig automatisk mod hans øjne. Hun var simpelhent blevet van' til at kigge folk i øjnene når hun snakkede til dem.



//doh. damn. jeg har svært ved at være kreativ lige nu xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 12:49 pm

Tom førte sin ene hånd om bag nakken, og kløede sig lidt der. "Ne..? Jeg er glad for det er dig" sagde han,
og sendte et smil, "Min jagt.. øhm.. det.. lige meget, jeg fanger et menneske på et andet tidspunkt" smilede han skævt,
kiggede lidt nedad jorden, inden at han kiggede hende i øjnene, men kiggede så nedad igen. - Da han af og til ikke kunne lade være med at kigge ned, -Det var blevet lidt af en vane, hvilket han ikke vidste hvorfor, han havde det bare lidt svært med at kigge i andres øjne for tiden.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:00 pm

Hun kiggede lidt på ham med hævet øjenbryn.. Han virkede en smule.. trist? ... nervøs.. Måske noget helt trejde.. Hun bed sig i læben og tog fat i hans hage og rettede hans blik mod hende. "Hvad er der galt?" spurgte hun ham med et gennemborende blik.. Derefter satte hun sig ned på bakken, i en afslappende stilling. Hun så afventende på ham, og håbede at han ville sætte sig ned ved siden af hende. "Er der noget der irritere dig?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:06 pm

Tom trak svagt på skulderne, og lukkede sine øjne lidt, da hun tog fat i hans hage.
Hvorefter at han sukkede lydløst, "Hm. Jeg vil bare .. have mit ry ødelagt" mumlede han,
satte sig dernæst ned i skrædderstilling skråt overfor hende. "Starte på ny.. og finde ægte kærlighed en skønne dag",
sagde han med en hviskende og lidt utydelig stemme, idet at han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:13 pm

Hun nikkede stille til ham, mens hun lyttede. Hun elskede selv når folk lyttede til det man har at sige. Det er en fantastisk følelse. At føle at man kan tale med nogle. Hendes øjne vaklede lidt. Hun kiggede ned på sine negle og fjernede lidt skidt, så de igen var perfekte. hun hadede beskidte negle, derefter så hun op på ham igen. Hun kendte godt den følelse at at man ville finde den helt rigtige kærlighed. Hun bed sig i læben. Hun troede også på ægte kærlighed.
"Var du ikke sammen med Claire?" spurgte hun ham med et hævet øjenbryn.. Hvis han var sammen med Claire, hvad mente han så med at finde ægte kærlighed?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:19 pm

Tom kiggede nedad mod sig selv igen. "Ne.. vi passer alligevel ikke sammen.. og hun elsker Bill, så" mumlede han,
og lod dernæst sin tunge glide ud at røre ved sin piercing i venstre underlæbe.
"Har Claire ikke fortalt dig det?" spurgte han lidt nysgerrigt, og undrende.
Han troede at Claire havde sagt det til alle og en hver, som hun snakkede med.
"Jeg slog op med hende.. jeg kunne ikke ..uhm.." sagde han stille, og lod være med at sige det.

Tom kunne ikke klare når Claire var så gode venner med Bill, at når de to var sammen,
så det mere ud til at de havde noget kørende, og det galt også når hun var sammen med andre.

Tom ville prøve og have et seriøst forhold, hvor der samtidig skete noget.
Udfra hans egen mening, synes han også at Claire var meget flirtende, når hun var i selvskab med andre fyre.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:25 pm

Hun kiggede medfølende på ham. "Claire har ikke nævnt det med et ord." sagde hun med hævet øjenbryn og et opmuntrende smil. Hun betragtede ham stille med hovedet på skrå.. "Du elsker hende, stadig højt, ikke?" sagde hun stille.
Hun kunne sagtens forstå hvordan han havde det. At se en man holder af sammen med andre, og sin bror, måtte være forfærdeligt. Hun bed sig stille i læben.. Hun kunne ikke lide at se ham ked af det. Hun ville ønske at hun vidste hvordan hun fik hans humør op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:39 pm

Tom kiggede på hende. "Du må undskylde den gang, hvor jeg.." sagde han,
hentydet til den gang hvor han lagde an på hende, første gang de så hinanden.
"Ne" svarede han og sendte et smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:51 pm

Hun vidste bestemt ikke hvad han mente. og derfor lo hun. hun så forvirret på ham. "Hvor du hvad?" smilede hun skævt. Hun kiggede lidt på ham med et hævet øjenbryn og et lillet smil. Hun pillede ved sin hestehale og kiggede afventende på ham.
Hun bed sig let i læben og slap igen hestehalen, og lagde hænderne i hendes skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:54 pm

Tom rømmede sig lidt. "Hvor jeg.." sagde han og grinede lidt.
"Lagde an på dig, da vi først så hinanden.." svarede han, og fugtede diskret sine læber.
Rødmede dernæst lidt, og kiggede ned i jorden. "Der fik du sat mig på plads." tilføjede han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:02 pm

At se ham rødme fik hende til at le, men også selv at rødme. "Damn.. Jeg ville have snakket til dig. Men.. Jeg kunne ikke snakke til dig overfor Claire." sagde hun bare og smilte skævt, hvorefter hun lo. "Men jeg regner med at det er i orden at snakke med dig nu" sagde hun med et grin og vippede sine fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:07 pm

"Selvfølgelig er det i orden" smilede han skævt, og kiggede på hende.
Hvorefter at han grinede lidt. "Jeg havde aldrig prøvet det, hvor en pige rent faktisk brandte mig af på den måde" sagde han,
og fugtede sine læber. "Jeg blev noget overrasket", svarede han med et glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:16 pm

Hun lo stille og betragtede ham.. "Dine fans brander dig sikkert ikke af. Måske skulle du prøve en af dem" lo hun. Hun syntes at det var syndt at Claire og ham ikke passede sammen. Men det ville hun ikke sige. Det kunne være de fandt sammen igen?
Hun bed sig let i læben og kiggede ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:23 pm

Tom kiggede stadig på hende, med hovedet lagt lidt på skrå.
"Tja.." sagde han og sendte et smil, hvorefter at han egentlig forsigtigt,
rykkede sig tæt ind til hende. "Sådan en som dig?" spurgte han stille, hentydet til ikke at brande ham af,
og gjorde sådan at deres læber var få mm. fra hinanden, kiggede samtidig hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:37 pm

Hun bed sig stille i læben og kiggede på ham. Hun var ufatteligt fristet til at kysse ham. Men det kunne hun ikke.
Hun drejede hovedet til siden, som robotterne havde gjort i Automatisch.. Hun kunne simpelhent ikke være det bekendt, da hun ikke vidste om Claire stadig havde følelser for ham. Hun kunne ikke gøre det mod en af sine nærmeste veninder.
"Tom det kan jeg ikke." sagde hun trist og så ned i sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:41 pm

Tom kiggede ned i jorden. "Warum nicht?" spurgte han, også end da på tysk.
Han bed sig let i underlæben. "Claire, har ikke flere følelser for mig, hvis hun havde var hun kommet tilbage til mig nu" sagde han og kiggede så på hende. "Bill og Claire, har kysset hinanden.. flettet finger.. ja.. jeg elsker ikke Claire længere" mumlede han, men trak sig så væk. Han måtte selvfølgelig acceptere hvis hun ikke ville.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:48 pm

Hun sukkede og kiggede på ham. Hun var fristet til det yderste.. Men hendes hjerne ville ikke være med til det.
"Jeg kan bare ikke gøre det mod Claire.. X-kærester er bare fredet. Sådan er det. Du kan ikke være sikker på at du ikke betyder noget for hende mere. Hvis hun stadig har følelser for dig, kan jeg ikke gøre det." sagde hun stille til ham og bed sig stille i læben.. Hun håbede på at han forstod, at hun ikke ville miste Claire's venskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:51 pm

Tom rejste sig op. "Vi snakkes.. måske på et tidspunkt" sagde han stille, og kunne ikke forstå det.
Han gad bare ikke at sige det. Idet at han begyndte at gå ned fra bakken, og tøvede lidt,
imens at han puttede sine hænder ned i hver sin bukselomme.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 3:03 pm

Hun tog hovedet til panden og sukkede. Hun ville gerne være hans ven, men hun kunne aboslut ikke kysse med ham. Det måtte han acceptere. Hun følte sig pludselig enormt fristet til at svinge ham en lussing. Hun kunne bare ikke tage det.
Han måtte da kunne forstå at hun ikke ville miste sit venskab med Claire, ved at kysse ham? .. Hvordan kunne han blive sur på hende, fordi at hun ikke ville give ham det kys? ... Hun lænede sin hage på knæet og så bare efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 3:06 pm

Tanken om at forlade Forks blev bare større og større.
Han følte sig mere og mere uønsket, uanset hvad han prøvede på,
og selvom han også prøvede at rette op på sine fejl.
Hvorefter at han stoppede op med at gå.
"Vi ses, Daniella.. og bare sig til Bill og Claire jeg er forsvundet" mumlede han,
med et hævet bryn.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 3:11 pm

Hun så hidsigt på ham.. Hun fattede ham ikke. Hvad havde han gang i? .. Hun rejste sig op med et irriteret blik.
"Tror du det løser dine problemer ved at 'forsvinde' fra dem?" sagde hun irriteret og stirrede på ham med et hævet øjenbryn. Han opførte sig barnligt i dette øjeblik.. Var man virkelig nød til at forsvare ham all the time? .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 3:23 pm

Tom vendte sig om mod hende. "Det vil tiden vise" sagde han stille,
og sukkede lydløst. Kiggede dernæst ned i jorden.
Begyndte at vippe med sine fødder, ja.. måske var han barnlig,
men det var bare sådan han reagerede, og han kunne ikke forstå,
det at hun ikke ville have noget kørende med ham, men ville dog alligevel.....
accepter det.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 3:32 pm

Hun stirrede på ham i to sekunder og derefter susede hun mod ham og sprang på ham. Hun væltede ham ned på jorden og satte sig på hans mave. Han skulle ikke gå før han forstod hvorfor at hun ikke kunne sidde og kysse med ham.. Hun greb fat i hans arme og holdte ham nede på jorden. "Hvad er det du ikke forstår ved at jeg ikke kan sidde og kyse med dig?" spurgte hun ham irriteret og skævede ned til ham.
Hun ville ikke virke voldelig, så derfor løsnede hun lidt grebet i hans arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 3:38 pm

Tom fik et chok, og udstødte nogle lyde, da det gjorde lidt ondt.
Han begyndte at vride sig. "Jeg forstår det godt!" udbrød han,
og lukkede sine øjne, han gad ikke diskutere og heller ikke skændes.
Selvom at han rent faktisk løj, og det var sjældent at man kunne hører,
hvornår han løj, det var mest Bill der kunne gennemskue når han løj.
"Stoop..." mumlede han, og vred sig stadig, da han prøvede at komme fri.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 3:43 pm

"Hvis dog at du er en vampyr." sagde hun til ham med et skævt smil. "Hvis du forstår det, så fortæl mig, hvorfor jeg ikke kan kysse med dig" sagde hun bestemt og kiggede på ham. Han ville kunne sige det, hvis han forstod det. Hun hævede øjenbrynet og så afventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 3:49 pm

Tom rystede på hovedet.
"Måske fordi jeg ikke vil være en vampyr!" udbrød han, og var egentlig ikke meningen at hun skulle høre det.
Det var noget som han kun havde snakket med Bill om. Men Bill kunne så ikke forstå det.'
"Det er nok lidt svært når .. jeg kan lide dig, og hvis jeg ikke kan gå efter det jeg elsker, så vil jeg overhovedet ikke være her!" mumlede han, og vendte sig om, så han lå på maven, selvom hun stadig sad på ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 4:02 pm

Hun så på Tom.. Hun vidste præcist hvordan han havde det, med at være vampyr. det er ikke let at være vampyr. På et tidspunkt havde hun også ønsket ikke at være vampyr. Men nu havde hun vendet sig til det.
Hun holdte ham fast. da han sagde at han ikke ville være her. "Lad være at vend dig fra mig.!" sagde hun hidsigt til ham og blev siddende på hans ryg. "Dine problemer bliver ikke løst ved at gå" sagde hun til ham. Hun bed sig i læben og fjernede sig fra ham. Hun satte sig overfor ham og mødte hans blik. "Svar mig så på det jeg spurgte dig om.. Hvorfor kan jeg ikke kysse dig?" sagde hun charmerende og blidt, men alligevel med en irriteret undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 4:07 pm

"FOR IKKE AT MISTE DET VENSKAB DU HAR MED CLAIRE!" sagde han højt, tydeligt og irriteret.
Hvis der var nogen i nærheden, ville de hører det. Da han virkelig sagde det højt. Hvorefter at han lagde sit hoved til højre side i græsset, da han heller ikke kunne se på hende. "Jo! De bliver bare værre ved at jeg er her, for fanden!" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 4:13 pm

Han havde forstået det. Hun nikkede stille og bed sig i læben.. "Dine problemer bliver IKKE løst af det. Mmmh. Og Undskyld. Jeg vil bare så gerne have at du forstår det" mumlede hun blidt.. Hun kiggede stille på ham, med et blidt blik.. Hun opdagede at han ikke ville se på ham, og sådan ville hun bestemt ikke have det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 4:20 pm

Tom trak svagt på skulderne, hvorefter at han lukkede sine øjne, så han ikke fik øjen kontakt med hende.
"Kærlighed er noget fucking lort, - Vil ikke tro på det mere" mumlede han mest for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 4:28 pm

hun sukkede og så på ham. Hun stirrede lidt på ham og rejste sig derefter op. Hun følte at hun ikke havde mere at sige.
Og hvis han ville snakke med hende, så måtte han selv opsøge hende. Hun begyndte langsomt at gå væk fra ham. Hun strøg håret tilbage og lod det hænge ned langs ryggen. Han havde forstået det, og det var det vigtigste. Hun kunne bare ikke gøre det mod Claire, lige meget hvor fristet hun var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 4:36 pm

Tom rejste sig op, og løb hurtigt hen foran hende. Han vidste at hun enten ville blive sur eller vred, når han havde kysset hende. Men han ville bare bevise at.. ja.. de kunne jo også holde det skjult. Hvilket hun nok ikke ville, han førte sine arme omkring hende, uden rigtigt at kigge på hende. Fangede hendes læber og kyssede hende blidt med lukkede øjne, efter kort tid, fjernede han sine arme fra hendes hoft, og gik hurtigt nogle skridt tilbage, så hun ikke bare kunne give ham en lussing med det samme, som han vidste at han ville få, han smilede skævt, "Vi ses, eller prøv og se om du kan fange mig" smilede han skævt, og begyndte at løbe.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 4:50 pm

Hun satte vampyr fart på fra det øjeblik af at han selv havde sat i løb. Der gik ikke lang tid før hun havde indhentet ham og havde revet fast i ham. Hun hev ham i armen og stirrede direkte ind i hans øjne.. "Det.. kan.. du.. ikke være bekendt!" sagde hun hårdt. Hun stirrede ham direkte ind i øjnene. Hun var skuffet over ham. Og vidste at hun måtte tale med Claire om det, på et tidspunkt, bare ikke lige med det samme. Hun rev fat i nogle af hans nakkehår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 4:53 pm

Tom begyndte at skrige lidt, da hun tog fat i hans nakkehår.
"Jeg kunne .. ikke .. lade være" mumlede han, og førte sin ene hånd om bag nakken, og tog fat i hendes hånd,
han sank en lille klump, "Giv slip" sagde han og kunne ikke lade være med at skrige lidt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 5:01 pm

"Hvis Claire kommer til at hade mig for dette, er jeg færdig med at se dig." sagde hun køligt.
Hun var virkelig rasende over at han havde gjort det. Især når hun havde sagt at hun ikke kunne gøre det mod Claire.
Han havde trodset hende, hvilket var yderst skuffende. Hun holdte stadig fast i hans hår.
"Hvorfor gjorde du det?" spurgte hun såret og slap hans hår og hans arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 5:05 pm

"Hun kommer ikke til at hade dig, desuden behøver hun ikke at få det at vide, hun elsker mig jo ikke mere!" sagde han lidt irriteret, og kiggede på hende. "Hvis hun bliver sur kan hun ikke tillade sig det" svarede han og lagde sit hoved på skrå.
"Hvorfor tror du?" spurgte Tom, og sukkede lydløst. Kunne hun bare ikke fatte, hvorfor at han gjorde det?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 5:15 pm

hun så opgivende på ham.. Hun var virkelig skuffet over ham. Og hvis han virkelig kunne lide hende, hvordan kunne det så være at han kunne finde på at kysse hende, når hun ikke ville have det. Hun tænkte lidt over hans ord.. De kunne jo bare lade være at fortælle det. Men det ville hun ikke kunne leve med. Hun bed sig let i læben. Hun ville ikke dette her.
Hun stirrede såret på ham og vendte sig væk fra ham hvorefter hun tog en kvist op fra jorden, og begyndte at knække den i stykker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 5:22 pm

Tom kunne ikke lide lyden af en kvist der blev revet i stykker, hvorefter at han begyndte at gå væk,
"Undskyld.." sagde han stille, og bed sig i læben. "Du må undskylde.." tilføjede han, og puttede sine hænder ned i hver sin bukselomme, han var noget nervøs for hvad der skulle ske.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 5:29 pm

Hun stirrede frem for sig og fortsatte med at knække grenen i fine små stykker. Da der ikke var mere at knække smed hun dem på jorden og vendte sig mod ham. "Sig at du ikke kan lide mig." sagde hun og stirrede gennemborene på ham.
Hun håbede inderligt at Claire ville forstå det, hvis hun besluttede sig for at fortælle hende det. Claire var trods alt en af de vigtigste personer i hendes liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 5:32 pm

Tom rystede nervøst på hovedet. Hvorefter at han tøvede lidt, og kiggede ned i jorden.
Han gad ikke at sige noget, eller for den skyld svare, imens at han ikke kunne forstå,
hvorfor det var sådan et stort problem. Det synes han ikke at det var.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 5:40 pm

Hendes øjne så irriteret på ham. Hun rettede på sin kjole og begyndte hurtigt at gå væk fra bakken. Hun var blevet skuffet over ham.. Over ham, hvis person som var med i hendes favorit band. Hendes øjne var sorte. Hendes eneste tanke faldt på Claire.
Minder med hende.. Den dag da hun var menneske, hvor hun sad leende på Claires skuldre mens de drejede rundt.. Den dag Claire lærte hende at jage.. Hun mærkede et sug i maven. Hun sukkede og bed sig i læben. Hun ville bare have de tanker ud af hovedet, for det gjorde det svært for hende at fokusere på nuet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 5:52 pm

"Daniella!" råbte han, og så efter hende, han sukkede let. Hvorefter at han med vampyr fart kom hurtigt hen foran hende, så hun stoppede op. "Undskyld.. okay.. jeg kan ikke lide dig.. vi siger at kysset aldrig er fandt sted.. undskyld" sagde han stille, og kiggede på hende, han ville ikke miste venskabet, han synes lige at han var begyndt at få et godt venskab. "Undskyld" gentog han og bed sig i læben. "Jeg vil ikke have at venskabet går tabt" tilføjede han.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 6:16 pm

Hun stirrede isende på ham.. Hun syntes simpelhent ikke at en undskyldning var nok.. "Så lad være at kys mig, en anden gang." sagde hun irriteret. Men på den anden side fortrød han det jo også.
Hun bed sig let i læben og kiggede stille på ham.. Hun var stadig ret vred. "Jeg vil altså hjem. Vi ses." sagde hun og kiggede på ham med hovedet på skrå. Hvorefter hun marcherede ind mod forks.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Automatisk?..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Automatisk?..
» Automatisk?..
» Automatisk?..
» Automatisk?..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: