Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Automatisk?..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeFre Okt 23, 2009 10:27 pm

Sted: Lake Washington
Tid: Irl
Omgivelser: kun Tom.
Vejr: Regnvejr.
Påklædning: http://www.flickr.com/photos/seetomkaulitz/3923326856/in/photostream/


Tom var smuttet en tur ned til søen, han stod ved søens bred, med blikket vendt ud mod vandet, idet at han trak op i sne baggy jeans, da de altid var lidt for store for ham. Han bed sig let i underlæben inden at han satte sig ned i huk, og studerede lidt jorden, han kedet sig vildt, og tænkte stadig lidt på at forlade forks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeFre Okt 23, 2009 10:31 pm

Aggie kom slentrende, hun var helt væk i sine tanker, da hun pludselig så en ung mand nede ved sø breden...Hun stoppede, og kiggede på ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeFre Okt 23, 2009 10:34 pm

Tom tog fat i en sten, som lå foran ham, og kastede den dernæst ud i vandet. Han tøvede lidt, inden at han rejste sig op igen, og lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing i venstre underlæbe. Hvorefter at han vende sig om, og puttede sine hænder ned i hver sin bukselomme, idet at han fik øje på en pige, som han allerede vidste ikke var menneskelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeFre Okt 23, 2009 10:36 pm

Aggie smilede lidt, hun gik ned mod ham... hvorefter hun gik hen til ham og sagde " hey, dejligt vejr" og var ved at grine af sin åndsvage sætning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeFre Okt 23, 2009 10:40 pm

Tom kiggede lidt nedad sig selv, stort set alt hans tøj var blevet vådt pga vejret. "Virkelig?" spurgte han drilsk, imens at han rettede sit blik op på hende. "Tja.." smilede han let og fugtede sine læber. "Men du ser dejlig ud" tilføjede han med en hviskende stemme, da han lænede sig frem mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeFre Okt 23, 2009 10:42 pm

Aggie smilede, "takker" smilede hun "hvad så? hvad laver du her helt alene?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeFre Okt 23, 2009 10:48 pm

Tom trak svagt på skulderne. "Tænker" svarede han og kiggede på hende. "Forresten.. Tom Kaulitz, her" præsenterede han sig, og sendte et charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeFre Okt 23, 2009 10:52 pm

Aggie grinede "nåh ja self." Aggie tog hans hånd "goddag, jeg er Aggie Jones" hun smilede sødt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeFre Okt 23, 2009 10:58 pm

"hvad tænker du så på? du så ud som om det vat tunge sager" aggie kiggede ham i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeFre Okt 23, 2009 11:05 pm

Tom fugtede diskret sine læber, da han kiggede ligeledes ind i hendes øjne. "At.. forlade forks" svarede han lidt utydeligt med et skævt smil, "Men det er lige meget," sagde han hurtigt, og blinkede med det ene øje. Førte stille sine arme omkring hendes hoft, og gik tæt ind til hende. "Fortæl lidt om dig selv" tilføjede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 1:41 am

Aggie smilede til ham, gav et lille suk, og svarede... "om mig? joh... der er ikke meget at sige, jeg holder mig mest for mig selv, og jeg har ingen forældre eller søskende, og stammer fra Norge." sagde hun. Hun puffede håret over skulderen, og kiggede igen på ham "hvorfor vil du forlade Forks?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Automatisk?.. Empty
IndlægEmne: Sv: Automatisk?..   Automatisk?.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Automatisk?..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Automatisk?..
» Automatisk?..
» Automatisk?..
» Automatisk?..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: