Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Regnvejr

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 4:43 pm

Årstid-Vinter
Vejr-Regnvejr
Omgivelser-Andre folk på caféen, men ingen henne ved Kathy
Sted-I hjørnet ved et vindue
Tid-16.00

Kathy sad ved vinduet, og betragtede regnen der plaskede ned af ruden. Hun havde en halvfyldt kop kakao stående på bordet foran sig. Hun pillede lidt ved hanken, og håbede på selvskab, da hun kedede sig ufatteligt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 5:53 pm

Sydney kom ind af døren hun var iført et par jeans og en gul regnjakke hun satte kursen imod et af hjørnebordene hun sukkede svagt hun havde ikke lagt mærke til pigen før nu sydney fandt en bog frem begyndt læse den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 8:43 pm

Kathy kiggede hurgtigt på pigen. Hun havde ikke set hende før, men hun var jo også først lige flyttet til byen. Hun så sig omkring. Der var ikke så mange på cafféen. Hun håbede på at der ville komme noget ind som hun kunne snakke med. Hun vente hovedet om mod vinduet igen og kiggede ud i det kedelige vejr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 5:40 pm

til sidst bleve hun smule nysrrig hun kiggede over kanten af bogen hun snusede kort ind alle de lugte irrterede en smule " hey duh" sagde hun smed bogen stirrede på pigen istedet for
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 6:37 pm

Kathy blev lidt overrasket. Hun vendte sig. "Mig..? Hej." svarede Kathy. Hun smilede til pigen. Hun havde ikke set hende før, men hun havde jo heller ikke været i byen så længe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 7:13 pm

hun smilede sukkersødt hvilket var smule falsk men det ville et mennskeøje ikke kunne se " det var dumt af mig jeg er Sydney" sagde hun rejste sig for give hende hånden hun raktede hånden frem imod pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 7:14 pm

" Hej, jeg hedder Katherin, men jeg bliver kaldt Kathy. Rat at møde dig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 8:16 pm

" hyggeligt at møde dig" sagde hun kiggede en smule ned på sine meget blege hænder hun satte sig på en tom stol " sikke noget møgvejr" sagde hun for virke normal for det betyd intet for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 10:03 pm

" Ja, det er det. Det er rigtig træls, men det er jo ikke os det bestemmer vejret." Kathy smilede. " Har du boet i byen længe?" spurgte Kathy nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeOns Nov 04, 2009 3:41 pm

" næsten et halvt år" sagde hun smilede bredt stirrede kort på hende hun havde ikke set Kathy før hun smilede igen " er du ny??" spurgte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeOns Nov 04, 2009 3:45 pm

"Ja, jeg har boet her i et par måneder" Svarede Kathy og gengælde hendes smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeOns Nov 04, 2009 3:55 pm

" det forklare hvorfor jeg ikke set dig" sagde hun smilede svagt hun stirrede kort ud vinduet før rettede blikket imod Kathy smilede kort til Kathy hun havde også haft travlt på senest og havde ikke set mange andre end sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeOns Nov 04, 2009 4:00 pm

" Ja, det er nok derfor." Kathy smilede til sydney. " Jeg har heller ikke set dig før" sagde Kathy.

//Sorry skal logge Sad Men vi kan jo skrive vidre en anden dag//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeOns Nov 04, 2009 4:13 pm

" ja jeg har haft så travlt med skole og sådan altså det vil sige jeg går ikke på Highschool mere jeg droppede for at gå på konsivertoriet i Seattle" sagde hun smilede kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 7:23 pm

" Okay. Jeg vidste slet ikke at der var en skole der ude." Sagde Kathy. Hun var jo ny så hun vidste ikke så meget om byen endnu. "Skal jeg bestille noget til dig ?" Spurgte Kathy, og kiggede rundt efter en tjener.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 9:59 pm

" en cola ville være fin" ssagde hun for at falde ind hun ville helst ikke falde for meget ud hun smilede svagt da hun rettede sit blik imod vinduet igen hun vidste godt colaen ville smage særlig godt da eneste hun kunne smage rigtigt på var blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:13 pm

"Skal ske" Sagde hun og smilede. Kathy kiggede lidt rundt. "Tjener" Kaldte Kathy og der kom en tjener og tog imod bestilling. " 1 cola og en varm kakao" Sagde hun og smilede til Sydney.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 10:19 pm

Sydney vendte blikket imod Kathy gengældte smilet hun starkte sig en smule hun lukkede kort øjenene i og trak vejret maget lagsomt i stykke tid før hun åbende øjene smilede " hvad synes du så bedst om ed Forks?" spurgte hun og satte sig bedre til rette
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 3:12 pm

"Det syntes jeg der er svært at svare på. Jeg har jo ikke været her så lang tid. Jeg tror det er menneskerne. Alle dem jeg har snakket med virker rigtig søde." Kathy smilede og tænkte vider over spørgsmålet Sydney havde stillet hende. Da tjeneren kom tilbage med det de havde bestilt toh Kathy det ned og gav Sydney hendes cola, og Kathy tog hendes kakao. Kathy tog en slurk og pustede lide ned i den. Den var varm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 9:03 pm

Sydney smilede og tog imod glaset hun knugede de ganske let i hænder for ikke smadre det hun stirrede lidt ned glasset indhold " tak skal du have" sagde hun og smilede lagde hovedet en smule på skrå bragtede Kathy bd svagt læben " nej selfølgelig" sagde hun vendte opmærksomheden imod vinduet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 9:30 pm

" Det var så lidt" sagde Kathy venligt. Kathy kiggede også ud mod vinduet for at se hvad Sydney kiggede på men der var ikke noget. Hun kiggede nok bare ud ligesom hende selv. Kathy ledte efter inspiration så hun kiggede også ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:02 pm

" der er gdt nok ikke ret meget se" sagde hun smilede svagt hun vendt blikket imod kathy " hey må jg kalde dig Kat?" spurgte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 3:24 pm

" Nej, det kan du have ret i. Ja du må godt kalde mig Kat. Du må os' kalde mig Jenn. Jenn, Kat og Kathy det er mine kældenavne." sagde Kathy, og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 6:49 pm

"hmm okay sagde hun og smilede svagt hun lagde hovdt en smule på skrå " du kn kalde mig syd eller hva du lyster" sagde hun stilleog kiggede over på Kat hun skar en lille grimasse hun var ikke så god til dt med navne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 4:41 pm

" Okay" sagde Kat. Hun drak ud. Hun kiggede lidt rundt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 7:17 pm

"hvordan kan det være at du er havnet her af alle steder?" spurgte hun stille hun var selv blevet sendt her ud til sin bedste men bedsten var død forlængtes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:33 pm

"Jaa... Godt spørgsmål. Det ved jeg ikke. Jeg er bare ikke vild med det der varme noget og det kan man jo ikke ligefrem sige der er her." svarede kathy. "hvad med dig ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 9:24 am

" nej det kan ikke" sagde hun og vendte sit glas i hånden før hun tog en slurk af colaen men som sagt smagte det ikke af noget da hun var vampyr hun sukkede svagt og rystede kort på hovdet " men kan faktisk godt jeg blev kastet ud i det at skulle bo i Forks" sagde hun kort for hovdet hun bed svagt læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 8:48 pm

" Okay" sagde Kathy. hun tog en slurk af hendes kakao. Hun kiggede lidt rundt. Der var ikke ret mange på cafeén.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 5:23 pm

" men det kun fordi en eller anden idiot dræbte dem og min bedste" sagde hun og smilede et kort og trist smil heldigvis var han borte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:44 pm

" nederen" sagde Kathy og kiggede på sydney. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:59 pm

" ja det er" sagde hun kort før hun lagde hovdet på skrå hun stirede kort på lille flok som gående forbi de skulle hen til tomt bor sydney rynkede på næsen af en dem som helt sikkrt var varulv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 3:26 pm

Kathy smilede, og kiggede ud af vinduet på folk der gik forbi. Hun kunne også lugte varulven, men sagde ikke noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 7:54 pm

" Det utroligt" udbrød hun vredt hun rejste op for at gå ud hun trængte til luft hun åbende døren og lukkede med svagt klunk hun trak vejret dybt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 4:02 pm

Kathy blev forskrækket. Hun fulgte Sydney med øjnene på vej ud. Hun kiggede rundt om der var nogen der havde set hende. Det var der, der var nogen stykker der så efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 5:09 pm

Sydney blev ståenede udenfor hun trak vejret i lange drag hun bed svagt læben smilede så hun elskede regnen det var hendes ynlins vejr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:00 pm

Kathy blev meget forskrækket over Sydney's reaktion. Hun tog en slurk mere af hendes kakao. Hun blev ved med at kigge efter hende. Hun smilede til de folk der nu kiggede på hende. Det var jo hendes bord hbun havde rejst sig fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:06 pm

sydney blev stadig ude hun betragtede kort regnen som faldte på vejen det varede ikke længe før hendes hår va plask vådt hun sukkede svagt måske skulle hun havde taget til skoven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 3:13 pm

Kathy kigede sig hurgtigt omkring. Der var ikke nogen som kiggede.
Hun gik ud til Sydney. "Er du okay?" spurgte Kathy da hun kom ud til hende som stod der i regnen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Regnvejr Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr   Regnvejr Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Regnvejr
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Regnvejr i Forks.. (Zhelina)
» Regnvejr og kakao på caféen....
» Strandtur i regnvejr..
» Regnvejr - Overraskelse ^^
» Surprise.. Regnvejr (James.)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: