Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Automatisk?..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:06 am

Tid: 16.00?..
Sted: Ved søen
Omgivelser: Skov og sø
Vejr: Regnvejr og meget koldt.
Dato: 1. seotember? (xD)
Årstid: Efterår

Tom var smuttet en tur ned til søen, og havde lagt sig godt til rette på ryggen, nede i græsset ved søens bred. Han havde ført armene om bag hovedet, som var de en hovedpude, samtidig med at han vendte sit blik op mod himlen. Lukkede så øjnene lidt derefter og trak vejret dybt, imens at han mærkede regnen sive ned, og ramme hans ansigt. Ellers udover det hele. Det var sådan set dejligt at der regnede så meget som der gjorde. Han fugtede sine læber dernæst hans blik strejfede rundt ud mod søen.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:12 am

Claire kom gåene ned imod Lake Washington, hun ville stadig ikke smutte i skole da det var alt for risikabelt. Men dog, kunne hun dufte en vampyr i nærheden. Og ikke bare hvilken som helst, men det var så bekendt. Det var lang tid siden at den duft havde nået hendes næse, så hun vidste ikke om hun mon drømte. Men da hun lod blikket glide over det hele, fik hun øje på Tom. Hun bed sig let i læben og tog en dyb indånding, før hun løb over til ham og smilte blidt. Hun satte sig på hug ved hans side og så på ham med de klare ravgule øjne. "Hey"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:23 am

"Hey" smilede han, imens at han kiggede op på hende. Han strakte sine ben lidt dernæst "Skulle du ikke ... i skole?" spurgte han lidt nysgerrigt og fugtede sine læber, selvom han godt vidste at han selv skulle i skole, han havde i stedet valgt at tage et smut ned til søen, og nyde vejret.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:26 am

Hun nikkede langsomt og trak så på skuldrende. "Jamen jeg klare mig da" sagde hun med en stille stemme og satte sig ned ved siden af ham. "Jeg har ikke set dig i meget lang tid?" hun så undrende på ham og pillede let ved hendes hænder, hvis han ikke havde været så lang tid væk, ville hun ikke have noget at snakke om. Men nu hvor det var at han havde været væk i så lang tid, var hun nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:38 am

Tom satte sig lidt op, "Nej.. men nu er jeg her, ikke?" smilede han skævt, og bed sig i læben, han havde ikke nogen god grund til at han ikke havde været her i så lang tid. "Har du savnet mig, da?" spurgte han lidt stille, men med et glimt i øjet, da han så på hende. Hvorefter at han lagde sig ned igen, bare tæt ind til hende.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:45 am

Hun satte sig op på ham og lod sine hænder være på hver sin side af hans hoved og så ham dybt i øjnene. "Selvfølgelig har jeg det! Du kan ikke være det bekendt at bare lige pludselig at.. forsvinde!?" sagde hun og hendes stemme var både trist, men også en smule irriteret. Hun var dog glad for at han var ved hende, men var sur over at han ikke havde skrevet til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:53 am

Tom lod sin tunge glide ud og slikke lidt ved sin ene mundvige, imens at han så på hende, han fik lidt af et chok. "Uhm.. det er jeg ked af..baby" sagde han, hvorefter at han sendte hunde hvalpe blikket, altså selvom de var vampyre, kunne det godt være at sådanne blikke virkede, ikke? Fordi han sendte det blik var også, som et tegn på at han nok skulle give besked, hvis han igen skulle bare sådan.. væk?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:55 am

Kevin kom langsomt gående Med sit Headset
Han have vidste der var andre vampyrer da han have fået færden af dem begge hurtigt & vidste den ene var Claire
Han gik dog ikke hen til dem men gik hen til søens Kant & stod & kiggede udover den med et tænkende blik mens Musikken stille fortsat spillet
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:57 am

Hun så på ham og lod hånden køre ned af hans hals og sukkede.
"Har du overhovedet savnet mig..?" hviskede hun let og var en smule trist. Hun lagde overhovedet ikke mærke til Kevin der var et stykke væk fra dem, hun ville gerne lige snakke ud med Tom.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:02 am

Kevin Tog Headset af & Spænde sine muskler & prøvet at koncentrer sig om noget
Han prøvet at finde ud af hvad en af hans andre kræfter var
Han vidste der var noget men Hvad mon det var
Han prøvet at søge dybt i sig selv efter et svar *Jeg skal finde det* Tænkte han & stod med lukkede øjne & spænde mens han med et virkelig koncentreret ansigt prøvet at finde den kræft
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:03 am

Tom kunne ikke rigtig forstå hvorfor at hun hviskede, selvom at han ikke havde noget imod hendes hvisken, tvært imod elskede han, hendes hvisken, eftersom han lukkede sine øjne da hun hviskede. Tom åbnede øjnene og så på hende. "Ah, selvfølgelig, uhm.. ellers var jeg ikke kommet tilbage.. hvis jeg ikke fandt dig eller så dig igen.."
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:04 am

Hun så på ham og bed sig let i læben. Hun fik nogle tåre i øjnene, men fik dem meget hurtigt væk igen. Hun lod hånden glide hen over hans brystkasse og lukkede kort øjnene i, for lige at kunne føle efter et hjerte. Men som altid.. var det der bare ikke. Hun åbnede øjnene, nogen gange hadede hun at være vampyr, også det at hun kendte en vampyr. For deres hjerter bankede bare aldrig, de var jo døde. Hun så ham dybt i øjnene og smilte en smule trist til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:12 am

Kevin presset sig mere & Mere til at finde den evne inde i sig
Han vidste den bare ville gøre ham stærkere & en bedre person men Hvad var det
"Tænk Kevin tænk" Sagde Han stille til sig selv & blev mere & Mere Sur på sig selv for hvert minut der gik
"Hvorfor kan jeg ikke finde den dumme evne" Sagde Han & stod bare med lukkede øjne & spænde fortsat
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:12 am

"Claire?..hvad er der galt?" spurgte han nysgerrigt og lidt stille med et hævet bryn, da han kunne se at hun virkede trist, hvilket han ikke kunne forstå, var det forkert af ham at han kom tilbage? Han førte sine arme ned omkring hendes hoft, hvorefter at han vendte dem om, så det var hende som lå ned, han stilte sine hænder ved hver sin side af hendes ansigt, imens kunne han godt mærke at der var en anden vampyr i nærheden, han vidste bare ikke hvem det var, men han var også ligeglad, han ventede bare på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:14 am

"Nej.. bare glem det" hviskede hun let og sukkede. "Jeg har bare savnet dig virkelig meget" hviskede hun og bed sig let i læben. "Du kan overhovedet ikke forstille dig hvor meget jeg har tænkt på dig" sagde hun stille og så ham i øjnene, men hun vidste ikke hvor lang tid hun overhovedet kunne se på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:18 am

"Jeg har også savnet dig.. vildt meget, men.. Claire.. der er et eller andet galt.." konstaterede han, og bed sig i læben. "Fortæl mig det.." smilede han skævt. "Det er jo ikke verdens undergang?". Han kiggede ligeledes hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:19 am

Kevin falde langsomt ned på knæ & have en forfærdelig hovedpine Han åbnet øjne & stoppet med at spænde & slog så ned i vandet så det gav et ordenlig plask & vandet pløj til alle sidder
"Hvorfor kan jeg ikke finde den dumme kræft" Sagde Han surt & så bare på sit spejlbillede
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:19 am

"Men.." hun sukkede. "Nej, du behøver ikke at tænke på mig" sagde hun roligt og så på ham. Hun tog langsomt armene om nakken på ham imens at de stod der. "Jeg har bare kun.. haft dig i hovedet når jeg har været alene" sagde hun roligt og fik igen tåre i øjnene. "Jeg følte at du bare lod mig være alene for mig selv.. jeg har haft det elendigt imens at du var væk..!"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:23 am

Kevin Hørte hvad Claire sagde & gik derhen
"Når så det har du" Sagde Han
"& jeg som troede du tænkte på andre ting en ham" Sagde Kevin stille han var lidt ophidset men prøvet at lade vær med at lade det gå udover Claire
"Jeg troede du tænkte på Familie & Mig" Sagde Han & så på hende & så bagefter på drengen
Han brød sig ikke specielt om andre Mandelige vampyrer Han have altid haft en rimelig stor had til andre mandelig vampyrer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:27 am

Tom fugtede sine læber, og vidste ikke helt hvad han skulle sige, samtidig blev han også lidt irriteret over at den mande vampyr bare brasede ind i deres samtale. "Claire.. hvad.. jeg" sagde han lidt stille, kiggede stadig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:28 am

Hun fnøs, nu var Kevin ved at gå for vidt! Han burde kunne se at hun prøvede at fortælle det. Hun satte sig op og sørgede for at Tom ikke holdte om hende. Hun så ned på sine fingre, "Tom.. vi kan ikke være sammen længere" hviskede hun en smule trist og så en smule hadfuldt på Kevin. "Jeg har en anden nu.. du var for meget væk"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:32 am

Tom rejste sig op, imens at han undlod både hendes blik og ham, vampyren, som han ikke kendte, begyndte han at gå væk fra dem og stedet, uden at sige noget og at se sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:33 am

"Ja Undskyld men kan ikke se til mens min Kæreste sidder & Flirter med en anden dreng" Sagde Han til hende
"Hvis du må må jeg så også" Spurgte Kevin hende stille "Jeg kender da nogen piger jeg Måske lige kunne flirte lidt med Måske dem fra Cherleader holder" Sagde Han "Måske endda tag en lille smags prøve af dem for at se om de er dejlige saftige" Sagde Han & bid ud i luften
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:34 am

"Tom..!" hun rejste sig op og så kort på Kevin, før hun begyndte at gå over imod Tom. "Tom.. du må ikke tage det på den måde, jeg er ikke det værd.." hviskede hun let og tog fat i hans hånd. "Jeg var nødt til at komme videre, jeg troede at du havde forladt mig for altid" hviskede hun let og så på ham. Hun ville overhovedet ikke høre på Keviins lille forklaring om hvad han kunne. Hun vidste at han kun var ude efter at såre hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:39 am

Tom trak på skulderne, "Du er vidst allerede kommet videre.." mumlede han og rev sin hånd til sig. "Gå hen til din kæreste" konstaterede han med en lidt hård stemme, da han sagde det, imens at han så ud i luften. "Han savner dig, vidst.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:41 am

Kevin satte sig stille på en sten lidt derfra & så ned i jorden & så kort på Claire enden han atter så ned i jorden
*Undskyld* Tænkte Han stille han hadet virkelig når han råbte af Claire men han var sur allerede & så ser han hende flirte med en eller Dush hvilket ikke ligefrem gjorde det bedre
Kevin så ned i jorden for sig selv men lukkede så øjne & Prøvet at slappe af Han hadet at være en sur idiot hele tiden
men var så svært at undgå med nogen af de mennesker der var heromkring den måde nogen af vampyrene var på tænkte på eller tingene Mennesker gjorde her
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:42 am

Hun fnøs, "hvor er du ynkelig!" sagde hun irriteret til Tom. "Bare fordi at jeg måske ikke lige gjorde det som du måske forventede.. at blive ved med at vente!?.. Betyder ikke at du skal være fuldstændig kold overfor mig.. Tom, jeg kan stadig godt lide dig, men nu har Kevin altså overtaget din plads.. jeg elsker ham også" sagde hun stille. "Selvom at jeg nogen gange har svært ved at tro det.." mumlede hun og så lidt over imod Kevin og rystede på hovedet af ham. Han ødelagde det næsten altid for hende. "Men vi ses.. gør vi ikke..?" spurgte hun Tom med en stille stemme.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:45 am

"Hvis du kan finde mig.." sagde han svagt, som et tegn på at det hverken var et ja eller et nej, imens at han lod som om at han ikke hørte efter af hvad det var hun sagde. Idet at han begyndte at gå igen, han bed sig i læben, hvorefter at han fugtede sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:46 am

Kevin gik stille over mod Claire & Drengen mens han stille tænkte lidt for sig selv
Det have ikke været hans mening at såre Claire men at se hende flirte med en anden før var bare noget han ikke kunne holde ud
Han stoppet halvvejs & så stille på Claire's ryg & så bare stille på hende enden han gik helt derhen & så på hende & bagefter drengen men så på hende kort igen "Må jeg snakke med dig et øjeblik" Spurgte Han med et stille stemme
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:47 am

Hun knyttede sine næver, vendte sig om imod Kevin og gik irriteret over imod ham. "Din..!" hun fnøs. "Du bliver så hurtig jauloux.. du bure tænke lidt over hvad det er du siger!? Jeg ville selv havde sagt det til ham også..!?" hun så på ham og hendes øjne blev en smule mørke. "Du burde vide at jeg elsker dig..!" hvæsede hun, "ellers.. ville jeg ikke havde ladet dig komme så tæt på mig som sidste gang!" hun rødmede en smule over at tænke på det, men vendte derefter ryggen til ham og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:50 am

Han stillet sig stille bagved hende
"Ja Undskyld var dum men var bare så hårdt at se jer flirte" Sagde Han stille & så på hendes ryg
"Men ja er et fjols & burde vide det & gør mig virkelig så virkelig meget ondt"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:52 am

Hun prøvede at være lidt mere hård end alt for blød. Men det var svært når de sidste gang også havde haft et meget stort skænderi. Hun tog en dyb indånding, vendte sig om imod ham og prøvede at holde de tåre tilbage hun havde. Hun tog armene om ham, "undskyld.. jeg burde ikke gøre sådan noget imod dig.. undskyld.." hviskede hun og stod lidt på tær for at kunne kysse ham let på halsen. "Du skal ikke sige undskyld, det skal jeg"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:55 am

"Nej Du har ret overreageret nok en smule men var bare så hårdt" Sagde Han stille til hende
"Jeg vidste ikke at det var din eks kæreste & troede du have slået op med ham Jeg kunne ikke vide det" Sagde Han stille & blev helt svag ved hendes berøring som om hun næsten kunne overtale ham til alt når hun rørte ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:55 am

"Hold dig væk fra mig.. Vi ses ikke mere Claire" mumlede han, da han kort kiggede bag over sin skulder. Da han egentlig blev nået såret, og havde troet at det var noget andet i forhold til det hun havde fortalt ham, og af hvad der var sket. Hvorefter at han var gået væk fra søen.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:57 am

Hun hørte godt hvad det var Tom havde sagt, men prøvede at bevare fatningen ved at se på Kevin. "Tænk engang at du bliver ved med at holde ved mig.. bliver ved med at holde fast imens alle andre er ligeglade med mig" hviskede hun og kyssede ham lidenskabeligt på halsen. "Det er derfor at jeg elsker dig Kevin.. fordi at du næsten aldrig giver op" hun kyssede ham atter lidenskabeligt på halsen og lod hånden glide op i hans t-shirt for at nusse ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:58 am

"Jeg Elsker dig jo skat" Sagde Han & Kysset hende blidt
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 12:00 pm

Hun tog armene om ham og gengældte det. "Jeg elsker også dig.." hviskede hun og sukkede let. "Og jeg nød det sidste gang.." hviskede hun og igen rødmede hun en smule og smilte så skævt. "Det tror jeg godt kan gentage sig en gang.." hun kyssede let hans brystkasse udenpå hans jakke og lukkede øjnene i.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 12:20 pm

Han smilet let til hende med et let smil & kysset hende blidt på panden
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 12:23 pm

"Nu har jeg bare det problem at Tom ikke vil snakke med mig mere" sukkede hun og så ned på sine fingre hvorefter hun så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 1:35 pm

"Gør mig virkelig ondt skat" Sagde Han stille til hende & så bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 1:36 pm

Hun sukkede og bed sig let i læben.
Hun tog armene om ham og var nødt til at være ærlig.
"Jeg kommer til at savne ham.." hviskede hun og holdte sig tæt ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 2:22 pm

"Er forståeligt" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 2:27 pm

Hun sukkede og lukkede let øjnene i.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 5:17 pm

Han stod bare stille med sine arme om hende med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Automatisk?..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Automatisk?..
» Automatisk?..
» Automatisk?..
» Automatisk?..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: