Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 After School

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:28 pm

T: omkring kl halv 4
V: solskin
O: nobody
D: d. 12/3

Kate gik rundt nede langs floden, hende sorte hår var sat op i en knold, og hun den sjældne sol, det var et af minusserne ved ikke at bo i Frankrig længere, Forks var lige så kold som største parten af dens indbyggere.
Et smil sad på hendes læber, hendes humør var for engangs skyld i top, hun havde set nogle af hendes gamle venner, og havde ikke støt på nogle irreterede skabninger.
Hun trak benene til sig, og lænede sig op af en stamme, og kiggede ud på flodens vand, som strømmede så livligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:34 pm

Justin gik roligt ned mod floden da han fik øje på en pige. Han gik langsomt ned mod hende. Han var ikke særlig glad for at være sammen med mennesker han ikke kendte men han havde brug for nogle flere venner. Han havde sine sorte løse busker og en sort hættetrøje. "Hej" sagde han stille og nervøst til hende da han stod nede ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 5:12 pm

Kate havde lagt sig i græsset og mærkede varmen for solen, hendes sorte hår skinnede let i solensstrpler, et let brise hendes, og hun gøs en smule, vejret var ikke helt perfekt, og det var tydeligt, at de først var omkring forårets begyndelse, skridt afbrød hende i hendes spekulationer, og hun kiggede op, en dreng på omtrent hendes alder stod foran hende, hun sendte at et genert smil, nye mennesker var ikke en af hendes stærke sider, især når der hverken var had eller det modsatte imellem dem.
Hun rejste sig op fra hendes position i græsset, og satte sig op, så hun igen faldt ind under skyggen af løvtræet " Hejsa" hendes stemme var rolig og beskeden, og et lille genert og nervøs smil sad som altid ¨på hendes læber.
Hendes blik gled på drengen, hun mente ikke at havde truffet ham før, men på den anden side havde hun jo heller ikke haft tid til at kigge efter nye mennesker på det sidste, men mere været på vagt.
Efter nogle min. stilhed kunne hun ikke holde stilheden ud, men personer hun kendte var det behageligt, men hun kunne ikke fordrage det når det var nye mennesker, det gjorde hende altid mere nervøs " Sikke uhøflig jeg er" hun satte et nervøs smil på læben, " jeg glemte vidst at præsentere mig selv, Kate" hun sendte ham et mildt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 5:45 pm

Justin smilte svagt til hende og satte sig ned ved siden af hende. Han rakte sin hånd frem for at være venlig. "Godt at møde dig Kate. Jeg er Justin" sagde han og så op fra jorden og til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 5:48 pm

Kate tog i mod hånden og kiggede ned i jorden, hun var altid så forbannede nervøs, og det var lige meget hvem, men hun lod sig ikke bemærke af det, da det var sjællend at hun mødte nogle almindelige mennesker.
" Hyggeligt at mød dig Justin" hun kiggede op og mødte hans ansigt, *nej hun havde bestemt ikke set ham før*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 5:56 pm

Justin tog roligt sin hånd til sig. "Jeg er lige flyttet her til" sagde han lavt og smilte svagt til hende. "Går du også nede på skolen" spurgte han og bed sig lidt nervøst i læben. Han så ned mod jorden men så hurtigt på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:00 pm

Kate kiggede op på ham for at hurtig vende blikket ned igen hvorfor reagerede hun altid sådan ved hendes *egne* hun blev så genert at det halve kunne havde gjordt det " Ja det er mit sidste år" hun sendte ham et nervøs smil og kiggede op igen " Ja har også kun boet her i 1 1/2 år, hendes hud var også tydelig lysebrun, hvilket bestemt ikke var normal i Forks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:05 pm

Justin fugtede sine læber lidt og betragtede hende lidt men blev hurtigt for genret og så ned i jorden igen. "Jeg begyndte lige i dag men der er da ikke for mange elever. elle hvad" sagde han. Et lille vindpust blæste hans hår op og han rettede hurtigt på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:08 pm

Kate kiggede op på ham, og lod blikket hvile et stykke tid " Tjo det er der, men mage forældre tager deres børn med ud på camping når vejret bliver godt" hun sendte ham et roligt smil, men vente hurtigt blikket ned igen.
Hun flyttede sig fra hendes stilling, for at siddde mere behageligt, og kiggede så op igen " men ja skolen er jo ikke så stor."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:10 pm

Han vippede lidt med hovedet og smilte svagt. "Det er der jo noget om. Men det er dejligt at møde et lidt mere farvet menneske. Alle er meget blege"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:15 pm

Kate kiggede frem for sig, ahr... hun hadede ikke at kunne fortælle ham at de fleste var nogel forbannede tingester, men hun kunne ikke gøre noget.
" Ja det er rimelig skræmmende" hun trak på smilebåndet " De er jo lig blege alle sammen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:19 pm

"Meget blege" sagde han og rynkede på næsen. "Men hvor boede du før du kom til Forks" spurgte han da han lagde mærke til at hun sagde at hun kun havde boet i Forks i 1 1/2 år
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:23 pm

Kate kunne ikke la' hver med at trække en smule på smilebåndet, blege var vidst ikke dækkende, men visse ord ville hun ikke bruge her, hun lænede sig igen op af stammen " Tja boede her indtil jeg fyldte 4, så husker ikke så meget, så Flyttede vi til Frankrig, men jeg savnede Forks, hvor dumt det end lyder, så nu bor jeg ved min faster" hendes generte smil sad på læben inden hun vendte blikket mod jorden " Hvad med dig?" hendes ansigt var rolig, hun havde ikke løjet, om noget, hvilket ikke var nemt, da hendes liv havde været kompliceret fra dag et.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:27 pm

Justin trak lidt på skulderne "Jeg har boet på et børnehjem i Californien" sagde han stille. Han var ikke så stolt af at fortælle at han ikke kendte sine forældre. "Men jeg blev efterladt her i Forks derfor jeg flyttede her til" Han så på hende igen med et lille smil spillende om sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:30 pm

Kate kiggede frem for sig " Hmm tja.. tror dit liv må havde været bedre end mit, Frankrigs overklasse er, " hun trak lidt på det " Forfærdelig og grusom" hun kiggede frem for sig, hun kunne ikke klare tanken om Frankrig og slet ikke som hjem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:38 pm

Justin rynkede på næsen af det hun sagde. "Det lyder ikke godt. Hvordan kom du væk fra det hele" spurgte han og bed sig igen nervøst i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:47 pm

Kat sad bare stile lidt, emnet var ikke hende påfaldne, selv ikke engang Shin kendte hele historien, og for ham var hun jo som en åben dør " Flyttede over til min Faster, hun følte sig så ensom efter min fætter var taget afsted på college" hun kiggede ned i jorden og sendte ham et nervøst smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:52 pm

"OKay men hvad med alle dine venner i Frankrig" spurgte han og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 8:49 pm

Kate tænkte længe hvilket svar der var passende " Shin er flyttet her over et år i forvejen, og resten kom ud inoget lort, " hun så ned i jorden, hun hadede dette mere end noget andet, bare tanken om at hun havde været magtesløs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 11:36 pm

Justin så at han havde gjort hende ked af det. "Det må du meget undskylde det var ikke min mening at rage sådan i dit liv" sagde han og skyndt at finde på et nyt samtaleemne. "Hvem er Shin" det var det første der dukkede op i han hjerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 7:40 am

Kate sendte ham et tanknemmelig smil, og kiggede ud over søen, det pinte hende ofte stadig at snakke om Frankrig selv mellem hendes og Shin, var det uudholdelig, og det var der normalt ikke noget der var.
Kate kiggede over på ham da han nævnte Shin, et skævt smil sad på hendes læbe, " Hmm... min bedsteven, han er vel blevet som familie med tiden " hun kiggede frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 3:14 pm

"Okay" lød hans svar. "Jeg savner også nogle gange en rigtigt ven som bare ved alt om en uden at de løber skrigende væk" sagde han og rettede igen på sit sorte hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 3:20 pm

Kate smilte ved hans bemærkning, på nogle punkter var Shin som en åben bog, mens de på andre punkter var så forskellige, men det var vel også positivt.
" Tja... det er perfekt, men som sagt han er som en bror, så han kan være virkelig umulig en gang imellem" hun sendte ham et roligt og blidt blik, men kiggede ned igen " Men ja.. jeg ved hvad du mener" hun rodede ved græsset, og hev nogle totter op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 3:23 pm

Justin så på det græs hun hev op. "Han lyder som en flink fyr" sagde han stille og så på hende lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 3:35 pm

Kate smilte og legede med græsset i hænderne " Ja det er han " hun kiggede op på Justin " Hvad med dig, fundet nogle venner i byen" hun kiggede ned på græsset, bare hun nu ikke var gået for tæt på..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 3:40 pm

Justin tænkte sig lidt om. *venner nårh jo*
Han havde ikke særlig mange venner.
"Jo en der hedder Rose" sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 3:45 pm

Kate bannede indvendigt, men det var ikke til at se, *hvorfor falder de bare i hænderne på dem* hun sendte ham et smil "Nårh... Rose, " hun sendte ham et mildt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 3:47 pm

"Så du kender hende eller hvad" spurgte han glad.
Han sendte hende et varmt smil og lagde hovedet let på skrå for at betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 4:02 pm

Kate havde trukket benene op og foldede armene rundt om den " Nej kun af navn" hun sendte ham et mildt smil...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





After School Empty
IndlægEmne: Sv: After School   After School Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
After School
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» School's out!
» The first day at school
» not old enough for high school..
» School day - Magnus
» In school for the first time.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: