|
| not old enough for high school.. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: not old enough for high school.. Tors Maj 06, 2010 12:09 pm | |
| Sted: Forks grundskole Tid: Den første time i skoletiden Omgivelser: Elever, lærer og andre ansatte på skolen Vejr: Himlen er fuldt med grå skyer, men ingen regn Påklædning: Sorte tætsiddende bukser med en lang rød top og en sort hættetrøje, et par sorte sneakers
Janne var lige flyttet til Forks sammen med hendes familie. Hendes forældre var begge uddannet læger, men da de fik Janne og Jenny stoppede hendes mor. Men hendes mor savnede hele tiden jobbet og da Janne fyldte 16, besluttede de sig for at flytte til Forks. Janne var først ikke så glad for det, da hun skulle forlade alle endes venner, men hun var sikker på at hun nok skulle få nogle nye. Men så var der jo også lige det at hun ikke var færdig med grundskolen endnu, da hun kun var 16. Hun havde et år tilbage og så skulle hun begynde i high school. Janna havde sin taske over den ene skulder og gik med en masse papir i hånden. Hun skulle møde sine nye klassekammerater og hun var lidt nervøs. Hun standsede foran døren der førte ind på skolen. Hun stod og tøvede lidt og så på sin mobil for at tjekke hvad klokken var. Der var stadig lidt tid til hun skulle være der så hun gik hen og satte sig på en bænk. Hun smed tasken på jorden ved siden af sig selv og hev benene op under sig og lagde armene om dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: not old enough for high school.. Tors Maj 06, 2010 4:51 pm | |
| Chloe var på vej ind på biblioteket på Forks Grundskole, og hun fik pludselig lige øje på en pige der sad med benene oppe under sig på en bænk ikke ret langt fra hende. Hun gik langsomt derover, og kiggede tøvende på den fremmede pige. Hun vidste ikke om hun skulle sige noget, eller bare sætte sig ved siden af. Hmm, hendes tanker fløj rundt, men til sidst sagde hun "Hej, jeg hedder Chloe. Er der noget galt? Du ser ret bekymret ud." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: not old enough for high school.. Tors Maj 06, 2010 8:53 pm | |
| Janne så på pigen der satte sig ved siden af hende. "Nej der er ikke noget galt, jeg er bare nervøs. Det er min første dag, i dag" forklarede hun og smilte venligt til hende. "Og jeg hedder Janne Mason" sagde hun. "Går du her på skolen" spurgte hun og nikkede mod den store bygning der var lidt fra dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: not old enough for high school.. Tors Maj 06, 2010 8:59 pm | |
| Chloe smilede skævt til Janne. Hun var ret nervøs også. Hun er ikke så udadvent og professinel blandt nye mennesker, nærmere nervøs og pinlig. Hun slog blikket hen imod skolen og sagde "Ja, jeg går på skolen. Den er ikke så forfærdelig som den ser ud. Jeg er også ny her, og kender ikke så mange. Forresten hedder jeg Chloe Alexandra Phoebe Elleholm. En fornøjelse at møde dig." Med det samme slog hun blikket ned, og rødmede let. Der kom et kæmpe nys. Chloe fandt et lommetørklede i lommen på hendes hvide taske som var slynget over hendes skulder. I det hun lagde det ned i tasken, begyndte det at små dryppe. Efter få sekunder begyndte det at hagle. Chloe kiggede spørgende og lidt bekymret hen på Janne. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: not old enough for high school.. | |
| |
| | | | not old enough for high school.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 135 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 135 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|