Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 not old enough for high school..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




not old enough for high school.. Empty
IndlægEmne: not old enough for high school..   not old enough for high school.. Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 12:09 pm

Sted: Forks grundskole
Tid: Den første time i skoletiden
Omgivelser: Elever, lærer og andre ansatte på skolen
Vejr: Himlen er fuldt med grå skyer, men ingen regn
Påklædning: Sorte tætsiddende bukser med en lang rød top og en sort hættetrøje, et par sorte sneakers

Janne var lige flyttet til Forks sammen med hendes familie. Hendes forældre var begge uddannet læger, men
da de fik Janne og Jenny stoppede hendes mor. Men hendes mor savnede hele tiden jobbet og
da Janne fyldte 16, besluttede de sig for at flytte til Forks. Janne var først ikke så glad for det, da hun
skulle forlade alle endes venner, men hun var sikker på at hun nok skulle få nogle nye. Men så var der jo også lige det
at hun ikke var færdig med grundskolen endnu, da hun kun var 16. Hun havde et år tilbage og så skulle hun begynde
i high school.
Janna havde sin taske over den ene skulder og gik med en masse papir i hånden. Hun skulle møde sine
nye klassekammerater og hun var lidt nervøs. Hun standsede foran døren der førte ind på skolen. Hun stod og
tøvede lidt og så på sin mobil for at tjekke hvad klokken var. Der var stadig lidt tid til hun skulle være der
så hun gik hen og satte sig på en bænk. Hun smed tasken på jorden ved siden af sig selv og hev benene op under sig og lagde armene om dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




not old enough for high school.. Empty
IndlægEmne: Sv: not old enough for high school..   not old enough for high school.. Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 4:51 pm

Chloe var på vej ind på biblioteket på Forks Grundskole, og hun fik pludselig lige øje på en pige der sad med benene oppe under sig på en bænk ikke ret langt fra hende. Hun gik langsomt derover, og kiggede tøvende på den fremmede pige. Hun vidste ikke om hun skulle sige noget, eller bare sætte sig ved siden af. Hmm, hendes tanker fløj rundt, men til sidst sagde hun "Hej, jeg hedder Chloe. Er der noget galt? Du ser ret bekymret ud."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




not old enough for high school.. Empty
IndlægEmne: Sv: not old enough for high school..   not old enough for high school.. Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 8:53 pm

Janne så på pigen der satte sig ved siden af hende. "Nej der er ikke noget galt, jeg er bare nervøs.
Det er min første dag, i dag" forklarede hun og smilte venligt til hende. "Og jeg hedder
Janne Mason" sagde hun. "Går du her på skolen" spurgte hun og nikkede mod den store bygning der var
lidt fra dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




not old enough for high school.. Empty
IndlægEmne: Sv: not old enough for high school..   not old enough for high school.. Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 8:59 pm

Chloe smilede skævt til Janne. Hun var ret nervøs også. Hun er ikke så udadvent og professinel blandt nye mennesker, nærmere nervøs og pinlig. Hun slog blikket hen imod skolen og sagde "Ja, jeg går på skolen. Den er ikke så forfærdelig som den ser ud. Jeg er også ny her, og kender ikke så mange. Forresten hedder jeg Chloe Alexandra Phoebe Elleholm. En fornøjelse at møde dig." Med det samme slog hun blikket ned, og rødmede let. Der kom et kæmpe nys. Chloe fandt et lommetørklede i lommen på hendes hvide taske som var slynget over hendes skulder. I det hun lagde det ned i tasken, begyndte det at små dryppe. Efter få sekunder begyndte det at hagle. Chloe kiggede spørgende og lidt bekymret hen på Janne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





not old enough for high school.. Empty
IndlægEmne: Sv: not old enough for high school..   not old enough for high school.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
not old enough for high school..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forks High School er stedet for en ny start ;) - Åbent emne, for alle.
» After School
» The first day at school
» School's out!
» In school for the first time.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks Grundskole-
Gå til: