Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Løb gennem skoven!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 8:46 pm

Hun så tilbage på ham og lagde en finger på hans rynke og prøvede at skubbe den væk "Jaaa... Det gjorde det lidt bedre" sagde hun og smilte kært til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 8:48 pm

Han rakte tunge af hende.
"Har du ondt andre steder, for vampyr-doktoreren har en ledig tid klokken.. nu!"
Han grinede skævt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 8:51 pm

Elizabeth kunne ikke lade vær med at grine over ham "Jeg vil se noget doktor ID før jeg giver diiig lov til at behandle mig" sagde hun muntert og prikkede ham i midten af panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 8:56 pm

"Uha, jeg har sikkert eller andet falsk ID på mig et eller andet sted." sagde han og trak på skuldrene, oven på hende.
Han sad lige oven på hendes lænd.
"Men nu hvor jeg sidder øverst, så er det bare ærgeligt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 8:58 pm

Elizabeth lagde armene over kors og skød underlæben frem "Hvad skal du have for at fjerne dig?" spurgte hun med en lille stemme og så ham ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 9:05 pm

Han grinede et bredt himmelsmil, og kløede sig i håret på den der uha-nu-tænker-jeg-virkelig-så-det-knager-måden.
"Tænk nu hvor du er min slave, så kan jeg ikke engang finde på noget."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 9:45 pm

"Forvrid nu ikke noget oppe i det havregrød som du kalder en hjerne, vel?" sagde hun drillende og grinte lavmælt da han så sååå tænksom ud og så ventende op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 7:59 am

"Mmm, du har ret. Det har nok ikke så godt af det?" sagde han og trak på skulderen.
"Du må først komme op, hvis du giver miiig..."
Han begyndte at tænke sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 7:02 pm

Elizabeth så ventende op på ham "Giver dig hvaaaaad?" spurgte hun med et sødt lille smil op til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 7:04 pm

Han så irriteret ned på hende.
"HOLD SÅ OP! Jeg kan ikke finde på noooget!"
Han krydsede armene, og så dybt forarget ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 7:05 pm

"Jamen hvordan vil du så komme af mig?" spurgte hun og så op på ham og så underholdt ud af hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 7:07 pm

"Mmm."
Han viste det overhovedet ikke.
"okay, du for lov til at slippe i dag."
Han rejste sig langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 7:09 pm

Elizabeth satte sig op og så op på Cedric. Da han var kommet langt nok op lod Elizabeth sig springe på ham og væltede ham omgående ned i jorden og satte sig på ham "Hæææææævn!" peb hun og løftede hænderne over hovedet som hvis man havde sejret og klappede derefter muntert i hænderne af sig selv og grinte et sødt lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 7:13 pm

Han sukkede teatralisk, og så op på hende.
"Eeeev." sagde han trist, og foldede armene.
"Hvad vil du have af miiig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 7:15 pm

Hun trak på skuldrene "I dunno" mumlede hun og så smilende ned på ham "Jeg vil bare sidde her for eveeeeeeer!" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 7:16 pm

"Det er godt nok lang tid." sagde han med løftede øjenbryn.
"Tja, det er virkelig lang tid!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 7:19 pm

"Yup" sagde hun nikkende og satte sig til rette på hans mave og begyndte så at prikke ham i panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 7:43 pm

"Til den tid er jeg altså sulten." sagde han lidt surt, og bed ud efter hendes finger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 8:18 pm

"Oi!" peb hun da han bed ud efter sin finger og trak den hurtigt tilbage og trak så på skuldrene "Det er ikke miiit problem" sagde hun og prikkede ham derefter på hans brystkasse med et kært lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 4:15 pm

"Hvad så med dig?" spurgte han, med en barnlig ynkelig tone.
Det var svært at se om det var virkeligt, eller bare for sjov.
Men det var nok ikke så svært at gætte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 8:07 pm

Hun trak på skuldrene og blev ved med at prikke ham på brystkassen udelukkende for at irritere ham. Hun blev ved med at smile kært og betragtede Cedrics ansigt for at se om der kom irritation i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 05, 2010 8:22 am

Der var ikke engang en lille smule iritation.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 06, 2010 12:27 pm

Da der ikke kom nogen irritation fra ham, lod Elizabeth skyde sin underlæbe frem "Bliver du ikke irriteret?" spurgte hun og så ned på ham og gav ham et hårdt prik i panden og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:24 pm

"Okay, lidt så." grinede han, og rakte tunge.
Hun fik lov til at vinde i nat, men næste gang tævede han hende ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:27 pm

"Jaaaaaah!" peb hun og grinte derefter muntert og gav ham et klap på hovedet "Det var gooooodt" sagde hun muntert og smilte kærligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Løb gennem skoven! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Løb gennem skoven!   Løb gennem skoven! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Løb gennem skoven!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» Skoven!
» Ny i Skoven
» En tur i skoven ^^
» Skoven!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: